hahahah, als je er niet bent laat ik altijd een PM achter of ik plaats de link in je fobo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:08 schreef Runx het volgende:
[..]
ben benieuwd, jij bent pro dus komt wel goed , alleen als ik er niet ben moet je maar even de link pmen kan ik het in mijn fobo zetten

volgens mij heb ik straks de langste fobo evaaahhh

Gast...het begint vervelend te wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hij wil gewoon nog een kusje van mij

Exactly my pointquote:

PIMP!!!!!!!quote:

haha wil je er dan 1tje van m`n vriendin ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast...het begint vervelend te worden

is dat ook je werk ? Woody Woodpecker na te doen ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:36 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Zou al de derde keer zijn dat ik me hier zou voorstellen (of nou ja... in eerdere GRTDOJW uiteraard :p)
Ik ben Red en ik doe Woody Woodpecker na...
*insert imitatie hier*

jij jongen die fotosoeps die jullie maken zijn echt BAAS gekquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahah, als je er niet bent laat ik altijd een PM achter of ik plaats de link in je fobo.
Ik een pro?

Wuahahquote:

Ik en spam? Mwahquote:

In een boom, d'uh..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:38 schreef Runx het volgende:
[..]
is dat ook je werk ? Woody Woodpecker na te doen ?
waar werk je dan >?

Typ al weer aardig snel hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En momenteel in jouw geval, ook sneller

aha , dan heb je wel een goede internetverbinding ? , gaat typen nog een beetje makkelijk dan met je snavel ?quote:

different day same shit aint nothing good in the hood, id run away from this bitch and never come back if i could!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
PIMP!!!!!!!
WZZP in tha hood nigga?

Ik wil "de grap" best uitleggen, maar dan kan ik er niet meer om lachenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wuahah
Bedoelde meer van dat er zon 30mensen voor je zijn geweest die het zelfde deden

SGELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!quote:

Kijk dat zijn berichtenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Typ al weer aardig snel hoor
Alleen nog wat kleine foutjes met mijn linkherhand.. maarja,
komen we ook wel weer overheen.

Dat bedoel ik!!!quote:

Kapot moeilijk zijn ze!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:39 schreef Runx het volgende:
[..]
jij jongen die fotosoeps die jullie maken zijn echt BAAS gek

ja is wel koud ,alleen de zon schijnt wel , en daar wordt ik vrolijk vanquote:

Merk alleen dat het weer een grote rol aan het spelen is met mijn pols.quote:

Hier schijnt de zon ook..nog welquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:43 schreef Runx het volgende:
[..]
ja is wel koud ,alleen de zon schijnt wel , en daar wordt ik vrolijk van

ik ook!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:43 schreef Runx het volgende:
[..]
ja is wel koud ,alleen de zon schijnt wel , en daar wordt ik vrolijk van

quote:

komt door de temperatuur
 komt door de temperatuur

het lastige zit hem vooral in de knapheid van mij , als je mij hoofd eraf knipt ga je daar hele tijd op letten en ga je fouten maken i knowquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kapot moeilijk zijn ze!
Zo fotosoep maar weer even aanslingeren....

Aaaightquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |