Had gisteren mijn eerste. Ik ging van ene naar andere gebied reizen. Het laden van het nieuwe gebied duurde nogal lang. Na een minuut of zes heb ik mijn Xbox maar uitgezet.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hoe krijg je vastlopers dan ?, ik heb er nog nooit 1 gehad .
Die is niet zo moeilijk, in het begin gelijk Inferno lvl 4, niet hoger, neem afstand, schiet op die dingen in zijn lichaam met een pistool. Probeer daarna weer Inferno lvl4 te doen, en weer wachten tot die wormen gegroeid zijn en opnieuw schieten. Zie dit:quote:Op zaterdag 1 november 2008 03:55 schreef DJ_ het volgende:
mm ik kan geen 8 perfects halen bij de crucible , ronde 6? ( die met die ronde kloof ) , en de laatste ronde kan ik geen perfect halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:22 schreef DJ_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
zo die achievement heb ik ook binnen. Was een makkiequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
Nu nog 5 mensen dronken makenin 3 minuten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:45 schreef DJ_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:25 schreef ach het volgende:
Hoe zit dat trouwens met je kinderen die ineens heel snel opgroeien? De eerste keer worden ze groot omdat je 10 jaar weggeweest bent, maar als je daarna weer kinderen gaat maken worden ze vanzelf groot in veel minder tijd? Of ga je weer 10 jaar weg en heb ik dat gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
quote:Op zondag 2 november 2008 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
Fuck!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar ik moet het 2 keer doenquote:Op zondag 2 november 2008 23:17 schreef Merovingian het volgende:
Zeg, heeft iemand hier in de temple of light een storting kunnen doen als de zon op het zenith is? Ik krijg het maar niet voor elkaar...
Ik geef telkens 5000+, heb het al tien keer geprobeerd als de zon op z'n hoogst is, telkens zegt ie dat het bedrag zeker aanzienlijk is, maar dat ik het toch op een ander tijdstip moet proberen... Iemand tips?quote:Op zondag 2 november 2008 23:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja maar ik moet het 2 keer doen, als ik 1 keer 10k geeft zegt die pas dat ik een bonus kan krijgen en dan moet ik dus nog 10k doneren .
heb geprobeerd hem eerst een kleiner bedrag te geven ( 1000 gold ) en dat werkt niet
Mij overkwam hetzelfde. Maar 10.000 moet genoeg zijn en inderdaad tussen 12.00 en 13.00 uur.quote:Op zondag 2 november 2008 23:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja maar ik moet het 2 keer doen, als ik 1 keer 10k geeft zegt die pas dat ik een bonus kan krijgen en dan moet ik dus nog 10k doneren .
heb geprobeerd hem eerst een kleiner bedrag te geven ( 1000 gold ) en dat werkt niet
quote:Op maandag 3 november 2008 00:44 schreef Reintji het volgende:
En hoe weet je dat het zo laat is? Er zit geen klok in de buurt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Op start drukken (pauze) daar staat de tijd.quote:Op maandag 3 november 2008 07:58 schreef Merovingian het volgende:
[..]
En hoe weet je dat het zo laat is? Er zit geen klok in de buurt...
Serieusquote:Op maandag 3 november 2008 08:21 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Op start drukken (pauze) daar staat de tijd.
Same here.quote:Op maandag 3 november 2008 02:10 schreef Rikketik het volgende:
Yay, ik heb lesbische seks gehad.Ze wou alleen met de naar bed als ik met haar trouwde, dus dat maar meteen gedaan. Na de seks meegelokt naar een rustig plekje buiten de stad en haar vermoord. Ik was nog niet klaar om me te binden.
![]()
Ze begon ook meteen te zeiken over mijn mooie woonwagen, dus ze het verdiende het wel.
quote:Op maandag 3 november 2008 17:53 schreef KneusTeun het volgende:
zat jou game vast bij douane? ik denk dat de douane nu de game wel heeft uitgespeeld idd, en hem nu doorstuurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |