quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:17 schreef MassApeal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:19 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb de hoop maar opgegeven en ben met de boot naar de spire meegegaan.
Fable 2 is wel een leuk spel, alle bugs daargelaten, maar mijn vertrouwen in Lionhead begint echt op te raken op deze manier....
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:32 schreef MassApeal het volgende:
[..]Jammer, natuurlijk... Ben zelf ook hier en daar tegen wat grafische (en misschien wat kleine gameplay) bugs aangelopen, maar niets waar ik me echt aan ergerde, eigenlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fable 2 is wel een leuk spel, alle bugs daargelaten, maar mijn vertrouwen in Lionhead begint echt op te raken op deze manier....
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Echt, hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:29 schreef Leonos het volgende:
Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:31 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:39 schreef Leonos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:35 schreef GilaMonyet het volgende:
Trouwens we hadden idee om lijst te maken met iedereen zijn gamertag..
Dit is de lijst die ik tot zover heb
Admiraal_Anaal: Tahie81
Emokid: Bardogan
GilaMonyet: Gilamonyet
Kin238: Woutervn
Merovingian: DudeBart
RedDevil085: RedDevil085
en dat is mijn charquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:46 schreef Rikketik het volgende:
Tattoo's, hot pants, lange laarzen, een corsage, donkere make-up...
als je de goede kant gekozen hebt dan kan je het in bowerstone op 3 verschillende plekken halen, de market, fairfax gardens, en old town(als je in het begein de evvil kant hebt gekozen vervalt deze), oakdale heeft ook een produce seller die volgensmij selderij verkoopt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:08 schreef OMG het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens flink wat huizen kopen en verhuren. Is er trouwens een plek waar je flink wat selderij kunt halen? Ik word een beetje gek van die lompe punt buik van m'n character. Ziet er niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij werkt dus bij de BS en krijgt personeelskortingquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:33 schreef Catch_me het volgende:
En is dit spel nog steeds de moeite waard/niet saai?
Bij de bartsmit kun je de LE halen voor ¤ 48,42...
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:07 schreef Fipotje het volgende:
Hier zitten de Garg's of is het er maar 1ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je maakt altijd winst volgens mij... Ik denk dat je meerdere vrouwtjes hebt rondrennen of een van je vrouwtjes een flinke zak zakgeld geeft iedere 5 minutenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:35 schreef KneusTeun het volgende:
hoeveel % moet je nu bij je huur op vragen om beetje winst te maken en toch good te blijven? ik heb iets van 7 huizen verhuurd en maak 200 gold verlies?!?!?!?!
Hoe doe je die?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
Nu nog 5 mensen dronken makenin 3 minuten
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:34 schreef Reintji het volgende:
Zo, 100% pure en 100% good!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
gewoon 5 flessen royal port kopen , en die aan 5 mensen gevenquote:
hoe krijg je vastlopers dan ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:22 schreef Cid het volgende:
Bah...even genoeg van Fable. Voor de zoveelste keer vast gelopen waardoor ik weer progress kwijt ben, ik wacht even tot er een patch is...
quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:18 schreef Klautje het volgende:
Die GargoylesEn ik maar denken waar komen al die vage stemmen vandaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |