Had toch wel graag een potje COD4 willen doen ofzoquote:
Uit Noorwegen? Hot dang!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Had toch wel graag een potje COD4 willen doen ofzo
Maar ik ga voor de gezelligheid, we organiseren deze lan al 5 jaar.
Deze keer komen er ook members uit Engeland/Noorwegen!
Toch wel cool die gasten eens te zien, waar je al 5 jaar mee praat op teamspeak.
Dank u!quote:
Haha dope dopequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Had toch wel graag een potje COD4 willen doen ofzo
Maar ik ga voor de gezelligheid, we organiseren deze lan al 5 jaar.
Deze keer komen er ook members uit Engeland/Noorwegen!
Toch wel cool die gasten eens te zien, waar je al 5 jaar mee praat op teamspeak.
Ik heb net geen 2 TB in deze bak, de rest zijn externe schijven en/of mediacentre die is gecrashedquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:54 schreef crazy987 het volgende:
[..]
klinkt bekend
ik neem altijd een prive DC++ server mee waar ik op zit
iedereen wil altijd van mij aftappen
alleen nu met m`n sata hotswap zal dat iets lastiger gaan
laat maar net 2 tera in m`n pc zitten ongeveer.
de rest gaat in de hotswap-bays
safehouse beetje linksboveninquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:59 schreef GilaMonyet het volgende:
Hey crazy..!
Waar ligt die jackhammer dan!
Ja inderdaad, vind ik best een onderneming voor die gasten!quote:
Ben ik eens serieusquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
bah ik heb zin om je posten te editen droxz, maar ik doe het maar niet
Hehe okay..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:00 schreef crazy987 het volgende:
[..]
safehouse beetje linksbovenin
zal eensch even screenie zoeken
Er komt tegenwoordig alleen nog maar stof uit?quote:
Bent allochtoon EN homo?quote:
Ja dat is het ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja inderdaad, vind ik best een onderneming voor die gasten!
Ik zit trouwens niet meer in die clan daar hoor, alleen ze kunnen geen lan bouwen zonder me
Ben dus de enige ex-clanmember daar, maar ik spreek ze nog regelmatig op teamspeak.
haha , nee dat eerste klopt maar die tweede weer nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Bent allochtoon EN homo?
(geintje, dat weet je he)
Jep, en 1 keer per jaar gaan we wat anders doen, b.v paintballen ofzo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is het ookMaar wel ontzettend gaaf dat ze dat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |