staan ze erop??quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:12 schreef Californium het volgende:
zwaaaaai topic![]()
trouwensMuck! heb je de intro foto's gezien
quote:
Werd ook wel tijd trouwensquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:16 schreef Californium het volgende:
[..]
bij het linkje fotoalbum volgens mij
wel hequote:
oja kloptquote:
gezellig welquote:
quote:
ja joh, ik zat heel bijzonder om mijn papa heen gevouwenquote:
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:30 schreef Muck het volgende:
[..]
ja joh, ik zat heel bijzonder om mijn papa heen gevouwen
waar loop je stage trouwens? die labjas is veeeeeel te wit
tof manquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:44 schreef Californium het volgende:
[..]
universiteit van Edinburgh...Mooie bergen he
![]()
![]()
naar huis![]()
De grote, het moest er eindelijk van komen.quote:
Wanneer?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
De grote, het moest er eindelijk van komen.
In december, burgers bush!quote:
Ik verzin het nu ter plekke, maar hell, misschien trapt iedereen er in en is er gewoon een meetquote:
20 december stond er 1 geplandquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verzin het nu ter plekke, maar hell, misschien trapt iedereen er in en is er gewoon een meet
Gebruikt?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:46 schreef DaMart het volgende:
Zelfs na 2,5 jaar krijg ik nog post voor de vorige bewoners. De envelop had een rare bobbel, dus ik dacht een leuk gratis cadeautje te kunnen inpikken... tja, er zat inderdaad wel iets in die envelop, maar ik had nattigheid moeten voelen toen ik zag dat er 'Mevrouw' op de envelop stond... kutbedrijven die maandverband voor de vorige bewoners naar mijn adres sturen.
Lieve Lientje,quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:46 schreef DaMart het volgende:
Zelfs na 2,5 jaar krijg ik nog post voor de vorige bewoners. De envelop had een rare bobbel, dus ik dacht een leuk gratis cadeautje te kunnen inpikken... tja, er zat inderdaad wel iets in die envelop, maar ik had nattigheid moeten voelen toen ik zag dat er 'Mevrouw' op de envelop stond... kutbedrijven die maandverband voor de vorige bewoners naar mijn adres sturen.
o. ik zie het al. Het is hier koud dus.quote:
Want?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:59 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R komt vloekend en stampvoetend binnen
Ik heb een pesthumeur.quote:
Wat let je?quote:
GMTAquote:
Kut spammen mag wel hier. Tetten niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, want ik word gespamd met kutdingen.
Whehe.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:18 schreef Pheno het volgende:
Dat wel. Al kan ik even niet zoveel posten, werk en zulcks. Even een overdracht, dan kan ik lastig ondertussen gaan fokken. Dat staat onbeleefd tegenover mijn collega
Mijlpaal, niets cijfergeilenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:28 schreef Klonk het volgende:
cijfergeilertjes...
KSC staat niet voor koffie SC hoor. Dat staat voor kwalitatieve statistieken chat.quote:
weer wat geleerd danquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
KSC staat niet voor koffie SC hoor. Dat staat voor kwalitatieve statistieken chat.
Ik post 1x mijn bijna 90k post en dan ben ik de geilertquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
KSC staat niet voor koffie SC hoor. Dat staat voor kwalitatieve statistieken chat.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hey, dat doet Piles voor ons, gewoon, omdat het kanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik post 1x mijn bijna 90k post en dan ben ik de geilert
Tov die koffieleuters hier die zelfs gaan tellen wie de meeste topics heeft geopend
happerdehaphapquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik post 1x mijn bijna 90k post en dan ben ik de geilert
Tov die koffieleuters hier die zelfs gaan tellen wie de meeste topics heeft geopend
En dat in post 69quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:32 schreef OA het volgende:
: Overigens niet voor de stats, maar voor Kuukske. Dat dat even duidelijk is!
Ik moet wel, anders haal ik het vandaag niet.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:32 schreef OA het volgende:
: Overigens niet voor de stats, maar voor Kuukske. Dat dat even duidelijk is!
Arme OAdin.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:32 schreef OA het volgende:: Overigens niet voor de stats, maar voor Kuukske. Dat dat even duidelijk is!
Ghehe. Hoeveel nog? 65 ofzo?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet wel, anders haal ik het vandaag niet.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet wel, anders haal ik het vandaag niet.
Mja....quote:
-1 = 68. Puur toeval overigens.quote:
quote:
Reply 68 inderdaad.quote:
OArij...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja....
Even opsommen:
Californium...
Volpez...
Kuukske...
......
Ja, hij gaat lekker.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja....
Even opsommen:
Californium...
Volpez...
Kuukske...
......
Mjaquote:
Ik blijf niet kijken, dat ding is zo traag als een mod in FBquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:37 schreef Klonk het volgende:
ik ga me pas zorgen maken als wij de heren in dat rijtje komen te staan
Wie?quote:
huuuuuuquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:37 schreef Klonk het volgende:
ik ga me pas zorgen maken als wij de heren in dat rijtje komen te staan
De minnOAressenquote:
Blijft geniaalquote:
Dat is hij.quote:
Buiten FOK bestaan ze niet he! Hoewel. Ze bestaan wel, maar ik ken ze geen van allen echt.quote:
Jij neukt buiten de deur met vreemde meiskesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:41 schreef OA het volgende:
[..]
Buiten FOK bestaan ze niet he! Hoewel. Ze bestaan wel, maar ik ken ze geen van allen echt.
best koud nu...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij neukt buiten de deur met vreemde meiskes?
OH NOES!!!1!!!ICHI!1!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, met een ijskrabber erbijquote:
en wat wil je met die ijskrabber doen, alles wat ik zo gauw kan bedenken doet pijnquote:
Ijspegels krabben.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
en wat wil je met die ijskrabber doen, alles wat ik zo gauw kan bedenken doet pijn
Op basis waarvan trek jij die conclusie?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |