Waar blijft de tettenpic?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
oh en nee ik ga echt niet voortaan plaatjes van ongelukken plaatsen, maar deze kwam ik tegen en ik dacht; you're doing it wrong
Ik dacht dat de grootste pimp uit dit topic ons wel zou voorzien met wat pics uit zijn collectie :pquote:
Dan moet je hier gewoon tetten postenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn kamer is een zooi en ik heb totaal geen zin om hem op te ruimen
Dat gevoel heb ik nu ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn kamer is een zooi en ik heb totaal geen zin om hem op te ruimen
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je hier gewoon jouw tetten posten
Is goed. Jij begint, ik kijk toe. Daarna doe je de mijne.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zullen we een elkaarskameropruimmeet organiseren.
Dan beginnen we met de mijne
Da's wel een goed plan. Ik denk dat ik een film opzet, lekker hard, en dan aan het puinruimen ga.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yashaaaaa heeft de muziek al op "volume kameropruimen" staan
Guns & Roses - November Rain
Ik ben er iedere dagquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet
Ben je druk de laatste tijd of wat? ik zie je zo weinig hier voor mijn gevoel
Wat gemeen, jij wast niet af!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ben alweer klaarhet waren vooral kleren die in de was of in de kast moesten en afwas wat in de afwasbak gezet moest worden
en wat boekjes weer op de plaats en hoppa
Ik las je gedachtenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Serieus! daar zat ik ook al aan te denkenalleen toen ging een vriendinnetje me lastig vallen op msn
maar die ga ik wel even maken
want ik wist niet goed hoe ik het moest verwoorden
Lepel de rest ook maar een x op danquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gemeen is one of my middle names
Heb het probleem al opgelost: Ik gebruik de uitstelmachinequote:
Voor zijn collectie? Heeft hij exemplaren die ik niet heb dan??quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee die zijn voor zijn privecollectie natuurlijk
Zijn eigen tetten?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee die zijn voor zijn privecollectie natuurlijk
Kom d'r wel achter.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hehe I don't think you wanna know them all
Jij zegt hetquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat zal vast wel jagooi er wat wijn in en hoppa!
Met welke quotequote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:15 schreef HostiMeister het volgende:
whehe, toppunt van kansloosheid, ik sta bij enkele mensen in de sig gequote
Kijk zondag de samenvatting welquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
oe morgen een relletje @ smaken verschillen
Niet zo extreem.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:15 schreef Slarioux het volgende:
Is dit ook zo herkenbaar?
[ afbeelding ]
quote:Een nieuw gevaarlijk virus wordt onder andere elektronisch verdeeld. Het heet 'Worm Engaging & Recreation Killer' (afgekort : WERK).
Je kan WERK krijgen van je chef of van jouw collega's. Raak het niet aan. Het virus wist jouw privé-leven. Op den duur heeft het virus je zodanig in de ban dat het al om acht uur 's morgens actief wordt (soms nog vroeger) en je er de hele dag door geplaagd blijft. Bij sommigen gaat het zelfs 's avonds niet meer over.
Als je in contact komt met WERK zijn er twee oplossingen.
De eerste oplossing is 'Werk Isolerende en Joviale Neutralisator' (WIJN). De tweede heet 'Betrouwbare Interactieve & Eliminerende Rebooter' (BIER). Beide oplossingen zijn verkrijgbaar bij uw lokale winkel of supermarkt. Vraag ernaar...
Geniaalquote:
Maar hij was dus wel afwezig op medische grondenquote:
Op staande voet, vertrouwensbreuk & imagoschade.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:43 schreef Mikkie het volgende:
Overigens zou ik al werkgever not amused zijn en een officiële waarschuwing geven.
jij hebt je lesje bij MacDonalds wel geleerd zie ik :pquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:43 schreef Mikkie het volgende:
Overigens zou ik al werkgever not amused zijn en een officiële waarschuwing geven.
+1 voor je onderbouwing.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
wát een achterlijk wijf die sarah palin,ernstig dat dat soort mensen het zo ver kunnen schoppen
Watquote:
Tering LR wat maak jij het tegenwoordig elke keer laatquote:
Doe je goedquote:
Ik dus ook nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:24 schreef -Mellow- het volgende:
Ja vroeg ik me laatst ook af, maar ik hoorde dat ze er een soort 'bushokjes' achtige dingen hebben waar dat kan, die staan in t café geloof ik.
Maar ik ben er sinds het rookverbod ook niet meer geweest.
Goed! Veel schrijfwerk maar het werk zelf was niet echt rocket-science. Moet wel goedkomen. Daar staat weer tegenover, als je teveel kleine rotfoutjes maakt heb je zo een 4quote:
I know! Maar nu kan het nog even.. kutafstuderen haha..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tering LR wat maak jij het tegenwoordig elke keer laat
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
Ff kijken of er iemand met me mee wil vanavond
Whehe, ze hebben je flink bang gemaakt geloof ikquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
I know! Maar nu kan het nog even.. kutafstuderen haha..
De schrik zit er goed in hèquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
I know! Maar nu kan het nog even.. kutafstuderen haha..
Ik ga de laatste tijd dan ook zo min mogelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tering! Zo brak als mn banksaldo. Elke avond stappen hakt er wel in.
Ik vanaf vandaag ook!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ga de laatste tijd dan ook zo min mogelijk
Dat moet ik ook gaan doen, want als ik mijn saldo bekijk springen de tranen in m'n ogen. En masochistisch als ik ben heb ik net ook nog rond zitten kijken voor een andere auto en eigenlijk wil ik ook nog andere woonruimte...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ga de laatste tijd dan ook zo min mogelijk
Ik herken het volledig!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat moet ik ook gaan doen, want als ik mijn saldo bekijk springen de tranen in m'n ogen. En masochistisch als ik ben heb ik net ook nog rond zitten kijken voor een andere auto en eigenlijk wil ik ook nog andere woonruimte...!
Ik wil een nieuwe iPod, en een mooi hoesje, en ik heb leuke kleren gezien, en ik moet uit, en en en en.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat moet ik ook gaan doen, want als ik mijn saldo bekijk springen de tranen in m'n ogen. En masochistisch als ik ben heb ik net ook nog rond zitten kijken voor een andere auto en eigenlijk wil ik ook nog andere woonruimte...!
Nogal wiedes. Als ik hetzelfde zou doen als hij, dan hield ik ook 600 euro per maand overquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan doet die swarmi het nog niet zo slecht
Het laatste jaar dat ik bij mijn ouders woonde kwam ik over de grens heen wat je mocht bijverdienen als student.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nogal wiedes. Als ik hetzelfde zou doen als hij, dan hield ik ook 600 euro per maand over. Geen huur én geen auto, dat scheelt een vrachtlading geld. En dan betalen z'n ouders ook nog eten, en waarschijnlijk ook z'n zorgverzekering. Op die manier kan ik ook 800 euro per maand over houden
.
Een vriend van mij heeft dat ook. Sterker nog, ws gaan zijn ouder het huis uit. En mag hij daar blijven zitten. Dán heb je pas veel geld vrij te bestedenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nogal wiedes. Als ik hetzelfde zou doen als hij, dan hield ik ook 600 euro per maand over. Geen huur én geen auto, dat scheelt een vrachtlading geld. En dan betalen z'n ouders ook nog eten, en waarschijnlijk ook z'n zorgverzekering. Op die manier kan ik ook 800 euro per maand over houden
.
Ik heb een hele mooie Audi A4 gezienquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe iPod, en een mooi hoesje, en ik heb leuke kleren gezien, en ik moet uit, en en en en.
Ik sluit mezelf gewoon binnen op en ik doe niks meer... Hopen dat het helpt
Damn, dan heb je het écht goed voor elkaar.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft dat ook. Sterker nog, ws gaan zijn ouder het huis uit. En mag hij daar blijven zitten. Dán heb je pas veel geld vrij te besteden.
(andere) Vriend van me rijdt in een Jaguar Souvereign uit 1991.. ook zo'n duur geintjequote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie Audi A4 gezien. Probleem is alleen niet de aanschaf, dat lukt nog wel, maar ik kan er minder makkelijk mee bij m'n bevriende garage in de buurt terecht (die weet voornamelijk veel van Japanners en kan daarvoor goedkoop onderdeeltjes scoren). Gevolg is dat ik 60 euro mrb meer betaal per kwartaal en dat m'n kosten aan onderhoud en benzine geheid ook op zullen lopen...
Zo'n Jag is wel rijden als een vorst ja, maar die motor loopt bijna 1:1quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
(andere) Vriend van me rijdt in een Jaguar Souvereign uit 1991.. ook zo'n duur geintje
Een mooie Audi A4 is wel zeer pimp
dat was gisterquote:
ter compensatiequote:
Oeh oehquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n Jag is wel rijden als een vorst ja, maar die motor loopt bijna 1:1En als er iets kapot is sta je ook huilend bij de garage naar je lege portemonnee te kijken.
De A4 die ik heb gezien is een Avant van het eerste model, donkerblauw metallic. Vierwielaandrijving, ruim twee ton gelopen, maar mên dat ding ziet er nog mooi uit..
Ga jij wel eens uit dan? Het ziet er namelijk uit alsof je op het forum woont ipv op kamers.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja de eerste maand dat ik op kamers zat kon ik 3 weken doen met 50 euro ofzoMaar nu ik ook wat meer uitga e.d. is dat ook niet meer te doen
en zit ik ook meestal treurig naar mijn bankrekening te kijken
ik probeer iig in nijmegen de economie nog een beetje op gang te helpenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als iedereen was zoals s'hoer dan was er geen krediet-crisis!
1-0quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga jij wel eens uit dan? Het ziet er namelijk uit alsof je op het forum woont ipv op kamers.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga jij wel eens uit dan? Het ziet er namelijk uit alsof je op het forum woont ipv op kamers.
verzekering word niet betaald helaasquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
.
merk?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:55 schreef Mikkie het volgende:
En ook een hele geile sedan 1800cc met turbo, maar die alleen in aanschaf al 1k duurder, en geheid in onderhoud ook niet goedkoop..
Ik wil meer geld!
die d880 met dual simquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat voor een telefoon heb je gekocht dan swarma?
Precies. Een paar tegenvallers en ik kan niet eens meer pinnenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:53 schreef swarmahoer het volgende:
audi klinkt netjes mikkiemaarja idd onderhoudskosten zullen redelik prijzig zijn
Nou moet ik zeggen dat zo'n auto voor 3k bij mij al alle alarmbellen doet rinkelen, maar vooruitquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oeh oeh
En ja. Zijn eerste reparatie was 900 euro op een aanschafprijs van 3000. Een full checkup enzo van de auto zou hem nog eens zoiets kosten
.
Als je nog in de beginjaren van je studie zit wel ja. Maar dat stadium ben ik al voorbijquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
verzekering word niet betaald helaasen ik tank de auto wel eens af aangezien ik ook veel km's maak
2 of 3 x per maand hangt er vanaf hoeveel ik gereden heb
en huur.. tja je hebt ook weer de helft van je huur extra van de overheid natuurlijk als je uitwonend bent
Swarmi is nog zo jong en naiefquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je nog in de beginjaren van je studie zit wel ja. Maar dat stadium ben ik al voorbij.
krijg je geen stufi meer dan of wat bedoel je...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je nog in de beginjaren van je studie zit wel ja. Maar dat stadium ben ik al voorbij.
Nou, dat schijnt zo'n beetje de standaardprijs te zijn voor dat bouwjaar, maar pin me er niet op vast. De auto loopt nu als een trein en is zeeeeer bruutquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Precies. Een paar tegenvallers en ik kan niet eens meer pinnen.
[..]
Nou moet ik zeggen dat zo'n auto voor 3k bij mij al alle alarmbellen doet rinkelen, maar vooruit.
Jup. Alles komt uit de eigen zak. Ik mag nu alweer gaan sparen voor m'n collegegeld van volgend jaarquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
krijg je geen stufi meer dan of wat bedoel je...
nee nu kan ik beide nummers in 1 telefoon stoppenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Niet meegekregen
Maar heb je nu weer een nieuw nummer dan
Yep. En das toch meer dan 100 per maand sparen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jup. Alles komt uit de eigen zak. Ik mag nu alweer gaan sparen voor m'n collegegeld van volgend jaar.
Gewoon dingen voor school, projectwerk en individueel werk.. We hoeven niet per se vijf dagen in de week op school bij elkaar te zitten enzo.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:38 schreef swarmahoer het volgende:
lr wat voor werk doe je dan thuis
Een echte vrouw dusquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Gewoon dingen voor school, projectwerk en individueel werk.. We hoeven niet per se vijf dagen in de week op school bij elkaar te zitten enzo.
Jongens al dat gepraat over geld.. het enige wat ik wil is een keertje winkelen
Gewoon 150 per maand. Vorige maand collegegeld in één keer betaald (niet van tevoren bij elkaar gespaard, dus dat deed 'auw'), vanaf nu weer sparen voor volgend jaar...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep. En das toch meer dan 100 per maand sparen.
en de hoofdzaak is?quote:
Zeg dat tegen alle studenten die maandelijks blut zijnquote:
kost ook geldquote:
Lief zijn voor elkaarquote:
Maximaal rood, het nieuwe blut!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeg dat tegen alle studenten die maandelijks blut zijn
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:38 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Maximaal rood, het nieuwe blut!
Extra? Kan je dat rood staan of heb je dat vrij te besteden?quote:
neuh van ibgquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:40 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Extra? Kan je dat rood staan of heb je dat vrij te besteden?
Ah lenen, dat kan ik en doe ik ook iddquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
neuh van ibg![]()
roodstaan bij de bank doe ik niet aan, op is op, dan kan ik die grens wel gaan verleggen maar daar heb je eigenlijk niks aan...
Same here. En rood staan ben ik ook goed inquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ah lenen, dat kan ik en doe ik ook idd.
ik ook niet....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan niet eens rood staan volgens mij
Oh jawel hoor, als je eten moet kunnen kopen is het wel zo fijn als pinnen mogelijk is.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
neuh van ibg![]()
roodstaan bij de bank doe ik niet aan, op is op, dan kan ik die grens wel gaan verleggen maar daar heb je eigenlijk niks aan...
Ik kwam er achter dat ik er volgend jaar op vooruit ga als ik alleen nog maar ga lenen. Dat wil zeggen, ik mag meer lenenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Same here. En rood staan ben ik ook goed in.
Ik kan -1000.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:47 schreef swarmahoer het volgende:
rood staanwie hebben die optie eigelijk... ik niet, maar heb wel n keer rood gestaan toen ik geen geld op de rekening had, maar de postbank toch maar even eigen kosten eraf had getrokken
hoezo erop vooruit gaan? omdat je meer rente krijgt?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik kwam er achter dat ik er volgend jaar op vooruit ga als ik alleen nog maar ga lenen. Dat wil zeggen, ik mag meer lenendan ik nu krijg met een maximale lening
.
ik zou dan dat proberen in te calculeren maarja da is ook moeilijk natuurlijk.... miss standaard n briefje van 50 in een ''geheim'' vakje van je portomonee stoppen ofzo voor noodquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik kan -1000.
Ik heb geen spaarrekening meer (ja er staat 4eu op) en een maand zoals deze waarin toevallig een paar grote bedragen afgeschreven worden, staat er ook geen drol op m'n lopende rekening. Om wel te kunnen eten enzo is het dan wel handig.
ik heb met mezelf afgesproken minimaal 200 erop houden en alles boven de 500 weg naar de spaarrekeningquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja ik heb tot nu toe nog nooit onder de 100 euro op mijn lopende rekening gehad.. En anders heb ik nog een extra spaarrekening waar ik wat van af kan halen..
ja dan moet je je uitgavenpatroon aanpassen dat je rekening houdt met mogelijk meer kosten. en anders kan ik mijn moeder bellen of ze even wat over wil makenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, als je eten moet kunnen kopen is het wel zo fijn als pinnen mogelijk is.
Plus dat ik overal en altijd mezelf wil kunnen redden in noodsituaties enzo, dan is geld voor OV/taxi/whatever wel handig.
Klinkt bekendquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik kan -1000.
Ik heb geen spaarrekening meer (ja er staat 4eu op) en een maand zoals deze waarin toevallig een paar grote bedragen afgeschreven worden, staat er ook geen drol op m'n lopende rekening. Om wel te kunnen eten enzo is het dan wel handig.
1 euro rente per jaar vangen, en in geval van skimmen heb je je geld nogquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus, wat is het nut van de spaarrekening dan
Nee ik heb al het geld dat ik binnen krijg te hard nodig om zomaar even 50eu weg te kunnen stoppen ergens.. Dan sta ik liever een keertje een tientje rood ofzo.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zou dan dat proberen in te calculeren maarja da is ook moeilijk natuurlijk.... miss standaard n briefje van 50 in een ''geheim'' vakje van je portomonee stoppen ofzo voor nood
Mijn uitgavenpatroon is de laatste 5 maanden ofzo al totaal niks meer haha, alleen eten en drinken en dan ook niet zomaar alles waar ik zin in heb, kost teveel. En die 2 euro per avond die ik bij Ovum kwijt ben hoeft van mij niet nog minder te worden.. Dat is al het enige waar ik nu geld aan uitgeef behalve boodschappen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ja dan moet je je uitgavenpatroon aanpassen dat je rekening houdt met mogelijk meer kosten. en anders kan ik mijn moeder bellen of ze even wat over wil makenpostbank internetbankieren is er direct
en is een goedkopere redder in nood dan rood staan
Ik zou er ook heus wel liever geld op hebben staan hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
tegen mensen die niks op de spaarrekening hebben staan
dat wilde ik ook zeggen iddquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
1 euro rente per jaar vangen, en in geval van skimmen heb je je geld nogplus niet zomaar geld uitgeven, omdat het niet kan
Ja daar zit wat in, dat begrijp ik ook niet helemaal. Of ja, de motor natuurlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
I know, bij jou is de situatie ook anders maar CP woont opzich nog thuis heeft een jaar lang fulltime gewerkt.. en het leek alsof hij vertelde dat er maar maximaal ooit 400 euro op zijn spaarrekening stond. Dan doe je toch iets verkeerd of niet
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:18 schreef Yashaaaaa het volgende:Ik ben toch errug blij met die van mij
Ik zou willen dat ik blij kon zijn met die van jouquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben toch errug blij met die van mij
verkapt huwelijksaanzoekquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik blij kon zijn met die van jou.
So truequote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu leest ze hier dat jij iets gaat kopen omdat de rest dat niet gedaan heeft, arm kind.
Ja dat probeer ik weleens. En dan is mijn nood de volgende dag lunch op de uniquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zou dan dat proberen in te calculeren maarja da is ook moeilijk natuurlijk.... miss standaard n briefje van 50 in een ''geheim'' vakje van je portomonee stoppen ofzo voor nood
Dat probeer ik nu ook maar dat is erg lastig. Voor de zomer lukte het me nog om 1000 als nieuw "nulpunt" te hebben maar dat red ik nu niet meerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb met mezelf afgesproken minimaal 200 erop houden en alles boven de 500 weg naar de spaarrekening
Het was als reactie op swarma, die net doet alsof 't moeilijk is om 20 euri uit te geven bij de kruidvatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
je maatje heeft zin om te bunkeren dus? (of is het een goede vriendinquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:03 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb tips nodig
Ga vanavond ergens in de stad eten, en de eis is dat het gezellig is en dat je er veel krijgt (maw: er heeft iemand zin om te bunkeren en ik ben het niet)?
Hoef je ook niet meer te kokenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:14 schreef swarmahoer het volgende:
nodig haar anders thuis uit met de belofte dat ji dr wel vol zal stoppen
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe noem je een mop over een prosituee?Ik verwachtte "kutgrap" hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yashaaaaa gaat even de stad in en daarna meteen de bus in naar ouders
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je maatje heeft zin om te bunkeren dus? (of is het een goede vriendin)
quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:14 schreef swarmahoer het volgende:
nodig haar anders thuis uit met de belofte dat ji dr wel vol zal stoppen
Hoe jij aan al die vrouwen op Hyves komt is me een raadselquote:
je snapt iig waarom het bij hyves blijftquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe jij aan al die vrouwen op Hyves komt is me een raadsel.
ja of desnoods 15 dan kan je nog een fokke en sukke scheurkalender vragenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daarom hebben wij het opgehoogd naar 20 euro, alhoewel het dan soms ook moeilijk is om het vol te krijgen
dat jij nu zo kortzichtig denkt dat er alleen maar ''dat soort mensen'' in een volkswagen rijden kan ik toch niks aan doenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou heel lief hoor!
Dat je ze ondertussen uitmaakt voor sjonnievolkswagengolf/polo volk maakt niet uit
Teveel gelopen naar mjn smaak.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:00 schreef swarmahoer het volgende:
[TK] Volkswagen Polo 6N 1.4i Milestone
iets voor mikkie of kardinaal ?
Djeejs, dat zijn best degelijke karretjes hoor! En niet iedereen die erin rijdt is net 18 en heeft een petje op!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat moeten zij nu met een VW polo/golf die tijd hebben ze wel gehad volgens mij
en wat voor iets heb jij dan zelf?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat model zit nog net op de grensnieuwere types zijn ook geen sjonniewagens meer
Kmstand is op zich geen enorm probleem, alleen vind ik 't een te kleine auto. Ik wil groter ivm ruimte voor m'n benen en m'n hoofdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:00 schreef swarmahoer het volgende:
[TK] Volkswagen Polo 6N 1.4i Milestone
iets voor mikkie of kardinaal ?
Ach ja vrouwen en auto's hè?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:26 schreef swarmahoer het volgende:
zie je yas, zo gek was t nog helemaal niet dus
"Opzich nog thuis" dat betekend niet dat ik geen kosten heb hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
I know, bij jou is de situatie ook anders maar CP woont opzich nog thuis heeft een jaar lang fulltime gewerkt.. en het leek alsof hij vertelde dat er maar maximaal ooit 400 euro op zijn spaarrekening stond. Dan doe je toch iets verkeerd of niet
Oo leuk!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe LR, mijn ouders gaan zaterdag naar Sunset Boulevard.
Maar daar zit dan weer een essentieel verschil tussen jullie: je ouders geven je de ruimte om alles waar je voor werkt op te kunnen sparen. Niet iedereen heeft die luxe.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, tis jouw geld natuurlijk
Maar ik ben wss gewoon anders opgevoedIk krijg ook veel van mijn ouders onder het mom van: "kan je het geld wat je verdiend op de spaarrekening zetten"
precies, ik krijg niks (kan niet) dus dan moet je af en toe jezelf verwennenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik ben wss gewoon anders opgevoedIk krijg ook veel van mijn ouders onder het mom van: "kan je het geld wat je verdiend op de spaarrekening zetten"
Je bedoelt gewoon dat je verwend bent?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eensch!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:00 schreef LastRequest het volgende:
Alleen blijf ik het ontzettend smerig vinden als mensen zeggen dat ze zichzelf verwennen
ik krijg helemaal niks meer van mn ouders van mn pa weten sommige hoe t zit en mn ma hoef ik nooit de benzine te betalen dus dat scheelt welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, meis! Jij bent de uitzondering die de regel bevestigt!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik word verwend door mijn ouders ja, maar dat verwend zijn vind ik altijd negatief klinken, net alsof ik mezelf dan ook verwend gedraag zoals die meiden uit gooische meisjes, want dat is dus echt niet zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |