Inderdaadquote:
a) overdag of 's avondsquote:Op woensdag 12 november 2008 19:21 schreef Susi het volgende:
Ik ga vanavond the day after kijken
Wie zit er zaterdag om 12 uur voor de televisie ?
ja, dat is echt knapquote:Op woensdag 12 november 2008 20:03 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
InderdaadHet was een erg grappige film, zo knap hoe ze die robots zoveel leven en emoties hebben kunnen geven
![]()
Heb hem maar wat eerder opgezet, zometeen komt weer Midsomer Murders, was ik vergetenSinds ik hem 3 weken geleden eens op had gezet ben ik een beetje verslaafd
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:45 schreef Tabloid het volgende:
Ik weet al wat er zaterdag om 12 uur is.
Intocht van Sinterklaas.
Nou ik ben er aan begonnen, maar ik keek ´m in mijn up en ik was even bang dat ik zou zien hoe een hondje zichzelf doodschoot, dus toen heb ik ´m afgezet. Na nog geen kwartier.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:57 schreef Etcetera het volgende:
was het wat? ik heb hem nog nooit gezien
je bent geen watje hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 16:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Nou ik ben er aan begonnen, maar ik keek ´m in mijn up en ik was even bang dat ik zou zien hoe een hondje zichzelf doodschoot, dus toen heb ik ´m afgezet. Na nog geen kwartier.
Ik ben een watje.
En ik weet nog steeds niet of je dit nu echt ziet
Blair Witch Project heb ik ook niet afgekeken, ondanks dat ik wist dat het nep was.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je bent geen watje hoorik kijk uit principe geen horrors meer omdat ik Blair Witch Project echt dóódeng vond
heb wel I Am Legend gekeken, en die was wel gaaf, maar ben me een paar keer kapot geschrokken
(ja ik weet het, het is een thriller, geen horror
) en m'n vriend had al voor de zekerheid niet gezegd dat het een thriller was
ik dacht een actie/avonturen film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |