ik ben benieuwdquote:Op woensdag 5 november 2008 00:39 schreef Susi het volgende:
[..]
't Zijn wel boeken waar je even moet gaan zitten, dus neem je tijd
Zoals altijdquote:
geloof het welquote:Op donderdag 6 november 2008 14:30 schreef Tabloid het volgende:
Vanavond is toch weer de MTV awards?
Is dat die aflevering waar Clarckson tegen een bakstenen muur crasht, en dus bij gewond was geraakt?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:07 schreef Etcetera het volgende:
net een gave aflevering van Top Gear gezien, met 'lorry's' (trucks) en opdrachten: koop er 1, versier hem, race er mee, dat soort dingen
heb me slap gelachen![]()
jaquote:Op zaterdag 8 november 2008 09:03 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Is dat die aflevering waar Clarckson tegen een bakstenen muur crasht, en dus bij gewond was geraakt?
Maar ze hebben idd altijd wel van die gekke maar gave opdrachten
Met Hiu gesproken?quote:Op zondag 9 november 2008 23:27 schreef Etcetera het volgende:
ik weet wie er volgende week uitvliegt
ik ken mensen die mensen kennenquote:Op maandag 10 november 2008 02:18 schreef Susi het volgende:
Oeh hoe kom jij aan die info ?
Ben terug van Sint Petersburg, en het was echt geweldig. Ik ga er snel nog een keer heen, want ik heb lang niet alles gezien. We waren van plan om een etage in het Hermitage te doen, maar na vier uur waren we nog niet uitgekeken op die verdieping. Dus nu moet ik wel terug ;-)
neequote:
Damnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |