en de prijs? Het mag wel een goedkoopie zijn, ik heb hem toch alleen maar 's morgens op.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:10 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind eyewish erg leuke brillen hebben.. Of de opticiens van het huis...
Emma gefeliciteerd. Wat een mooi cadeau!
pearl heeft meestal wel goedkope en toch leuke brillen te koopquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:15 schreef moussy het volgende:
[..]
en de prijs? Het mag wel een goedkoopie zijn, ik heb hem toch alleen maar 's morgens op.
Ik vind pearl echt een ***zaak.. Zelf heb ik niet eens een bril, maar voor mijn lief zijn ogen laserde heeft hij daar een jaar heel beroerde service gehad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
pearl heeft meestal wel goedkope en toch leuke brillen te koop
ik heb er meerdere brillen gehad, en altijd goed geholpenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:26 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik vind pearl echt een ***zaak.. Zelf heb ik niet eens een bril, maar voor mijn lief zijn ogen laserde heeft hij daar een jaar heel beroerde service gehad.
Hans Anders is wel een goeie
Even ruilen? Mijn engeltje heeft alleen wel net zijn broek volgescheten. Is dat erg?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:23 schreef Belana het volgende:
hans anders dan moussy.
wil iemand mijn peuter even lenen?
2 weken?? 6 uur toch minimaal?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:21 schreef Syrena het volgende:
Ik wil ook een nieuwe bril, maar dan moet ik eerst twee weken m'n lenzen uit. En daar heb ik errrg weinig zin inEn m'n glazen zijn altijd duur en ik kom altijd bij dure monturen uit
![]()
Oh en ik had Peet net aan de telefoon en zei dat ik me maar moest gaan laten belazserenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:34 schreef Belana het volgende:
2 weken lijkt me ook erg lang?
Ik ga maar weer een brilletje aanschaffen voor in de auto, dat laseren is mij niet goed bevallen helaas...
Oei! Dát zijn de ongelukken die je niet wilt meemaken idd....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:43 schreef moussy het volgende:
Poging he, hij leeft nog.. wel in een psychiatrische inrichting nu... En dat ongeluk is denk ik ook wel een risico van het vak zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen bij een vrachtwagenbedrijf. Collega is zijn aanhanger verloren onderweg
Volgens mij is hier altijd wel watquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tjees! Je hebt zo het weekje wel weer het Mous?!
Ik heb harde lenzen. Eerste keer een week uit gehad, toen konden ze geen goede meting doen, dus nog een week met bril, en toen ging het wel.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:46 schreef Belana het volgende:
je zou het nog menen ook he Bar? Als je in de buurt woont wil ik wel graag bij je langs komen, MET mijn kleine sirene uiteraard.
Hij zit nu na veel gedoe eindelijk zijn brood te eten, er zit nogal een kop op de laatste tijden hij slaapt slecht, dat maakt het niet makkelijker, daar wordt ie chagrijnig van.
Noordholland helemaal eigenlijk, liefste wel goed aan te reizen naar Alkmaar, maar is niet per see een préquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:22 schreef miss_sly het volgende:
Ach Bar, wat naar dat je je zo alleen voelde. En dan voelt zo'n dipje nog veel zwaarder.
Waar ben je aan het kijken? In Haarlem, of meer in de omgeving?
Yep sta er bij 3 ingeschreven, maar kijk ook particulier.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:24 schreef miss_sly het volgende:
Noord-Holland is grootHeb je je al ingeschreven bij woningcorporaties of ga je liever particulier?
Ik ben maar even naar de buuv gegaan, net zo gezellig en idd nu minder alleen voelende, nu hoeft dat voor vanavond ook niet omdat ik straks lekker met een goede vriend ga eten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:34 schreef Belana het volgende:
das gezellig Bar
voe je je gelijk minder alleen ook
dit was een spuit elf reactie zonder F5 enzo op het zingen van je buurvrouw![]()
heej Bar, Hoorn is dus ook een optie begrijp ik?
Denkt dat Belana een oppas zoektquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:32 schreef _Bar_ het volgende:
Maaaruh idd Hoorn zou ook een mogelijke optie kunnen zijn ja, hoezo
Als ze dan ook voor kost en inwoning zorgt dan bied ik mij per direct aanquote:
Hoewel ik Hardenberg echt héél leuk vind (en er graag zou wonen) vond ik de Bokkepruik nou niet zo. De Koperen Hoogte is wel heel leuk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:07 schreef cattie het volgende:
Lois, kom je nog thuis denk je? Succes!
Even een vraagje. In november zijn mijn man en ik 10 jaar bij elkaar. We willen dat vieren met een luxe etentje en een nachtje weg, in de omgeving van Zwolle ivm Ive's logeeradres. Weet iemand daar nog iets moois/leuks/bijzonders? We wilden naar de Bokkepruik, maar die zitten vol. Liberije is iets boven budget.
Ik geef je morgen even uitgebreid antwoord erop Belana en alvast bedanktquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:45 schreef Belana het volgende:
Bar, je hebt PM
en yes, ik woon in Hoorn
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:45 schreef Belana het volgende:
Bar, je hebt PM
en yes, ik woon in Hoorn
Ik ben wel eens in Hoorn geweest!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ik ook
(volledig nutteloze post ik weet het)
Hoorn is best aardig... maar wil ooit nog wel eens terug naar Alkmaar (waar ik vandaan kom)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:44 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Hoorn geweest!![]()
En mijn oom heeft 1 van zijn kantoren daar. Wie weet kom ik er dus ooit werken!
op naar de huisarts, want dan werkt niet niet (meer). Beterschap!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:37 schreef Ynske het volgende:
Moggeh,
Wat leuk reinhilde, heb je ook al een idee van welk soort je wilt hebben?
hier gaat t wat minder
heel tofeen kuur voor je longen krijgen
waarvan je gaat en blijft kotsen en de hele nacht naar de wc kunt rennen van de diarree![]()
![]()
Ik kom regelmatig in Hoorn, want mijn schoonouders wonen daarquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:44 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Hoorn geweest!![]()
En mijn oom heeft 1 van zijn kantoren daar. Wie weet kom ik er dus ooit werken!
Leuk wonen daar? Kersenboogerd (maar dan wel de goede kantquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:01 schreef Belana het volgende:
zow reinhilde, kan ik dara ook komen werken?![]()
lovely, waar woon je? ik zit vlakbij de stad, venenlaankwartier.
Lijkt me best gezelligquote:
Volgens mij wonen vrienden vna ons daar ook...ongeveer...ben nog niet zo thuis in wijken en straten enzoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuk wonen daar? Kersenboogerd (maar dan wel de goede kant)
Tuurlijk, overal heb je toch goede en slechte wijken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:15 schreef Lois het volgende:
Bestaat er een goede kant dan?Belana heeft mij die nooit laten zien
Oei dat is practically mijn achtertuinquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:07 schreef Reinhilde het volgende:
Het kantoor in Hoorn zit op de Grote Oost.
Maar zelfs dán zou ik nog geen 3/4 pastelruitpantalon aantrekkenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:00 schreef Webkim het volgende:
Je had mij kunnen wijsmaken dat het een 3/4 pastelkleurige ruitjespantalon was en dat dat mode is dit najaar.
Ik heb al een eeuw geen kleren meer gekocht, I know nothing.
Maar je laarzen zijn leuk!
Dat zal best, ik weet niet in welke wijk je hebt vertoefd maar ik vind dat ik niet mag klagen, het kan namelijk altijd erger. Ben allang blij dat ik een dak boven mijn hoofd heb. Het hangt er ook echt vanaf waar je in de Kersenboogerd zit. Maar het valt me hier reuze mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:57 schreef Belana het volgende:
tja, de kersenboogerd, laat ik zeggen dat daar wat minder goeie herinneringen liggen
waar ik woon is het heerlijk wonen lovely![]()
het zou iets kindvriendelijker mogen, maar verder vind ik het zalig en wil ik niet meer weg
ik woonde er op zich ook prima hoor (vlak naast het station), heb gewoon wat minder leuke prive-herinneringenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zal best, ik weet niet in welke wijk je hebt vertoefd maar ik vind dat ik niet mag klagen, het kan namelijk altijd erger. Ben allang blij dat ik een dak boven mijn hoofd heb. Het hangt er ook echt vanaf waar je in de Kersenboogerd zit. Maar het valt me hier reuze mee.
thnxquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:05 schreef moussy het volgende:
[..]
op naar de huisarts, want dan werkt niet niet (meer). Beterschap!
Dat is wat andersquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:19 schreef Belana het volgende:
ik woonde er op zich ook prima hoor (vlak naast het station), heb gewoon wat minder leuke prive-herinneringen
Liever vandaag dan morgen Yns, hopelijk doet deze kuur wel wat nodig is.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:32 schreef Ynske het volgende:
thnx
heb een nieuwe kuur meegekregen
overreactie van maag op andere tabletten
en proberen om zoveel mogelijk steeds slokjes te drinken
morgen zou t beter moeten gaan
Ik ging ook altijd naar HHW, stuk relaxderquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:58 schreef Belana het volgende:
Ik geloof dat die er nog zit, maar zeker weten doe ik het niet eens. Ik ga nooit in Hoorn en al helemaal niet daar, wat een zooi was dat altijd, en koud!
Hangt er vanaf wat je zoekt denk ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:37 schreef _Bar_ het volgende:
Hoe is de werkgelegenheid in Hoorn
Ook wel handig als verkast vanuit het zeeuwse naar het noorden
Leuk kort koppie Nolli !!!
Ik ben een horeca mens bedienings kant en leidinggevendequote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je zoekt denk ik.
Kroegen/restaurantjes zat!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:50 schreef _Bar_ het volgende:
Ik ben een horeca mens bedienings kant en leidinggevende
Nog even een reactiequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:07 schreef cattie het volgende:
Lois, kom je nog thuis denk je? Succes!
Even een vraagje. In november zijn mijn man en ik 10 jaar bij elkaar. We willen dat vieren met een luxe etentje en een nachtje weg, in de omgeving van Zwolle ivm Ive's logeeradres. Weet iemand daar nog iets moois/leuks/bijzonders? We wilden naar de Bokkepruik, maar die zitten vol. Liberije is iets boven budget.
Dat maakt mij niet zo heel veel uit zolang het maar geen snackbar word zeg maar, ik heb in mijn hele werkcarrierre van heel chic tot mosselrestaurant gewerkt, en bedrijfscatering gedaan bij Albron en Bij van hecke tegenwoordig is dat Sodexo.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:12 schreef E.T. het volgende:
Hoe formeel/chic wil je, Bar?
ik heb gewerkt in een oude boerderij die nu 'partycentrum' is met ook een a la carte restaurant, maar ook in een heel chic restaurant waar je geen feestavond geeft, maar gedistingeerde feestjes
JAAAAAAAA hotel Wientjes....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:12 schreef Peaceful het volgende:
[..]
Nog even een reactie
Hotel Wientjes staat vrij hoog aangeschreven in Zwolle. Ook het hotel ernaast (Pillows) is een bezoekje waard. Het ligt vlak bij het station en is 10 min lopen naar de binnenstad.
Ennuh: gefeliciteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niet lacht, ben je dood.
Als het nou morgen om 1 of andere reden niet doorgaat dan wil ik wel oppassen op Ruudquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:25 schreef Lois het volgende:
Ik mag morgen de hele dag opRuudje
passen
Ik ben er helemaal blij van, hij is ziekjes het arme wurm, en nou kan hij niet naar het kdv. Dus komt hij bij tante Lois
Je mag rustig langskomen hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Als het nou morgen om 1 of andere reden niet doorgaat dan wil ik wel oppassen op Ruud![]()
Krijgen we dan morgenavond ook een fotospam?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:02 schreef moussy het volgende:
Breng je Brent dan hier heen?
Ik zit voor René dread hairfalls te knoppen, best grappig, tis weer eens wat anders voor de zo maar.
Nee, dat werkt niet voor mij.quote:
En zilveren matjes wel?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:02 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee, dat werkt niet voor mij.En die heb je nooit bij de hand wanneer het moet.
Ja, want die liggen altijd in de auto en gaan niet op!quote:
Happy halloweenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:49 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag 2 pompoenen uitgehold en er gezichtjes in gemaakt. Ze staan nu heel gezellig met een waxinelichtje erin op het dakterras.
En de pompoensoep was
Dreadlocks aan een touwtjequote:
met de telefoon, dus niet superduidelijk maar toch:quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:14 schreef RockabeIIa het volgende:
snoopy, ik wil wel een foto van die uitgeholde pompoenies van jeIk vind het er altijd superleuk uitzien.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:32 schreef Lois het volgende:
Wauw Snoop hoewel die billetjes van Rocka me ook wel emotioneren
Liefquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:52 schreef PM-girl het volgende:
Rottdog, ik zag je sig en foto, is er een familielid van je overleden? Sterkte in elk geval!
Jeetje, dat is niet niks! Ik zie nu ook het jaar 2007 staan. Nogmaals sterkte ermee!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:39 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Lief![]()
Morgen is het namelijk een jaar geleden dat mijn neef bij een vaag ongeluk om het leven is gekomen. Liet 2 hele mooie jonge kindjes en jonge vrouw achter dit is een beetje mijn manier om er bij stil te staan.
Ik kreeg in mijn vorige functie eens van een van de meiden de vraag waarom ik deuken in mijn billen hadquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Lois, je zou mijn eigen billen eens moeten zien. Daar word je pas echt emo van
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:44 schreef RockabeIIa het volgende:
PM, wat zei je toen? Om drugs in de grens over te smokkelen?
Wij hebben 11 november sint maarten... vind dat al superirri genoeg. Leuk voor Sander, vooral dat snoep en daar krijgt ie dan weer galbulten van etc. (maar ik denk dat ik het dan omruil voor snoep zonder kleurstoffen o.i.d.) Ik kan er niet aan ontkomen want hij zingt nou al zijn eigen versie van sinte maartenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:57 schreef Saffier het volgende:
Sterkte Rottdog![]()
Snoopy wat leuk je pompoenen!
Doen jullie verder nog iets aan Halloween? Vrijdag is hier een straat verderop (waar vrienden wonen) wel 'feest', de tuinen zijn heel 'eng' gemaakt en versierd met spinnewebben enzo, enge geluiden, verklede bewoners en dan lekkers ophalen natuurlijk! Morgen of vrijdag ga ik met Tobias een lampion maken en omdat hij al 2 weken lang constant voor spook speelt, mag hij dat vrijdag weer doen, ik ben heel benieuwd!
Hier wordt op school een lampion gemaakt. Althans dat begreep ik (en anders knutselen we er zelf wel 1 in elkaar)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:14 schreef bixister het volgende:
ik vind sint maarten wel heel leuk maar van halloween krijg ik 't niet warm of koud. we gaan dus wel lampionnetjes maken, voor 11 november.
lovelylady, lastig dat sander er niet tegen kan, maar omruilen is dan wel een aardig idee.
snoopy, érg goed gelukt zeg!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:21 schreef Reinhilde het volgende:Halloween
![]()
Ik ga halloween taart / cupcakes maken, pompoen uithollen, slijmsoep maken, etc. Jeuj
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Beat this, Reinhilde![]()
[ afbeelding ]
Ik kan niet wachten tot ie zijn kaarsjes mag uitblazen!
Nee, het wordt echt helemaal opgenomen door het papier. Je moet de lampion er natuurlijk ook niet in verzuipen, maar een dun laagje eropquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:22 schreef moussy het volgende:
Blijft slaolie niet altijd vettig dan?
Och ja idd en maar schudden met je stokje in de hoop dat ie het weer doet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:24 schreef E.T. het volgende:
IK moet altijd terugdenken aan 'vroeger'.. altijd gezeik met die waxinelichtjes.. lampionnen die in de fik vlogen daardoor.. steeds je lichtje uit door de regen..
http://www.peeron.comquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:57 schreef snoopy het volgende:
hee buuv, jou moet ik net hebben. Denk ik. Wat was ook alweer die link van die legosite?
Dat was jij toch?
'T was alleen altijd zo'n kort fikkie. WOEFF weg lampionquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Die lampionnetjes van mij en mijn broers vlogen ook geheid in de fik. We zijn allemaal nogal pyromanisch aangelegd
Dat is ook zo. Ik vond het vroeger altijd heel leuk. Hier komt er geen hond aan de deur. Terwijl er in de straten om ons heen wel veel kinderen wonen. Bij mijn ouders veel kindjes.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:22 schreef bixister het volgende:
ingrid, een klein rondje kan ze vast wel aan. dan kunnen ze altijd nog beslissen of ze nog een extra blokje om gaan of weer lekker naar huis. piet en anna hebben 't nu 2 gevierd, we gaan er altijd voor naar oma in west-friesland, omdat het daar echt heel enthousiast gevierd wordt. (en hier niet. op school maken ze wel een lampion en lopen ze daarme een rondje bij dag, maar dat is toch niet zo echt natuurlijk).
Is niet veel veranderd hoor. Als ik eraan denk morgen. Ga nu maar naar bedje toe. Val al haast in slaap.quote:
Ik had laatst in de SC een boekjekwijtsite gepost van Lego, dus ik dacht dat Snoop die bedoelde. Maar nu staan ze er allebei.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:23 schreef Rewimo het volgende:
Dit is de legolink van debuurvrouw: www.ekiddies.nl
Ik wil er nog wel een paar persoonlijke favorieten aan toevoegen:quote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:23 schreef Rewimo het volgende:
Dit is de legolink van debuurvrouw: www.ekiddies.nl
en het helpt ook nog eens niet, want je zit nog steeds achter je pcquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:59 schreef Vicky het volgende:
Belana schopt wel hard hoor... AUW
* Vicky heeft nu een voet in haar kont staan...
Saffier, weet je het nummer van de legosets? Als je daarop googlet kun je ze vaak ook wel vindenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:55 schreef Saffier het volgende:
Ynske fijn dat je weer opknapt!
Miss-sly wat leuk zo'n uitje en wat ben je dan dichtbij
Sjeekie ik ga zometeen eens zoeken op die sites van jou, ik zoek een 'oude' legodoos, de grote (en dan meteen ook maar de kleine) dierentuin, hij is er verdorie niet meer en van de zomer waren ze er nog wel![]()
Vicky ik doe met je mee, nog iemand een schop over?
edit; mis ik gewoon die posts over Ruud!! Wat gaat dat hárdWe moeten zeker nog even wachten op de foto's he
![]()
Deze Saffier?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:12 schreef Saffier het volgende:
Rewimo, nee die weet ik niet, misschien dat Lautie ze nog weet, ik baal er behoorlijk van hoor.
Daar ga ik voor het gemak wel van uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:45 schreef _Bar_ het volgende:
hahahha Buurvrouw hopelijk zijn ze lekker warm!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |