hahahah, als je er niet bent laat ik altijd een PM achter of ik plaats de link in je fobo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:08 schreef Runx het volgende:
[..]
ben benieuwd, jij bent pro dus komt wel goed , alleen als ik er niet ben moet je maar even de link pmen kan ik het in mijn fobo zetten
![]()
![]()
volgens mij heb ik straks de langste fobo evaaahhh
Gast...het begint vervelend te wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hij wil gewoon nog een kusje van mij![]()
Exactly my pointquote:
PIMP!!!!!!!quote:
haha wil je er dan 1tje van m`n vriendin ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast...het begint vervelend te worden
is dat ook je werk ? Woody Woodpecker na te doen ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:36 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Zou al de derde keer zijn dat ik me hier zou voorstellen (of nou ja... in eerdere GRTDOJW uiteraard :p)
Ik ben Red en ik doe Woody Woodpecker na...
*insert imitatie hier*
jij jongen die fotosoeps die jullie maken zijn echt BAAS gekquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahah, als je er niet bent laat ik altijd een PM achter of ik plaats de link in je fobo.
Ik een pro?
Wuahahquote:
Ik en spam? Mwahquote:
In een boom, d'uh..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:38 schreef Runx het volgende:
[..]
is dat ook je werk ? Woody Woodpecker na te doen ?
waar werk je dan >?
Typ al weer aardig snel hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En momenteel in jouw geval, ook sneller
aha , dan heb je wel een goede internetverbinding ? , gaat typen nog een beetje makkelijk dan met je snavel ?quote:
different day same shit aint nothing good in the hood, id run away from this bitch and never come back if i could!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
PIMP!!!!!!!
WZZP in tha hood nigga?
Ik wil "de grap" best uitleggen, maar dan kan ik er niet meer om lachenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wuahah
Bedoelde meer van dat er zon 30mensen voor je zijn geweest die het zelfde deden
SGELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!quote:
Kijk dat zijn berichtenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Typ al weer aardig snel hoor
Alleen nog wat kleine foutjes met mijn linkherhand.. maarja,
komen we ook wel weer overheen.
Dat bedoel ik!!!quote:
Kapot moeilijk zijn ze!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:39 schreef Runx het volgende:
[..]
jij jongen die fotosoeps die jullie maken zijn echt BAAS gek
ja is wel koud ,alleen de zon schijnt wel , en daar wordt ik vrolijk vanquote:
Merk alleen dat het weer een grote rol aan het spelen is met mijn pols.quote:
Hier schijnt de zon ook..nog welquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:43 schreef Runx het volgende:
[..]
ja is wel koud ,alleen de zon schijnt wel , en daar wordt ik vrolijk van
ik ook!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:43 schreef Runx het volgende:
[..]
ja is wel koud ,alleen de zon schijnt wel , en daar wordt ik vrolijk van
quote:
het lastige zit hem vooral in de knapheid van mij , als je mij hoofd eraf knipt ga je daar hele tijd op letten en ga je fouten maken i knowquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kapot moeilijk zijn ze!
Zo fotosoep maar weer even aanslingeren....
Aaaightquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |