doet het niet echt lekker in FF heb ik het idee, maar misschien moet ik dot ook maar niet de kids voorzetten?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:51 schreef Bluezz het volgende:
http://neurokids.nl/speel/stroop-kleur-in-kleur/
Jaaaaaa...quote:
WB Ooltje, wat heerlijk he om weer thuis te komen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:54 schreef Ole het volgende:
Jaaaaaa...
lekker weer in mijn eigen bedje![]()
Het gaat om de puntenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou ja, ook jullie waren kut gelukkig.
hadden jullie niet ff van die club kunnen winnenquote:
i k hoef ook niet te werken morgenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:58 schreef tong80 het volgende:
12 uur 's nachts en een vriend van me belt me. Ik heb net het doelpunt van het jaar gezien op de BBC.
Ik van man het is 12 uur.
Hij
Man je hoeft toch niet te werken morgen.
I am nowquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:01 schreef tong80 het volgende:
Kijk je wel naar de BBC wereldwedstijd
damn tong, lok je mij weer in een interessant programma waardoor ik veels te laat ga pittenquote:
Sorryquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
damn tong, lok je mij weer in een interessant programma waardoor ik veels te laat ga pitten
ik ben gek op dit soort programma's, dus wat dat betreft bedanktquote:
Ik hou hier ook vanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben gek op dit soort programma's, dus wat dat betreft bedankt
Maar de jongens zijn weer vroeg wakker natuurlijjk morgen...
Gewoon naar behoren. Eindelijk weer internet hier in Eindhoven. Nu houdt ie het wat langer vol nu.quote:
Ja, ik las het gisteren, waar was je ook al weer geweest?quote:Ik ben weer veilig thuis. Wel even wennen aan de kou hier hoor.
Dat "homo"-plaatsje waar je ook vorig jaar bent geweest? Cices ofzo?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:29 schreef Ole het volgende:
Ik zat in Spanje, vlakbij Barcelona. Het was er maandag nog lekker 24 graden!
Dat bedoelde ik inderdaadquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:42 schreef Ole het volgende:
Sitges was het.
Okeequote:Het was nu heerlijk rustig. Heb ook echt een uitrust-vakantie gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |