En nu?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Als je je verveelt mag je wel hier komen hoor!
Geen Reet Te Doen Op Je Werk #446

ik schrok alquote:

Dude..ik doe nog 1x alsof je me dat niet gevraagd hebtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen hoor
Het is juist goed om daarover te praten

Wat heb ik gevraagd?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude..ik doe nog 1x alsof je me dat niet gevraagd hebt

Dat is de vraag die mensen al eeuwig bezig houd en jij verwacht hier zo een antwoord op?quote:

Gast, moest jij niet werken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:30 schreef Sgele het volgende:
Beter laat dan nooitGoedemorgen Runx, p00p, Crazy, Debs

Jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:34 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Dat is de vraag die mensen al eeuwig bezig houd en jij verwacht hier zo een antwoord op?
Goeiemogguh
 pas maar op hoar ik ben allochtoon ... arrrrgggg  en ik bijt (en stink)
 pas maar op hoar ik ben allochtoon ... arrrrgggg  en ik bijt (en stink)  

Eigenlijk welquote:

Inderdation!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat zoiets gezellig isZo wordt het tenminste ook een beetje "real life", als je begrijpt wat ik bedoel

Failquote:

En momenteel in jouw geval, ook snellerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdation!
En met elkaar praten op TS is ook wel een stuk beter dan alleen typen

Zou al de derde keer zijn dat ik me hier zou voorstellen (of nou ja... in eerdere GRTDOJW uiteraard :p)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:35 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha mee posten en je even voorstellen

hij wil gewoon nog een kusje van mijquote:

DRROOOOXXXXXZZZZ!!!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdation!
En met elkaar praten op TS is ook wel een stuk beter dan alleen typen

Die is niet meer origineelquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:36 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Zou al de derde keer zijn dat ik me hier zou voorstellen (of nou ja... in eerdere GRTDOJW uiteraard :p)
Ik ben Red en ik doe Woody Woodpecker na...
*insert imitatie hier*

hahahah, als je er niet bent laat ik altijd een PM achter of ik plaats de link in je fobo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:08 schreef Runx het volgende:
[..]
ben benieuwd, jij bent pro dus komt wel goed , alleen als ik er niet ben moet je maar even de link pmen kan ik het in mijn fobo zetten

volgens mij heb ik straks de langste fobo evaaahhh

Gast...het begint vervelend te wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hij wil gewoon nog een kusje van mij

Exactly my pointquote:

PIMP!!!!!!!quote:

haha wil je er dan 1tje van m`n vriendin ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast...het begint vervelend te worden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |