quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
Je kan wel zien dat iedereen op de ban staat iddquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:43 schreef BobbyB het volgende:
Nieuw topic en 10 minuten geen reacties.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb gefaald...
Ik dacht dat ik om half 10 moest beginnen, maar het is half 11
Plus ik ben al vanaf 9 uur op school
Perfecte start voor je verjaardag
Loller ben je jarig?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb gefaald...
Ik dacht dat ik om half 10 moest beginnen, maar het is half 11
Plus ik ben al vanaf 9 uur op school
Perfecte start voor je verjaardag
Al zal er ongetwijfeld nog wel een deeltje opengaan vandaagquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
Loller ben je jarig?
Als ik dat had geweten had ik je wel in de TT gegooid
Ja ik ben jarigquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
Loller ben je jarig?
Als ik dat had geweten had ik je wel in de TT gegooid
AGREEquote:
Dank u dank uquote:
Ahh leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ben jarig![]()
Anyway, thx
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kreeg je geen ban voor mijn foto spammen gisteravond?
Zo, die mist wat tandjes.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:33 schreef Skaff-a het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen
zo ben je nu wakker?
Nouja, daar zijn wel eens bans voor uitgedeeld hoorquote:
In de bankantine niet.quote:
Ok, daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja, daar zijn wel eens bans voor uitgedeeld hoorhet spammen van plaatjes/foto's in het algemeen dan!
Whehe, goed hequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:46 schreef McFearless het volgende:
Dagcijfers KLB-SC top tien maandag 27-10-2008
07. 156 gers
08. 150 Breathtaking
23. 106 4EverBlackEyed
24. 105 De_Ananas
37. 087 afcajos
40. 083 BobbyB
44. 078 Agiath
53. 073 Kali-Mist1
54. 072 McFearless
91. 055 Broekpaling
91. 055 NoelGallagher
Ik heb Hil gepostquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:50 schreef De_Ananas het volgende:
Juicyhill is homo.WAT?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overloper
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
GODVERDOMME kan ik weer de hele ochtend lopen fapzorren.quote:
Hey BT. Ik ga vandaag weer aardig tegen je doen hoor.quote:
Ooh wat lieeef van je, zit daar ook nog een specifieke reden achter?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey BT. Ik ga vandaag weer aardig tegen je doen hoor.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh wat lieeef van je, zit daar ook nog een specifieke reden achter?
quote:
Hmmm. oke.. Nouja gelukkig voor jou ben ik er eigenlijjk bijna de hele dag niet dus hoef je ook niet geforceerd lief tegen me te doenquote:
gers is homoquote:
quote:
Lekker weer hoor, nu heb ik hem ook!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:01 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
GODVERDOMME KUT BEEST KRIJG IK NIET VAN M'N BEELDSCHERM
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmm. oke.. Nouja gelukkig voor jou ben ik er eigenlijjk bijna de hele dag niet dus hoef je ook niet geforceerd lief tegen me te doen
Gewoon keihard op slaan. Dan valt ie in dat zwarte gat wat dan ontstaat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:03 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Lekker weer hoor, nu heb ik hem ook!
Nee even serieus he, ik heb het zelfs aan de telefoon gezegd tegen jos, geen grapquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee even serieus he, ik heb het zelfs aan de telefoon gezegd tegen jos, geen grapdat ik het niet cool vond dat je opeens zo vreemd tegen me deed
!!
Wheheh, ik ook niet hoor. Maar zou eerlijk gezegd ook niet weten waarom ik zou bellen.quote:
Internet, serious business.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieus? Nou sorry hoor
Was niks persoonlijks op zich. Gewoon beetje chago.
En realiseerde me vandaag dat ik een nogal onaardig was dus daarom zeg ik dat ik vandaag weer aardig toe tegen je
![]()
Haha ja nou je sloeg echt opeens omquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieus? Nou sorry hoor
Was niks persoonlijks op zich. Gewoon beetje chago.
En realiseerde me vandaag dat ik een nogal onaardig was dus daarom zeg ik dat ik vandaag weer aardig toe tegen je
![]()
voor husseltips-quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wheheh, ik ook niet hoor. Maar zou eerlijk gezegd ook niet weten waarom ik zou bellen.
Broodje shoarma bestellen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wheheh, ik ook niet hoor. Maar zou eerlijk gezegd ook niet weten waarom ik zou bellen.
Fransquote:
FOKkertjes hebben op gevoel, jeweets!quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja nou je sloeg echt opeens omeerst altijd superaardig, en toen ging je opeens van die flauwe/gemene opmerkingen maken
terwijl ik net op je gesteld begon te raken bobby!
Driesquote:
Retti Katti foei alles wat den hond schijt is for youquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tu ne parle(s?) pas francais?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
FOKkertjes hebben op gevoel, jeweets!
[..]
[ afbeelding ]
Doeg!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga naar school, tot over een uur!
Je ne compras (?) pas.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tu ne parle(s?) pas francais?
Ja, ook goeiemorgen!quote:
Want?quote:
OHNOES!quote:
WO IST BT WITH ZEH BIG BOOBIES?!?quote:
NEIN HERR FLICK FUR DIE GESTAPOquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:34 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
WO IST BT WITH ZEH BIG BOOBIES?!?
Wat een top serie is dat, kan alleen geen quotes meer verzinnen opquote:
http://www.imdb.com/title/tt0086659/quotesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:40 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Wat een top serie is dat, kan alleen geen quotes meer verzinnen op
Its me, le clerc.
na.
quote:
echt niet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Bah, stage.
oh ja, die skaff-a is geen kloon trouwens![]()
owquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, t is m'n beste vriend_!
Zo jammer he.quote:Teunebeun, ban voor het leven, op eigen verzoek.
*uitzwaait*
*ontroerd is*
Wat worden ze snel groot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:57 schreef Cypress_Hill het volgende:
Uit banmeldtopic:
[..]
Zo jammer he.kloon van wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kap met dat postopkrikken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:11 schreef NoelGallagher het volgende:
HOU JE KK BEK OVER MN MOER JA, KKSUKKEL
pics?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet ik even kijken, want ik weet niet of dat vanaf deze week is, of volgende week. Anders ga ik wel meeDan gaat geile Inge wel werken.
9 van de 20 zijn er van jou. Beetje matigen mag best, het is geen competitie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is geen postopkrikkenDan kun je 90% van alle posts hier wel zo zien.
9 van de 20? Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
9 van de 20 zijn er van jou. Beetje matigen mag best, het is geen competitie.
sorryquote:
9 van de 20 laatste posts.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
9 van de 20? Hoe bedoel je dat?
9 van de 20 posts op deze pagina ofzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
9 van de 20? Hoe bedoel je dat?
fappen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:22 schreef Biogarde het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk om te snappen?]
Anyway, ben weer even wat anders doen
Ja, het is al goedquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vinde gij het heel gek als er maar 2 users reageren. Domme aardappel.
quote:
Iets met een leven hebben.quote:
quote:
quote:
Pauzequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:56 schreef gers het volgende:
WAOR IST IEDEREEN!
quote:
Uhuquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:22 schreef gers het volgende:
[..]
ben wel een economiestudentachtigiets
mwhaquote:
aegonquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel hooren waarom met jou mwah gersje?
Ja ik ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ajax aandelen![]()
Hoe beleg jij Gers? Ik wil het binnenkort ook gaan doen.
je kan je geld ook gebruiken om je kont mee af te vegenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ookmaar mn m&o leraar zegt dat ik geen fortis aandelen moet kopen
?
Vraag me af waarom...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?
via abn-amroquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ajax aandelen![]()
Hoe beleg jij Gers? Ik wil het binnenkort ook gaan doen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:31 schreef De_Ananas het volgende:
BT gaat niet in op mijn MSN avances.
Je hebt geen Nederlandse Fortis aandelen meerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?
DUS?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt geen Nederlandse Fortis aandelen meer
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zij sponsoren nu de kakkerlakken
HAHAHA, Lakitu pmde mij over een foutje in deze post!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:40 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Wat een top serie is dat, kan alleen geen quotes meer verzinnen op
Its me, le clerc.
na.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:55 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik vond het volgende topic toch beter.
-1 grappigquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:55 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik vond het volgende topic toch beter.
Dat is toch leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:56 schreef De_Ananas het volgende:
BT wil pics van mij terwijl ik m'n schaamstreek sta te scheren
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:56 schreef De_Ananas het volgende:
hoelaat is ''zo''quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kom straks ff langs stage, krijg je peuk van me.
Ik wil dat ook wel zien, keigeil!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:56 schreef De_Ananas het volgende:
Kom er zo aan.quote:
Waar? Wanneer?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe is het?![]()
Kom je ook op de meeting?
Ik hoorde dat gers dan even een hoer uitprobeerdequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar zijn we nog niet helemaal uitmaar in ieder geval in Amsterdam!
Dan heb je eindelijk een klantquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik hoorde dat gers dan even een hoer uitprobeerde
Oohja?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik hoorde dat gers dan even een hoer uitprobeerde
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Volgens mij was de hoer d'r naam ''BT''. Of dat een codenaam is of niet weet ik niet.....
Wanneer gaan we trouwens trouwen?quote:
Paaskonijn zag het ook!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:34 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
HAHAHA, Lakitu pmde mij over een foutje in deze post!
Weet ik nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wanneer gaan we trouwens trouwen?
Volgende week vrijdag?quote:
Prima, zie ik u dan!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OKE! Dat is dan al mn 6e huwelijk ofzo, ben afgelopen zaterdag nog getrouwd
Uuh, nieuwe kerk in Amsterdam om een uurtje op 16 uur?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okeuj, tijd, locatie? Welke jurk draag ik?
Als je me echt die ene enorme jurk zou geven zou ik wel met je trouwenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Uuh, nieuwe kerk in Amsterdam om een uurtje op 16 uur?
Wat betreft een jurk, je mag er 1 uitkiezen uit die foto`s van Hilary Duff die ik vanochtend showde
Bye byequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je me echt die ene enorme jurk zou geven zou ik wel met je trouwen
maar nu ga ik naar een verjaardag, ciaoooo![]()
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe is het?![]()
Kom je ook op de meeting?
Noelquote:
Jo, bedankt dat je hem apart noemtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Noel![]()
Rest![]()
ik ben die dooie vogel in mijn mond aan het opeten!!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jo, bedankt dat je hem apart noemt
Met zo'm smiley krijg je voorrangquote:
Ik begrijp het wel weerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
[..]
Met zo'm smiley krijg je voorrang
quote:
LoL @ filmpje in je sig.quote:
Gecondoleerd.quote:
mwhaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:02 schreef McFearless het volgende:
[..]
Gaat het de verkeerde kant op met je aandelen?
Aegon maar heb ze verkocht ik zie ze fortis achterna gaanquote:
Nah, op hoeveel heb je ze gekocht? (en hoeveel euro erin gestopt?)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:08 schreef gers het volgende:
[..]
Aegon maar heb ze verkocht ik zie ze fortis achterna gaan
Verkoop je ing rommel dan ook maar snel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:08 schreef gers het volgende:
[..]
Aegon maar heb ze verkocht ik zie ze fortis achterna gaan
heb ik thankgod nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Verkoop je ing rommel dan ook maar snel.
Landbanski?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:13 schreef gers het volgende:
owja waar kan ik goed sparen ik had iets over ijsland gehoord maar welke bank was dat precies ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:14 schreef gers het volgende:
das toch wel veilig heWel voor je vermogen van 26 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
3.80 gekocht 30 stuksquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nah, op hoeveel heb je ze gekocht? (en hoeveel euro erin gestopt?)
wel een eetwedstrijd hequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:18 schreef De_Ananas het volgende:
Ik open volgende topic met wat info over de meet enzo.
Ik wil via alex.nl binnenkort voor 1000 (samen met een maat)euro aandelen kopen, misschien Aegon of ING.quote:
Een BT-wedstrijd.quote:
En waar heb je die 1000 euro van gejat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wil via alex.nl binnenkort voor 1000 (samen met een maat)euro aandelen kopen, misschien Aegon of ING.
Toch niet in dat Belgische aanhangsel of wat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:18 schreef De_Ananas het volgende:
Ik open volgende topic met wat info over de meet enzo.
kijk even in het AEX topic maar ze dalen op dit moment cancerhardquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wil via alex.nl binnenkort voor 1000 (samen met een maat)euro aandelen kopen, misschien Aegon of ING.
echt wel fapfapfapquote:
quote:
hoezoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:26 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
treurig moet ik mededelen dat we de eetwedstrijd al verloren hebben
Boswachter toch niet he?quote:
ABER DIS IST EIN KLB SC MEETquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:35 schreef Ravage het volgende:
Herinneren jullie je de vorige meet nog?
KLB-meet in Utrecht - Vr 23 Nov, 18:00 @ Boothill Cafe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |