Waar blijft de tettenpic?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
oh en nee ik ga echt niet voortaan plaatjes van ongelukken plaatsen, maar deze kwam ik tegen en ik dacht; you're doing it wrong
Ik dacht dat de grootste pimp uit dit topic ons wel zou voorzien met wat pics uit zijn collectie :pquote:
Dan moet je hier gewoon tetten postenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn kamer is een zooi en ik heb totaal geen zin om hem op te ruimen
Dat gevoel heb ik nu ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn kamer is een zooi en ik heb totaal geen zin om hem op te ruimen
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je hier gewoon jouw tetten posten
Is goed. Jij begint, ik kijk toe. Daarna doe je de mijne.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zullen we een elkaarskameropruimmeet organiseren.
Dan beginnen we met de mijne
Da's wel een goed plan. Ik denk dat ik een film opzet, lekker hard, en dan aan het puinruimen ga.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yashaaaaa heeft de muziek al op "volume kameropruimen" staan
Guns & Roses - November Rain
Ik ben er iedere dagquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet
Ben je druk de laatste tijd of wat? ik zie je zo weinig hier voor mijn gevoel
Wat gemeen, jij wast niet af!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ben alweer klaarhet waren vooral kleren die in de was of in de kast moesten en afwas wat in de afwasbak gezet moest worden
en wat boekjes weer op de plaats en hoppa
Ik las je gedachtenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Serieus! daar zat ik ook al aan te denkenalleen toen ging een vriendinnetje me lastig vallen op msn
maar die ga ik wel even maken
want ik wist niet goed hoe ik het moest verwoorden
Lepel de rest ook maar een x op danquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gemeen is one of my middle names
Heb het probleem al opgelost: Ik gebruik de uitstelmachinequote:
Voor zijn collectie? Heeft hij exemplaren die ik niet heb dan??quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee die zijn voor zijn privecollectie natuurlijk
Zijn eigen tetten?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee die zijn voor zijn privecollectie natuurlijk
Kom d'r wel achter.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hehe I don't think you wanna know them all
Jij zegt hetquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat zal vast wel jagooi er wat wijn in en hoppa!
Met welke quotequote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:15 schreef HostiMeister het volgende:
whehe, toppunt van kansloosheid, ik sta bij enkele mensen in de sig gequote
Kijk zondag de samenvatting welquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
oe morgen een relletje @ smaken verschillen
Niet zo extreem.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:15 schreef Slarioux het volgende:
Is dit ook zo herkenbaar?
[ afbeelding ]
quote:Een nieuw gevaarlijk virus wordt onder andere elektronisch verdeeld. Het heet 'Worm Engaging & Recreation Killer' (afgekort : WERK).
Je kan WERK krijgen van je chef of van jouw collega's. Raak het niet aan. Het virus wist jouw privé-leven. Op den duur heeft het virus je zodanig in de ban dat het al om acht uur 's morgens actief wordt (soms nog vroeger) en je er de hele dag door geplaagd blijft. Bij sommigen gaat het zelfs 's avonds niet meer over.
Als je in contact komt met WERK zijn er twee oplossingen.
De eerste oplossing is 'Werk Isolerende en Joviale Neutralisator' (WIJN). De tweede heet 'Betrouwbare Interactieve & Eliminerende Rebooter' (BIER). Beide oplossingen zijn verkrijgbaar bij uw lokale winkel of supermarkt. Vraag ernaar...
Geniaalquote:
Maar hij was dus wel afwezig op medische grondenquote:
Op staande voet, vertrouwensbreuk & imagoschade.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:43 schreef Mikkie het volgende:
Overigens zou ik al werkgever not amused zijn en een officiële waarschuwing geven.
jij hebt je lesje bij MacDonalds wel geleerd zie ik :pquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:43 schreef Mikkie het volgende:
Overigens zou ik al werkgever not amused zijn en een officiële waarschuwing geven.
+1 voor je onderbouwing.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
wát een achterlijk wijf die sarah palin,ernstig dat dat soort mensen het zo ver kunnen schoppen
Watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |