quote:Op maandag 3 november 2008 18:24 schreef Merovingian het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
misschienquote:Op maandag 3 november 2008 19:33 schreef rihago het volgende:
Net oakfield afgeslacht. Maar geen spookstad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op maandag 3 november 2008 18:24 schreef Merovingian het volgende:Die quest gaat niet weg! Die zit er zodat je elke keer 75 good points kan halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 november 2008 18:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op maandag 3 november 2008 21:40 schreef Merovingian het volgende:
[..]heb het zelf nooit zo erg op guns ( in elk spel )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar het hele spel klinkt vet over 5.1![]()
PS probeer de mirrors edge demo eens met je 5.1 in een donkere kamer en het geluid goed hard
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
quote:Op maandag 3 november 2008 20:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
misschienafslachen is afslachten toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoef ik geen 10 jaar voor te wachten?In de ban van de mods.
Hoe kom je eigenlijk op het spookstadidee?quote:Op maandag 3 november 2008 22:15 schreef rihago het volgende:
[..]
afslachen is afslachten toch?
hoef ik geen 10 jaar voor te wachten?
ja maar een town rot niet weg in 1 dagquote:Op maandag 3 november 2008 22:15 schreef rihago het volgende:
[..]
afslachen is afslachten toch?
hoef ik geen 10 jaar voor te wachten?
ik heb dat volgens mij ergens gelezen...quote:Op maandag 3 november 2008 22:59 schreef Klautje het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk op het spookstadidee?
Dat is brightwood (volgens mij tenminste) waar de Crucible staat.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:27 schreef rihago het volgende:
[..]
ik heb dat volgens mij ergens gelezen...
je kan van een kamp ook een stad maken schijnt? (weet iemand welke kamp bijv?)
heb fable 2 zelf al helemaal uitgespeeld... en ben nu dus druk aan het exploren... kijken wat er nog meer kan etc... (alle huizen kopen bijv)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spookstad lijkt me trouwens niet mogelijk, volgens mij komt er altijd volk terug als je een stad bevolkingsvrij hebt gemaakt (zoals in Oakfield).When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:14 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Dat is brightwood (volgens mij tenminste) waar de Crucible staat.Ik dacht het gelezen te hebben. Maar wat kan nog meer de steden beinvloeden? (en veranderen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spookstad lijkt me trouwens niet mogelijk, volgens mij komt er altijd volk terug als je een stad bevolkingsvrij hebt gemaakt (zoals in Oakfield).In de ban van de mods.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:58 schreef OMG het volgende:
Dat kamp waar je een stad van kunt maken is Westcliff. Daar staat ook de Crucible.Wat gebeurd er trouwens met Westcliff als je dat niet doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(heb het telkens gedaan omdat ik nogal goud-geil ben)
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Dan blijft het, zoals het was, een kamp.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:07 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Wat gebeurd er trouwens met Westcliff als je dat niet doet?
(heb het telkens gedaan omdat ik nogal goud-geil ben)
Leek me idd logisch... en is die kerel dan ook weg?quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:12 schreef OMG het volgende:
[..]
Dan blijft het, zoals het was, een kamp.
Vertelquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Oh en mijn vrouw heeft zelfmoord gepleegd.
Ik weet ook niet wat ik fout gedaan had, maar ik ging naar mijn huisje (die ene bij bower lake waar je die slavendrijvers uitjaagt in het begin), en ze werd opeens kwaad liep naar een hoge klif en sprong daar vanaf(waarschijnlijk). De kindebescherming heeft mijn kind meteen in beslag genomenquote:
Je bent me toch niet aan het fokken, he... Want ik ga dit straks zo hard uit proberenquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik fout gedaan had, maar ik ging naar mijn huisje (die ene bij bower lake waar je die slavendrijvers uitjaagt in het begin), en ze werd opeens kwaad liep naar een hoge klif en sprong daar vanaf(waarschijnlijk). De kindebescherming heeft mijn kind meteen in beslag genomen
van dat springen weet ik niet zeker(ze was wel depressief aan het doen en liep van mij weg, kreeg daarna ook het bericht dat ze zelfmoord had gepleegd), de rest is waargebeurdquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:29 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Je bent me toch niet aan het fokken, he... Want ik ga dit straks zo hard uit proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:16 schreef Merovingian het volgende:
Gisteren mainquest uitgespeeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:32 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.© Bafnek
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:16 schreef Merovingian het volgende:
Gisteren mainquest uitgespeeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:32 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]Nu pas? Tja, ik heb alle sidequests gedaan, behalve de silver keys en gargoyles, voordat ik aan de laatste mainquest missie begon. Heb er denk ik 35 uur opzitten ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik bezit zo ongeveer elk huis in Albion al (kan er hier en daar eentje gemist hebben), dus dat miljoen heb ik vanavond alweer als ik mijn Xbox weer aanzetquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]Moet je zeker je hond op 5 sterren schatzoeken hebben ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het niet weten, ik weet wel dat als je hem niet hebt, dat je zowel die archeologie quests als die paar begraven sleutels vaarwel kan zeggen, omdat je dan wel heel veel geluk moet hebben om op de juiste plek te graven, daarnaast heb je het beestje ook nodig voor minimaal een demon door. en mijn hond was zowel in de evil als in de good sessie voor de laatste mainquest op 5 sterren op beide abilitys.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:40 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Moet je zeker je hond op 5 sterren schatzoeken hebben ofzo?
ik heb mijn hond beide op 4, heb geen boek kunnen vinden die het naar 5 tilt... Nou ja, binnenkort maar weer eens een kijkje nemen bij de boekenwinkel. Heb alle archeologie-quests in ieder geval probleemloos kunnen doen t/m de laatste die je krijgt voor je de mainquest af hebt. Die demondoor heb ik ook al gehaald. Sleutels heb ik echter nog niet onder de grond gevonden. Maar die heb ik op zich ook alleen maar nodig voor die ene kist... Alle andere kan ik al openen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik weet wel dat als je hem niet hebt, dat je zowel die archeologie quests als die paar begraven sleutels vaarwel kan zeggen, omdat je dan wel heel veel geluk moet hebben om op de juiste plek te graven, daarnaast heb je het beestje ook nodig voor minimaal een demon door. en mijn hond was zowel in de evil als in de good sessie voor de laatste mainquest op 5 sterren op beide abilitys.
klopt , de hond moet eerst zelf gaan graven anders krijg je niks .quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:59 schreef Merovingian het volgende:
[..]
ik heb mijn hond beide op 4, heb geen boek kunnen vinden die het naar 5 tilt... Nou ja, binnenkort maar weer eens een kijkje nemen bij de boekenwinkel. Heb alle archeologie-quests in ieder geval probleemloos kunnen doen t/m de laatste die je krijgt voor je de mainquest af hebt. Die demondoor heb ik ook al gehaald. Sleutels heb ik echter nog niet onder de grond gevonden. Maar die heb ik op zich ook alleen maar nodig voor die ene kist... Alle andere kan ik al openen.
En met dat op de juiste plek graven, volgens mij werkt dat niet eens! Je hond moet de plek aanwijzen anders graaf je niets op. Ik had een graafplek in een tuin, maar die hond kon niet om het hekje heen lopen. Maar het was wel duidelijk waar het lag, dus ik graven en nog een keer graven en nog meer graven, maar niets hoor. Toen game gesaved en weer geladen, hond stond toen naast me aan de goede kant van het hek, wees plek aan en toen kon ik opeens wel de zak met goud opgraven. Terwijl ik op die exacte plek echt al eerder gegraven had...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de correcte link, stond in het eerste Fabel topic.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:19 schreef charmed_angel het volgende:
Kan iemand mij helpen met het volgende?
Feign Attack = www.fable2.com and take the right crown at the end.
Ik snap deze niet echt. Ik heb op fable2.com zitten zoeken maar ik kan geen crown vinden
Welke heb je wel?quote:Op woensdag 5 november 2008 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik baal zeg... Ik zoek de laatste sleutel ergens in Brightwood. Kan hem verdomme nergens vinden. Pffff. Whoehoe nog 1 sleutel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens had ik gisteren eindelijk alle (op een na) gargoyles en sleutels, krijgt mijn kat het voorelkaar om de voedingskabel uit de voeding te roppen. Geen save...
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef Reintji het volgende:
[..]
Welke heb je wel?Ik heb een foutje gemaakt. Volgens bij Bloodstone.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens had ik gaisteren eindelijk alle (op een na) gargoyles en sleutels, krijgt mijn kat het voorelkaar om de voedingskabel uit de voeding te roppen. Geen save...
Damnquote:Op woensdag 5 november 2008 10:51 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dit is de correcte link, stond in het eerste Fabel topic.
Welke heb je wel?quote:Op woensdag 5 november 2008 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een foutje gemaakt. Volgens bij Bloodstone.
nooit geweten dat daar een kist stondquote:Op woensdag 5 november 2008 09:30 schreef Merovingian het volgende:
Er zijn wel meer dingen die op Fable2.com staan he? Heb nog niet zo snel kunnen vinden waar, maar misschien wil iemand ze hier plaatsen in een spoiler? Zoals hoe je die kist open moet maken die in de Guild Cave staat...
ja dat weet ik dus niet precies. Moet ik even thuis kijken. maar ik kijk altijd via die achievements.orgquote:
Ja ik wel dus, maar ik kan niks vinden op de site... de link die heirboven staatquote:Op woensdag 5 november 2008 12:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nooit geweten dat daar een kist stond
Ik kan er ook niet nogmaals wat uithalen, ik heb er nog niet eens 1x wat uit kunnen halen... Dan moet ik naar fable2.com staat er in beeld.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:37 schreef Reintji het volgende:
Je loopt er langs opweg naar de uitgang. Maar volgens mij kun je daar niet nogmaals wat uit halen, hij blijft namelijk open staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |