Dat baantje bij de smit vind ik echt klote, daar bak ik echt niets van. Houthakken lukt me nog wel aardig, biertappen was ik in notime 5-sterren. Maar dat zwaardsmeden... Niets voor mijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb hem gehaald op chain van 10 bij blacksmithing
Haha ja was ook zwaar kut hoor..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:42 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat baantje bij de smit vind ik echt klote, daar bak ik echt niets van. Houthakken lukt me nog wel aardig, biertappen was ik in notime 5-sterren. Maar dat zwaardsmeden... Niets voor mij
Dan ben je veel te laat, ga je schamenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:46 schreef Klautje het volgende:
TVP, ik ga hem morgen of overmogen kopen
ik moet beter opgaan letten op welke achievements ik heb gehaaldquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb hem gehaald op chain van 10 bij blacksmithing
ik heb 5 sterren met blacksmithing , ben nu met biertappen begonnenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:42 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat baantje bij de smit vind ik echt klote, daar bak ik echt niets van. Houthakken lukt me nog wel aardig, biertappen was ik in notime 5-sterren. Maar dat zwaardsmeden... Niets voor mij
Als je vijfsterren hebt, krijg je 75 per glas. Elke drie glazen gaat de multiplyer omhoog, dus ik had 31 glazen en zat dus op multiplyer 10. Dus 750 per glas. Dan gaat het best rapquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha ja was ook zwaar kut hoor..
Hoeveel krijg je per glas als je beetje hoge beerchain hebt met bartender?!
Goedzoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:46 schreef Klautje het volgende:
TVP, ik ga hem morgen of overmogen kopen
pff Ik haal alles altijd op releasequote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:46 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dan ben je veel te laat, ga je schamen
Nou, ik h aal geen lange chains met blacksmithing, dus ben ik teringlang bezig. Ben nog niet eens driesterren, maar raak er helemaal frusti van, heb het maar opgegeven voor nuquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik moet beter opgaan letten op welke achievements ik heb gehaald
ik had hem dus al
[..]
ik heb 5 sterren met blacksmithing , ben nu met biertappen begonnen
Ja das wel lekker..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:48 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Als je vijfsterren hebt, krijg je 75 per glas. Elke drie glazen gaat de multiplyer omhoog, dus ik had 31 glazen en zat dus op multiplyer 10. Dus 750 per glas. Dan gaat het best rap
Ja. Logisch ook, ik vind mus meer iets voor een meisje dan voor een jongen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:49 schreef GilaMonyet het volgende:
Trouwens iemand hier die een vrouwlijke charr heeft..
Wat is dan je bij naam ook gewoon sparrow?
Op een gegeven moment zie ik het ook niet meer hoor..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Nou, ik h aal geen lange chains met blacksmithing, dus ben ik teringlang bezig. Ben nog niet eens driesterren, maar raak er helemaal frusti van, heb het maar opgegeven voor nuHouthakker ben ik viersterren, moet nog iets van 12000 verdienen voor vijfsterren. Schiet dus ook wel aardig op.
Tja, moet je wel eerst geld hebben om huizen te kopen... Ik vang nu 2500 per keer (5 minuten ofzo).quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja das wel lekker..
Houthakken gaat ook wel snel..
Maarja huizen kopen en dan 15k krijgen per min is de best!
Hehe.. captain Sparrowquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:51 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ja. Logisch ook, ik vind mus meer iets voor een meisje dan voor een jongen.
Screens geven inderdaad niet het juiste beeld van het spel. Het ziet er gewoon echt bruut mooi uit op een hdtv. Die belichting is echt de beste die ooit in een spel is tentoongesteld.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:50 schreef Klautje het volgende:
[..]
pff Ik haal alles altijd op releaseDe screenshots waren gewoon wat matig.
Ja..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:52 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Tja, moet je wel eerst geld hebben om huizen te kopen... Ik vang nu 2500 per keer (5 minuten ofzo).
Corrupt wil ik niet worden dus ik heb alle prijzen normaal staan. En mijn wijf (ja ik ben lesboquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja..
Wat je kan doen is de prices heel hoog zetten (100%)
Wordt je alleen corrupt van maar als je daarna genoeg geld heb zet je het lager..
of je doet een dansje en je bent weer lief
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:55 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Corrupt wil ik niet worden dus ik heb alle prijzen normaal staan. En mijn wijf (ja ik ben lesbo) geef ik ook 100 goud per keer, die moet natuurlijk ook een beetje in de watten gelegd worden
Gisteren even co-op gedaan, maar ik vond het nogal tegenvallen. Behoorlijk onoverzichtelijk, wel even die achievements binnen gekopt. Leukste vind ik nog die spheres die je overal ziet,..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
En deze week waarschijnlijk live gold nemen om online te spelen
het is meer een titel dan een voornaam, later kan je deze natuurlijk aanpassen bij een towncrier afhankelijk van de acties die je hebt uitgevoerd, mijn vrouwelijke character heeft de titel shadowfiend en mijn mannelijke character dog lover bijvoorbeeldquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:49 schreef GilaMonyet het volgende:
Als er een zilveren ring boven hun hoofd staat kun je naar je huis gaan en op het bordje daar aangeven dat dit je "marital home" word... voila...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:17 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe kun je trouwens trouwen met iemand die verliefd op je is? Ik heb al een ring aangeboden, maar verder? (ik heb een huis)
Je moet hem eerst 1x naar de andere kant laten gaan dan kan re rustig timenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:03 schreef zatoichi het volgende:
Ik geef 200G...
Mijn hoogste chain bij blacksmith was 13, maar dan gaat ie zo snel dat het echt moeilijk te timen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:43 schreef Rikketik het volgende:
Tvp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ja ok maar dan ben je NOG langer bezig om wat lekker goud bij elkaar te hameren! Gaat al zo traag met blacksmithquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:27 schreef ach het volgende:
[..]
Je moet hem eerst 1x naar de andere kant laten gaan dan kan re rustig timen
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:47 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:47 schreef RedDevil085 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet, maar ik sta al wel bekend als The Saint. Waarbij me opvalt dat evil worden veel makkelijker is dan good worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:50 schreef Reintji het volgende:
Iemand anders ook reeds een halo rond het hoofd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
ofniet .. Shit ik dacht dat je alleen maar kon healen met taarten .. Heb echt een fucking big mamma!quote:
Ah, het kwartje valt. Staat ook bij mij "the saint" ik ben 100% pure en bijna 100% good, dat laatste vooral erg lastig. Die lijntjes krijg je als je veel in will stopt inderdaad. Staat ook in het inlay-boekje trouwens.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:02 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik sta al wel bekend als The Saint. Waarbij me opvalt dat evil worden veel makkelijker is dan good worden.
Wat zijn trouwens die oplichtende lijntjes op je gezicht? Krijg je die als je veel exp. in Will investeert of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, dat dacht ik in het begin ookquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:08 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
ofniet .. Shit ik dacht dat je alleen maar kon healen met taarten .. Heb echt een fucking big mamma!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:22 schreef OMG het volgende:
Ik werd echt knettergek van de melding dat ik naar de furniture store moet als ik m'n huis wil inrichten of zo die de hele tijd in mijn beeld blijft staan. Overigens is die melding sinds gisteren veranderd naar dat ik minstens dextrous level 2 moet hebben voor die schiet zooi bij Westcliff... terwijl ik er niet eens bij in de buurt ben en al een paar andere quests heb gedaan.
Dat is dus een van de glitches.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:22 schreef OMG het volgende:
Ik werd echt knettergek van de melding dat ik naar de furniture store moet als ik m'n huis wil inrichten of zo die de hele tijd in mijn beeld blijft staan. Overigens is die melding sinds gisteren veranderd naar dat ik minstens dextrous level 2 moet hebben voor die schiet zooi bij Westcliff... terwijl ik er niet eens bij in de buurt ben en al een paar andere quests heb gedaan.
Ik zal het even toevoegen aan de OP.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:35 schreef GilaMonyet het volgende:
Trouwens we hadden idee om lijst te maken met iedereen zijn gamertag..
Dit is de lijst die ik tot zover heb
Admiraal_Anaal: Tahie81
Emokid: Bardogan
GilaMonyet: Gilamonyet
Kin238: Woutervn
Merovingian: DudeBart
RedDevil085: RedDevil085
Zet Leonos NL er maar bij voor mijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:35 schreef GilaMonyet het volgende:
ik heb er een ja , en je heet inderdaad gewoon sparrowquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:49 schreef GilaMonyet het volgende:
zet DJerize er ook maar bijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:35 schreef GilaMonyet het volgende:
ik koop ze altijd gewoon bij de general store in bowerstonequote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
iG x SparkleZ
Trouwens waar is die Cellery verkoper in Oakfield?
100% purity misschien ? , ik heb geen idee maar lijkt me wel coolquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe komen jullie aan zo'n ring boven je hoofd?Heb 55000 renown.
gaat me niet lukken , ik heb zo'n dude zelfmoord laten plegen nadat ik zijn hard heb gebrokenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:05 schreef Reintji het volgende:
Zie het inderdaad ook op het achievement tegeltje staan
[ afbeelding ]
100% purity dus
Heb ik ook gedaan, had geen zin om met die kneus te trouwenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gaat me niet lukken , ik heb zo'n dude zelfmoord laten plegen nadat ik zijn hard heb gebroken
Nee je die persoon zit niet ingame..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:25 schreef OMG het volgende:
Gisteren even 2 vrouwtjes getrouwd, buiten een dansje gedaan, cadeautje ontvangen en een baby gefabriceerd, dus de achievements liepen lekker binnen.
Overigens merkte ik gisteren dat ik geen enkel bord in Westcliff kon lezen, ook de cullis gate kon ik niet activeren... maar rennen met A werkte wel gewoon. Ook een bug?
Na werk ga ik weer even verder met wat quests doen en daarna maar op naar the Spire.
Overigens even een vraagje, ik heb mijn instellingen allemaal lekker standaard staan wat betreft co-op gedoe.. en gisteravond zag ik een soort van groen bolletje met daarboven de gamertag van iemand uit m'n vriendenlijst door Bowerstone zweven. Was die knakker mij dan gewoon aan het volgen in m'n game?
O ja, 1 laatste ding... the Crucible met alles nog op level 1 duurt best lang.
Volgens mij nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik had die quest bij de begraafplaats gedaanMoet je onderkant en bovenkant van een lichaam vinden. En het hoofd. Daarna zet zo'n gast die in elkaar. Dan word die zombie verliefd op mij. Moet je kiezen tussen blijven of weggaan. Ik bleef dus
Nu ben ik getrouwd en ga ik rare kindjes maken
Of is dat dezelfde quest als die van DJ_?
Nee, die quest van DJ_ is volgens mij die ene met dat standbeeld, die boos is op zn ex en dan moet je wraak nemen!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik had die quest bij de begraafplaats gedaanMoet je onderkant en bovenkant van een lichaam vinden. En het hoofd. Daarna zet zo'n gast die in elkaar. Dan word die zombie verliefd op mij. Moet je kiezen tussen blijven of weggaan. Ik bleef dus
Nu ben ik getrouwd en ga ik rare kindjes maken
Of is dat dezelfde quest als die van DJ_?
Geen ideequote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, die quest van DJ_ is volgens mij die ene met dat standbeeld, die boos is op zn ex en dan moet je wraak nemen!krijg je echt ook zombiekindjes als je met die Lady Grey batst?
Dat zou wel echt awesome zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Aha, zit dat zo. Die "orb" leek me namelijk te achtervolgenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee je die persoon zit niet ingame..
Je zit gewoon online en die mensen ook dus je zit eigenlijk op soort server en je ziet elkaar (avatar dan)
Ik koop nu veel verkoopkraampjes en ga geld sparenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:02 schreef GilaMonyet het volgende:
Trouwens..
Ik heb spel nu al tijdje uitgespeeld en heb zon 2miljoen gold (Yeah i know)
Weet iemand of er nog leuke dingen zijn om te doen en nee zeg niet die gargoyls want die vind ik niet boeiend
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:02 schreef GilaMonyet het volgende:
Trouwens..
Weet iemand of er nog leuke dingen zijn om te doen en nee zeg niet die gargoyls want die vind ik niet boeiend
Ik heb de volgende dingen al gedaan..Je kunt de demondoors gaan openen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Haha misschien deed die persoon dat wel..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:03 schreef OMG het volgende:
[..]
Aha, zit dat zo. Die "orb" leek me namelijk te achtervolgen.
Dat was ik vergeten te meldenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je kunt de demondoors gaan openen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Ik wist niet dat je met meer dan 2 mensen kon spelen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha misschien deed die persoon dat wel..
Jou achterna lopen om te kijken wat het was
Het is wel grappig ik heb iets van 5 vrienden die ook fable hebben..
Gingen we keer meeten met ze alleen in bowerstone
Allemaal van die orbs enzo wel droog
Het is ook geen CO-OP met die orbsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je met meer dan 2 mensen kon spelen?
Owja klopt iemand joinde mij en ik zag alleen maar zo'n rondjequote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Het is ook geen CO-OP met die orbs
Als je CO-OP heb je echt 2 heroes in je game..
Nu zijn het gewoon orbs
inderdaad , mijn char is toch potquote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:49 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, had geen zin om met die kneus te trouwen
wist niet eens dat je dan ook geld krijgt als je winkels koop , dacht altijd dat het pand dan gewoon van jouw was en de winkelier op moest zoutenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik koop nu veel verkoopkraampjes en ga geld sparen(Als je 2,5 miljoen hebt krijg je een achievment trouwens)
Heb ook zo'n 5 sterren bar gekocht. En die ene temple in Oakfield (Ook 5 sterren)
Nee je krijgt geld hehe..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wist niet eens dat je dan ook geld krijgt als je winkels koop , dacht altijd dat het pand dan gewoon van jouw was en de winkelier op moest zouten
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:02 schreef GilaMonyet het volgende:
Trouwens..
Ik heb de volgende dingen al gedaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch wel de gargoyls want je krijgt vette rewardHeb er nu al 25 sinds ik weet dat je ze kan schieten :p en alleen maar door de main quest line te volgen (ben net in bloodstone aangekomen)
Volgens mij niet. Krijg nu 3000g elke paar minuten.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wist niet eens dat je dan ook geld krijgt als je winkels koop , dacht altijd dat het pand dan gewoon van jouw was en de winkelier op moest zouten
Jah heb er 1 gevonden ofzo..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:20 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Toch wel de gargoyls want je krijgt vette rewardHeb er nu al 25 sinds ik weet dat je ze kan schieten :p en alleen maar door de main quest line te volgen (ben net in bloodstone aangekomen)
Ye ze praten tegen je als je in de buurt bent en hoorde dat er ook kraaien in de buurt zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah heb er 1 gevonden ofzo..
Maar voor de rest snap ik echt niet waar de rest is
beetje tips?
Mm.. moet ik toch maar beter luisteren want ik heb ze niet gehoord ofzo..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:56 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Ye ze praten tegen je als je in de buurt bent en hoorde dat er ook kraaien in de buurt zijn.
Zet WensMeester: WensMeester er ook maar bijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:35 schreef GilaMonyet het volgende:
Het lijkt net of er een kabouter tegen je praat, echt een gnoomstem. Eerst dacht ik dat er kaboutertjes liepen, later zag ik pas zo'n gargoyle hoofdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mm.. moet ik toch maar beter luisteren want ik heb ze niet gehoord ofzo..
Ik hoor alleen die verlepte mensen in de stad ::P
haha toch maar is vaker luisteren wat er gezegt wordt danquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:09 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Het lijkt net of er een kabouter tegen je praat, echt een gnoomstem. Eerst dacht ik dat er kaboutertjes liepen, later zag ik pas zo'n gargoyle hoofd
Bij mij horen de buren zelfs dat er gargoyles in de buurt zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
ik speel meestal 's avonds en dan staat mijn tv wat zachter. Dus dan hoor ik alles heel slecht.
Morgen ga ik heel de dag spelen met dolby suuround. Dus dan ga ik eens opletten
Ja ik moet et ook maar wat harder zetten want ik hoor het dus ook nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
ik speel meestal 's avonds en dan staat mijn tv wat zachter. Dus dan hoor ik alles heel slecht.
Morgen ga ik heel de dag spelen met dolby suuround. Dus dan ga ik eens opletten
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:20 schreef kin238 het volgende:
[..]
Bij mij horen de buren zelfs dat er gargoyles in de buurt zijn
Doe ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no problem for me, but it's a problem for you!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:23 schreef WensMeester het volgende:lol.. ik hoor ook alleen maar hoop geluk met die mensen die me willen trouwen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst ook maar is laten zien dat ik er niet zo gedient van was en ze allemaal laten schrikken met time control
Don't think, be sure!
Dat zoveel mensen met je willen trouwen vind ik ook irri en een beetje onrealistisch.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol.. ik hoor ook alleen maar hoop geluk met die mensen die me willen trouwen..
Laatst ook maar is laten zien dat ik er niet zo gedient van was en ze allemaal laten schrikken met time control
Ik niet in het echt lopen er ook 10 man achter me aan als ik in de stad loop..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:29 schreef kin238 het volgende:
[..]
Dat zoveel mensen met je willen trouwen vind ik ook irri en een beetje onrealistisch.
True... true...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik niet in het echt lopen er ook 10 man achter me aan als ik in de stad loop..
En dan gaan ze me blocken bij de deur enzo en kleine kinderen die irritant zijn enzo..
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik niet in het echt lopen er ook 10 man achter me aan als ik in de stad loop..
En dan gaan ze me blocken bij de deur enzo en kleine kinderen die irritant zijn enzo..
![]()
![]()
Owja niet te vergeten dat ze dan bang worden als ik omdraai en opeens zon bloodlust growl doe..quote:
Ligt aan het arsenaal dat je meeneemtquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Owja niet te vergeten dat ze dan bang worden als ik omdraai en opeens zon bloodlust growl doe..
Maarja dan komen er wel weer 10 andere mongole die het zelfde doen![]()
Toch maar is wat jatten IRL kijken of ze dan ook weg rennen van me of juist achter me aan rennen
Ik zat te denken aan hele handel xbox360 games..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:05 schreef kin238 het volgende:
[..]
Ligt aan het arsenaal dat je meeneemt
Ik bedoelde eigenlijk de winkel inquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan hele handel xbox360 games..
Heb ik weer wat te spelen
Ja heb al 1 voorproefje gedaan..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:13 schreef Merovingian het volgende:
Ik heb daar ook wel last van. Best wel zin als ik straks voor de tweede keer ga spelen en dan bad wordt, om al die lui bruut af te slachten
Hehe ik ga gewoon helemaal postal en met level 5 force push het hele marktplein uitmoordenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja heb al 1 voorproefje gedaan..
Safety off.. lvl1 shock en boom hele inn dood
Jaaaaah jij bent een heldquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:18 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Hehe ik ga gewoon helemaal postal en met level 5 force push het hele marktplein uitmoorden![]()
Kan ook niet wachten om eerste te trouwen en dan mijn vrouw te offeren met het rad van fortuin![]()
Maar eerst even op de brave manier uitspelen.
Weet ik niet, ik vroeg me zelf ook al af of ze je volgen als je snelreist. Moet het nog een keer uitproberen. Vanavond verjaardag oma, dus kan wederom niet spelen, net als gisteravondquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:41 schreef GilaMonyet het volgende:
Trouwens bij die shadow temple..
Moet je dan je vrouw op follow zetten en er heen lopen of kan je er heen "reizen via die quests tab"
Is wel gelukt met revieuw..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:43 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik vroeg me zelf ook al af of ze je volgen als je snelreist. Moet het nog een keer uitproberen. Vanavond verjaardag oma, dus kan wederom niet spelen, net als gisteravond
Thanks.. hehequote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:45 schreef Fipotje het volgende:
Je kan gewoon snelreizen. Ze blijven je volgen
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:25 schreef KneusTeun het volgende:
eerste bug tegengekomen, bij bandit camp westcliff. de poort ging maar niet open! tot ik de boel chagerijnig uitzet en later opnieuw begin, dan opeens slaat die kenau van een monnik met haar hammer meteen de deur in?????? stond ik eerst voor niks rond te zoeken(wel een gargoyle gevonden maar toch kut)
Ows das wel mooi lomp dan.. Ik ging daar heen alles gekilled solo kom ik daaro kon ik er ook niet heenquote:
Dat heb ik dan weer niet gehadquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:50 schreef KneusTeun het volgende:
Ja af en toe heb ik al wel wat glitches gehad met dingen die verdwijnen, 1 keer verdween alles om me heen behalve tekens van interactie(die uitroep tekens en gloed om dingen heen) en me drive maakt steeds het geluid van een neerstortende boeing!
Dat is geen glitch, dat is een enkeltje M$ voor je Xdoos zeer binnenkort.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:50 schreef KneusTeun het volgende:
Ja af en toe heb ik al wel wat glitches gehad met dingen die verdwijnen, 1 keer verdween alles om me heen behalve tekens van interactie(die uitroep tekens en gloed om dingen heen) en me drive maakt steeds het geluid van een neerstortende boeing!
Good luckquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:25 schreef kin238 het volgende:
[..]
Dat is geen glitch, dat is een enkeltje M$ voor je Xdoos zeer binnenkort.
MIjn xdoos ging stuk op de release date van GTAIV maar ik ging toen naar Bali.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:31 schreef emokid het volgende:
Toen ik ontmaagd werd(door M$) had ik eerst een weekje last van PES. Alleen PES deed vaag, de rest werkte. Uiteindelijk een RROD gekregen.
verdiensten of totaale waarde van je bezittingen ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee je krijgt geld hehe..
Ik heb al die 2,5miljoen achievement.
Je krijgt die als je meer dan 2,5miljoen aan real estate hebt
Totale waarde dacht ik weet eigenlijk niet zeker..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
verdiensten of totaale waarde van je bezittingen ?
Mijn eerste keer bij Oblivion, mijn tweede keer één dag voor de release van GTA4; valt me mee dat hij het tot nog toe goed heeft volgehouden, maar volgens mij heeft ie nog een half jaar....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
MIjn xdoos ging stuk op de release date van GTAIV maar ik ging toen naar Bali.
Dus ik kom week later terug toen pas op de post gedaan![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:29 schreef Merovingian het volgende:
Ik heb hem net, van de nieuwe serie die (bijna) geen last meer zou hebben van RRoD's. Maar ja, je weet het nooit natuurlijk
Nee als het goed is nog een Falcon, althans aan het vermogen van de adapter te zien (175W). Maar die zou toch aanzienlijk minder last hebben van rrod dan de eerste twee versies. Zat nog te twijfelen om te wachten op een Jasper, maar dat kon nog wel zo'n tijd gaan duren dat ik geen zin had om te wachten.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:35 schreef KneusTeun het volgende:
met nieuwste bedoel je die jasper? of de falcon? ik heb hem met de falcon ook meteen gehad.
Mijn moederboard was stuk van die xbox..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:28 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Mijn eerste keer bij Oblivion, mijn tweede keer één dag voor de release van GTA4; valt me mee dat hij het tot nog toe goed heeft volgehouden, maar volgens mij heeft ie nog een half jaar....
Ik heb nergens last vanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:18 schreef KneusTeun het volgende:
bij mijne (falcon) is alles al vervangen (echt alles!) behalve de drive, dus nu ben ik benieuwd of meer mensen bij fable II ook last hebben van meer herrie dan normaal?
Ergens op zo'n beeld klikken in die temple of een vaas ofzo, staat aan de rechterkant.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe geef ik geld aan de temple?
Had net iedereen in Bloodstone kapot geschotenNiet gesaved natuurlijk.
lol ownedquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:28 schreef KneusTeun het volgende:
damm, ik had al 10000 gold aan zo'n priester gegeven! nouja die vind me wel lief nu.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:38 schreef Rikketik het volgende:
Dat met die tempel was wel vaag. Ik heb dus tussen 12.00 en 13.00 (de 'mystical zenyth' o.i.d.) 10.000 gold geschonken aan de tempel, gaan ze me doodleuk vertellen dat ik nu Harvest Benefactor ben en nóg eens een grote donatie moet maken om die gift te krijgen.
Haha, heb de eerste keer ook moeten zoeken.. de "breadcrum" ging naar het midden van de kamer maar die vaas waar je dat geld in moet dumpen staat naast die priester... Weer 5 minuten van m'n leven kwijt die ik niet meer terug ga krijgen :pquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe geef ik geld aan de temple?
Had net iedereen in Bloodstone kapot geschotenNiet gesaved natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:36 schreef MassApeal het volgende:
Ben nu overnieuw begonnen als evil character nadat ik door een bug niet meer verder kon, maar heb het idee dat ik weer bij een bug terecht ben gekomen....Misschien iemand die dezelfde quest al heeft gedaan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:52 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:17 schreef MassApeal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:19 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb de hoop maar opgegeven en ben met de boot naar de spire meegegaan.
Fable 2 is wel een leuk spel, alle bugs daargelaten, maar mijn vertrouwen in Lionhead begint echt op te raken op deze manier....
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:32 schreef MassApeal het volgende:
[..]Jammer, natuurlijk... Ben zelf ook hier en daar tegen wat grafische (en misschien wat kleine gameplay) bugs aangelopen, maar niets waar ik me echt aan ergerde, eigenlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fable 2 is wel een leuk spel, alle bugs daargelaten, maar mijn vertrouwen in Lionhead begint echt op te raken op deze manier....
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Echt, hequote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:29 schreef Leonos het volgende:
Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:31 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:39 schreef Leonos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:35 schreef GilaMonyet het volgende:
en dat is mijn charquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:46 schreef Rikketik het volgende:
Tattoo's, hot pants, lange laarzen, een corsage, donkere make-up...
als je de goede kant gekozen hebt dan kan je het in bowerstone op 3 verschillende plekken halen, de market, fairfax gardens, en old town(als je in het begein de evvil kant hebt gekozen vervalt deze), oakdale heeft ook een produce seller die volgensmij selderij verkoopt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:08 schreef OMG het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens flink wat huizen kopen en verhuren. Is er trouwens een plek waar je flink wat selderij kunt halen? Ik word een beetje gek van die lompe punt buik van m'n character. Ziet er niet uit.
Jij werkt dus bij de BS en krijgt personeelskortingquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:33 schreef Catch_me het volgende:
En is dit spel nog steeds de moeite waard/niet saai?
Bij de bartsmit kun je de LE halen voor ¤ 48,42...
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:07 schreef Fipotje het volgende:
Hier zitten de Garg's of is het er maar 1ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je maakt altijd winst volgens mij... Ik denk dat je meerdere vrouwtjes hebt rondrennen of een van je vrouwtjes een flinke zak zakgeld geeft iedere 5 minutenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:35 schreef KneusTeun het volgende:
hoeveel % moet je nu bij je huur op vragen om beetje winst te maken en toch good te blijven? ik heb iets van 7 huizen verhuurd en maak 200 gold verlies?!?!?!?!
Hoe doe je die?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
Nu nog 5 mensen dronken makenin 3 minuten
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:34 schreef Reintji het volgende:
Zo, 100% pure en 100% good!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
gewoon 5 flessen royal port kopen , en die aan 5 mensen gevenquote:
hoe krijg je vastlopers dan ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:22 schreef Cid het volgende:
Bah...even genoeg van Fable. Voor de zoveelste keer vast gelopen waardoor ik weer progress kwijt ben, ik wacht even tot er een patch is...
quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:18 schreef Klautje het volgende:
Die GargoylesEn ik maar denken waar komen al die vage stemmen vandaan...
Had gisteren mijn eerste. Ik ging van ene naar andere gebied reizen. Het laden van het nieuwe gebied duurde nogal lang. Na een minuut of zes heb ik mijn Xbox maar uitgezet.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hoe krijg je vastlopers dan ?, ik heb er nog nooit 1 gehad .
Die is niet zo moeilijk, in het begin gelijk Inferno lvl 4, niet hoger, neem afstand, schiet op die dingen in zijn lichaam met een pistool. Probeer daarna weer Inferno lvl4 te doen, en weer wachten tot die wormen gegroeid zijn en opnieuw schieten. Zie dit:quote:Op zaterdag 1 november 2008 03:55 schreef DJ_ het volgende:
mm ik kan geen 8 perfects halen bij de crucible , ronde 6? ( die met die ronde kloof ) , en de laatste ronde kan ik geen perfect halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:22 schreef DJ_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
zo die achievement heb ik ook binnen. Was een makkiequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
Nu nog 5 mensen dronken makenin 3 minuten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:45 schreef DJ_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:25 schreef ach het volgende:
Hoe zit dat trouwens met je kinderen die ineens heel snel opgroeien? De eerste keer worden ze groot omdat je 10 jaar weggeweest bent, maar als je daarna weer kinderen gaat maken worden ze vanzelf groot in veel minder tijd? Of ga je weer 10 jaar weg en heb ik dat gemist
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
quote:Op zondag 2 november 2008 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
Fuck!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar ik moet het 2 keer doenquote:Op zondag 2 november 2008 23:17 schreef Merovingian het volgende:
Zeg, heeft iemand hier in de temple of light een storting kunnen doen als de zon op het zenith is? Ik krijg het maar niet voor elkaar...
Ik geef telkens 5000+, heb het al tien keer geprobeerd als de zon op z'n hoogst is, telkens zegt ie dat het bedrag zeker aanzienlijk is, maar dat ik het toch op een ander tijdstip moet proberen... Iemand tips?quote:Op zondag 2 november 2008 23:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja maar ik moet het 2 keer doen, als ik 1 keer 10k geeft zegt die pas dat ik een bonus kan krijgen en dan moet ik dus nog 10k doneren .
heb geprobeerd hem eerst een kleiner bedrag te geven ( 1000 gold ) en dat werkt niet
Mij overkwam hetzelfde. Maar 10.000 moet genoeg zijn en inderdaad tussen 12.00 en 13.00 uur.quote:Op zondag 2 november 2008 23:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja maar ik moet het 2 keer doen, als ik 1 keer 10k geeft zegt die pas dat ik een bonus kan krijgen en dan moet ik dus nog 10k doneren .
heb geprobeerd hem eerst een kleiner bedrag te geven ( 1000 gold ) en dat werkt niet
quote:Op maandag 3 november 2008 00:44 schreef Reintji het volgende:
En hoe weet je dat het zo laat is? Er zit geen klok in de buurt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Op start drukken (pauze) daar staat de tijd.quote:Op maandag 3 november 2008 07:58 schreef Merovingian het volgende:
[..]
En hoe weet je dat het zo laat is? Er zit geen klok in de buurt...
Serieusquote:Op maandag 3 november 2008 08:21 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Op start drukken (pauze) daar staat de tijd.
Same here.quote:Op maandag 3 november 2008 02:10 schreef Rikketik het volgende:
Yay, ik heb lesbische seks gehad.Ze wou alleen met de naar bed als ik met haar trouwde, dus dat maar meteen gedaan. Na de seks meegelokt naar een rustig plekje buiten de stad en haar vermoord. Ik was nog niet klaar om me te binden.
![]()
Ze begon ook meteen te zeiken over mijn mooie woonwagen, dus ze het verdiende het wel.
quote:Op maandag 3 november 2008 17:53 schreef KneusTeun het volgende:
zat jou game vast bij douane? ik denk dat de douane nu de game wel heeft uitgespeeld idd, en hem nu doorstuurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op maandag 3 november 2008 18:24 schreef Merovingian het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
misschienquote:Op maandag 3 november 2008 19:33 schreef rihago het volgende:
Net oakfield afgeslacht. Maar geen spookstad.
quote:Op maandag 3 november 2008 18:24 schreef Merovingian het volgende:Die quest gaat niet weg! Die zit er zodat je elke keer 75 good points kan halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 november 2008 18:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op maandag 3 november 2008 21:40 schreef Merovingian het volgende:
[..]heb het zelf nooit zo erg op guns ( in elk spel )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar het hele spel klinkt vet over 5.1![]()
PS probeer de mirrors edge demo eens met je 5.1 in een donkere kamer en het geluid goed hard
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
quote:Op maandag 3 november 2008 20:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
misschienafslachen is afslachten toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoef ik geen 10 jaar voor te wachten?In de ban van de mods.
Hoe kom je eigenlijk op het spookstadidee?quote:Op maandag 3 november 2008 22:15 schreef rihago het volgende:
[..]
afslachen is afslachten toch?
hoef ik geen 10 jaar voor te wachten?
ja maar een town rot niet weg in 1 dagquote:Op maandag 3 november 2008 22:15 schreef rihago het volgende:
[..]
afslachen is afslachten toch?
hoef ik geen 10 jaar voor te wachten?
ik heb dat volgens mij ergens gelezen...quote:Op maandag 3 november 2008 22:59 schreef Klautje het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk op het spookstadidee?
Dat is brightwood (volgens mij tenminste) waar de Crucible staat.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:27 schreef rihago het volgende:
[..]
ik heb dat volgens mij ergens gelezen...
je kan van een kamp ook een stad maken schijnt? (weet iemand welke kamp bijv?)
heb fable 2 zelf al helemaal uitgespeeld... en ben nu dus druk aan het exploren... kijken wat er nog meer kan etc... (alle huizen kopen bijv)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spookstad lijkt me trouwens niet mogelijk, volgens mij komt er altijd volk terug als je een stad bevolkingsvrij hebt gemaakt (zoals in Oakfield).When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:14 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Dat is brightwood (volgens mij tenminste) waar de Crucible staat.Ik dacht het gelezen te hebben. Maar wat kan nog meer de steden beinvloeden? (en veranderen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spookstad lijkt me trouwens niet mogelijk, volgens mij komt er altijd volk terug als je een stad bevolkingsvrij hebt gemaakt (zoals in Oakfield).In de ban van de mods.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:58 schreef OMG het volgende:
Dat kamp waar je een stad van kunt maken is Westcliff. Daar staat ook de Crucible.Wat gebeurd er trouwens met Westcliff als je dat niet doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(heb het telkens gedaan omdat ik nogal goud-geil ben)
Dan blijft het, zoals het was, een kamp.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:07 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Wat gebeurd er trouwens met Westcliff als je dat niet doet?
(heb het telkens gedaan omdat ik nogal goud-geil ben)
Leek me idd logisch... en is die kerel dan ook weg?quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:12 schreef OMG het volgende:
[..]
Dan blijft het, zoals het was, een kamp.
Vertelquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Oh en mijn vrouw heeft zelfmoord gepleegd.
Ik weet ook niet wat ik fout gedaan had, maar ik ging naar mijn huisje (die ene bij bower lake waar je die slavendrijvers uitjaagt in het begin), en ze werd opeens kwaad liep naar een hoge klif en sprong daar vanaf(waarschijnlijk). De kindebescherming heeft mijn kind meteen in beslag genomenquote:
Je bent me toch niet aan het fokken, he... Want ik ga dit straks zo hard uit proberenquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik fout gedaan had, maar ik ging naar mijn huisje (die ene bij bower lake waar je die slavendrijvers uitjaagt in het begin), en ze werd opeens kwaad liep naar een hoge klif en sprong daar vanaf(waarschijnlijk). De kindebescherming heeft mijn kind meteen in beslag genomen
van dat springen weet ik niet zeker(ze was wel depressief aan het doen en liep van mij weg, kreeg daarna ook het bericht dat ze zelfmoord had gepleegd), de rest is waargebeurdquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:29 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Je bent me toch niet aan het fokken, he... Want ik ga dit straks zo hard uit proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:16 schreef Merovingian het volgende:
Gisteren mainquest uitgespeeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:32 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.© Bafnek
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:16 schreef Merovingian het volgende:
Gisteren mainquest uitgespeeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:32 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]Nu pas? Tja, ik heb alle sidequests gedaan, behalve de silver keys en gargoyles, voordat ik aan de laatste mainquest missie begon. Heb er denk ik 35 uur opzitten ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik bezit zo ongeveer elk huis in Albion al (kan er hier en daar eentje gemist hebben), dus dat miljoen heb ik vanavond alweer als ik mijn Xbox weer aanzetquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]Moet je zeker je hond op 5 sterren schatzoeken hebben ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik zou het niet weten, ik weet wel dat als je hem niet hebt, dat je zowel die archeologie quests als die paar begraven sleutels vaarwel kan zeggen, omdat je dan wel heel veel geluk moet hebben om op de juiste plek te graven, daarnaast heb je het beestje ook nodig voor minimaal een demon door. en mijn hond was zowel in de evil als in de good sessie voor de laatste mainquest op 5 sterren op beide abilitys.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:40 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Moet je zeker je hond op 5 sterren schatzoeken hebben ofzo?
ik heb mijn hond beide op 4, heb geen boek kunnen vinden die het naar 5 tilt... Nou ja, binnenkort maar weer eens een kijkje nemen bij de boekenwinkel. Heb alle archeologie-quests in ieder geval probleemloos kunnen doen t/m de laatste die je krijgt voor je de mainquest af hebt. Die demondoor heb ik ook al gehaald. Sleutels heb ik echter nog niet onder de grond gevonden. Maar die heb ik op zich ook alleen maar nodig voor die ene kist... Alle andere kan ik al openen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik weet wel dat als je hem niet hebt, dat je zowel die archeologie quests als die paar begraven sleutels vaarwel kan zeggen, omdat je dan wel heel veel geluk moet hebben om op de juiste plek te graven, daarnaast heb je het beestje ook nodig voor minimaal een demon door. en mijn hond was zowel in de evil als in de good sessie voor de laatste mainquest op 5 sterren op beide abilitys.
klopt , de hond moet eerst zelf gaan graven anders krijg je niks .quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:59 schreef Merovingian het volgende:
[..]
ik heb mijn hond beide op 4, heb geen boek kunnen vinden die het naar 5 tilt... Nou ja, binnenkort maar weer eens een kijkje nemen bij de boekenwinkel. Heb alle archeologie-quests in ieder geval probleemloos kunnen doen t/m de laatste die je krijgt voor je de mainquest af hebt. Die demondoor heb ik ook al gehaald. Sleutels heb ik echter nog niet onder de grond gevonden. Maar die heb ik op zich ook alleen maar nodig voor die ene kist... Alle andere kan ik al openen.
En met dat op de juiste plek graven, volgens mij werkt dat niet eens! Je hond moet de plek aanwijzen anders graaf je niets op. Ik had een graafplek in een tuin, maar die hond kon niet om het hekje heen lopen. Maar het was wel duidelijk waar het lag, dus ik graven en nog een keer graven en nog meer graven, maar niets hoor. Toen game gesaved en weer geladen, hond stond toen naast me aan de goede kant van het hek, wees plek aan en toen kon ik opeens wel de zak met goud opgraven. Terwijl ik op die exacte plek echt al eerder gegraven had...
quote:
Dit is de correcte link, stond in het eerste Fabel topic.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:19 schreef charmed_angel het volgende:
Kan iemand mij helpen met het volgende?
Feign Attack = www.fable2.com and take the right crown at the end.
Ik snap deze niet echt. Ik heb op fable2.com zitten zoeken maar ik kan geen crown vinden
Welke heb je wel?quote:Op woensdag 5 november 2008 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik baal zeg... Ik zoek de laatste sleutel ergens in Brightwood. Kan hem verdomme nergens vinden. Pffff. Whoehoe nog 1 sleutel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens had ik gisteren eindelijk alle (op een na) gargoyles en sleutels, krijgt mijn kat het voorelkaar om de voedingskabel uit de voeding te roppen. Geen save...
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef Reintji het volgende:
[..]
Welke heb je wel?Ik heb een foutje gemaakt. Volgens bij Bloodstone.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens had ik gaisteren eindelijk alle (op een na) gargoyles en sleutels, krijgt mijn kat het voorelkaar om de voedingskabel uit de voeding te roppen. Geen save...
Damnquote:Op woensdag 5 november 2008 10:51 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dit is de correcte link, stond in het eerste Fabel topic.
Welke heb je wel?quote:Op woensdag 5 november 2008 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een foutje gemaakt. Volgens bij Bloodstone.
nooit geweten dat daar een kist stondquote:Op woensdag 5 november 2008 09:30 schreef Merovingian het volgende:
Er zijn wel meer dingen die op Fable2.com staan he? Heb nog niet zo snel kunnen vinden waar, maar misschien wil iemand ze hier plaatsen in een spoiler? Zoals hoe je die kist open moet maken die in de Guild Cave staat...
ja dat weet ik dus niet precies. Moet ik even thuis kijken. maar ik kijk altijd via die achievements.orgquote:
Ja ik wel dus, maar ik kan niks vinden op de site... de link die heirboven staatquote:Op woensdag 5 november 2008 12:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nooit geweten dat daar een kist stond
Ik kan er ook niet nogmaals wat uithalen, ik heb er nog niet eens 1x wat uit kunnen halen... Dan moet ik naar fable2.com staat er in beeld.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:37 schreef Reintji het volgende:
Je loopt er langs opweg naar de uitgang. Maar volgens mij kun je daar niet nogmaals wat uit halen, hij blijft namelijk open staan.
Werkt prima, heb zelf ook gesaved in de 8e arena vlak voordat ik de sterretjes oploop om het level te starten. Ik heb een keer of zes het spel weer uit moeten gaan voordat ik hem had gehaaldquote:Op woensdag 5 november 2008 15:26 schreef DJ_ het volgende:
kun je trouwens tussen ronden door saven en later weer laden bij de crucible ? , ik heb nu 7 perfects , maar denk dat ik de 8e niet in 1 keer ga halen ( perfect dan ) .
saven lukt wel maar ben bang dat als ik ga laden ik gewoon weer buiten kom te staan , iemand die dat al heeft geprobeerd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |