Zet Leonos NL er maar bij voor mijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:35 schreef GilaMonyet het volgende:
Trouwens we hadden idee om lijst te maken met iedereen zijn gamertag..
Dit is de lijst die ik tot zover heb
Admiraal_Anaal: Tahie81
Emokid: Bardogan
GilaMonyet: Gilamonyet
Kin238: Woutervn
Merovingian: DudeBart
RedDevil085: RedDevil085
ik heb er een ja , en je heet inderdaad gewoon sparrowquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:49 schreef GilaMonyet het volgende:
Trouwens iemand hier die een vrouwlijke charr heeft..
Wat is dan je bij naam ook gewoon sparrow?
zet DJerize er ook maar bijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:35 schreef GilaMonyet het volgende:
ik koop ze altijd gewoon bij de general store in bowerstonequote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
iG x SparkleZ
Trouwens waar is die Cellery verkoper in Oakfield?
100% purity misschien ? , ik heb geen idee maar lijkt me wel coolquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe komen jullie aan zo'n ring boven je hoofd?Heb 55000 renown.
gaat me niet lukken , ik heb zo'n dude zelfmoord laten plegen nadat ik zijn hard heb gebrokenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:05 schreef Reintji het volgende:
Zie het inderdaad ook op het achievement tegeltje staan
[ afbeelding ]
100% purity dus
Heb ik ook gedaan, had geen zin om met die kneus te trouwenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gaat me niet lukken , ik heb zo'n dude zelfmoord laten plegen nadat ik zijn hard heb gebroken
Nee je die persoon zit niet ingame..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:25 schreef OMG het volgende:
Gisteren even 2 vrouwtjes getrouwd, buiten een dansje gedaan, cadeautje ontvangen en een baby gefabriceerd, dus de achievements liepen lekker binnen.
Overigens merkte ik gisteren dat ik geen enkel bord in Westcliff kon lezen, ook de cullis gate kon ik niet activeren... maar rennen met A werkte wel gewoon. Ook een bug?
Na werk ga ik weer even verder met wat quests doen en daarna maar op naar the Spire.
Overigens even een vraagje, ik heb mijn instellingen allemaal lekker standaard staan wat betreft co-op gedoe.. en gisteravond zag ik een soort van groen bolletje met daarboven de gamertag van iemand uit m'n vriendenlijst door Bowerstone zweven. Was die knakker mij dan gewoon aan het volgen in m'n game?
O ja, 1 laatste ding... the Crucible met alles nog op level 1 duurt best lang.
Volgens mij nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik had die quest bij de begraafplaats gedaanMoet je onderkant en bovenkant van een lichaam vinden. En het hoofd. Daarna zet zo'n gast die in elkaar. Dan word die zombie verliefd op mij. Moet je kiezen tussen blijven of weggaan. Ik bleef dus
Nu ben ik getrouwd en ga ik rare kindjes maken
Of is dat dezelfde quest als die van DJ_?
Nee, die quest van DJ_ is volgens mij die ene met dat standbeeld, die boos is op zn ex en dan moet je wraak nemen!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik had die quest bij de begraafplaats gedaanMoet je onderkant en bovenkant van een lichaam vinden. En het hoofd. Daarna zet zo'n gast die in elkaar. Dan word die zombie verliefd op mij. Moet je kiezen tussen blijven of weggaan. Ik bleef dus
Nu ben ik getrouwd en ga ik rare kindjes maken
Of is dat dezelfde quest als die van DJ_?
Geen ideequote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, die quest van DJ_ is volgens mij die ene met dat standbeeld, die boos is op zn ex en dan moet je wraak nemen!krijg je echt ook zombiekindjes als je met die Lady Grey batst?
Dat zou wel echt awesome zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Aha, zit dat zo. Die "orb" leek me namelijk te achtervolgenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee je die persoon zit niet ingame..
Je zit gewoon online en die mensen ook dus je zit eigenlijk op soort server en je ziet elkaar (avatar dan)
Ik koop nu veel verkoopkraampjes en ga geld sparenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:02 schreef GilaMonyet het volgende:
Trouwens..
Ik heb spel nu al tijdje uitgespeeld en heb zon 2miljoen gold (Yeah i know)
Weet iemand of er nog leuke dingen zijn om te doen en nee zeg niet die gargoyls want die vind ik niet boeiend
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:02 schreef GilaMonyet het volgende:
Trouwens..
Weet iemand of er nog leuke dingen zijn om te doen en nee zeg niet die gargoyls want die vind ik niet boeiend
Ik heb de volgende dingen al gedaan..Je kunt de demondoors gaan openen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Haha misschien deed die persoon dat wel..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:03 schreef OMG het volgende:
[..]
Aha, zit dat zo. Die "orb" leek me namelijk te achtervolgen.
Dat was ik vergeten te meldenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je kunt de demondoors gaan openen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Ik wist niet dat je met meer dan 2 mensen kon spelen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha misschien deed die persoon dat wel..
Jou achterna lopen om te kijken wat het was
Het is wel grappig ik heb iets van 5 vrienden die ook fable hebben..
Gingen we keer meeten met ze alleen in bowerstone
Allemaal van die orbs enzo wel droog
Het is ook geen CO-OP met die orbsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je met meer dan 2 mensen kon spelen?
Owja klopt iemand joinde mij en ik zag alleen maar zo'n rondjequote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Het is ook geen CO-OP met die orbs
Als je CO-OP heb je echt 2 heroes in je game..
Nu zijn het gewoon orbs
inderdaad , mijn char is toch potquote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:49 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, had geen zin om met die kneus te trouwen
wist niet eens dat je dan ook geld krijgt als je winkels koop , dacht altijd dat het pand dan gewoon van jouw was en de winkelier op moest zoutenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik koop nu veel verkoopkraampjes en ga geld sparen(Als je 2,5 miljoen hebt krijg je een achievment trouwens)
Heb ook zo'n 5 sterren bar gekocht. En die ene temple in Oakfield (Ook 5 sterren)
Nee je krijgt geld hehe..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wist niet eens dat je dan ook geld krijgt als je winkels koop , dacht altijd dat het pand dan gewoon van jouw was en de winkelier op moest zouten
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:02 schreef GilaMonyet het volgende:
Trouwens..
Ik heb de volgende dingen al gedaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch wel de gargoyls want je krijgt vette rewardHeb er nu al 25 sinds ik weet dat je ze kan schieten :p en alleen maar door de main quest line te volgen (ben net in bloodstone aangekomen)
Volgens mij niet. Krijg nu 3000g elke paar minuten.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wist niet eens dat je dan ook geld krijgt als je winkels koop , dacht altijd dat het pand dan gewoon van jouw was en de winkelier op moest zouten
Jah heb er 1 gevonden ofzo..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:20 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Toch wel de gargoyls want je krijgt vette rewardHeb er nu al 25 sinds ik weet dat je ze kan schieten :p en alleen maar door de main quest line te volgen (ben net in bloodstone aangekomen)
Ye ze praten tegen je als je in de buurt bent en hoorde dat er ook kraaien in de buurt zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah heb er 1 gevonden ofzo..
Maar voor de rest snap ik echt niet waar de rest is
beetje tips?
Mm.. moet ik toch maar beter luisteren want ik heb ze niet gehoord ofzo..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:56 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Ye ze praten tegen je als je in de buurt bent en hoorde dat er ook kraaien in de buurt zijn.
Zet WensMeester: WensMeester er ook maar bijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:35 schreef GilaMonyet het volgende:
Het lijkt net of er een kabouter tegen je praat, echt een gnoomstem. Eerst dacht ik dat er kaboutertjes liepen, later zag ik pas zo'n gargoyle hoofdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mm.. moet ik toch maar beter luisteren want ik heb ze niet gehoord ofzo..
Ik hoor alleen die verlepte mensen in de stad ::P
haha toch maar is vaker luisteren wat er gezegt wordt danquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:09 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Het lijkt net of er een kabouter tegen je praat, echt een gnoomstem. Eerst dacht ik dat er kaboutertjes liepen, later zag ik pas zo'n gargoyle hoofd
Bij mij horen de buren zelfs dat er gargoyles in de buurt zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
ik speel meestal 's avonds en dan staat mijn tv wat zachter. Dus dan hoor ik alles heel slecht.
Morgen ga ik heel de dag spelen met dolby suuround. Dus dan ga ik eens opletten
Ja ik moet et ook maar wat harder zetten want ik hoor het dus ook nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
ik speel meestal 's avonds en dan staat mijn tv wat zachter. Dus dan hoor ik alles heel slecht.
Morgen ga ik heel de dag spelen met dolby suuround. Dus dan ga ik eens opletten
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:20 schreef kin238 het volgende:
[..]
Bij mij horen de buren zelfs dat er gargoyles in de buurt zijn
Doe ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no problem for me, but it's a problem for you!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:23 schreef WensMeester het volgende:lol.. ik hoor ook alleen maar hoop geluk met die mensen die me willen trouwen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst ook maar is laten zien dat ik er niet zo gedient van was en ze allemaal laten schrikken met time control
Don't think, be sure!
Dat zoveel mensen met je willen trouwen vind ik ook irri en een beetje onrealistisch.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol.. ik hoor ook alleen maar hoop geluk met die mensen die me willen trouwen..
Laatst ook maar is laten zien dat ik er niet zo gedient van was en ze allemaal laten schrikken met time control
Ik niet in het echt lopen er ook 10 man achter me aan als ik in de stad loop..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:29 schreef kin238 het volgende:
[..]
Dat zoveel mensen met je willen trouwen vind ik ook irri en een beetje onrealistisch.
True... true...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik niet in het echt lopen er ook 10 man achter me aan als ik in de stad loop..
En dan gaan ze me blocken bij de deur enzo en kleine kinderen die irritant zijn enzo..
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |