Dat baantje bij de smit vind ik echt klote, daar bak ik echt niets van. Houthakken lukt me nog wel aardig, biertappen was ik in notime 5-sterren. Maar dat zwaardsmeden... Niets voor mijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb hem gehaald op chain van 10 bij blacksmithing
Haha ja was ook zwaar kut hoor..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:42 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat baantje bij de smit vind ik echt klote, daar bak ik echt niets van. Houthakken lukt me nog wel aardig, biertappen was ik in notime 5-sterren. Maar dat zwaardsmeden... Niets voor mij
Dan ben je veel te laat, ga je schamenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:46 schreef Klautje het volgende:
TVP, ik ga hem morgen of overmogen kopen
ik moet beter opgaan letten op welke achievements ik heb gehaaldquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb hem gehaald op chain van 10 bij blacksmithing
ik heb 5 sterren met blacksmithing , ben nu met biertappen begonnenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:42 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat baantje bij de smit vind ik echt klote, daar bak ik echt niets van. Houthakken lukt me nog wel aardig, biertappen was ik in notime 5-sterren. Maar dat zwaardsmeden... Niets voor mij
Als je vijfsterren hebt, krijg je 75 per glas. Elke drie glazen gaat de multiplyer omhoog, dus ik had 31 glazen en zat dus op multiplyer 10. Dus 750 per glas. Dan gaat het best rapquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha ja was ook zwaar kut hoor..
Hoeveel krijg je per glas als je beetje hoge beerchain hebt met bartender?!
Goedzoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:46 schreef Klautje het volgende:
TVP, ik ga hem morgen of overmogen kopen
pff Ik haal alles altijd op releasequote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:46 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dan ben je veel te laat, ga je schamen
Nou, ik h aal geen lange chains met blacksmithing, dus ben ik teringlang bezig. Ben nog niet eens driesterren, maar raak er helemaal frusti van, heb het maar opgegeven voor nuquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik moet beter opgaan letten op welke achievements ik heb gehaald
ik had hem dus al
[..]
ik heb 5 sterren met blacksmithing , ben nu met biertappen begonnen
Ja das wel lekker..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:48 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Als je vijfsterren hebt, krijg je 75 per glas. Elke drie glazen gaat de multiplyer omhoog, dus ik had 31 glazen en zat dus op multiplyer 10. Dus 750 per glas. Dan gaat het best rap
Ja. Logisch ook, ik vind mus meer iets voor een meisje dan voor een jongen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:49 schreef GilaMonyet het volgende:
Trouwens iemand hier die een vrouwlijke charr heeft..
Wat is dan je bij naam ook gewoon sparrow?
Op een gegeven moment zie ik het ook niet meer hoor..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Nou, ik h aal geen lange chains met blacksmithing, dus ben ik teringlang bezig. Ben nog niet eens driesterren, maar raak er helemaal frusti van, heb het maar opgegeven voor nuHouthakker ben ik viersterren, moet nog iets van 12000 verdienen voor vijfsterren. Schiet dus ook wel aardig op.
Tja, moet je wel eerst geld hebben om huizen te kopen... Ik vang nu 2500 per keer (5 minuten ofzo).quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja das wel lekker..
Houthakken gaat ook wel snel..
Maarja huizen kopen en dan 15k krijgen per min is de best!
Hehe.. captain Sparrowquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:51 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ja. Logisch ook, ik vind mus meer iets voor een meisje dan voor een jongen.
Screens geven inderdaad niet het juiste beeld van het spel. Het ziet er gewoon echt bruut mooi uit op een hdtv. Die belichting is echt de beste die ooit in een spel is tentoongesteld.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:50 schreef Klautje het volgende:
[..]
pff Ik haal alles altijd op releaseDe screenshots waren gewoon wat matig.
Ja..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:52 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Tja, moet je wel eerst geld hebben om huizen te kopen... Ik vang nu 2500 per keer (5 minuten ofzo).
Corrupt wil ik niet worden dus ik heb alle prijzen normaal staan. En mijn wijf (ja ik ben lesboquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja..
Wat je kan doen is de prices heel hoog zetten (100%)
Wordt je alleen corrupt van maar als je daarna genoeg geld heb zet je het lager..
of je doet een dansje en je bent weer lief
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:55 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Corrupt wil ik niet worden dus ik heb alle prijzen normaal staan. En mijn wijf (ja ik ben lesbo) geef ik ook 100 goud per keer, die moet natuurlijk ook een beetje in de watten gelegd worden
Gisteren even co-op gedaan, maar ik vond het nogal tegenvallen. Behoorlijk onoverzichtelijk, wel even die achievements binnen gekopt. Leukste vind ik nog die spheres die je overal ziet,..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
En deze week waarschijnlijk live gold nemen om online te spelen
het is meer een titel dan een voornaam, later kan je deze natuurlijk aanpassen bij een towncrier afhankelijk van de acties die je hebt uitgevoerd, mijn vrouwelijke character heeft de titel shadowfiend en mijn mannelijke character dog lover bijvoorbeeldquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:49 schreef GilaMonyet het volgende:
Trouwens iemand hier die een vrouwlijke charr heeft..
Wat is dan je bij naam ook gewoon sparrow?
Als er een zilveren ring boven hun hoofd staat kun je naar je huis gaan en op het bordje daar aangeven dat dit je "marital home" word... voila...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:17 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe kun je trouwens trouwen met iemand die verliefd op je is? Ik heb al een ring aangeboden, maar verder? (ik heb een huis)
Je moet hem eerst 1x naar de andere kant laten gaan dan kan re rustig timenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:03 schreef zatoichi het volgende:
Ik geef 200G...
Mijn hoogste chain bij blacksmith was 13, maar dan gaat ie zo snel dat het echt moeilijk te timen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:43 schreef Rikketik het volgende:
Tvp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ja ok maar dan ben je NOG langer bezig om wat lekker goud bij elkaar te hameren! Gaat al zo traag met blacksmithquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:27 schreef ach het volgende:
[..]
Je moet hem eerst 1x naar de andere kant laten gaan dan kan re rustig timen
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:47 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:47 schreef RedDevil085 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet, maar ik sta al wel bekend als The Saint. Waarbij me opvalt dat evil worden veel makkelijker is dan good worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:50 schreef Reintji het volgende:
Iemand anders ook reeds een halo rond het hoofd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
ofniet .. Shit ik dacht dat je alleen maar kon healen met taarten .. Heb echt een fucking big mamma!quote:
Ah, het kwartje valt. Staat ook bij mij "the saint" ik ben 100% pure en bijna 100% good, dat laatste vooral erg lastig. Die lijntjes krijg je als je veel in will stopt inderdaad. Staat ook in het inlay-boekje trouwens.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:02 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik sta al wel bekend als The Saint. Waarbij me opvalt dat evil worden veel makkelijker is dan good worden.
Wat zijn trouwens die oplichtende lijntjes op je gezicht? Krijg je die als je veel exp. in Will investeert of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, dat dacht ik in het begin ookquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:08 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
ofniet .. Shit ik dacht dat je alleen maar kon healen met taarten .. Heb echt een fucking big mamma!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:22 schreef OMG het volgende:
Ik werd echt knettergek van de melding dat ik naar de furniture store moet als ik m'n huis wil inrichten of zo die de hele tijd in mijn beeld blijft staan. Overigens is die melding sinds gisteren veranderd naar dat ik minstens dextrous level 2 moet hebben voor die schiet zooi bij Westcliff... terwijl ik er niet eens bij in de buurt ben en al een paar andere quests heb gedaan.
Dat is dus een van de glitches.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:22 schreef OMG het volgende:
Ik werd echt knettergek van de melding dat ik naar de furniture store moet als ik m'n huis wil inrichten of zo die de hele tijd in mijn beeld blijft staan. Overigens is die melding sinds gisteren veranderd naar dat ik minstens dextrous level 2 moet hebben voor die schiet zooi bij Westcliff... terwijl ik er niet eens bij in de buurt ben en al een paar andere quests heb gedaan.
Ik zal het even toevoegen aan de OP.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:35 schreef GilaMonyet het volgende:
Trouwens we hadden idee om lijst te maken met iedereen zijn gamertag..
Dit is de lijst die ik tot zover heb
Admiraal_Anaal: Tahie81
Emokid: Bardogan
GilaMonyet: Gilamonyet
Kin238: Woutervn
Merovingian: DudeBart
RedDevil085: RedDevil085
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |