FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / Project: Mitsubishi Galant deeltje 3
OxygeneFRLdinsdag 28 oktober 2008 @ 12:55
Deeltje drie alweer!

Deel 1: Project: Mitsubishi Galant
Deel 2: Project: Mitsubishi Galant deel 2

En hier verder!
Koepertdinsdag 28 oktober 2008 @ 13:03
Wil natuurlijk wel op de hoogte blijven
OxygeneFRLdinsdag 28 oktober 2008 @ 13:07
Tsja helaas is het wel veel gebash en offtopic hier maar ja! Ik ben helaas geen moderator.
BYMdinsdag 28 oktober 2008 @ 13:09
TerugVindProject
GilaMonyetdinsdag 28 oktober 2008 @ 13:11
tvp
#ANONIEMdinsdag 28 oktober 2008 @ 13:12
TeVoP
CantBuyMeLuvdinsdag 28 oktober 2008 @ 13:15








De vorige grille vond ik beter. De rode grille is niet echt subtiel. Op die zijspoilertje van de voorbumper na, ziet het wel aardig uit. Welke veranderingen ga je nu doorvoeren? Ook op motorisch gebied?
Hoeveel pk heb je nu bij hoeveel kg?
HighVolumedinsdag 28 oktober 2008 @ 13:17
Vind m er als een van de weinige wel strak uitzien ! Goed gedaan!
OxygeneFRLdinsdag 28 oktober 2008 @ 13:24
Ik heb op papier 109 pk en 160 Nm bij 1163 kg. Wat ik motorisch nog ga doen is het luchtfilter naar voren brengen zodat deze koude verse lucht aanzuigt. Binnenkort wil ik de ontsteking(bougie,verdelerkap met rotor en kabels) vernieuwen. Ik wil nog een katvervanger gaan laten maken aangezien die niet op de planken liggen. En ik heb laatst op een duitse site een spaghetti spruitstuk gezien alleen moet dan effe zien waar ik mijn lambdasonde kwijt raak.

[ Bericht 1% gewijzigd door OxygeneFRL op 28-10-2008 13:42:35 ]
OxygeneFRLdinsdag 28 oktober 2008 @ 13:41
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:17 schreef HighVolume het volgende:
Vind m er als een van de weinige wel strak uitzien ! Goed gedaan!
Mijn dank is groot
VlaDjedinsdag 28 oktober 2008 @ 13:59
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
Tsja helaas is het wel veel gebash en offtopic hier maar ja! Ik ben helaas geen moderator.
Je zou toch echt moeten toegeven dat je daarzelf aan meedraagt kameraad
OxygeneFRLdinsdag 28 oktober 2008 @ 15:44
Uitlaatspruitstuk zou dit moeten zijn:


a la 450 euro.
CantBuyMeLuvdinsdag 28 oktober 2008 @ 15:57
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb op papier 109 pk en 160 Nm bij 1163 kg. Wat ik motorisch nog ga doen is het luchtfilter naar voren brengen zodat deze koude verse lucht aanzuigt. Binnenkort wil ik de ontsteking(bougie,verdelerkap met rotor en kabels) vernieuwen. Ik wil nog een katvervanger gaan laten maken aangezien die niet op de planken liggen. En ik heb laatst op een duitse site een spaghetti spruitstuk gezien alleen moet dan effe zien waar ik mijn lambdasonde kwijt raak.
Waarom katvanger erbij? Die vertroebelt z'n vermogen alleen maar.
OxygeneFRLdinsdag 28 oktober 2008 @ 16:06
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:57 schreef CantBuyMeLuv het volgende:

[..]

Waarom katvanger erbij? Die vertroebelt z'n vermogen alleen maar.
Nou vaak zorgt een katalysator voor demping van je uitlaatlijn. Ik heb bij de auto van mijn vriendin de kat er ook onderweg gehaald en moet zeggen dat onderin hij sneller oppikt. Moest em laatst er weer onder doen voor de apk en trek nu voor geen drol meer op. Ik heb na mijn katalysator ook nog een middendemper zitten maar die laat ik zitten. Je hele uitlaatlijn leeghalen heeft pas echt zin bij een turbo motor geloof ik.
VlaDjedinsdag 28 oktober 2008 @ 16:20
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 16:06 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Nou vaak zorgt een katalysator voor demping van je uitlaatlijn. Ik heb bij de auto van mijn vriendin de kat er ook onderweg gehaald en moet zeggen dat onderin hij sneller oppikt. Moest em laatst er weer onder doen voor de apk en trek nu voor geen drol meer op. Ik heb na mijn katalysator ook nog een middendemper zitten maar die laat ik zitten. Je hele uitlaatlijn leeghalen heeft pas echt zin bij een turbo motor geloof ik.
Katvervanger ertussen kan nooit kwaad
Faxiedinsdag 28 oktober 2008 @ 17:23
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
Uitlaatspruitstuk zou dit moeten zijn:
[ afbeelding ]

a la 450 euro.
Je hebt 109!! pk op 1100 kilo, en dan ga je 450,- plus de kosten voor die die andere onderdelen uitgeven aan iets wat je amper wat extra's oplevert??

Kijk anders even wat de mogelijkheden zijn om er een ander blok in te lepelen ofzo.
tevebedinsdag 28 oktober 2008 @ 17:40
Misschien optie om een motor te swappen uit een later model Galant?
Spamblikdinsdag 28 oktober 2008 @ 17:46
Andere nokkenas kan ook wel voor dat geld...
rollator_GSIdinsdag 28 oktober 2008 @ 21:44
of sparen voor een echte gti/gtr/evo enz enz
OxygeneFRLdinsdag 28 oktober 2008 @ 22:38
Het is niet zo dat ik duizenden euro's hier in steek hoor. Mijn ultieme droom is nog eens een Evo. Maakt niet uit welk
OxygeneFRLdinsdag 28 oktober 2008 @ 23:01
Dit komt Turquaz misschien bekend voor
Turquaz52donderdag 30 oktober 2008 @ 13:39
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb op papier 109 pk en 160 Nm bij 1163 kg. Wat ik motorisch nog ga doen is het luchtfilter naar voren brengen zodat deze koude verse lucht aanzuigt. Binnenkort wil ik de ontsteking(bougie,verdelerkap met rotor en kabels) vernieuwen. Ik wil nog een katvervanger gaan laten maken aangezien die niet op de planken liggen. En ik heb laatst op een duitse site een spaghetti spruitstuk gezien alleen moet dan effe zien waar ik mijn lambdasonde kwijt raak.
Ga je ook meteen je onsteking wat vervroegen..??
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
Uitlaatspruitstuk zou dit moeten zijn:
[ afbeelding ]

a la 450 euro.
En ik vond 99 euro duur voor een SR20' er
Zelf maken zou ik zeggen tis echt geen 450 waard, voor dat geld koop je een 2.0 16v blok
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dit komt Turquaz misschien bekend voor

Yep, als je links af gaat kom je uit @ Klein Zwitserland (soo 90's)

Ik zou als ik jou was de onsteking wat vervroegen, je kat weg, middendemper weg, nokkenasje en je kop vlakken voor hogeren compressie + je kop flowen als je nog met een rieeel budget wat vermogen wilt behalen
Klonkdonderdag 30 oktober 2008 @ 13:40
WTF woon je in Tegelen
Turquaz52donderdag 30 oktober 2008 @ 13:43
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:40 schreef Klonk het volgende:
WTF woon je in Tegelen
Nee
Klonkdonderdag 30 oktober 2008 @ 13:45
ik bedoelde ook meer oxygendinges maar toch
OxygeneFRLdonderdag 30 oktober 2008 @ 13:55
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:45 schreef Klonk het volgende:
ik bedoelde ook meer oxygendinges maar toch
Nee ik woon in Leewarden maar ik kom 2 wekelijks in Hout-Blerick(Venlo) en ja ik rij wel es wat rond.
OxygeneFRLdonderdag 30 oktober 2008 @ 13:58
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:43 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Nee
Wel!
Klonkdonderdag 30 oktober 2008 @ 14:11
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:55 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Nee ik woon in Leewarden maar ik kom 2 wekelijks in Hout-Blerick(Venlo) en ja ik rij wel es wat rond.
ah, soh
OxygeneFRLdonderdag 30 oktober 2008 @ 14:17
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:11 schreef Klonk het volgende:

[..]

ah, soh
Waar woont u dan?
Klonkdonderdag 30 oktober 2008 @ 14:18
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:17 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Waar woont u dan?
Belfeld
OxygeneFRLdonderdag 30 oktober 2008 @ 14:19
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:18 schreef Klonk het volgende:

[..]

Belfeld
Daar heeft mijn vriendin een opa wonen. Kom er nooit hoor
Turquaz52donderdag 30 oktober 2008 @ 16:43
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:58 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Wel!
IK HEB MIJN THEORIE EXAMEN GEHAALD
Turquaz52donderdag 30 oktober 2008 @ 16:45
2 foutjes
OxygeneFRLdonderdag 30 oktober 2008 @ 17:12
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:45 schreef Turquaz52 het volgende:
2 foutjes
Nou mag je inhoudelijk reageren gefeliciteerd!
Turquaz52donderdag 30 oktober 2008 @ 17:18
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:12 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Nou mag je inhoudelijk reageren gefeliciteerd!
ThanQ

Ik heb maar een paar (stuk of 10/15) vraagjes afgekeken, maar de rest helemaal zelf..
Ging wel goed, zenuwachtig.. toen stond ik in de rij om mijn certificaat te halen en zei van nevermind.. ik loop wel alvast weg...
Zei ze van gefeliciteerd: Ik zo van Alweer gezakt..??

Zegt ze van nee, je bent geslaagd!

Ik van: Huh? Echt? Nou dankje BOKS ouwe!

Die vrouw keek me aan van:

Ik zo van: yeahh:
Koepertdonderdag 30 oktober 2008 @ 17:25
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:18 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

ThanQ

Ik heb maar een paar (stuk of 10/15) vraagjes afgekeken, maar de rest helemaal zelf..
Ging wel goed, zenuwachtig.. toen stond ik in de rij om mijn certificaat te halen en zei van nevermind.. ik loop wel alvast weg...
Zei ze van gefeliciteerd: Ik zo van Alweer gezakt..??

Zegt ze van nee, je bent geslaagd!

Ik van: Huh? Echt? Nou dankje BOKS ouwe!

Die vrouw keek me aan van:

Ik zo van: yeahh:

Gast... Je Theorie AFKIJKEN?

Niks persoonlijk maar.... BAHAHAHWHAAHAA..


Verder wel gefeliciteerd hoor
Turquaz52donderdag 30 oktober 2008 @ 17:30
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:25 schreef Koepert het volgende:

[..]

Gast... Je Theorie AFKIJKEN?

Niks persoonlijk maar.... BAHAHAHWHAAHAA..


Verder wel gefeliciteerd hoor
Jha..?
Vorige exame had ik helemaal afgekeken.. maar toen dacht ik van ik weet wel beter bij sommige vragen en was koppig..
Wat bleek, dat meisje had maar 1 fout en ik 7..
CantBuyMeLuvdonderdag 30 oktober 2008 @ 18:26
15 vragen afkijken, en al zowat 10k km gereden.

Het is maar dat je over dat afkijken-gedeelte eerlijk was, anders had ik je helemaal afgezeikt. Maar toch, tja.. ik weet niet of ik je dan moet feliciteren.
Turquaz52donderdag 30 oktober 2008 @ 18:35
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:26 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
15 vragen afkijken, en al zowat 10k km gereden.

Het is maar dat je over dat afkijken-gedeelte eerlijk was, anders had ik je helemaal afgezeikt. Maar toch, tja.. ik weet niet of ik je dan moet feliciteren.
de 2 vragen die ik af keek o.a. die waren fout en de overige 13 wel goed..
Maar was eerder een bevestiging op mijn keuze ipv. echt daarop focussen
Tjabbovrijdag 31 oktober 2008 @ 11:59
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Binnenkort wil ik de ontsteking(bougie,verdelerkap met rotor en kabels) vernieuwen.
Kort dan direct je bougiekabels in. Scheelt aanmerkelijk
_Drake_vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:33
Die stickers kom op zeg........

En dan word je er door een beetje diesel nog uitgereden, dus waarom patsen met iets wat je niet hebt.

De auto ziet er niet eens verkeerd uit maar die stickers slaan nergens op.
OxygeneFRLvrijdag 31 oktober 2008 @ 15:44
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:33 schreef _Drake_ het volgende:
Die stickers kom op zeg........

En dan word je er door een beetje diesel nog uitgereden, dus waarom patsen met iets wat je niet hebt.

De auto ziet er niet eens verkeerd uit maar die stickers slaan nergens op.
casejunkiezondag 2 november 2008 @ 15:58
Sorry maar ik ben het wel met hem eens.

Ik heb juist "2.2i turbo intercooled" "GT" en "4WS" van mijn auto verwijderd. Zelfs de merknaam "Mazda" en het type "MX-6" is van mijn auto aan het verdwijnen.
OxygeneFRLzondag 2 november 2008 @ 17:42
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:58 schreef casejunkie het volgende:
Sorry maar ik ben het wel met hem eens.

Ik heb juist "2.2i turbo intercooled" "GT" en "4WS" van mijn auto verwijderd. Zelfs de merknaam "Mazda" en het type "MX-6" is van mijn auto aan het verdwijnen.
Gefeliciteerd.
rollator_GSIzondag 2 november 2008 @ 19:18
vind het uitermate zwak van je dat je verwacht dat iedereen maar positief is over je auto.
niet iedereen heeft blijkbaar dezelfde smaak als jij,en terecht.

je weet dat als je je auto post op fok dat die kans erin zit.
OxygeneFRLzondag 2 november 2008 @ 23:24
quote:
Op zondag 2 november 2008 19:18 schreef rollator_GSI het volgende:
vind het uitermate zwak van je dat je verwacht dat iedereen maar positief is over je auto.
niet iedereen heeft blijkbaar dezelfde smaak als jij,en terecht.

je weet dat als je je auto post op fok dat die kans erin zit.
Ik verwacht helemaal niets van iedereen. Maar sommige mensen blijven tot in het derde deel doorgaan met negatief zijn. Prima dat mag want het is een vrij land maar hou het dan daarbij, ga door met je leven enzo.
RiKemaandag 3 november 2008 @ 00:43
Vindt hem er opzich wel goed uit zien, alleen die voorbumper vindt ik net iets TE...
De hele wagen oogt voor mij best netjes en dan zet je er zo'n schreeuwerige monster bumper op, verpest heel het beeld over de auto.
En de stickers.....sja.....
Stickers zijn zo ongelofelijk snel een valkuil bij het stylen van een auto
Silvercrestdinsdag 4 november 2008 @ 16:23
Ik vind het een gave auto, 100 maal beter dan die saaie leasbakken die je overal rond ziet rijden!
OxygeneFRLdinsdag 4 november 2008 @ 17:43
Dank je wel
fathankdinsdag 4 november 2008 @ 20:26
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:23 schreef Silvercrest het volgende:
Ik vind het een gave auto, 100 maal beter dan die saaie leasbakken die je overal rond ziet rijden!
een gemiddelde leasebak is wel sneller .
Silvercrestdinsdag 4 november 2008 @ 20:30
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 20:26 schreef fathank het volgende:

[..]

een gemiddelde leasebak is wel sneller .
Dus
OxygeneFRLdinsdag 4 november 2008 @ 23:53
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 20:30 schreef Silvercrest het volgende:

[..]

Dus
Ja je moet 250 kunnen he anders tel je niet mee.
Faxiewoensdag 5 november 2008 @ 00:00
Waarom wil je mensen dan wel laten denken dat ie snel is? (ahum komen we weer bij de stickers...)
OxygeneFRLwoensdag 5 november 2008 @ 07:25
quote:
Op woensdag 5 november 2008 00:00 schreef Faxie het volgende:
Waarom wil je mensen dan wel laten denken dat ie snel is? (ahum komen we weer bij de stickers...)
Dat wil ik niet. Is gewoon een eerbetoon aan een rally auto. Als ik reclamesticker erop plak wat destijds op die auto zat beginnen ze daarover dus ja. Het is voor mij niet bedoelt als: Zo'n motor heb ik dus kom maar op. Ik maak inderdaad heel vaak mee bij een stoplicht dat ze als een gek optrekken..terwijl ik gewoon rustig optrek.

Dit is overigens de laatste post dat ik inga op die stickers . Als je ze niet mooi vind, prima, deal with it.

[ Bericht 7% gewijzigd door OxygeneFRL op 05-11-2008 08:25:47 ]
Turquaz52woensdag 5 november 2008 @ 10:13
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:53 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ja je moet 250 kunnen he anders tel je niet mee.
onze mera haalt 230
Maar da moet ook als je met 175/50/15 rijd

wehehehe

Maare Oxy, waneer ben je weer es in Tegelen..??
OxygeneFRLwoensdag 5 november 2008 @ 10:47
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:13 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

onze mera haalt 230
Maar da moet ook als je met 175/50/15 rijd

wehehehe

Maare Oxy, waneer ben je weer es in Tegelen..??
Aanstaand weekend. Ik ben hetero hoor
Turquaz52woensdag 5 november 2008 @ 11:17
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:47 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Aanstaand weekend. Ik ben hetero hoor
Ahh jammer..
Ik ook
Watnu..??

Misschien zie ik je dan wel rijden Vermijd Venlo maar
OxygeneFRLwoensdag 5 november 2008 @ 11:54
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:17 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ahh jammer..
Ik ook
Watnu..??

Misschien zie ik je dan wel rijden Vermijd Venlo maar
Haha grapje hoor. Ja niet dat ik hetero ben maar de rest
ofzo
Maar goed ik rij wel wat heen en weer. Kunnen wel eens afspreken ofzo
Turquaz52woensdag 5 november 2008 @ 12:02
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:54 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Haha grapje hoor. Ja niet dat ik hetero ben maar de rest
ofzo
Maar goed ik rij wel wat heen en weer. Kunnen wel eens afspreken ofzo
Oeeeee.. Dan moet ik eerst na mijn manicure, pedicure, en nog shoppen!!
Ik kan me zo toch niet vertonen
SPOILER
is goed jong
mighty_mytewoensdag 5 november 2008 @ 12:18
gaan jullie samen de achterbank bekijken?
OxygeneFRLwoensdag 5 november 2008 @ 12:19
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:18 schreef mighty_myte het volgende:
gaan jullie samen de achterbank bekijken?
Ja mijn achterkant is geblindeerd dus je ziet dan geen flikker....nou ja van binnen wel maar van buiten niet!
Turquaz52woensdag 5 november 2008 @ 14:22
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:19 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ja mijn achterkant is geblindeerd dus je ziet dan geen flikker....nou ja van binnen wel maar van buiten niet!
OMG.. Dit loopt nu een beetje te veel uit de hand
OxygeneFRLwoensdag 5 november 2008 @ 14:24
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:22 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

OMG.. Dit loopt nu een beetje te veel uit de hand
Haha
mighty_mytewoensdag 5 november 2008 @ 15:14
Nu durven jullie elkaar niet meer te ontmoeten he?!
OxygeneFRLwoensdag 5 november 2008 @ 15:18
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:14 schreef mighty_myte het volgende:
Nu durven jullie elkaar niet meer te ontmoeten he?!
Hell yeah! Tegelen power jeweettog
Silvercrestwoensdag 5 november 2008 @ 15:20
Is wel weer tijd voor wat autó foto´s homo boys uh ik bedoel homeboys !
OxygeneFRLwoensdag 5 november 2008 @ 15:28
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:20 schreef Silvercrest het volgende:
Is wel weer tijd voor wat autó foto´s homo boys uh ik bedoel homeboys !
Ik zal eens een leuke locatie opzoeken om foto's in het donker te maken. Dat ziet er heel anders uit.
Turquaz52woensdag 5 november 2008 @ 16:19
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:18 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Hell yeah! Tegelen power jeweettog
G.U.T
Gangsters Uit Tegelen
Tjabbodonderdag 6 november 2008 @ 16:11
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:19 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ja mijn achterkant is geblindeerd dus je ziet dan geen flikker....nou ja van binnen wel maar van buiten niet!
Ik zie de conversatie al, Oxy samen op de achterbank met turqy.

Oxy: "He man die ramen van je zijn vet donker swa. Ik zie geen flikker"
Turqy: "Joeeehoeeeeeee"
Samen: "<kreungeluiden>"
#ANONIEMdonderdag 6 november 2008 @ 16:34
gadver Tjabbo, ik ben visueel ingesteld...
OxygeneFRLdonderdag 6 november 2008 @ 18:49
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:11 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Ik zie de conversatie al, Oxy samen op de achterbank met turqy.

Oxy: "He man die ramen van je zijn vet donker swa. Ik zie geen flikker"
Turqy: "Joeeehoeeeeeee"
Verkeerd om.
Koepertdonderdag 6 november 2008 @ 19:03
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:49 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Verkeerd om.
Jij bent de relnicht van de 2?
OxygeneFRLdonderdag 6 november 2008 @ 19:04
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:11 schreef Tjabbo het volgende:

[..]


Oxy: [i]"He man die ramen van je
Dit klopt niet want het zijn mijn ramen.
laurenciusdonderdag 6 november 2008 @ 20:47
Styling niet mijn smaak, vind de spoiler een beetje over the top maar dat is jouw styLo-G tok?

Als je er wat snellers inlepelt wordt het misschien nog wel interessant.
Tjabbovrijdag 7 november 2008 @ 09:18
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:04 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Dit klopt niet want het zijn mijn ramen.
ach het ging om de beeldspraak.

dat je daar niet tegenin gaat spreekt boekdelen btw
fathankvrijdag 7 november 2008 @ 10:13
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:13 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

onze mera haalt 230
Maar da moet ook als je met 175/50/15 rijd

wehehehe

Maare Oxy, waneer ben je weer es in Tegelen..??
Een standaard Primera P10 (die hebben jullie toch?) met 135 pk haalt never nooit de 230. En ik kan het weten, heb namelijk 2,5 jaar in zo'n bak rondgereden (de stationversie) en die heb ik op 220 op de teller geklokt in Duitsland. Maar de teller gaf te veel aan vanwege andere velgen. Ik denk dat je max zo rond de 190 zal liggen.
Turquaz52vrijdag 7 november 2008 @ 10:31
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Een standaard Primera P10 (die hebben jullie toch?) met 135 pk haalt never nooit de 230. En ik kan het weten, heb namelijk 2,5 jaar in zo'n bak rondgereden (de stationversie) en die heb ik op 220 op de teller geklokt in Duitsland. Maar de teller gaf te veel aan vanwege andere velgen. Ik denk dat je max zo rond de 190 zal liggen.
Ik heb 210 getikt, en kon verder gaan als er geen duitster ineens voor mij kwam rijden
+ het feit dat we geen P10 maar een P11je hebben
Is een heel stuk anders dan een W10
Turquaz52vrijdag 7 november 2008 @ 10:31
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:11 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Ik zie de conversatie al, Oxy samen op de achterbank met turqy.

Oxy: "He man die ramen van je zijn vet donker swa. Ik zie geen flikker"
Turqy: "Joeeehoeeeeeee"
Samen: "<kreungeluiden>"

fuckyou tjabbo
fathankvrijdag 7 november 2008 @ 11:19
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:31 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik heb 210 getikt, en kon verder gaan als er geen duitster ineens voor mij kwam rijden
+ het feit dat we geen P10 maar een P11je hebben
Is een heel stuk anders dan een W10
Ik weet niet of m'n oude een P10 of P11 is. Was van November 1999. Maar dan nog ga je met 135 pk op pak em beet 1100 kilo nooit de 230 km/h halen.
fathankvrijdag 7 november 2008 @ 11:20
Check autoweek maar eens voor de max topsnelheid. Jij als automonteur in opleiding zijnde zou toch meoten weten dat kilomtertellers op die snelheden flink afwijken (lees: teveel aangeven.)
Turquaz52vrijdag 7 november 2008 @ 12:02
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:19 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik weet niet of m'n oude een P10 of P11 is. Was van November 1999. Maar dan nog ga je met 135 pk op pak em beet 1100 kilo nooit de 230 km/h halen.
Dan was het een P11
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:20 schreef fathank het volgende:
Check autoweek maar eens voor de max topsnelheid. Jij als automonteur in opleiding zijnde zou toch meoten weten dat kilomtertellers op die snelheden flink afwijken (lees: teveel aangeven.)
Autoweek
Zou ik maar niet op vertrouwen.. Is nietwaar wat daar altijd staat

En een SR20De kan zeker 230 halen op de Teller.. Als je maar lang genoeg gas geeft
Ik heb 210 gehaald, met gemak.. Dus waarom geen 230?

ff gestolen van de NissanClub forum, de topsnelheden van verschillende leden daar. Waaronder Primera's:
quote:
-Wesley:
Type auto/motor: Sunny GA14DE
Snelheid auto: 195km/u op teller
Modificaties: K&N inlegfilter en Remus einddemper

- Laurens:
Type auto/motor: Primera SR20De
Snelheid auto: 225km/u op teller
Modificaties: GT nokken, header, GT ECU, filter, uitlaatje, ontsteking

- Peter
Type auto/motor: Sunny SR20DE
Snelheid auto: 200 km/u
Modificaties: SS autochrome spruitstuk

- Rik:
Type auto/motor: 100NX GA16DS
Snelheid auto: 202km/u op teller
Modificaties: katvervanger
Type auto/motor: Primera P10 SR20DE
Snelheid auto: 200km/u op teller (nog niet de topsnelheid)

- Colinissan:
Type auto/motor: Primera P11 GT
Snelheid auto: 240+ op de teller (218 op de rsm)
Modificaties: met alleen een CAI en K&N filter

- x-trailrijder:
Type auto/motor: X-TRAIL QR25DE
Snelheid auto: 220 op de teller (208 op de GPS)
Modificaties: sportuitlaat, inlegfilter
Type auto/motor: Nissan Cherry E13
Snelheid auto: 190+ op de teller (liep tegen steunbalk aan), 180 op GPS
Modificaties: ontsteking aangepast
Type auto/motor: Nissan Cherry E15
Snelheid auto: 190+ op de teller (200 op de GPS)
Type auto/motor: Nissan Almera GA14DE
Snelheid auto: 185 op de teller

- PhUnkY:
Type auto/motor: Almera N15 Sedan GA14DE
Snelheid auto: 195+ op de teller, 189 op GPS
Modificaties: Japstyle demper

- Fz-g-sunny:
Type auto/motor: Sunny n14
Snelheid auto: 185 op de teller, 178 op GPS
Modificaties: CAI

- MicroWave:
120 op de teller

- Freek
Type auto/motor: P10 SR20DET
Snelheid auto: teller gaat tot 220, GPS: 243
Modificaties: Fohn

- Mipa
Type auto/motor: P10 SR20DE
Snelheid auto: Teller uit dus kan niet lezen GPS: 254 (Met tom tom)
Modificaties: Dickstyle nokken
Ps mijne ging harder dan ^Freek in duidsland

- Primera SE (fred)
Type auto/motor: Sunny N14 GTI/ SR20DE
Snelheid auto: 235 (4 inzittende ligt stijgende weg)
Modificaties: Geen (bandenspanning 2.7bar)

- Jeroen
Type auto/motor: 100NX 1.6SLX / GA16DS
Snelheid autoteller: 201
Modificaties: Ontsteking vervroegd, K&N inlegfilter, Remus einddemper, Geen katalysator, SSAC header

Type auto/motor: Primera W10 SR20Di automaat
Snelheid autoteller: 190 ongeveer
Modificaties: Geen

- Lucas
Type auto/motor Primera 144 SR20DE
Snelheid autoteller 225, had nog gas over, geen snelweg meer.
modificaties: toen nog met Dastak unichip, WAI met RX K&Nfilter, sebring demper.

Loek
Type auto/motor Primera P11-144 SR20DE SW met CVT
snelheid op de teller: 235 km/h, in Venezuela (2001), bij plm. 25 C op fraaie snelweg even buiten Caracas
modificaties op dat moment: HSH CAI en Remus einddemper

-Dennis
Type auto/motor: Bluebird 910 met L18 motor
Snelheid: 190km/h
Mods: Simonz einddemper.

-Bert
Type auto/motor: P10 GA16DE
Snelheid: precies 200km/h op de teller
Mods: -

- MaXxX
Type auto/motor Sunny GTI (N13) CA18DET
Snelheid autoteller 250km/h (teller uit)

-Daniel 100NX
Type auto/motor: Nissan 100NX 2.0 GTI
Snelheid: Teller: 240 km/u (einde teller); GPS: 261 km/u (einde v-bak)
Mods: SR20DET, S4 nokken, 3" uitlaat etc. etc.

-Stephan0501
Type auto / motor : Nissan Almera N15 Sedan GA14DE
Snelheid : nog niet verder geprobeerd dan 180, had nog wat over, maar is in NL niet verstandig
Waarschijnlijk dus richting de 195+
Modificaties : Japstyle demper

-Antony
Type auto/motor: P10 SR20DE
Mods: zie sig.
topsnelheid: gok +/- 250

-macnick
Type auto/motor: N14 1.4 clair
mods: Japstyle einddemper
Topsnelheid 185km/h
type auto/motor: 100 NX 1.6 inj.
Mods: Nope
Topsnelheid: 200 km/h
Type auto/motor: K11 1.3
Mods: nope
Topsnelheid: 175 km/h
Type auto/motor: DA4 B18
Mods: catback, snelle nokken, Cai, en nog wat ander grut
Topsnelheid: 225 km/h (nog niet het lef gehad om sneller te gaan)

- Sander_100nx
Type auto/motor: Nissan 100NX 2.0 GTI
Snelheid: Teller: 205 km/u
Mods: destijds nog geen, sindsdien niet meer geprobeerd met S5 nokken en AEM intake

-Michael:
Type auto/motor: Almera N15 HB GA16DE met volgeladen kofferbak
Snelheid auto: 191 op de teller, 185 op GPS
Modificaties: Geen

-Maurits:
Type auto/motor: 350z Z33 VQ35DE, 2 personen
Snelheid auto: 251 km/h
Modificaties: toen nog geen

-chefke100nx:
Type auto/motor: mircra K10 ma12kat
Snelheid auto: 165 op de teller, 165 op GPS
Modificaties: katvervanger, sportdemper en sportonderstel (veerpootburg, sportveren brembo remmen)

-chefke100nx:
Type auto/motor: P11 GT SR20DE lowport rr
Snelheid auto: 240 op de teller, 225 op GPS
Modificaties: ontsteking op 17 graden

-KeviNissan
Type auto/motor: N14 GTi SR20DE High-port
snelheid auto: voorbij de 240km/h op teller, 242km/h op GPS
Modificaties: Remus eindemper, SS Header, open filter en open kat

Type auto/motor: P11 GT SR20DE Lowport rr
Snelheid auto: voorbij de 240km/h en naar schatting zo'n 265km/h op teller, maar nooit gemeten met GPS
Modificaties: Genoeg

-Primera LPI
Type auto/motor: P11 GX op LPG (Vialle LPI)
Snelheid auto: Net over de 210, maar toen liet ik de gas los aangezien ik het wel gevaarlijk genoeg vond op de A2
Modificaties: Vialle LPI LPG systeem.


Patsri

type auto/motor: Toyota supra. 2jzge
SNelheid auto: stond weer op 0. ver boven de 200
Modificaties: Apexi inductie, 4" full flow, HKS speed limed defender

- Sandman

Type auto: Primera P10 SR20De
Snelheid: op de klok 220+ (stond tegen staafje van de dagteller) auto ging nog wel door
echte snelheid moet ik nog is meten als ik weer in duitsland ben Smiley met de gps aan
Mods: Custom CAI, beckers motorsport header, kat er onder uit, ontsteking op 17 graden, open uitlaat en een FPR
vergeet bijna de GTI ECU Cheesy

- GT-1981

Type auto/motor: Nissan 350Z VQ35DE
Snelheid : 263km/h op analoge teller, 260 op digitale teller en int egt moet het 250km/h zijn, dit is af fabriek begrensd.
Mods : Alleen een ORC (Ogura Racing Clutch) met een ligt vliegwiel.

- Tijn1979

Type auto/motor: Nissan 200sx s13 CA18DET
Snelheid : Nooit in Duitsland geweest.... Geen idee van top.
Mods : open 2,5inch rvs elbowback, chip, walbro, saab intercooler, LUK koppeling

- chefke 100nx

Type auto/motor: Nissan 100 nx Ga 16ds (maart 1991 een van de eerste en duitse import)
Snelheid : 195 op GPS / 200 km op de teller
Mods : verlaagd en goed onderhouden verder totaal OEM.
1299vrijdag 7 november 2008 @ 12:10
135pk staat voor een topsnelheid van ruweg 205 echte kilometers. Dit met een gemiddelde cW waarde.
Koepertvrijdag 7 november 2008 @ 12:11
Die zijn bijna allemaal aangepakt clown.. Als je zo rekent haal je met een 2CV ook 300, mits je er een grotere motor in hangt
fathankvrijdag 7 november 2008 @ 12:34
En aangezien een Primera niet echt een aerodynamisch wonder is zul je nooit met een standaard Primera de 230 ECHTE km/h halen. Dat je teller het aangeeft wil nog niet zeggen dat je het ook rijdt. De meeste bmw's zijn ook begrensd op 250, die wijzen ook niet precies met het naaldje 250 aan terwijl je plankgas op de autobahn aan het cruisen bent.
rollator_GSIvrijdag 7 november 2008 @ 19:57
echt een kansloos topic nu met die idioot erbij met zn "mera''.

die gozer leeft in zn eigen wereld,alleen jammer dat hij dat op Fok uit.
Turquaz52vrijdag 7 november 2008 @ 20:10
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:57 schreef rollator_GSI het volgende:
echt een kansloos topic nu met die idioot erbij met zn "mera''.

die gozer leeft in zn eigen wereld,alleen jammer dat hij dat op Fok uit.
Erg hea als mensen buiten worden gesloten zoals jij..??

En sorry Oxy dat we een beetje offtopic zijn gegaan
OxygeneFRLvrijdag 7 november 2008 @ 20:42
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 20:10 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]


En sorry Oxy dat we een beetje offtopic zijn gegaan
Houd het een beetje levendig.
rollator_GSIvrijdag 7 november 2008 @ 21:40
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 20:10 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Erg hea als mensen buiten worden gesloten zoals jij..??
dit is mijn topic niet,dus word ik niet buitengesloten,denk nou eens na voor je iets post.
Slopervrijdag 7 november 2008 @ 22:29
OMFG!!!!!! Hoe kan ik dit topic ooit gemist hebben!!!!!!
tevebevrijdag 7 november 2008 @ 22:38
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 22:29 schreef Sloper het volgende:
OMFG!!!!!! Hoe kan ik dit topic ooit gemist hebben!!!!!!
Teruglezen en posten wat je er van vindt!
-chefke-vrijdag 7 november 2008 @ 23:20
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:57 schreef rollator_GSI het volgende:
echt een kansloos topic nu met die idioot erbij met zn "mera''.

die gozer leeft in zn eigen wereld,alleen jammer dat hij dat op Fok uit.
je moest eens weten hoe hij @ nissanclub is


maar ontopic

de gallant ziet er nog steeds lekker uit hoor


misschien turbo kitje proberen ?
Turquaz52zaterdag 8 november 2008 @ 02:20
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:20 schreef -chefke- het volgende:

[..]

je moest eens weten hoe hij @ nissanclub is


maar ontopic

de gallant ziet er nog steeds lekker uit hoor


misschien turbo kitje proberen ?
Plastic fanaten daare..

(uiteraard niet allemaal, maar 80% wel o.a. jij zo te zien.. )
vannellezaterdag 8 november 2008 @ 02:40
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:57 schreef rollator_GSI het volgende:
echt een kansloos topic nu met die idioot erbij met zn "mera''.

die gozer leeft in zn eigen wereld,alleen jammer dat hij dat op Fok uit.
Een discussie op een forum kan erg eng zijn.
Dat mensen met ervaringen komen verwacht je niet, het overvalt je als een hongerige wolf in een donker bos zeg maar.

Ik vind het echt heel vervelend voor je dat er iemand met een afwijkende mening in dit topic zit en ik hoop voor je dat je heel snel een kulargument kan vinden om dat figuur monddood te maken.
Hoe durft ie, een beetje tegen jouw mening ingaan op een forum..... tsss.........
Turquaz52zaterdag 8 november 2008 @ 12:44
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 02:40 schreef vannelle het volgende:

[..]

Een discussie op een forum kan erg eng zijn.
Dat mensen met ervaringen komen verwacht je niet, het overvalt je als een hongerige wolf in een donker bos zeg maar.

Ik vind het echt heel vervelend voor je dat er iemand met een afwijkende mening in dit topic zit en ik hoop voor je dat je heel snel een kulargument kan vinden om dat figuur monddood te maken.
Hoe durft ie, een beetje tegen jouw mening ingaan op een forum..... tsss.........
Sorry Vanelle ... Zal ik hem mijn excuses aanbieden..?
OxygeneFRLzondag 16 november 2008 @ 16:28
Heb effe de zomervelgen onder gegooid en mistlampjes geinstalleerd.




Turquaz52zondag 16 november 2008 @ 18:26
Mistlampen??
Of LED Strips
rollator_GSIzondag 16 november 2008 @ 18:48
je mist lampen
Turquaz52zondag 16 november 2008 @ 18:51
quote:
Op zondag 16 november 2008 18:48 schreef rollator_GSI het volgende:
je mist lampen
Zo Droog...
OxygeneFRLzondag 16 november 2008 @ 23:16
Nee het zijn geen strips!
invinemaandag 17 november 2008 @ 00:56
Maar ook geen lampen
OxygeneFRLmaandag 17 november 2008 @ 07:22
quote:
Op maandag 17 november 2008 00:56 schreef invine het volgende:
Maar ook geen lampen
En ook geen magnetronnen
Plaats trouwens eens een foto van jou automobiel als je wilt. ben wel es benieuwd. Of heb je die niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door OxygeneFRL op 17-11-2008 07:54:35 ]
invinemaandag 17 november 2008 @ 17:35
quote:
Op maandag 17 november 2008 07:22 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

En ook geen magnetronnen
Plaats trouwens eens een foto van jou automobiel als je wilt. ben wel es benieuwd. Of heb je die niet.
Ik heb geen auto en hoef die op het moment ook niet ben maar een arme student.
St4ck3rmaandag 17 november 2008 @ 17:42
vind hem wel mooi eigenlijk.. denk dat witte OZ spaakvelgen hieronder wel vet zouden staan..
invinemaandag 17 november 2008 @ 17:50
quote:
Op maandag 17 november 2008 17:42 schreef St4ck3r het volgende:
vind hem wel mooi eigenlijk.. denk dat witte OZ spaakvelgen hieronder wel vet zouden staan..
Die heeft die geloof ik juist
St4ck3rmaandag 17 november 2008 @ 17:52
lol.. zag net alleen de wintervelgen

My bad..
invinewoensdag 3 december 2008 @ 10:43
Rijd die nog?
OxygeneFRLwoensdag 3 december 2008 @ 11:35
Oh verrek ik heb die auto nog steeds ja! Nou ik heb gister toevallig mijn check engine lampje eindelijk verholpen. Ben vorige week naar de Mitsubishi Dealer geweest om hem te laten uitlezen en het bleek dat de lamdasonde niet meer goed was dus heb er gisteravond een nieuwe ingezet! Hij moet deze maand voor de apk.
Tjabbowoensdag 3 december 2008 @ 21:21
dat merk je toch ook aan je verbruik als je O2 sensor stuk is.
OxygeneFRLdonderdag 4 december 2008 @ 07:26
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:21 schreef Tjabbo het volgende:
dat merk je toch ook aan je verbruik als je O2 sensor stuk is.
Nee.
kabelhaspeldonderdag 4 december 2008 @ 07:39
Tuurlijk wel aap, dan gaattie rijker lopen...

Ohnee, niet bij Mitsubishi's. Die draaien nog op Rivella Light
OxygeneFRLdonderdag 4 december 2008 @ 07:47
quote:
Op donderdag 4 december 2008 07:39 schreef kabelhaspel het volgende:
Tuurlijk wel aap, dan gaattie rijker lopen...

Ohnee, niet bij Mitsubishi's. Die draaien nog op Rivella Light
Ohja jij hebt natuurlijk in mijn auto gereden Ik weet echt wel na hoeveel km ik moet tanken hoor klapjosti . Hij gaat niet perse rijker lopen hoor. Hij gaat gewoon in de noodloop (dus een presetwaarde). Als hij meer was gaan zuipen had ik dat probleem al veeeel eerder opgelost.
OxygeneFRLvrijdag 5 december 2008 @ 08:50
Voor de geintereseerden, ik zit te twijfelen welke motorkap ik neem met carbon.
deze:

of deze:


Is even gefotosjopt door een vriendje van me.
Opa_verteltvrijdag 5 december 2008 @ 09:06
Wat woor motor ligt er eigenlijk in? (de GTi 2.0 16v?)
Hoeveel gewichtsbesparing verkrijg je per motorkap?
OxygeneFRLvrijdag 5 december 2008 @ 09:16
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 09:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat woor motor ligt er eigenlijk in? (de GTi 2.0 16v?)
Hoeveel gewichtsbesparing verkrijg je per motorkap?
Lees eerst het topic maar es door.
Het gaat mij niet om gewichtsbesparing maar om welke mooier is. Als het mij om gewicht ging had ik wel een Swift Gti gekocht.
#ANONIEMvrijdag 5 december 2008 @ 09:19
Ik zou geen van beide doen, verpest een beetje de mooie witte lijn die de auto nu nog heeft.
mighty_mytevrijdag 5 december 2008 @ 09:32
Waarschijnlijk wacht OFRL op negatieve berichten over het carbon om het vervolgens toch te kopen.
OxygeneFRLvrijdag 5 december 2008 @ 09:40
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 09:32 schreef mighty_myte het volgende:
Waarschijnlijk wacht OFRL op negatieve berichten over het carbon om het vervolgens toch te kopen.
Ja daar kick ik op
Ik koop het zoiezo, welke variant is de vraag.
tevebevrijdag 5 december 2008 @ 13:39
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 09:40 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ja daar kick ik op
Ik koop het zoiezo, welke variant is de vraag.
Doe dan maar de bovenste
OxygeneFRLvrijdag 5 december 2008 @ 14:06
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 13:39 schreef tevebe het volgende:

[..]

Doe dan maar de bovenste
Ok doen we dat.
invinevrijdag 5 december 2008 @ 14:33
maak je je dak en achterklep ook gelijk zwart?
OxygeneFRLvrijdag 5 december 2008 @ 14:40
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 14:33 schreef invine het volgende:
maak je je dak en achterklep ook gelijk zwart?
Ter zijne tijd.
daNpyvrijdag 5 december 2008 @ 14:51
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 09:16 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Lees eerst het topic maar es door.
Het gaat mij niet om gewichtsbesparing maar om welke mooier is. Als het mij om gewicht ging had ik wel een Swift Gti gekocht.
Ik heb de TS gelezen maar daar staat niet bijster veel in.
Verder vind ik je auto er op de foute spoiler en voorlip vrij netjes uitzien, alleen die stickers kan echt niet

Verder veel succes ermee en ik vind zelf de auto met carbon motorkap lelijker dan met een witte. Dus laat de folie maar bij de Halfords in het rek hangen
OxygeneFRLvrijdag 5 december 2008 @ 14:56
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 14:51 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ik heb de TS gelezen maar daar staat niet bijster veel in.
Verder vind ik je auto er op de foute spoiler en voorlip vrij netjes uitzien, alleen die stickers kan echt niet

Verder veel succes ermee en ik vind zelf de auto met carbon motorkap lelijker dan met een witte. Dus laat de folie maar bij de Halfords in het rek hangen
Nou je weet dus inmiddels dat het niet gaat om een 16v DOHC Intercooled Turbo 4WS anders had je die opmerking over die sticker niet gemaakt. En welke voorlip trouwes? En welke folie trouwens? Ik had het over echt carbon. Knap hoor. 3 vooroordelen in 1 post.
fathankvrijdag 5 december 2008 @ 14:57
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 09:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat woor motor ligt er eigenlijk in? (de GTi 2.0 16v?)
Hoeveel gewichtsbesparing verkrijg je per motorkap?
Dat dus niet.
daNpyvrijdag 5 december 2008 @ 15:13
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 14:56 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Nou je weet dus inmiddels dat het niet gaat om een 16v DOHC Intercooled Turbo 4WS anders had je die opmerking over die sticker niet gemaakt. En welke voorlip trouwes? En welke folie trouwens? Ik had het over echt carbon. Knap hoor. 3 vooroordelen in 1 post.
En dat is dus precies wat jouw auto uitstraalt.

Rice Unite.

Als je louter positieve meningen wil horen ga dan vrijdagavond bij de McDonalds staan. Ik ben nog vrij netjes in mijn post maar je kunt duidelijk niet tegen kritiek.
OxygeneFRLvrijdag 5 december 2008 @ 15:18
Kritiek? Kritiek is toch iets waar je wat van kan leren? Men kraakt het alleen af. Geeft verder geen tips over hoe het ook anders kan. Ja alles eraf halen. Maar goed als men het niet bevalt waarom reageert men dan?
daNpyvrijdag 5 december 2008 @ 15:22
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 15:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kritiek? Kritiek is toch iets waar je wat van kan leren?
Als er 100x gezegd wordt dat je voorbumper er totaal niet bijpast:
quote:
Men kraakt het alleen af.
Boehoe.
Er zijn zoveel meer andere voorbumpers en spoilers waarmee je uniek blijft en je auto netjes styled. Dit is gewoon overdone.

En dan die stickers... daarmee rijdt je gewoon voor joker. De eerste de beste afgetrapte Alto uit '86 houdt jou nog bij.
Salatrelvrijdag 5 december 2008 @ 15:26
wel handig met dit weer die sneeuwschuiver.. alleen het oranje zwaailicht ontbreekt nog
Faxievrijdag 5 december 2008 @ 17:47
Dat krijg je als je je projectjes op internet zet, dan krijg je positieve danwel negatieve opmerkingen te horen.

In jouw geval overheersen de negatieve

Weet je gelijk wat mensen waarschijnlijk zullen denken als ze je nakijken op straat

Maar ga vooral door, ik vermaak me prima zo
kabelhaspelvrijdag 5 december 2008 @ 18:53
quote:
OxygeneFRL
....dus....
Dat moet ik nou ook steeds denken. dus.....
Opa_verteltvrijdag 5 december 2008 @ 23:19
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 09:16 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Lees eerst het topic maar es door.
Het gaat mij niet om gewichtsbesparing maar om welke mooier is. Als het mij om gewicht ging had ik wel een Swift Gti gekocht.
Maar es door?

Anyway.. Dus je wil weten wat mooier is?

Mooier is het om al die belachelijke troep en fake-wannabe-stickertjes van een auto af
te halen welke nieteens sneller is als een Fiatje Ritmo van 25 jaar oud. Dát is mooier.







[ Bericht 6% gewijzigd door Opa_vertelt op 05-12-2008 23:34:14 ]
OxygeneFRLvrijdag 5 december 2008 @ 23:22
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:19 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Maar es door?

Anyway.. Dus je wil weten wat mooier is?

Mooier is het om al die belachelijke troep en fake-wannabe-stickertjes van een auto af
te halen welke nieteens sneller is als een Fiatje Ritmo van 25 jaar oud. Dát is mooier.
[ afbeelding ]
Vette kar nee die hou ik inderdaad nooit bij!
Delnoozzaterdag 6 december 2008 @ 00:37
He OxygeneFRL,

lurk al een poos mee met je topics. Over je motorkap, zou je echt wel carbon doen? De auto heeft met een witte motorkap nog enigzins iets maagdelijks (ook al wordt dat minder door die rode grill voor) en iets puurs en daardoor cools, met een carbon motorkap wordt je auto in mijn ogen er zeker niet stijlvoller op! Ik vind zo'n motorkap meer overkomen als er bij willen horen, dan dat het er echt mooier van wordt, en dat mooier worden, daar is het jou om te doen toch?

Waarom maak je niet subtiele luchtinlaten op je motorkap? Dus niet meteen een gigantische happer, of heel standard aan elke zijkant een rooster, maar aan 1 kant van je motorkap een rooster bijvoorbeeld? Kun je met het geld dat je over gaat houden meteen je buitenspiegels vervangen voor meer gestroomlijnde exemplaren!

Je moet het zelf weten, in mijn mening raakt je auto door die carbon motorkap het laatste stukje stijl wat het zeker nog wel heeft echt kwijt en wordt het juist meer een standaard sjonniebak!
Opa_verteltzaterdag 6 december 2008 @ 02:51
Waarom staat die wagen eigenlijk zo hoog, rij je er veel offroad mee ofzo?
OxygeneFRLzaterdag 6 december 2008 @ 10:54
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 02:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
Waarom staat die wagen eigenlijk zo hoog, rij je er veel offroad mee ofzo?
Ik vind em helemaal niet hoog. Ik moet bij mij in de straat in de 1 en schuin over de drempels.
hamkaastostizaterdag 6 december 2008 @ 11:51
hahah wat een hok

als TS d'r maar blij van wordt
OxygeneFRLzaterdag 6 december 2008 @ 12:51
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 11:51 schreef hamkaastosti het volgende:
hahah wat een hok

als TS d'r maar blij van wordt
Zeker!
xFriendxzaterdag 6 december 2008 @ 12:51
Wat kost zo'n motorkap? Als dat nog best wat euro's kost kan je wellicht ook dat geld steken in een set nieuwe remmen bijvoorbeeld. Als je motorkap nou slecht zou zijn, gaten er in van de roest om maar iets te noemen, maar je huidige is gewoon goed qua materiaal en lak.
Uiteraard is het geen pk monster, maar je kan de fun van het rijden in je auto aardig verbeteren door wat ander pretspul waardoor je makkelijker bochten neemt en zo. Veren, schokdempers (alhoewel je die volgens mij wel al had vervangen) remmerij, dat soort dingen dus.
OxygeneFRLzaterdag 6 december 2008 @ 13:05
Ja ik zit ook te denken om deze winter te gebruiken om wat onderhouds dingen te verbeteren zoals inderdaad de remmen, gevlochten remleidingen, alle filters en vloeistoffen te vervangen etc.
Opa_verteltzaterdag 6 december 2008 @ 17:53
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 10:54 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ik vind em helemaal niet hoog. Ik moet bij mij in de straat in de 1 en schuin over de drempels.
Niet hoog? Man, in die ruimte tussen je band en wielkast past nog wel een mitsubishi colt ofzo!
OxygeneFRLzaterdag 6 december 2008 @ 19:00
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 17:53 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Niet hoog? Man, in die ruimte tussen je band en wielkast past nog wel een mitsubishi colt ofzo!
Haha.. lache man
Ik vind dit voldoende.
Turquaz52zaterdag 6 december 2008 @ 19:52
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:00 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Haha.. lache man
Ik vind dit voldoende.
Net zoals je spoilert
OxygeneFRLzaterdag 6 december 2008 @ 19:54
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:52 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Net zoals je spoilert
Correct.
Opa_verteltzaterdag 6 december 2008 @ 19:58
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:00 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Haha.. lache man
Ik vind dit voldoende.
Het is inderdaad lachwekkend. Roep je nou ook heel hard "PSSSSHT!!" uit het raam als je het gas loslaat?
OxygeneFRLzaterdag 6 december 2008 @ 20:00
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:58 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Het is inderdaad lachwekkend. Roep je nou ook heel hard "PSSSSHT!!" uit het raam als je het gas loslaat?
Je bedoeld vast als ik de koppeling indruk?
invinezaterdag 6 december 2008 @ 20:03
jij houd dus je gas ingedrukt als je koppelt?
Turquaz52zaterdag 6 december 2008 @ 20:08
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:03 schreef invine het volgende:
jij houd dus je gas ingedrukt als je koppelt?
Ik wel
Opa_verteltzaterdag 6 december 2008 @ 20:13
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:03 schreef invine het volgende:
jij houd dus je gas ingedrukt als je koppelt?
Ik zie het hem nog doen ook...

Maar back on-topic: TS, bevalt dat 4WS een beetje?
tevebezaterdag 6 december 2008 @ 23:30
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:08 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik wel
Verbaasd me niks.
PNGzondag 7 december 2008 @ 04:10
hoog is okay, mooi ding. Laag is vetterderder.
Schijnt nep qua blok te zijn, dan ist sja... niks.
PNGzondag 7 december 2008 @ 04:11
Blijft mooi ding stiekem. Zonde van die bubbelramen en weet ik het.
Turquaz52zondag 7 december 2008 @ 12:29
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 23:30 schreef tevebe het volgende:

[..]

Verbaasd me niks.
Powershiften is liev
Opa_verteltzondag 7 december 2008 @ 14:04
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 23:30 schreef tevebe het volgende:

[..]

Verbaasd me niks.
heel-toe waarschijnlijk?

Maar even terugkomend hierop;
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
TS, bevalt dat 4WS een beetje?
TS, je gaat me nou toch niet zeggen dat dat er ook niet op zit.. Wat klopt er nou wél van die stickers?
Turquaz52zondag 7 december 2008 @ 14:10
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:04 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

heel-toe waarschijnlijk?

Maar even terugkomend hierop;
[..]

TS, je gaat me nou toch niet zeggen dat dat er ook niet op zit.. Wat klopt er nou wél van die stickers?
Alleen 2.0
Opa_verteltzondag 7 december 2008 @ 15:01
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:10 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Alleen 2.0
OMFG, het is dus nog triester als dat ik dacht..
Faxiezondag 7 december 2008 @ 21:00
Het was toch een 1.nogwat?
tevebezondag 7 december 2008 @ 22:13
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:04 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

heel-toe waarschijnlijk?

Maar even terugkomend hierop;
[..]

TS, je gaat me nou toch niet zeggen dat dat er ook niet op zit.. Wat klopt er nou wél van die stickers?
Heel-toe gebruik je maar soms. Lijkt me niet dat hij altijd zo rijdt, maar met turq weet je dat maar nooit
Tjabbovrijdag 12 december 2008 @ 09:38
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:00 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Je bedoeld vast als ik de koppeling indruk?
nee hij zei het goed
een bov reageert bij gas los, niet bij koppeling in.

het is idd beter dat je je bij spoilers en stickers plakken houdt.
Turquaz52vrijdag 12 december 2008 @ 15:37
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 09:38 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

nee hij zei het goed
een bov reageert bij gas los, niet bij koppeling in.

het is idd beter dat je je bij spoilers en stickers plakken houdt.


Hij heeft pneumatische koppeling
OxygeneFRLzondag 5 april 2009 @ 00:17


LangeJanzondag 5 april 2009 @ 00:26
Hallo Zuurstofman,

Wat dacht je van witte knippers?
OxygeneFRLzondag 5 april 2009 @ 00:29
ligt in den planning
eevebezondag 5 april 2009 @ 09:14
jammer dat de prestaties van de auto niet echt bij het uiterlijk horen
bodykit vind ik iets te... en volgens mij zie ik ook kleurverschil tussen de voorbumper en de rest van de koets.
en stickers erop plakken van dingen die er niet op zitten vind ik vrij triest.
maar ja, dat heb je allemaal vast wel al eerder gehoord
gelukkig maar dat smaken verschillen
daNpyzondag 5 april 2009 @ 12:40
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 09:38 schreef Tjabbo het volgende:

[..]
het is idd beter dat je je bij spoilers en stickers plakken houdt.
nijnjazondag 5 april 2009 @ 13:25
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:17 schreef HighVolume het volgende:
Vind m er als een van de weinige wel strak uitzien ! Goed gedaan!
nijnjazondag 5 april 2009 @ 13:28
Ik weet je plan verder niet, kom net binnen en misschien heb je het al gehoord, maar als je het mij vraagt vallen je achterlichten een beetje buiten de rest van de auto.
invinezondag 5 april 2009 @ 13:45
quote:
Op zondag 5 april 2009 09:14 schreef eevebe het volgende:
bodykit vind ik iets te... en volgens mij zie ik ook kleurverschil tussen de voorbumper en de rest van de koets.
Zei ik vorige keer ook al meneer zegt van niet. maar de bumper is duidelijk wit-wit terwijl de rest van de koets soort blauw/paars iets er door heen heeft zitten...
OxygeneFRLzondag 5 april 2009 @ 20:51
quote:
Op zondag 5 april 2009 13:45 schreef invine het volgende:

[..]

Zei ik vorige keer ook al meneer zegt van niet. maar de bumper is duidelijk wit-wit terwijl de rest van de koets soort blauw/paars iets er door heen heeft zitten...
blauw/paars? dat hoor ik voor het eerst denk dat je de meerdere projecten hier niet helemaal uit elkaar houdt.
daNpyzondag 5 april 2009 @ 21:25
En toch is je voorbumper op deze foto een andere kleur dan de rest van de auto.

Maar op dezelfde foto lijkt je achterpaneel weer witter dan de deuren en de achterbumper...
OxygeneFRLzondag 5 april 2009 @ 21:46
Daarom. Het is maar net hoe het licht erop valt. Dat heb je nou eenmaal met wit.
Turquaz52zondag 5 april 2009 @ 22:05
quote:
Op zondag 5 april 2009 00:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
ligt in den planning
Nou lekker 2.0 16v Turbo 4ws Rally Intercooler 4wd westsideuberdeluxesjans-JDM Yo!!
OxygeneFRLzondag 5 april 2009 @ 22:06
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:05 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Nou lekker 2.0 16v Turbo 4ws Rally Intercooler 4wd westsideuberdeluxesjans-JDM Yo!!
Shizzle!
Salsaneckzondag 5 april 2009 @ 22:11
Die zwarte velgen juist.
OxygeneFRLzondag 5 april 2009 @ 22:37


Nieuwe tellerplaten, bij de benzinemeter en begin van de snelheidsmeter zijn nog halogeentjes dus geel+blauw wordt groen. Daar komen deze week ook witte ledjes in.
Turquaz52zondag 5 april 2009 @ 22:57
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:06 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Shizzle!
DHT!!
OxygeneFRLzondag 5 april 2009 @ 23:36
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:57 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

DHT!!
TPW!
Turquaz52zondag 5 april 2009 @ 23:42
quote:
Op zondag 5 april 2009 23:36 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

TPW!
Screwdriver ......................
68Chevellezondag 5 april 2009 @ 23:51
68Chevellezondag 5 april 2009 @ 23:52
68Chevellezondag 5 april 2009 @ 23:52
Turquaz52maandag 6 april 2009 @ 00:00
quote:
Op zondag 5 april 2009 23:52 schreef 68Chevelle het volgende:
Turquaz52maandag 6 april 2009 @ 00:00
Turquaz52maandag 6 april 2009 @ 00:01
Turquaz52maandag 6 april 2009 @ 00:01
Turquaz52maandag 6 april 2009 @ 00:01
eevebemaandag 6 april 2009 @ 05:45
lightedmaandag 6 april 2009 @ 13:14
Gave sneeuwschuiver.
OxygeneFRLmaandag 6 april 2009 @ 15:59
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:14 schreef lighted het volgende:
Gave sneeuwschuiver.
Dank je.
kabelhaspelmaandag 6 april 2009 @ 16:40
Waarom heb jij turbo en 4WS stickers?
1299maandag 6 april 2009 @ 16:47
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:40 schreef kabelhaspel het volgende:
Waarom heb jij turbo en 4WS stickers?
lol not again
Rauw.dinsdag 7 april 2009 @ 08:28
Jammer
daNpywoensdag 8 april 2009 @ 20:27
Elke sticker +5pk
kabelhaspelwoensdag 8 april 2009 @ 20:37
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:47 schreef 1299 het volgende:

[..]

lol not again
Daarom juist lul
invinewoensdag 8 april 2009 @ 21:08
quote:
Op woensdag 8 april 2009 20:27 schreef daNpy het volgende:
Elke sticker +5pk
Een turbo sticker geeft je toch zeker 50pk erbij hoor
kabelhaspelwoensdag 8 april 2009 @ 21:23
Sowieso: stickers op je auto plakken die niks met de daadwerkelijke auto zelf te maken hebben
raulboulidonderdag 16 april 2009 @ 22:21
Turbokit monteren.
OxygeneFRLdonderdag 16 april 2009 @ 22:57
Evo VIII kopen.
tevebedonderdag 16 april 2009 @ 23:08
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
Evo VIII kopen.
mighty_mytevrijdag 17 april 2009 @ 09:09
heb je al malossi handvatten?
invinevrijdag 17 april 2009 @ 14:49
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:09 schreef mighty_myte het volgende:
heb je al malossi handvatten?
Alles mhr jwz
OxygeneFRLvrijdag 17 april 2009 @ 18:19
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:09 schreef mighty_myte het volgende:
heb je al malossi handvatten?
Handvatten?
fathankvrijdag 17 april 2009 @ 19:43
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 18:19 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Handvatten?
Ja.

Handvatten en biervaten.
quote:
handˇvat het; o -ten deel ve voorwerp waaraan men het vastpakt: steel, kruk, oor enz.
OxygeneFRLdinsdag 21 april 2009 @ 12:00
Namens mijn clupje de volgende meeting:

Evenement: Tuning 4 Charity

Locatie: Recreatieterrein ‘de Potten’, Paviljoenwei, 8626 GD Offingawier

Datum: 21-06-2009

Tijdstip: van 10.00 uur tot 17.00 uur.

Entree per auto: ¤ 5,-
(is voor het goede doel, liefst gepast bij ingang betalen, i.v.m. doorstroming)

Tuning 4 Charity zal plaatsvinden op 21 juni 2009. De locatie is vanaf 10.00 bereikbaar voor bezoekers en tuning clubs en zal tot 17.00 geopend zijn. Zoals de naam als zegt is het evenement bedoeld om het één en ander voor het goede doel in te zamelen. Dit jaar zal KIKA (kinderkanker fonds) het doel zijn waar we ons voor in gaan zetten. Indien het evenement een succes blijkt te zijn zal dit elk jaar herhaald worden en elke keer voor een ander goed doel.

Op de dag zelf zullen diverse DJ’s, artiesten en misschien zelfs een aantal BN’ers aanwezig zijn. Daarnaast is er voor hapjes, drankjes en zit plekken gezorgd. Maar uiteraard mogen ook de tuningshops en dergelijke niet ontbreken, voor de kleintjes is er nog een springkussen en kunnen ze zich ook laten schminken. Dus kortom er is genoeg te doen !


Oh ja bij mooi weer zwembroek / handdoek meenemen, aangezien de meeting aan het Sneekermeer plaatsvindt

Kijk op www.tuning4charity.nl voor meer info!
-Muse-dinsdag 21 april 2009 @ 16:39
Een springkussen!! Count me in!
#ANONIEMdinsdag 21 april 2009 @ 16:45
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:39 schreef -Muse- het volgende:
Een springkussen!! Count me in!
Turquaz52dinsdag 21 april 2009 @ 18:53
Te ver weg
invinedinsdag 21 april 2009 @ 23:35
misschien een echte vormgever inhuren voor flyerwerk?
Koepertwoensdag 22 april 2009 @ 01:13
Schmink..........dat is nog ns een unieke paintjob
fokkieslimwoensdag 22 april 2009 @ 02:54
quote:
Op zondag 16 november 2008 18:48 schreef rollator_GSI het volgende:
je mist lampen


hallo geen lampen
Rauw.woensdag 22 april 2009 @ 15:16
Mooi initiatief, mogen Autoclubs wat mij betreft vaker doen,

Week ervoor zit ik ook al in FRL voor een VAG-meet.
Dus zou de 21e wel even kijken, zal dit doorgeven aan een groep vrienden van me.

Misschien voor het goede doel wel aanwezig dan
OxygeneFRLwoensdag 22 april 2009 @ 15:28
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:16 schreef Rauw. het volgende:
Mooi initiatief, mogen Autoclubs wat mij betreft vaker doen,

Week ervoor zit ik ook al in FRL voor een VAG-meet.
Dus zou de 21e wel even kijken, zal dit doorgeven aan een groep vrienden van me.

Misschien voor het goede doel wel aanwezig dan
Helemaal top! Bedankt voor je moeite alvast.
kabelhaspelwoensdag 22 april 2009 @ 16:34
Slechte reclame, die lelleke hokken op de flyert
beunhaas96woensdag 22 april 2009 @ 16:38
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:34 schreef kabelhaspel het volgende:
Slechte reclame, die lelleke hokken op de flyert
Idd wanneer je een beetje promotie voor je meeting wilt maken mag je best mooiere wagens gebruiken!
Of zijn dat de topmodellen die naar de meeting komen?
kabelhaspelwoensdag 22 april 2009 @ 16:40
Dit zijn de enige 3 die niet meer in de grondverf staan.
Rauw.woensdag 22 april 2009 @ 16:47
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:40 schreef kabelhaspel het volgende:
Dit zijn de enige 3 die niet meer in de grondverf staan.
Inderdaad een aparte keuze qua auto's op de flyer, en de flyer is ook niet bepaald een schoonheid...
Doch zou het leuk zijn als er veel mensen op af komen toch? Voor KiKa?
Rauw.woensdag 22 april 2009 @ 16:52
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:28 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Helemaal top! Bedankt voor je moeite alvast.
Heb een club ingelicht waar wat kameraden inzitten.

Succes met de meet!
Turquaz52woensdag 22 april 2009 @ 23:20
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:34 schreef kabelhaspel het volgende:
Slechte reclame, die lelleke hokken op de flyert
Ik weet niet wat jij lelijk vindt, maar dat is wel een Ford Escort RS Cosworth
OxygeneFRLwoensdag 22 april 2009 @ 23:36
En die bovenste is een Toyota Corolla AE86 GT
Turquaz52woensdag 22 april 2009 @ 23:59
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
En die bovenste is een Toyota Corolla AE86 GT
Da klopt, maar niet mijn smaak Heb echt -(ik weet niet waarom )- een hele erge zwak voor de RS Cosworth.. 't is een beest.. een machine.. een dikke bak
Dat geluid alleen al
OxygeneFRLdonderdag 23 april 2009 @ 07:33
Hij zit bij ons in de club en doet af en toe mee aan sprintjes op Automaxx en Drachten.
eevebedonderdag 23 april 2009 @ 07:40
die cosworth is de enige vette wagen op die flyer, beetje jammer dat dat de enige standaard wagen is op een flyer voor een tuning meeting....
ik ben er trouwens niet bij, parijs is net zo ver rijden
OxygeneFRLdonderdag 23 april 2009 @ 07:42
quote:
Op donderdag 23 april 2009 07:40 schreef eevebe het volgende:
die cosworth is de enige vette wagen op die flyer, beetje jammer dat dat de enige standaard wagen is op een flyer voor een tuning meeting....
ik ben er trouwens niet bij, parijs is net zo ver rijden
Qua uiterlijk standaard misschien maar die Toyota is echt niet standaard meer maar goed het gaat om het goeie doel!
Turquaz52donderdag 23 april 2009 @ 10:52
quote:
Op donderdag 23 april 2009 07:42 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Qua uiterlijk standaard misschien maar die Toyota is echt niet standaard meer maar goed het gaat om het goeie doel!
Ik zou zeker wel willen komen Oxy, maar 't is gewoon aan de overkant van het land..
Volgende keer als het in de buurt is van Venlo of Limburg hoor ik/we het wel
raulboulivrijdag 24 april 2009 @ 09:19
Leuke meeting !
fathankvrijdag 24 april 2009 @ 13:57
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:19 schreef raulbouli het volgende:
Leuke meeting !
Kun je niet weten, je bent er immers nog niet geweest.
Tjabbozondag 26 april 2009 @ 16:16
quote:
Op donderdag 23 april 2009 07:40 schreef eevebe het volgende:
die cosworth is de enige vette wagen op die flyer, beetje jammer dat dat de enige standaard wagen is op een flyer voor een tuning meeting....
ik ben er trouwens niet bij, parijs is net zo ver rijden
beter kijken.
een starlet glanza (4wd turbo dus) is niet een alledaags autootje
eevebezondag 26 april 2009 @ 16:29
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:16 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

beter kijken.
een starlet glanza (4wd turbo dus) is niet een alledaags autootje
ik kan kijken wat ik wil maar ik ben niet zo thuis in de jappenbakken dus ik herken er weinig in
OxygeneFRLzondag 26 april 2009 @ 22:21
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:29 schreef eevebe het volgende:

[..]

ik kan kijken wat ik wil maar ik ben niet zo thuis in de jappenbakken dus ik herken er weinig in
Reageer dan niet.
eevebezondag 26 april 2009 @ 22:40
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:21 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Reageer dan niet.
sorry, t was niet mn bedoeling om de kwaliteit van dit topic naar beneden te halen
vannellezondag 26 april 2009 @ 22:46
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:40 schreef eevebe het volgende:

[..]

sorry, t was niet mn bedoeling om de kwaliteit van dit topic naar beneden te halen
Al zou je't serieus proberen, lukt toch niet.

Complimenten voor het goede doel trouwens!
lezutdinsdag 28 april 2009 @ 13:44
Tof apparaat, ik houd wel van Mitsubishi's

Kan het zijn dat ik de Galant zondag op de A50 tussen Zwolle en Apeldoorn heb gespot?
OxygeneFRLdinsdag 28 april 2009 @ 13:51
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:44 schreef lezut het volgende:
Tof apparaat, ik houd wel van Mitsubishi's

Kan het zijn dat ik de Galant zondag op de A50 tussen Zwolle en Apeldoorn heb gespot?
Dat kan toen was ik op de terugweg van een weekendje Venlo. Reed jij toevallig in een Fiat? Goudkleurig? Of anders een Alfa.
lezutdinsdag 28 april 2009 @ 14:13
Haha, nee. Ik zat achterin een donkere Saab, ik let meestal een beetje op het verkeer wat er rondrijdt en opeens zag ik een witte, gepimpte Galant rijden; "Verdomd, dat zou die gast van fok wel eens kunnen zijn" (ik had dit topic wel eens eerder gezien)
OxygeneFRLdinsdag 28 april 2009 @ 14:15
O sorry haha ok. Ik had steeds een alfa en fiat achter me rijden, en dan weer inhaalde etc...
rollator_GSIdinsdag 28 april 2009 @ 17:12
die wilden weten wat voor uitvoering je nou echt hebt natuurlijk
OxygeneFRLdinsdag 28 april 2009 @ 17:15
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:12 schreef rollator_GSI het volgende:
die wilden weten wat voor uitvoering je nou echt hebt natuurlijk

natuurlijk
lezutdinsdag 28 april 2009 @ 17:25
Bij mij voorin de auto dachten ze dat het een Lancer EVO II / III was
OxygeneFRLdinsdag 28 april 2009 @ 17:37
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:25 schreef lezut het volgende:
Bij mij voorin de auto dachten ze dat het een Lancer EVO II / III was
Dat hoor ik vaker probeer er toch een rally achtige Galant van te maken dus dat lukt
raulboulidinsdag 28 april 2009 @ 22:16
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 13:57 schreef fathank het volgende:

[..]

Kun je niet weten, je bent er immers nog niet geweest.
Klopt, maar ik probeer aardig te doen.
Turquaz52dinsdag 28 april 2009 @ 22:16
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
O sorry haha ok. Ik had steeds een alfa en fiat achter me rijden, en dan weer inhaalde etc...
Dat was ik, zelfs mn 1.1 nuno is sneller dan jou wasrek
eevebewoensdag 29 april 2009 @ 07:38
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:16 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Dat was ik, zelfs mn 1.1 nuno is sneller dan jou wasrek
#ANONIEMwoensdag 29 april 2009 @ 09:07
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:16 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Dat was ik, zelfs mn 1.1 nuno is sneller dan jou wasrek
Eindelijk geslaagd?
OxygeneFRLwoensdag 29 april 2009 @ 09:56
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:07 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Eindelijk geslaagd?
Daar heeft hij geen roze pasje voor nodig. Maar deden we een wedstrijdje dan? Wat deden die 3 homo's met leren petje op trouwens op de achterbank Turk?
Turquaz52woensdag 29 april 2009 @ 12:48
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:56 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Daar heeft hij geen roze pasje voor nodig. Maar deden we een wedstrijdje dan? Wat deden die 3 homo's met leren petje op trouwens op de achterbank Turk?
Die gaf ik een lift
daNpywoensdag 29 april 2009 @ 13:42
Dus met 4 man erin is een of ander schijthok met een 35pk motor nog sneller dan die stickertuning van jou.

Still doesn't ring a bell?
OxygeneFRLwoensdag 29 april 2009 @ 13:43
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:42 schreef daNpy het volgende:
Dus met 4 man erin is een of ander schijthok met een 35pk motor nog sneller dan die stickertuning van jou.

Still doesn't ring a bell?
Lezen is een kunst he
Turquaz52woensdag 29 april 2009 @ 13:43
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:43 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Lezen is een kunst he
wehehhehee
daNpywoensdag 29 april 2009 @ 23:00
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:16 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Dat was ik, zelfs mn 1.1 nuno is sneller dan jou wasrek
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:56 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Wat deden die 3 homo's met leren petje op trouwens op de achterbank Turk?
Turquaz52donderdag 30 april 2009 @ 10:07
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:00 schreef daNpy het volgende:

[..]


[..]

Aandacht te kort
rollator_GSIdonderdag 30 april 2009 @ 16:52
moet jij zeggen met die onzinverhalen van je
invinedonderdag 30 april 2009 @ 17:57
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef rollator_GSI het volgende:
moet jij zeggen met die onzinverhalen van je
Die zijn meer vermakelijk
Turquaz52donderdag 30 april 2009 @ 22:33
quote:
Op donderdag 30 april 2009 17:57 schreef invine het volgende:

[..]

Die zijn meer vermakelijk
Juist, en merendeels waar
HighVolumewoensdag 6 mei 2009 @ 20:37
Tijd niet in dit Topic geweest meer. Heb je nog wat meer foto's ?
OxygeneFRLwoensdag 6 mei 2009 @ 20:43
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:37 schreef HighVolume het volgende:
Tijd niet in dit Topic geweest meer. Heb je nog wat meer foto's ?



HighVolumewoensdag 6 mei 2009 @ 20:44
Netjes hoor !!

Je heb er een hoop aan gedaan ! Mijn complimenten !
OxygeneFRLwoensdag 6 mei 2009 @ 20:50
Dank u
Koepertwoensdag 6 mei 2009 @ 20:53
Mooie foto's, nette auto, zeker mooi gedaan.. Je weet hoe ik denk over die voorbumper (die buitenste rand hoeft voor mij niet), maar erg strakke auto..
OxygeneFRLwoensdag 6 mei 2009 @ 20:54
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef Koepert het volgende:
Mooie foto's, nette auto, zeker mooi gedaan.. Je weet hoe ik denk over die voorbumper (die buitenste rand hoeft voor mij niet), maar erg strakke auto..
Weet je, ik zit eraan te denken om die buitenste luchthapper zwart te maken. Ik denk er nog over na...
mighty_mytewoensdag 6 mei 2009 @ 21:09
Ondanks alle kritiek hier vind ik hem best netjes.
Het is idd kut dat hij geen 17 liter 31 cilinder heeft, maar ziet er netjes uit.

Drie minputen vind ik:
De text op de achterruit, de oranje knippers rondom en de te grote voorbumper.
Turquaz52woensdag 6 mei 2009 @ 21:12
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:09 schreef mighty_myte het volgende:
Ondanks alle kritiek hier vind ik hem best netjes.
Het is idd kut dat hij geen 17 liter 31 cilinder heeft, maar ziet er netjes uit.

Drie minputen vind ik:
De text op de achterruit, de oranje knippers rondom en de te grote voorbumper.
Oranje knippers is juist JDM.. dus ik zou zeggen lekker dr op laten
eevebewoensdag 6 mei 2009 @ 21:15
die oranje knippers staan er denk ik beter op dan witte...
maar wat bedoel je met die buitenste luchthapper zwart maken?
Koepertwoensdag 6 mei 2009 @ 21:16
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:54 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Weet je, ik zit eraan te denken om die buitenste luchthapper zwart te maken. Ik denk er nog over na...
Hoe bedoel je dat? t witte plastic zwart spuiten? Alsjeblieft niet.. Dan moet je rondom buitenste delen vd bumper zwart spuiten (anders is t uit balans) en dan gaat t hele 'witte karakter' van de auto verloren.. professioneel verwijderen of zo laten, niet delen zwart gaan spuiten..

Maar das mijn mening.
OxygeneFRLvrijdag 8 mei 2009 @ 07:58
Ja misschien is dat ook wel zo. In ieder geval gaat de clubsticker van het achterraam af en blijft leeg. De tekst "mitsubishi" gaat er voor af en daar komt een nieuwe clubsticker.
fathankvrijdag 8 mei 2009 @ 08:45
Voorbumper staat niet in verhouding tot de auto vind ik. Stickers zijn ook niet mijn ding en heb je nou zo'n vrachtwagenchauffeurnaamplaat onder de vooruit?

Complimentje voor de velgen, die vind ik er wel super uitzien onder de auto.

En tijd voor een nieuw blok erin .
OxygeneFRLvrijdag 8 mei 2009 @ 08:47
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 08:45 schreef fathank het volgende:
Voorbumper staat niet in verhouding tot de auto vind ik. Stickers zijn ook niet mijn ding en heb je nou zo'n vrachtwagenchauffeurnaamplaat onder de vooruit?

Complimentje voor de velgen, die vind ik er wel super uitzien onder de auto.

En tijd voor een nieuw blok erin .
vrachtwagenchauffeurnaamplaat

Dat is een kentekenplaat met mijn nickname die er op meeting op gaat ipv originele.
invinevrijdag 8 mei 2009 @ 11:19
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 08:47 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

vrachtwagenchauffeurnaamplaat

Dat is een kentekenplaat met mijn nickname die er op meeting op gaat ipv originele.
vrachtwagenchaffeurnaamplaat dus
OxygeneFRLvrijdag 8 mei 2009 @ 11:20
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:19 schreef invine het volgende:

[..]

vrachtwagenchaffeurnaamplaat dus
Als dat zo is zie ik een heleboel shemales rijden.
OxygeneFRLvrijdag 8 mei 2009 @ 11:20
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 08:45 schreef fathank het volgende:


En tijd voor een nieuw blok erin .
Wat is er mis met huidig blok ook alweer?
fathankvrijdag 8 mei 2009 @ 12:14
Of er wat mis mee is weet ik niet, maar het uiterlijk van je auto komt niet bepaald overeen met de prestaties van je auto. Zonde imo.
OxygeneFRLvrijdag 8 mei 2009 @ 13:00
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:14 schreef fathank het volgende:
Of er wat mis mee is weet ik niet, maar het uiterlijk van je auto komt niet bepaald overeen met de prestaties van je auto. Zonde imo.
Oh gelukkig dacht al dat jij van een afstandje wist dat hij stuk was ofzo. Opgelost.
Turquaz52vrijdag 8 mei 2009 @ 13:15
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:00 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Oh gelukkig dacht al dat jij van een afstandje wist dat hij stuk was ofzo. Opgelost.
Je thermostaat gaat niet open!!
En *ruik*ruik* je koppakking heeft zijn beste tijd gehad!

hahaha..

Wat is je nickname dan als je op Events/meeting staat?
fathankvrijdag 8 mei 2009 @ 13:16
Ik zou je onderhoudsintervallen wel met 5000 kilometer inkorten als ik jou was. Al die extra luchtweerstand gaat em niet in de koude kleren zitten hoor.
OxygeneFRLvrijdag 8 mei 2009 @ 13:26
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:15 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Je thermostaat gaat niet open!!
En *ruik*ruik* je koppakking heeft zijn beste tijd gehad!

hahaha..

Wat is je nickname dan als je op Events/meeting staat?
TCDD
OxygeneFRLvrijdag 8 mei 2009 @ 13:30
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:16 schreef fathank het volgende:
Ik zou je onderhoudsintervallen wel met 5000 kilometer inkorten als ik jou was. Al die extra luchtweerstand gaat em niet in de koude kleren zitten hoor.
ok
Koepertvrijdag 8 mei 2009 @ 13:55
OK TS. K heb je gezegd wat ik van je auto vind, maar je moet echt kappen met zo geirriteerd te reageren als iemand n opmerking maakt (in dit geval over n nieuw blok)... T staat nogal onzeker namelijk..

Als t een opmerking is die gaat over iets wat jiij NIET wil met je auto, zeg dat, of laat t langs je heen glijden, maar je bent zo wel heel makkelijk op de kast te krijgen lijkt het.. Nergens voor nodig....

Je bent trots op je bak, mag ook best, maar een beetje kritiek moet je kunnen verdragen (en grappen ook imo)
OxygeneFRLvrijdag 8 mei 2009 @ 13:59
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:55 schreef Koepert het volgende:
OK TS. K heb je gezegd wat ik van je auto vind, maar je moet echt kappen met zo geirriteerd te reageren als iemand n opmerking maakt (in dit geval over n nieuw blok)... T staat nogal onzeker namelijk..

Als t een opmerking is die gaat over iets wat jiij NIET wil met je auto, zeg dat, of laat t langs je heen glijden, maar je bent zo wel heel makkelijk op de kast te krijgen lijkt het.. Nergens voor nodig....

Je bent trots op je bak, mag ook best, maar een beetje kritiek moet je kunnen verdragen (en grappen ook imo)
Uh...huh? Waar ben ik precies geaggiteerd? Ik trek me er niets van aan hoor. Ik zal voortaan wat meer emoticons gebruiken om mijn gemoedstoestand uit te beelden.
Koepertvrijdag 8 mei 2009 @ 14:05
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:00 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Oh gelukkig dacht al dat jij van een afstandje wist dat hij stuk was ofzo. Opgelost.

...
OxygeneFRLvrijdag 8 mei 2009 @ 14:09
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:05 schreef Koepert het volgende:

[..]

...
Haha dat vind jij al geirriteerd reageren? Och gossie...harde wereld he
invinevrijdag 8 mei 2009 @ 15:18
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:05 schreef Koepert het volgende:

[..]

...
Laat hem gewoon, hij is ook al zo kinderachtig tegenover turquaz. Je wil jezelf niet naar zijn niveau verlagen.
Koepertvrijdag 8 mei 2009 @ 16:56
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:09 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Och gossie...harde wereld he
YoshiBignosevrijdag 8 mei 2009 @ 23:57
Ik denk dat het er een stuk mooier uit ziet zonder die spoiler.
OxygeneFRLzaterdag 9 mei 2009 @ 11:08
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik denk dat het er een stuk mooier uit ziet zonder die spoiler.
Heb er idd wel eens overnagedacht om nog een achterbumper te doen (sowieso) en dan de spoiler eraf te halen maar Japanners hebben vaker/altijd overdreven bumpers en spoilers. Dat kale is meer voor Duitse auto's.
YoshiBignosezaterdag 9 mei 2009 @ 11:16
Hoeveel heeft dit grapje je totaal nou eigenlijk gekost, als ik vragen mag?
Turquaz52zaterdag 9 mei 2009 @ 15:55
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:08 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Heb er idd wel eens overnagedacht om nog een achterbumper te doen (sowieso) en dan de spoiler eraf te halen maar Japanners hebben vaker/altijd overdreven bumpers en spoilers. Dat kale is meer voor Duitse auto's.


Jap zonder spoiler

Is toch wel te doen Oxy?
Koepertzaterdag 9 mei 2009 @ 17:34
Waarom zou je iets doen omdat 'ze dat altijd hebben'? Waarom niet gewoon omdat je t mooi vindt? Als jij je Galant mooier vind zonder enige vorm van spoiler achterop, maar af-fabriek worden ze allemaal MET geleverd kun je m dr toch ook af (laten) halen? Of zie ik dat nu verkeerd?
OxygeneFRLzaterdag 9 mei 2009 @ 17:44
Ik doe zeker wat ik zelf mooi vind maar ik vind het zonder ook wel wat hebben.
j0rritzaterdag 9 mei 2009 @ 19:27
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:55 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Jap zonder spoiler
Neem dan deze.

[PICS]NOB's Nissan Silvia S15 Vertex Lang
fathankzaterdag 9 mei 2009 @ 20:34
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:55 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Jap zonder spoiler

Is toch wel te doen Oxy?
Wat een wanstaltige einddemper .
Turquaz52zondag 10 mei 2009 @ 15:29
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 20:34 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat een wanstaltige einddemper .
Jap Dempert noemen ze dat..
Ik heb hier geen mening over. Vind de auto heel erg bruut.
j0rritzondag 10 mei 2009 @ 16:06
quote:
Op zondag 10 mei 2009 15:29 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb hier geen mening over. Vind de auto heel erg bruut.
In bovenstaande zin ontdek ik toch een mening.
Turquaz52zondag 10 mei 2009 @ 18:43
quote:
Op zondag 10 mei 2009 16:06 schreef j0rrit het volgende:

[..]

In bovenstaande zin ontdek ik toch een mening.
ik doelde eerder over de uitlaat
fathankzondag 10 mei 2009 @ 19:56
quote:
Op zondag 10 mei 2009 15:29 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Jap Dempert noemen ze dat..
Ik heb hier geen mening over. Vind de auto heel erg bruut.
Al noemen ze het een Scarlett Johansson demper, het blijft een butt-ugly ding
Tjabbozondag 10 mei 2009 @ 23:35
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:56 schreef fathank het volgende:

[..]

Al noemen ze het een Scarlett Johansson demper, het blijft een butt-ugly ding
function over form
#ANONIEMmaandag 11 mei 2009 @ 10:50
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:35 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

function over form
Tjabbo
OxygeneFRLvrijdag 22 mei 2009 @ 12:00
Effe het resultaat van de sticker vermindering:


YoshiBignosevrijdag 22 mei 2009 @ 12:38
Doe nu eens zonder spoiler, ik denk dat het echt veel masterlijker is dan
michello22vrijdag 22 mei 2009 @ 13:41
Lees het topic een beetje met verbazing door, het is ook niet mijn smaak maar deze auto kan het wel hebben, echt op zijn Japans! Keer wat anders dan eenheidsworst wat je normaal ziet.. he, wat ik wel eens ben met sommigen is dat deze auto schreeuwt om een andere motor, zou toch eens een 2.0 16V overwegen... turbo stickers zijn wel een beetje fout, net zoals M3 plaatjes op een 316i..

Heb even de moeite genomen om jou auto te shoppen zonder spoiler:



Michel
YoshiBignosevrijdag 22 mei 2009 @ 14:25
Hahahahha nice stukken beter
rollator_GSIvrijdag 22 mei 2009 @ 18:37
een subtiel spoilertje is wel mooi,zo'n taartschep niet in ieder geval
invinevrijdag 22 mei 2009 @ 20:38
En nogsteeds is je bumper een andere tint wit.. jammer
OxygeneFRLvrijdag 22 mei 2009 @ 22:21
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 20:38 schreef invine het volgende:
En nogsteeds is je bumper een andere tint wit.. jammer
Ja ik ga em naar de spuiter brengen per direct omdat jij het wil