quote:Op woensdag 3 september 2008 22:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dus alleen de topicsluiter mag een nieuw topic openen, behalve als het binnen 5 minuten nog niet gedaan is.
Eigenlijk val ik in het niets bij jouquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:26 schreef Tabloid het volgende:
Stouterd. :p
Ik ga zo verder met een kleine aanpassing aan de OP.
eerst eten.
quote:Spam-records
110 posts - Tabloid - [TV SC #7] Een echte SLOWchat
85 posts - Tabloid - [TV SC #5] Waar TS een mijlpaal heeft
82 posts - DaFrenk - [TV SC #7] Een echte SLOWchat
78 posts - Tabloid - [TV SC #4] Zeven letter Lingo: W E E K E N D !
76 posts - Etcetera - [TV SC #6] met een nieuw seizoen The Office US!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Statistieken,van deze reeks, gemaakt door Piles, staan hier.
OP staat hier
Dat is lief.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:13 schreef DaFrenk het volgende:
Kleine wijziging, maar is prima!Heb hem toegepast.
Ik zie trouwens dat mijn oude avatar er nog in staatMisschien wil ItaloDancer hem aanpassen?
Ik kijk geen man bijt hond.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:23 schreef Guncta het volgende:
Wat zei die vrouw nou bij man bijt hond over de NCRV?
Iets over parelmoeren die overal bij staan.
Het was bij het onderdeel dat ze aanschuiven om de dag door te nemen.
Leek me een labiel mens.
Ik zal eens wat proberen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:22 schreef DaFrenk het volgende:
Misschien eigenlijk leuk om wat meer plaatjes in de OP te zetten? Voor de kopjes 'Vorige topics' en 'Nog even dit' ofzo?
Ik was er ook al mee bezigquote:
Die is zeker beter dan die van mijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:39 schreef DaFrenk het volgende:
Dit wat?
[ afbeelding ]
Edit: wat meer kleur
Maar gelijk even toegepast in de echte OP en natuurlijk op de WikiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Statistieken,van deze reeks, gemaakt door Piles, staan hier.
OP staat hier
Graag gedaan, volgende keer even de andere kant op graagquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:20 schreef Etcetera het volgende:
straks nieuwe aflevering NCIS kijken
mag ik even kotsen op projectwerk en groepsgenoten?
dank u
en hij was weer subliemquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:20 schreef Etcetera het volgende:
straks nieuwe aflevering NCIS kijken
Hey, thanksquote:
Dankje.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:18 schreef Susi het volgende:
Wiej, ik kijk ook wel eens televisie, dus ik kom even inbreken :´)
Leuk gedaan trouwens Tabloid, de op met die bioscoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hai schat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:23 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Hai schat.
HaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
quote:
Goedenavond!quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:24 schreef Etcetera het volgende:
mag ik hier even spammen dat m'n vriend nu op de lokale radio is![]()
(niet dat jullie er verder wat aan hebben
)
Welke zender.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:24 schreef Etcetera het volgende:
mag ik hier even spammen dat m'n vriend nu op de lokale radio is![]()
(niet dat jullie er verder wat aan hebben
)
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:26 schreef DaFrenk het volgende:
Waarvoor? Doettie mee aan een spelletje, vraagt hij een plaatje aan of is het een heus interview?
RTVS, lokale omroepquote:
Ah, ideaal. In de Pathé in Groningen was er ook nooit een pauze. Haalt je dus ook niet uit het verhaal, een stuk fijner.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:45 schreef Etcetera het volgende:
bioscoopkaartje is hier meestal 8 euromaar we kunnen tijdens de film snacks/drinken bestellen
en geen pauzes in de films
Ooh stoer.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:39 schreef Etcetera het volgende:
maar Pathe heeft vast niet dat je op een knopje drukt en dat er iemand langskomt om je bestelling op te nemen
staat tegenover dat onze bios geen B&J ijs of popcorn verkoopt
quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:05 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ooh stoer.
Wij hebben Utopolis. 5 zalen, 3 grote, 2 kleine. (kleine zijn fijn)
¤8,00 normaal tarief. Pas geleden wouden we naar Death Race, nahgoed. Kwamen we niet in. Vriend vonden ze wel 16 lijken (hij is 15) maar ons niet. Maarja ze wou ons er wel in laten maar dan kregen ze een boete van ¤25.000 zei ze, kregen we ¤2,- korting. Was dan wel weer aardigToen zijn we maar naar Anubis gegaan....
Grapje, 2 vriendinnen&ik gingen naar Wild Child, en vriend met die vriend van hem gewoon naar Death Race
![]()
Bij ons verkopen ze ook geen B&J
Howdy!quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:39 schreef Etcetera het volgende:
maar Pathe heeft vast niet dat je op een knopje drukt en dat er iemand langskomt om je bestelling op te nemen
Jij was eens om 01:30 online.quote:Op zondag 2 november 2008 12:23 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hey FOK!-addict.
Om 00:25 slapen we he....![]()
Ja 1 keer. ik wed dat jij dat ook ooit hebt gedaan.quote:
Die staat al weken verborgen.quote:Op zondag 2 november 2008 12:41 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja 1 keer. ik wed dat jij dat ook ooit hebt gedaan.
Je hebt wat te verbergen en daarom staat je Laatste Bezoek ook verborgen.
Jaja.
Ja daarom juist.quote:Op zondag 2 november 2008 12:42 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Die staat al weken verborgen.![]()
En ik ben nog nooit tot twee een op fok geweest.
quote:Op zondag 2 november 2008 12:43 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja daarom juist.
En ik geloof je niet. Want jij bent de FOK!-addict zelve
Wel via een emoticon.quote:Op zondag 2 november 2008 13:13 schreef Daniane het volgende:
[..]
Toen had je geen tegenargument meer.
TZAH!
quote:Op zondag 2 november 2008 20:07 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
voor iedereen (leek me toepasselijker dan taart, het is een een TV slowchat he)
ik ben jarig vandaag![]()
Welke boeken?quote:Op maandag 3 november 2008 20:56 schreef Etcetera het volgende:
zo, eindelijk computer eens opgestartnormaal zit ik er de halve dag achter, maar ja heb nu 2 nieuwe boeken die bij twee verschillende series horen. Dus van 1 boek ga ik eerst de eerste 2 delen weer lezen, daarna het nieuwe derde deel en daarna ga ik verder met de andere serie
quote:Op maandag 3 november 2008 23:09 schreef DaFrenk het volgende:
AhaKen alleen die Eragon film, mooie muziek da's het voornaamste wat ik me ervan kan herinneren
Al ben ik een soundtrackverzamelaar, daar zal dat ook wel aan liggen
ik heb de film nooit gezien, omdat ik hoorde dat die bagger was. Boeken zijn best tof, maar ik kan echt geen vergelijking leggen naar de filmquote:Op maandag 3 november 2008 23:15 schreef Susi het volgende:
Ik heb de eerste Eragon gezien, vond ik wel een beetje een afknapper. Ik weet niet hoe jij ze beleefd hebt, Etcetera, of zijn de boeken enorm leuk ?
Ken je ook Raymond E. Feist ?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:01 schreef ItaloDancer het volgende:
OP geüpdate, of mensen zich nu gemeld hadden of niet.
Niet mee eens? Ik hoor het wel.
Begint dat weer ? Wie zitten er in het panel, en presenteert Linda weer ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik kijk uit naar zaterdag: Ik Hou Van Holland
Ja, het is weer met Linda, Beau en Jeroenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Begint dat weer ? Wie zitten er in het panel, en presenteert Linda weer ?
Blijkbaar Van 't Hek:quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:55 schreef Susi het volgende:
Wie doet eigenlijk de oudejaarsconference dit jaar ?
Al is het wel al een oud bericht.quote:24-10-2007 11:47:46: Youp van ’t Hek schrijft voor de jaarwisseling 2008-’09 weer een oudjaarsconference. Hij zal volgend jaar herfst zijn zesde oudejaarsconference door het hele land spelen.
De VARA zendt de show op 31 december uit. Ook werkt Van ’t Hek aan een tweede toneelstuk: Mijn Man. De hoofdrollen in Mijn Man worden, net als in zijn vorige stuk Hexen, vertolkt door zijn echtgenote Debby Petter en actrice Wivineke van Groningen. Mijn Man komt in februari 2009 in de theaters.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oudejaarsconference#Overzichtquote:# 2008 Youp van 't Hek - Troost
# 2008 Guido Weijers
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:00 schreef DaFrenk het volgende:
Ow, en Guido Weijers blijkbaar ook:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oudejaarsconference#Overzicht
ik ga het onthoudenquote:Op maandag 3 november 2008 23:30 schreef Susi het volgende:
Feist is echt een aanrader, moet je wel gewoon met het begin beginnen, Magiër.
De film is inderdaad zwaar bagger, meer jongerenfantasy dan echt voor meer volwassenen. Er zou geloof ik ook nog een tweede deel van komen, maar daar heb ik nooit meer iets van gehoord of over gelezen.
Het eerste deel eindigde al met 'en er komt een vervolg'.
Trusten![]()
neuhquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:58 schreef DaFrenk het volgende:
Gaan jullie nog wat van de Amerikaanse verkiezingen kijken vannacht?
Ik zet hem straks aan en ik zie wel hoe lang ik het vol ga houden. Waarschijnlijk niet lang![]()
hmmmmmm very nicequote:Op dinsdag 4 november 2008 22:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Jups, studeer er een jaartje
Donderdag nl naar Sint Petersburg
't Zijn wel boeken waar je even moet gaan zitten, dus neem je tijdquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ga het onthoudenmaar moet eerst door de Wetten van Magie heen, want anders ga ik dingen geheid door elkaar halen
moet zeggen dat fantasy me wel aanspreekt qua genre, dus denk dat ik het wel leuk ga vinden
quote:
ik ben benieuwdquote:Op woensdag 5 november 2008 00:39 schreef Susi het volgende:
[..]
't Zijn wel boeken waar je even moet gaan zitten, dus neem je tijd
Zoals altijdquote:
geloof het welquote:Op donderdag 6 november 2008 14:30 schreef Tabloid het volgende:
Vanavond is toch weer de MTV awards?
Is dat die aflevering waar Clarckson tegen een bakstenen muur crasht, en dus bij gewond was geraakt?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:07 schreef Etcetera het volgende:
net een gave aflevering van Top Gear gezien, met 'lorry's' (trucks) en opdrachten: koop er 1, versier hem, race er mee, dat soort dingen
heb me slap gelachen![]()
jaquote:Op zaterdag 8 november 2008 09:03 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Is dat die aflevering waar Clarckson tegen een bakstenen muur crasht, en dus bij gewond was geraakt?
Maar ze hebben idd altijd wel van die gekke maar gave opdrachten
Met Hiu gesproken?quote:Op zondag 9 november 2008 23:27 schreef Etcetera het volgende:
ik weet wie er volgende week uitvliegt
ik ken mensen die mensen kennenquote:Op maandag 10 november 2008 02:18 schreef Susi het volgende:
Oeh hoe kom jij aan die info ?
Ben terug van Sint Petersburg, en het was echt geweldig. Ik ga er snel nog een keer heen, want ik heb lang niet alles gezien. We waren van plan om een etage in het Hermitage te doen, maar na vier uur waren we nog niet uitgekeken op die verdieping. Dus nu moet ik wel terug ;-)
neequote:
Damnquote:
Sin City vond ik juist geweldig, zulks een mooie sfeer neergezet. Ik vond alleen het gedeelte dat die hond Elijah op zat te eten vies.quote:Op zondag 9 november 2008 03:35 schreef Etcetera het volgende:
oke, dat hele aliens gebeuren was lichtelijk () over the top, de film zelf was zwaar voorspelbaar
, die magnetisch schedel klopte van geen kant (niet dat het niet zou kunnen eventueel misschien, maar alleen als die in beeld was had dat ding effect
) en godzijdank hield Harrison Ford zijn kleren aan - op 1 scene na dan.
maar de grappen waren wel geinig, ik heb me niet echt verveeld (had eerst Sin City geprobeerd, en die kon me ondanks de sterrencast niet boeien)
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:19 schreef Susi het volgende:
Waarom ontdek ik nu pas dat er weer een nieuwe Wie is de Mol komt en zelfs de kandidaten al bekend zijn ? In plaats van zoeken naar Joseph nu naar de Mol
A little Billy dus !quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:24 schreef DaFrenk het volgende:
Straks ff naar de Ikea voor een boekenplank voor m'n Billy
Ja idd. En uiteindelijk bepaal je de eerste keer dat je ze ziet toch op waar je ze van kent. Zo had ik bij Inge meteen het gevoel dat zij het wel eens kon zijn, en dat enkel vanwege Martine Hafkamp...quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]Kijk er ook erg naar uit, lijken me wel enkele erg leuke kandidaten tussen te zitten en zeer geschikte mollen.
Hahaquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja idd. En uiteindelijk bepaal je de eerste keer dat je ze ziet toch op waar je ze van kent. Zo had ik bij Inge meteen het gevoel dat zij het wel eens kon zijn, en dat enkel vanwege Martine Hafkamp...
Ikeaquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:29 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
HahaEn het bleek een goed gevoel te zijn ja
![]()
Zo.. wat een teringdrukte @ de Ikea. Veel Belgen, maar die hebben vandaag vrij vanwege de 1e WO herdenking. Maar ik heb m'n plankHelaas past de reeks boeken die ik er wilde op zetten nét niet rechtop onder
Maar even wat modificeren binnenkort
Wel, naar aanleiding van een ander topic, wat Dille chips en Daim snoepjes meegenomen, die Daim's zijn heerlijk. Die chips gaan we maar eens bij een filmpje van de week proeven.
Ja hoor, in de Ikea hier (Heerlen) is een speciaal "kamertje" voor de Billy kasten, en je kan er alles los bekijken. Planken, deuren, een extra plank + zijkanten voor bovenop enz. Op het kaartje staat in welk schap je het kunt vinden in het magazijn bij de uitgang. Een losse witte plank kost 11 euro (da's dus 1/3e van de hele kastquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Ikea![]()
Ik wist helemaal niet dat je losse Billyplanken kon kopen bij de Ikea. Is dat ook gewoon uit een rek dan enzo, of heb je contact opgenomen met de lokale Ikea ?
Hmmquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:09 schreef Etcetera het volgende:
aan de andere kant heb ik in een winkel in Drenthe ergens een kast gezien, zó mooien zo'n 2000-3000 euro
met een laddertje
Ah! Ik ken alleen de muziek (wederomquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:48 schreef Susi het volgende:
Deze avond ein-de-lijk Requiem for a Dream gezien. Indrukwekkende film, ik zat er helemaal in en dat heb ik niet vaak.
Trusten !
Inderdaadquote:
a) overdag of 's avondsquote:Op woensdag 12 november 2008 19:21 schreef Susi het volgende:
Ik ga vanavond the day after kijken
Wie zit er zaterdag om 12 uur voor de televisie ?
ja, dat is echt knapquote:Op woensdag 12 november 2008 20:03 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
InderdaadHet was een erg grappige film, zo knap hoe ze die robots zoveel leven en emoties hebben kunnen geven
![]()
Heb hem maar wat eerder opgezet, zometeen komt weer Midsomer Murders, was ik vergetenSinds ik hem 3 weken geleden eens op had gezet ben ik een beetje verslaafd
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:45 schreef Tabloid het volgende:
Ik weet al wat er zaterdag om 12 uur is.
Intocht van Sinterklaas.
Nou ik ben er aan begonnen, maar ik keek ´m in mijn up en ik was even bang dat ik zou zien hoe een hondje zichzelf doodschoot, dus toen heb ik ´m afgezet. Na nog geen kwartier.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:57 schreef Etcetera het volgende:
was het wat? ik heb hem nog nooit gezien
je bent geen watje hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 16:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Nou ik ben er aan begonnen, maar ik keek ´m in mijn up en ik was even bang dat ik zou zien hoe een hondje zichzelf doodschoot, dus toen heb ik ´m afgezet. Na nog geen kwartier.
Ik ben een watje.
En ik weet nog steeds niet of je dit nu echt ziet
Blair Witch Project heb ik ook niet afgekeken, ondanks dat ik wist dat het nep was.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je bent geen watje hoorik kijk uit principe geen horrors meer omdat ik Blair Witch Project echt dóódeng vond
heb wel I Am Legend gekeken, en die was wel gaaf, maar ben me een paar keer kapot geschrokken
(ja ik weet het, het is een thriller, geen horror
) en m'n vriend had al voor de zekerheid niet gezegd dat het een thriller was
ik dacht een actie/avonturen film
Ik zie het niet in de programmaschema's.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:10 schreef DaFrenk het volgende:
Hoe zit het met Wipeout? Dat zou toch in november op TV komen?
Juist.. heb er namelijk wel zin in!quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:14 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik zie het niet in de programmaschema's.
Op de site van endemol staat het nog wel steeds.
Heb ze maar eens gemaildquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:14 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik zie het niet in de programmaschema's.
Op de site van endemol staat het nog wel steeds.
Dat kun je wel zeggen ja. Verschrikkelijk.. hoop echt dat het de laatste wasquote:
Wat een boefje is het tochquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:09 schreef Tabloid het volgende:
Sinterklaas kwam net bij het RTL Nieuws en hij zei dat wij ons schoentje mogen zetten.
En vandaag Fucking Åmål, ook een toffe film. Aanradertje, volgens mij heeft deze Zweedse film zelfs een oscarnominatie in de wacht gesleept.quote:Op zondag 16 november 2008 04:00 schreef Susi het volgende:
Vanavond Bridget Jones Diary II gezien. En nog op zijn vrouwelijks ook, met een stuk of 5 andere meiden en spekkies, chocoladetaart en wijn.
ja wel: Duurt Lang!quote:
primaquote:Op maandag 17 november 2008 18:16 schreef Tabloid het volgende:
Zullen we vandaag deel 9 van de TV SC openen?
Maken we deze vol.
Hoef weinig te doen zo te zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |