quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:01 schreef ItaloDancer het volgende:
OP geüpdate, of mensen zich nu gemeld hadden of niet.
Niet mee eens? Ik hoor het wel.
Begint dat weer ? Wie zitten er in het panel, en presenteert Linda weer ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik kijk uit naar zaterdag: Ik Hou Van Holland
Ja, het is weer met Linda, Beau en Jeroenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Begint dat weer ? Wie zitten er in het panel, en presenteert Linda weer ?
Blijkbaar Van 't Hek:quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:55 schreef Susi het volgende:
Wie doet eigenlijk de oudejaarsconference dit jaar ?
Al is het wel al een oud bericht.quote:24-10-2007 11:47:46: Youp van ’t Hek schrijft voor de jaarwisseling 2008-’09 weer een oudjaarsconference. Hij zal volgend jaar herfst zijn zesde oudejaarsconference door het hele land spelen.
De VARA zendt de show op 31 december uit. Ook werkt Van ’t Hek aan een tweede toneelstuk: Mijn Man. De hoofdrollen in Mijn Man worden, net als in zijn vorige stuk Hexen, vertolkt door zijn echtgenote Debby Petter en actrice Wivineke van Groningen. Mijn Man komt in februari 2009 in de theaters.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oudejaarsconference#Overzichtquote:# 2008 Youp van 't Hek - Troost
# 2008 Guido Weijers
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:00 schreef DaFrenk het volgende:
Ow, en Guido Weijers blijkbaar ook:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oudejaarsconference#Overzicht
ik ga het onthoudenquote:Op maandag 3 november 2008 23:30 schreef Susi het volgende:
Feist is echt een aanrader, moet je wel gewoon met het begin beginnen, Magiër.
De film is inderdaad zwaar bagger, meer jongerenfantasy dan echt voor meer volwassenen. Er zou geloof ik ook nog een tweede deel van komen, maar daar heb ik nooit meer iets van gehoord of over gelezen.
Het eerste deel eindigde al met 'en er komt een vervolg'.
Trusten![]()
neuhquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:58 schreef DaFrenk het volgende:
Gaan jullie nog wat van de Amerikaanse verkiezingen kijken vannacht?
Ik zet hem straks aan en ik zie wel hoe lang ik het vol ga houden. Waarschijnlijk niet lang![]()
hmmmmmm very nicequote:Op dinsdag 4 november 2008 22:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Jups, studeer er een jaartje
Donderdag nl naar Sint Petersburg
't Zijn wel boeken waar je even moet gaan zitten, dus neem je tijdquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ga het onthoudenmaar moet eerst door de Wetten van Magie heen, want anders ga ik dingen geheid door elkaar halen
moet zeggen dat fantasy me wel aanspreekt qua genre, dus denk dat ik het wel leuk ga vinden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |