Et regent hier hardquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:43 schreef Runx het volgende:
[..]
ja is wel koud ,alleen de zon schijnt wel , en daar wordt ik vrolijk van
Jij bent alleen maar vrolijk omdat de schapen buiten staanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:43 schreef Runx het volgende:
[..]
ja is wel koud ,alleen de zon schijnt wel , en daar wordt ik vrolijk van
Is het dan niet SSDD? (wie kent deze afkorting uit een film van Stephen king)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
different day same shit aint nothing good in the hood, id run away from this bitch and never come back if i could!
behalve als je engelsen erin hebt zitten met een accent. ik versta er geen ruk van.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdation!
En met elkaar praten op TS is ook wel een stuk beter dan alleen typen
oja helemaal vergeten te vragenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Merk alleen dat het weer een grote rol aan het spelen is met mijn pols.
Het is hier in mijn kamer nogal koud, en voel dat wel aardig (pijn).
Kacheltje staat al weer aan
Is natuurlijk wel logisch. Maar goed van je dat je dan tenminste je kachel aandoet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Merk alleen dat het weer een grote rol aan het spelen is met mijn pols.
Het is hier in mijn kamer nogal koud, en voel dat wel aardig (pijn).
Kacheltje staat al weer aan
Same Shit, Different dayquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Is het dan niet SSDD? (wie kent deze afkorting uit een film van Stephen king)
Succes Draakje!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:42 schreef draculettetje het volgende:
gesprek gehad nu die 25 mailtjes die ik uitgeprint heb nog verwerken
Same Shit Different Dayquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
nie fakken met mijn bitchesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij bent alleen maar vrolijk omdat de schapen buiten staan
aaaaight!quote:
Valt bij ons gelukkig wel mee, vooral die gasten uit noorwegen...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
behalve als je engelsen erin hebt zitten met een accent. ik versta er geen ruk van.
Komt trouwens uit de film / boek, Dreamcatcherquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gewoon door de versnipperaar duwen, niet al te lastigquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Succes Draakje!
Zijn het "moeilijke" mailtjes?
Maar ik ben altijd 2x leuker dan jijquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Inderdaad..
Jij bent leuk.. maar ik ben leukst
Ook liedje van young gunzquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Komt trouwens uit de film / boek, Dreamcatcher
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gewoon door de versnipperaar duwen, niet al te lastig
Je hoeft niet alles te vragen hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:46 schreef Runx het volgende:
[..]
oja helemaal vergeten te vragen, hoe was het bij de fysio ? nog veel pijn gehad ?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Huh? Welk mailtje? Ik heb niks gehad
Idd, dreamcatcher.quote:
slimpiequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te vragen hoor
Opzich goed, veel pijn. Volgende keer moet ik pijnstillers slikken voordat ik naar fysio ga...
Dan kan die fysio dude mijn pols beter en verder buigen... (AUUUUUUUUUUU!, vanochtend dus zonder pijnstillers gedaan)
ik ben he allerleukste en blijf altijd 3x leuker dan jullie , kruisje nultje kan nooit meer verbroken wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar ik ben altijd 2x leuker dan jij
Ik doe alles voor die kut pols, mijn laatste kans dat het beter kan worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel logisch. Maar goed van je dat je dan tenminste je kachel aandoet.
Dude jij bent allochtoonquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:50 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben he allerleukste en blijf altijd 3x leuker dan jullie , kruisje nultje kan nooit meer verbroken worden![]()
Tjah ik vond Dreamcatcher een goede filmquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Idd, dreamcatcher.
Had niet verwacht dat zoveel mensen die afkorting kende man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |