Had toch wel graag een potje COD4 willen doen ofzoquote:
Uit Noorwegen? Hot dang!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Had toch wel graag een potje COD4 willen doen ofzo
Maar ik ga voor de gezelligheid, we organiseren deze lan al 5 jaar.
Deze keer komen er ook members uit Engeland/Noorwegen!
Toch wel cool die gasten eens te zien, waar je al 5 jaar mee praat op teamspeak.
Dank u!quote:
Haha dope dopequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Had toch wel graag een potje COD4 willen doen ofzo
Maar ik ga voor de gezelligheid, we organiseren deze lan al 5 jaar.
Deze keer komen er ook members uit Engeland/Noorwegen!
Toch wel cool die gasten eens te zien, waar je al 5 jaar mee praat op teamspeak.
Ik heb net geen 2 TB in deze bak, de rest zijn externe schijven en/of mediacentre die is gecrashedquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:54 schreef crazy987 het volgende:
[..]
klinkt bekend
ik neem altijd een prive DC++ server mee waar ik op zit
iedereen wil altijd van mij aftappen
alleen nu met m`n sata hotswap zal dat iets lastiger gaan
laat maar net 2 tera in m`n pc zitten ongeveer.
de rest gaat in de hotswap-bays
safehouse beetje linksboveninquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:59 schreef GilaMonyet het volgende:
Hey crazy..!
Waar ligt die jackhammer dan!
Ja inderdaad, vind ik best een onderneming voor die gasten!quote:
Ben ik eens serieusquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
bah ik heb zin om je posten te editen droxz, maar ik doe het maar niet
Hehe okay..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:00 schreef crazy987 het volgende:
[..]
safehouse beetje linksbovenin
zal eensch even screenie zoeken
Er komt tegenwoordig alleen nog maar stof uit?quote:
Bent allochtoon EN homo?quote:
Ja dat is het ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja inderdaad, vind ik best een onderneming voor die gasten!
Ik zit trouwens niet meer in die clan daar hoor, alleen ze kunnen geen lan bouwen zonder me
Ben dus de enige ex-clanmember daar, maar ik spreek ze nog regelmatig op teamspeak.
haha , nee dat eerste klopt maar die tweede weer nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Bent allochtoon EN homo?
(geintje, dat weet je he)
Jep, en 1 keer per jaar gaan we wat anders doen, b.v paintballen ofzo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is het ookMaar wel ontzettend gaaf dat ze dat doen
die kom je vanzelf tegen met een missie, van zon buddy zon alternatieve missie dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:02 schreef crazy987 het volgende:
http://www.zdclan.nl/jpg/leboa.jpg
dan het linksboven plaatje
2e safehouse van rechts bovenin
tussen die 2 wegen
daar vond ik een jackhammer
owja daar staan ook alle plaatsen met diamanten op, dus als je ze zelf wilt zoeken neit kijken
Logi 4 president!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:03 schreef Logician het volgende:
Om even door te gaan op jeugdsentiment:
Pong
[ afbeelding ]
Alley cat
[ afbeelding ]
Simcity
[ afbeelding ]
Prince of persia
[ afbeelding ]
Mijn eerste nintendo (marioooooooooooo)
[ afbeelding ]
Mijn eerste gameboy (tetris!!!!)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Bent allochtoon EN homo?
(geintje, dat weet je he)
ik ga om half 1 naar , schoolquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:02 schreef debbie_19 het volgende:
Mededeling..nog 6,5 uur![]()
![]()
Denk dat ik vandaag gewoon lekker eerder naar huis ga
Maar dat zeg ik wel vaker
Okaay thanks!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die kom je vanzelf tegen met een missie, van zon buddy zon alternatieve missie dus
hij schiet wel lekker
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Logi 4 president!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eench kijken of ik vandaag nog een leuke fotosoep kan makenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:03 schreef Runx het volgende:
[..]
haha , nee dat eerste klopt maar die tweede weer niet
Kan me voorstellen dat zoiets gezellig isquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep, en 1 keer per jaar gaan we wat anders doen, b.v paintballen ofzo.
Dus we zien elkaar 2 keer per jaar, best een gezellig clubje hoor.
Zijn trouwens geen kinderen he
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Eench kijken of ik vandaag nog een leuke fotosoep kan maken
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:03 schreef Logician het volgende:
Pong
[ afbeelding ]
Alley cat
[ afbeelding ]
Simcity
[ afbeelding ]
Prince of persia
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:03 schreef Logician het volgende:
Pong
[ afbeelding ]
Alley cat
[ afbeelding ]
Simcity
[ afbeelding ]
Prince of persia
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG dat is Larryquote:
Deze heb ik trouwens ook allemaal gespeeldquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:03 schreef Logician het volgende:
Pong
[ afbeelding ]
Alley cat
[ afbeelding ]
Simcity
[ afbeelding ]
Prince of persia
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
k heb nu btw wel lekkere comboquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die kom je vanzelf tegen met een missie, van zon buddy zon alternatieve missie dus
hij schiet wel lekker
ben benieuwdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Eench kijken of ik vandaag nog een leuke fotosoep kan maken
Ik heb Golden AK, Dart Rifle & Uziquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
k heb nu btw wel lekkere combo
LMG
Sniper
Uzi
geweldig
jonge ik heb goldenketting,westsidegangsterpatta's jeweetoggquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb Golden AK, Dart Rifle & Uzi
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMG dat is Larrydie heb ik ook gespeeld
Ikwaits jaquote:
verslijt die Golden AK nou ook ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb Golden AK, Dart Rifle & Uzi
ik heb alle delen van commander Keen nogquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ikwaits jaik heb er 7 delen van ofzo..die heb ik nog ergens
Dat ken ik dan weer niet..zal wel na mijn tijd zijn danquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:15 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik heb alle delen van commander Keen nog
Hoi Sgelequote:
oja?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoi Sgeledie bosmongool is er ook weer
je weet wel..die kut aap
Barra leid debbie even afquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoi Sgeledie bosmongool is er ook weer
je weet wel..die kut aap
Ik heb nog niet gehad dat die jammed.. schijnt dat het wel kan maar het is rarequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:14 schreef crazy987 het volgende:
[..]
verslijt die Golden AK nou ook ?
owja ook leuk
als je zo`n convooi moet killen en ze rijden over een brug heen
een wagen schuin op de brug zetten,w achten tot ze er zijn en dan een granaat in het midden gooien
alles dood
Debs,..... kom eens even op schootquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Debs,..... kom eens even op schoot
quote:
Goedemorgen sherlockquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:23 schreef renedis het volgende:
FIPO!
ok, niet maar een goedemorgen iedereen!
kwam ik op me werk aan, waren er gelijk 2 servers naar de klote!
moest gelijk werken dus
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Debs,..... kom eens even op schoot
Dat krijg je ervan als je minderjarige meisjes stalktquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:23 schreef renedis het volgende:
FIPO!
moest gelijk werken dus
Goeiemorgen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:23 schreef renedis het volgende:
FIPO!
moest gelijk werken dus
geen cyb0r dus?quote:
Wuahahhaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je minderjarige meisjes stalkt
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:23 schreef renedis het volgende:
FIPO!
moest gelijk werken dus
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:28 schreef Moozzie het volgende:
Hey debbie hou jij een beetje van kinky sex![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Moozzeh is namelijk erg into golden showers enzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:28 schreef Moozzie het volgende:
Ssstquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Moozzeh is namelijk erg into golden showers enzo
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
golden power drink is wel lekkerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Moozzeh is namelijk erg into golden showers enzo
.
Wat zijn je fantasie'n?
Jij ook goedemorgen Sgelequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:30 schreef Sgele het volgende:
Beter laat dan nooitGoedemorgen Runx, p00p, Crazy, Debs
![]()
.
Wat zijn je fantasie'n?
Je hoeft je niet te schamen hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik doe net alsof je me dat niet zojuist hebt gevraagd hier.
Gila!quote:
GADVERquote:
En nu?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Als je je verveelt mag je wel hier komen hoor!
Geen Reet Te Doen Op Je Werk #446
ik schrok alquote:
Dude..ik doe nog 1x alsof je me dat niet gevraagd hebtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen hoor
Het is juist goed om daarover te praten
Wat heb ik gevraagd?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude..ik doe nog 1x alsof je me dat niet gevraagd hebt
Dat is de vraag die mensen al eeuwig bezig houd en jij verwacht hier zo een antwoord op?quote:
Gast, moest jij niet werken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:30 schreef Sgele het volgende:
Beter laat dan nooitGoedemorgen Runx, p00p, Crazy, Debs
![]()
Jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:34 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Dat is de vraag die mensen al eeuwig bezig houd en jij verwacht hier zo een antwoord op?
Goeiemogguh
Eigenlijk welquote:
Inderdation!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat zoiets gezellig isZo wordt het tenminste ook een beetje "real life", als je begrijpt wat ik bedoel
Failquote:
En momenteel in jouw geval, ook snellerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdation!
En met elkaar praten op TS is ook wel een stuk beter dan alleen typen
Zou al de derde keer zijn dat ik me hier zou voorstellen (of nou ja... in eerdere GRTDOJW uiteraard :p)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:35 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha mee posten en je even voorstellen
hij wil gewoon nog een kusje van mijquote:
DRROOOOXXXXXZZZZ!!!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdation!
Die is niet meer origineelquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:36 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Zou al de derde keer zijn dat ik me hier zou voorstellen (of nou ja... in eerdere GRTDOJW uiteraard :p)
Ik ben Red en ik doe Woody Woodpecker na...
*insert imitatie hier*
hahahah, als je er niet bent laat ik altijd een PM achter of ik plaats de link in je fobo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:08 schreef Runx het volgende:
[..]
ben benieuwd, jij bent pro dus komt wel goed , alleen als ik er niet ben moet je maar even de link pmen kan ik het in mijn fobo zetten
![]()
![]()
volgens mij heb ik straks de langste fobo evaaahhh
Gast...het begint vervelend te wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hij wil gewoon nog een kusje van mij![]()
Exactly my pointquote:
PIMP!!!!!!!quote:
haha wil je er dan 1tje van m`n vriendin ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast...het begint vervelend te worden
is dat ook je werk ? Woody Woodpecker na te doen ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:36 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Zou al de derde keer zijn dat ik me hier zou voorstellen (of nou ja... in eerdere GRTDOJW uiteraard :p)
Ik ben Red en ik doe Woody Woodpecker na...
*insert imitatie hier*
jij jongen die fotosoeps die jullie maken zijn echt BAAS gekquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahah, als je er niet bent laat ik altijd een PM achter of ik plaats de link in je fobo.
Ik een pro?
Wuahahquote:
Ik en spam? Mwahquote:
In een boom, d'uh..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:38 schreef Runx het volgende:
[..]
is dat ook je werk ? Woody Woodpecker na te doen ?
waar werk je dan >?
Typ al weer aardig snel hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En momenteel in jouw geval, ook sneller
aha , dan heb je wel een goede internetverbinding ? , gaat typen nog een beetje makkelijk dan met je snavel ?quote:
different day same shit aint nothing good in the hood, id run away from this bitch and never come back if i could!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
PIMP!!!!!!!
WZZP in tha hood nigga?
Ik wil "de grap" best uitleggen, maar dan kan ik er niet meer om lachenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wuahah
Bedoelde meer van dat er zon 30mensen voor je zijn geweest die het zelfde deden
SGELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!quote:
Kijk dat zijn berichtenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Typ al weer aardig snel hoor
Alleen nog wat kleine foutjes met mijn linkherhand.. maarja,
komen we ook wel weer overheen.
Dat bedoel ik!!!quote:
Kapot moeilijk zijn ze!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:39 schreef Runx het volgende:
[..]
jij jongen die fotosoeps die jullie maken zijn echt BAAS gek
ja is wel koud ,alleen de zon schijnt wel , en daar wordt ik vrolijk vanquote:
Merk alleen dat het weer een grote rol aan het spelen is met mijn pols.quote:
Hier schijnt de zon ook..nog welquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:43 schreef Runx het volgende:
[..]
ja is wel koud ,alleen de zon schijnt wel , en daar wordt ik vrolijk van
ik ook!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:43 schreef Runx het volgende:
[..]
quote:
het lastige zit hem vooral in de knapheid van mij , als je mij hoofd eraf knipt ga je daar hele tijd op letten en ga je fouten maken i knowquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kapot moeilijk zijn ze!
Zo fotosoep maar weer even aanslingeren....
Aaaightquote:
Et regent hier hardquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:43 schreef Runx het volgende:
[..]
Jij bent alleen maar vrolijk omdat de schapen buiten staanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:43 schreef Runx het volgende:
[..]
Is het dan niet SSDD? (wie kent deze afkorting uit een film van Stephen king)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
different day same shit aint nothing good in the hood, id run away from this bitch and never come back if i could!
behalve als je engelsen erin hebt zitten met een accent. ik versta er geen ruk van.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdation!
oja helemaal vergeten te vragenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Merk alleen dat het weer een grote rol aan het spelen is met mijn pols.
Het is hier in mijn kamer nogal koud, en voel dat wel aardig (pijn).
Kacheltje staat al weer aan
Is natuurlijk wel logisch. Maar goed van je dat je dan tenminste je kachel aandoet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Merk alleen dat het weer een grote rol aan het spelen is met mijn pols.
Het is hier in mijn kamer nogal koud, en voel dat wel aardig (pijn).
Kacheltje staat al weer aan
Same Shit, Different dayquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Is het dan niet SSDD? (wie kent deze afkorting uit een film van Stephen king)
Succes Draakje!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:42 schreef draculettetje het volgende:
gesprek gehad nu die 25 mailtjes die ik uitgeprint heb nog verwerken
Same Shit Different Dayquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
nie fakken met mijn bitchesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij bent alleen maar vrolijk omdat de schapen buiten staan
aaaaight!quote:
Valt bij ons gelukkig wel mee, vooral die gasten uit noorwegen...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
behalve als je engelsen erin hebt zitten met een accent. ik versta er geen ruk van.
Komt trouwens uit de film / boek, Dreamcatcherquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gewoon door de versnipperaar duwen, niet al te lastigquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Succes Draakje!
Zijn het "moeilijke" mailtjes?
Maar ik ben altijd 2x leuker dan jijquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Inderdaad..
Jij bent leuk.. maar ik ben leukst
Ook liedje van young gunzquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Komt trouwens uit de film / boek, Dreamcatcher
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gewoon door de versnipperaar duwen, niet al te lastig
Je hoeft niet alles te vragen hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:46 schreef Runx het volgende:
[..]
oja helemaal vergeten te vragen, hoe was het bij de fysio ? nog veel pijn gehad ?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Huh? Welk mailtje? Ik heb niks gehad
Idd, dreamcatcher.quote:
slimpiequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te vragen hoor
Opzich goed, veel pijn. Volgende keer moet ik pijnstillers slikken voordat ik naar fysio ga...
Dan kan die fysio dude mijn pols beter en verder buigen... (AUUUUUUUUUUU!, vanochtend dus zonder pijnstillers gedaan)
ik ben he allerleukste en blijf altijd 3x leuker dan jullie , kruisje nultje kan nooit meer verbroken wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar ik ben altijd 2x leuker dan jij
Ik doe alles voor die kut pols, mijn laatste kans dat het beter kan worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel logisch. Maar goed van je dat je dan tenminste je kachel aandoet.
Dude jij bent allochtoonquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:50 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben he allerleukste en blijf altijd 3x leuker dan jullie , kruisje nultje kan nooit meer verbroken worden![]()
Tjah ik vond Dreamcatcher een goede filmquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Idd, dreamcatcher.
Had niet verwacht dat zoveel mensen die afkorting kende man
een paar maar ik heb eigenlijk geen zinquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Succes Draakje!
Zijn het "moeilijke" mailtjes?
Nietusquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar ik ben altijd 2x leuker dan jij
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude jij bent allochtoonjij telt niet mee
zo kenker dat doet wel pijn zeg ,maar jij bent een echte man dus dat scheelt weerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te vragen hoor
Opzich goed, veel pijn. Volgende keer moet ik pijnstillers slikken voordat ik naar fysio ga...
Dan kan die fysio dude mijn pols beter en verder buigen... (AUUUUUUUUUUU!, vanochtend dus zonder pijnstillers gedaan)
Ja dat is ook zo, maar hoe denk je er nu over? Zal het beter worden door de operatie?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik doe alles voor die kut pols, mijn laatste kans dat het beter kan worden.
Dan bedenk je je wel 2 keer voordat je wat gaat doen he
hihi dan had ik ze ook niet hoeven uit printenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gewoon door de versnipperaar duwen, niet al te lastig
Scherp +1quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dan had ik ze ook niet hoeven uit printen
ja maar , ik ben een hele lieve allochtoon toch ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude jij bent allochtoonjij telt niet mee
Slim slimquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dan had ik ze ook niet hoeven uit printen
Daar gaat het niet om...lief of niet liefquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:51 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar , ik ben een hele lieve allochtoon toch ?
Was de eerste keer, dus de helft van de tijd hebben we gesproken over het verleden en hoe alles zo is gekomen. Tevreden... tsja... hij zij dat dit inderdaad nog wel even ging duren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
slimpie
maar was de fysio tevreden? ik mag vanmiddag weer zwemmen!
nou vink heulemaal nie leuk , ik word altijd buitengeslotenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om...lief of niet lief
Kan ik me voorstellen, hoop dat er wel wat leuke klusjes tussen zitten voor je!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een paar maar ik heb eigenlijk geen zin
het meeste is gewoon weer gegevens invoeren in excel en dat vinden mn ogen niet goed
hihi ik had daar wel wat opgezegd geloof ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Was de eerste keer, dus de helft van de tijd hebben we gesproken over het verleden en hoe alles zo is gekomen. Tevreden... tsja... hij zij dat dit inderdaad nog wel even ging duren.
Pols lijkt verder te kunnen gaan dan voorheen, en zit geen belemmering meer in... behalve de pijn dan natuurlijk. Lijkt dus wel de goede kant op te gaan
p.s
3e keer (vorige heb je steeds gemist volgens mij)
Ik had je willen terugbellen deze week, maar je belde de laatste keer anoniem
Dit was operatie nr.5 ofzo, en loop al 10 jaar met die kut pols... kan wel wat pijn hebbenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:51 schreef Runx het volgende:
[..]
zo kenker dat doet wel pijn zeg ,maar jij bent een echte man dus dat scheelt weer![]()
Lief is ook heel wat anders dan leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om...lief of niet lief
Dudequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
we weten allemaal dat ik het leukst ben van de wereld!
je waittoch!
ja kan je nagaan als je wat gedronken en gerookt heb zeg maar, dan is het einde zoekquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Valt bij ons gelukkig wel mee, vooral die gasten uit noorwegen...
Die praten even gebrekkig engels als de rest bij ons
Psies..je hoeft niet lief te zijn om leuk te zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Lief is ook heel wat anders dan leuk
ha ha reken daar maar niet op!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, hoop dat er wel wat leuke klusjes tussen zitten voor je!
Het valt me tot nu toe aardig mee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, maar hoe denk je er nu over? Zal het beter worden door de operatie?
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Psies..je hoeft niet lief te zijn om leuk te zijn
tja zo heeft iedereen wel wat ik heb kut ogen ,waar ik 5x voor geopereerd ben , alleen om te verkomen dat het niet slechter wordt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dit was operatie nr.5 ofzo, en loop al 10 jaar met die kut pols... kan wel wat pijn hebben
Het gaat hier af en toe zo snel, en probeer terug te lezen... maar soms mis je wel eens watquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik had daar wel wat opgezegd geloof ik
behalve mn nr niet doorgegeven ha ha!
maar zie sms!
Altijd hequote:
psst ik ben het allebei .... ik heb toch al kruisje nultje gezegd kan nooit verbroken worden dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Lief is ook heel wat anders dan leuk
hahahaha klinkt bekend... zeker na een halve liter whiskey en dan op ts tegen die gasten uit noorwegen pratenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kan je nagaan als je wat gedronken en gerookt heb zeg maar, dan is het einde zoek![]()
lijkt net op een AM radio zender dan haha
Kijk dat is al positief, dat jij er een goed gevoel bij hebt. En dat die knakker ook niet stopt als jij pijn hebt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het valt me tot nu toe aardig mee.
Maar die operatie is niets, het gaat om deze maanden van fysio.
Heb nu eindelijk een goed geval bij deze dude.. de vorige keer had ik van die watjes die niets durven als je pijn hebt enzoHet lijkt allemaal wel wat te helpen, kan al wat dingen vastpakken zonder te laten pleuren, en een half uurtje gamen ging ook weer
alstquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het gaat hier af en toe zo snel, en probeer terug te lezen... maar soms mis je wel eens wat
Thx, kreeg net een smsje binnen!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha klinkt bekend... zeker na een halve liter whiskey en dan op ts tegen die gasten uit noorwegen praten
O djeez, dit weekend weer eens gesmookt... WTF...
Ej, ik maak niet voor jan lul die fotosoeps voor jequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:52 schreef Runx het volgende:
[..]
nou vink heulemaal nie leuk , ik word altijd buitengesloten
what evarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:57 schreef Runx het volgende:
[..]
psst ik ben het allebei .... ik heb toch al kruisje nultje gezegd kan nooit verbroken worden dus
Kan dat wel met je pols?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha klinkt bekend... zeker na een halve liter whiskey en dan op ts tegen die gasten uit noorwegen praten
O djeez, dit weekend weer eens gefapt... WTF...
Ja toch? Of niet danquote:
Oei, das niet zo leuk Draakje!!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha reken daar maar niet op!
maar ooit komt dat goed!
5x voor je ogen, dat zuigt!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:56 schreef Runx het volgende:
[..]
tja zo heeft iedereen wel wat ik heb kut ogen ,waar ik 5x voor geopereerd ben , alleen om te verkomen dat het niet slechter wordt.
yep ben nu natuurlijk met die revalidatie bezig dus dan kan ik hoe dan ook nog niet solliciterenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Oei, das niet zo leuk Draakje!!!
Moet je dit werk nog lang doen dan?
lees me bio maar door daar staat het allemaal inquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
5x voor je ogen, dat zuigt!
(dat zag je niet aankomen he!)
Maar wat heb je precies aan je ogen dan?
Inderdaad, gewoon even doorgaan met die pijnlijke sjit... dan maar!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat is al positief, dat jij er een goed gevoel bij hebt. En dat die knakker ook niet stopt als jij pijn hebt.
Ja die bio is ongeveer net zo lang als een boek van 685 blz.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:01 schreef Runx het volgende:
[..]
lees me bio maar door daar staat het allemaal in
hahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
O djeez, dit weekend weer eens gesmookt... WTF...
En dat is natuurlijk Defcon 1, niet meer kunnen gamen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon even doorgaan met die pijnlijke sjit... dan maar!
Als het er beter op gaat worden doe ik er echt ALLES aan.
Zoals het was... echt kut, kon gvd niet eens meer gamen!
ken dat gevoel trouwensquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon even doorgaan met die pijnlijke sjit... dan maar!
Als het er beter op gaat worden doe ik er echt ALLES aan.
Zoals het was... echt kut, kon gvd niet eens meer gamen!
Thx!!!!quote:
En dat is de juiste instellingquote:
aap|!quote:
ja maar wel 685 interessante/boeiende Blzquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja die bio is ongeveer net zo lang als een boek van 685 blz.
Dat probleem had ik net ook:quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:03 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar wel 685 interessante/boeiende Blz![]()
Misschien heb je wel een vinger vingerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Thx!!!!
Heb wel een raar gevoel in mijn vingers nu... vage sjit
omfg wat doe je..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat probleem had ik net ook:
[ afbeelding ]
holy shit! een chick met een voorbindpenisquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zolang ik maar geen pijnstillers slik wel, toch?.....quote:
Dude anders zet je die ff in een spoilerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lol omg WTFquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Succes draakje, en hopen je morgen te spreken vanaf je huisje!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:00 schreef draculettetje het volgende:
maarre ik ben even mn reintegratie begeleidster opzoeken
dan naar huis
morgen komen de monteurs hoop dat ik dan eindelijk beneden ook weer internet heb!
quote:
It's a trap! Run!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
holy shit! een chick met een voorbindpenis
Dat is dan ook weer zo, maar wel jammer dat het niet echt leuk werk isquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep ben nu natuurlijk met die revalidatie bezig dus dan kan ik hoe dan ook nog niet solliciteren
dus in ieder geval tot maart volgend jaar eventueel een half jaar langer
maar het is werk en ik kan er straks weer mn uren opbouwen da's ook belangrijk
Ik zocht op "WTF", krijg je zo'n plaatje...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude anders zet je die ff in een spoiler
Ik was in shockquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zocht op "WTF", krijg je zo'n plaatje...
Dat dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude anders zet je die ff in een spoiler
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
dankquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Succes draakje, en hopen je morgen te spreken vanaf je huisje!![]()
latur , succesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank
hoop ik ook
ben er nu echt weg van!
fijne dag allemaal!
je moet ook geen Windows Search gebruikenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:09 schreef Sgele het volgende:
Oke...dit gaat 'm nog niet worden.
Ik kom straks nog wel ff kijken![]()
![]()
Ik nu ook:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Moet je niet fokkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja hallo af en toe moet erg gewerkt worden
Ja dat dacht ik ookquote:
Succesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank
hoop ik ook
ben er nu echt weg van!
fijne dag allemaal!
PIMP, check je laterz jeweetzzzquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:09 schreef Sgele het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:09 schreef Sgele het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:13 schreef Droxz.nl het volgende:
En nu weer normaal posten, kwaliteit ... details, details...
Godsamme!! M'n waterquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:11 schreef Droxz.nl het volgende:
Ok, laatste dan: WTF ?!
[ afbeelding ]
Raar volk die jappenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:11 schreef Droxz.nl het volgende:
Ok, laatste dan: WTF ?!
[ afbeelding ]
jajaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jahwel.. ik moet mensen aandacht geven hiero
U roept?quote:
"droxz special" graag!quote:
Magic fingers, Babyquote:
Vandaar dat handje daar benedenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Magic fingers, Baby
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |