Lief is ook heel wat anders dan leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om...lief of niet lief
Dudequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
we weten allemaal dat ik het leukst ben van de wereld!
je waittoch!
ja kan je nagaan als je wat gedronken en gerookt heb zeg maar, dan is het einde zoekquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Valt bij ons gelukkig wel mee, vooral die gasten uit noorwegen...
Die praten even gebrekkig engels als de rest bij ons
Psies..je hoeft niet lief te zijn om leuk te zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Lief is ook heel wat anders dan leuk
ha ha reken daar maar niet op!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, hoop dat er wel wat leuke klusjes tussen zitten voor je!
Het valt me tot nu toe aardig mee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, maar hoe denk je er nu over? Zal het beter worden door de operatie?
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Psies..je hoeft niet lief te zijn om leuk te zijn
tja zo heeft iedereen wel wat ik heb kut ogen ,waar ik 5x voor geopereerd ben , alleen om te verkomen dat het niet slechter wordt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dit was operatie nr.5 ofzo, en loop al 10 jaar met die kut pols... kan wel wat pijn hebben
Het gaat hier af en toe zo snel, en probeer terug te lezen... maar soms mis je wel eens watquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik had daar wel wat opgezegd geloof ik
behalve mn nr niet doorgegeven ha ha!
maar zie sms!
Altijd hequote:
psst ik ben het allebei .... ik heb toch al kruisje nultje gezegd kan nooit verbroken worden dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Lief is ook heel wat anders dan leuk
hahahaha klinkt bekend... zeker na een halve liter whiskey en dan op ts tegen die gasten uit noorwegen pratenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kan je nagaan als je wat gedronken en gerookt heb zeg maar, dan is het einde zoek![]()
lijkt net op een AM radio zender dan haha
Kijk dat is al positief, dat jij er een goed gevoel bij hebt. En dat die knakker ook niet stopt als jij pijn hebt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het valt me tot nu toe aardig mee.
Maar die operatie is niets, het gaat om deze maanden van fysio.
Heb nu eindelijk een goed geval bij deze dude.. de vorige keer had ik van die watjes die niets durven als je pijn hebt enzoHet lijkt allemaal wel wat te helpen, kan al wat dingen vastpakken zonder te laten pleuren, en een half uurtje gamen ging ook weer
alstquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het gaat hier af en toe zo snel, en probeer terug te lezen... maar soms mis je wel eens wat
Thx, kreeg net een smsje binnen!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha klinkt bekend... zeker na een halve liter whiskey en dan op ts tegen die gasten uit noorwegen praten
O djeez, dit weekend weer eens gesmookt... WTF...
Ej, ik maak niet voor jan lul die fotosoeps voor jequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:52 schreef Runx het volgende:
[..]
nou vink heulemaal nie leuk , ik word altijd buitengesloten
what evarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:57 schreef Runx het volgende:
[..]
psst ik ben het allebei .... ik heb toch al kruisje nultje gezegd kan nooit verbroken worden dus
Kan dat wel met je pols?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha klinkt bekend... zeker na een halve liter whiskey en dan op ts tegen die gasten uit noorwegen praten
O djeez, dit weekend weer eens gefapt... WTF...
Ja toch? Of niet danquote:
Oei, das niet zo leuk Draakje!!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha reken daar maar niet op!
maar ooit komt dat goed!
5x voor je ogen, dat zuigt!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:56 schreef Runx het volgende:
[..]
tja zo heeft iedereen wel wat ik heb kut ogen ,waar ik 5x voor geopereerd ben , alleen om te verkomen dat het niet slechter wordt.
yep ben nu natuurlijk met die revalidatie bezig dus dan kan ik hoe dan ook nog niet solliciterenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Oei, das niet zo leuk Draakje!!!
Moet je dit werk nog lang doen dan?
lees me bio maar door daar staat het allemaal inquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
5x voor je ogen, dat zuigt!
(dat zag je niet aankomen he!)
Maar wat heb je precies aan je ogen dan?
Inderdaad, gewoon even doorgaan met die pijnlijke sjit... dan maar!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat is al positief, dat jij er een goed gevoel bij hebt. En dat die knakker ook niet stopt als jij pijn hebt.
Ja die bio is ongeveer net zo lang als een boek van 685 blz.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:01 schreef Runx het volgende:
[..]
lees me bio maar door daar staat het allemaal in
hahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
O djeez, dit weekend weer eens gesmookt... WTF...
En dat is natuurlijk Defcon 1, niet meer kunnen gamen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon even doorgaan met die pijnlijke sjit... dan maar!
Als het er beter op gaat worden doe ik er echt ALLES aan.
Zoals het was... echt kut, kon gvd niet eens meer gamen!
ken dat gevoel trouwensquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon even doorgaan met die pijnlijke sjit... dan maar!
Als het er beter op gaat worden doe ik er echt ALLES aan.
Zoals het was... echt kut, kon gvd niet eens meer gamen!
Thx!!!!quote:
En dat is de juiste instellingquote:
aap|!quote:
ja maar wel 685 interessante/boeiende Blzquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja die bio is ongeveer net zo lang als een boek van 685 blz.
Dat probleem had ik net ook:quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:03 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar wel 685 interessante/boeiende Blz![]()
Misschien heb je wel een vinger vingerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Thx!!!!
Heb wel een raar gevoel in mijn vingers nu... vage sjit
omfg wat doe je..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat probleem had ik net ook:
[ afbeelding ]
holy shit! een chick met een voorbindpenisquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zolang ik maar geen pijnstillers slik wel, toch?.....quote:
Dude anders zet je die ff in een spoilerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lol omg WTFquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Succes draakje, en hopen je morgen te spreken vanaf je huisje!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:00 schreef draculettetje het volgende:
maarre ik ben even mn reintegratie begeleidster opzoeken
dan naar huis
morgen komen de monteurs hoop dat ik dan eindelijk beneden ook weer internet heb!
quote:
It's a trap! Run!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
holy shit! een chick met een voorbindpenis
Dat is dan ook weer zo, maar wel jammer dat het niet echt leuk werk isquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep ben nu natuurlijk met die revalidatie bezig dus dan kan ik hoe dan ook nog niet solliciteren
dus in ieder geval tot maart volgend jaar eventueel een half jaar langer
maar het is werk en ik kan er straks weer mn uren opbouwen da's ook belangrijk
Ik zocht op "WTF", krijg je zo'n plaatje...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude anders zet je die ff in een spoiler
Ik was in shockquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zocht op "WTF", krijg je zo'n plaatje...
Dat dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude anders zet je die ff in een spoiler
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
dankquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Succes draakje, en hopen je morgen te spreken vanaf je huisje!![]()
latur , succesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank
hoop ik ook
ben er nu echt weg van!
fijne dag allemaal!
je moet ook geen Windows Search gebruikenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:09 schreef Sgele het volgende:
Oke...dit gaat 'm nog niet worden.
Ik kom straks nog wel ff kijken![]()
![]()
Ik nu ook:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Moet je niet fokkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja hallo af en toe moet erg gewerkt worden
Ja dat dacht ik ookquote:
Succesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank
hoop ik ook
ben er nu echt weg van!
fijne dag allemaal!
PIMP, check je laterz jeweetzzzquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:09 schreef Sgele het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:09 schreef Sgele het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:13 schreef Droxz.nl het volgende:
En nu weer normaal posten, kwaliteit ... details, details...
Godsamme!! M'n waterquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:11 schreef Droxz.nl het volgende:
Ok, laatste dan: WTF ?!
[ afbeelding ]
Raar volk die jappenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:11 schreef Droxz.nl het volgende:
Ok, laatste dan: WTF ?!
[ afbeelding ]
jajaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jahwel.. ik moet mensen aandacht geven hiero
U roept?quote:
"droxz special" graag!quote:
Magic fingers, Babyquote:
Vandaar dat handje daar benedenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Magic fingers, Baby
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |