abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:03:41 #1
24188 Belana
kloon van belana
pi_62741833
zoals ik zei, bakkie doen?
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:04:46 #2
7074 moussy
kuttekop
pi_62741868
koekje dr bij?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:05:26 #3
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62741885
Ja, zou echt tof zijn als dat "ff" kon. Had ik al eens gezegd dat het huis hiernaast te koop is

Ik moet de zakelijke ouderavond voorbereiden Echt tijd voor een betaalde baan. Ik haal me veels te veel bemoeidingen aan
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:09:14 #4
7074 moussy
kuttekop
pi_62741968
Ik ga straks maar op pad voor een nieuwe bril iemand nog winkeltips?
pi_62742008
Ik vind eyewish erg leuke brillen hebben.. Of de opticiens van het huis...

Emma gefeliciteerd. Wat een mooi cadeau!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:15:47 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_62742131
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:10 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind eyewish erg leuke brillen hebben.. Of de opticiens van het huis...

Emma gefeliciteerd. Wat een mooi cadeau!
en de prijs? Het mag wel een goedkoopie zijn, ik heb hem toch alleen maar 's morgens op.
pi_62742223
Ik wil ook een nieuwe bril, maar dan moet ik eerst twee weken m'n lenzen uit. En daar heb ik errrg weinig zin in En m'n glazen zijn altijd duur en ik kom altijd bij dure monturen uit

En Emma is jaaaaaaaaaaaaaarig! Echt leuk, een mooie fiets cadeau
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:22:32 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_62742249
Ik kan de foto's hier niet zien Maar in elk geval gefeliciteerd!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:23:06 #9
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62742263
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:15 schreef moussy het volgende:

[..]

en de prijs? Het mag wel een goedkoopie zijn, ik heb hem toch alleen maar 's morgens op.
pearl heeft meestal wel goedkope en toch leuke brillen te koop
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:23:57 #10
24188 Belana
kloon van belana
pi_62742277
hans anders dan moussy.

wil iemand mijn peuter even lenen?
stormy waters...
sailin'
pi_62742326
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:23 schreef DJMO het volgende:

[..]

pearl heeft meestal wel goedkope en toch leuke brillen te koop
Ik vind pearl echt een ***zaak.. Zelf heb ik niet eens een bril, maar voor mijn lief zijn ogen laserde heeft hij daar een jaar heel beroerde service gehad.
Hans Anders is wel een goeie
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:28:40 #12
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62742368
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:26 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ik vind pearl echt een ***zaak.. Zelf heb ik niet eens een bril, maar voor mijn lief zijn ogen laserde heeft hij daar een jaar heel beroerde service gehad.
Hans Anders is wel een goeie
ik heb er meerdere brillen gehad, en altijd goed geholpen ligt misschien aan het filiaal ??
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_62742369
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:23 schreef Belana het volgende:
hans anders dan moussy.

wil iemand mijn peuter even lenen?
Even ruilen? Mijn engeltje heeft alleen wel net zijn broek volgescheten. Is dat erg?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:29:23 #14
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62742377
Ik kan mijn huis niet uit! Ze zijn glasvezel aan het ingraven en het ligt van links tot rechts open! De auto kan er ook niet uit, of hij moet door een kuil van 1 meter diep! En ik moet om 10 uur op het kdv zijn voor het 10-minutengesprek. Nou moet ik wel fietsen Gelukkig is de achterkant wel nog vrij!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:30:29 #15
7074 moussy
kuttekop
pi_62742408
Ik vind de service van specsavers dus echt heel erg kut, snap ook niet dat Peet er iedere keer zijn brillen koopt. Ze mogen dan 'goedkoop' zijn, maar ik laat me niet afblaffen, Peet wel

Hans Anders ga ik heen, daar komt mijn brillie die nu stuk is ook vandaan.. 6 jaar geleden Pearl vind ik trouwens nog prijzig, of ik moet een erg overjarig brilletje gaan nemen, maar ik wil wel nog een beeetje een leuk brilletje.
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:31:33 #16
7074 moussy
kuttekop
pi_62742439
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:21 schreef Syrena het volgende:
Ik wil ook een nieuwe bril, maar dan moet ik eerst twee weken m'n lenzen uit. En daar heb ik errrg weinig zin in En m'n glazen zijn altijd duur en ik kom altijd bij dure monturen uit
2 weken?? 6 uur toch minimaal?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:34:17 #17
24188 Belana
kloon van belana
pi_62742513
2 weken lijkt me ook erg lang?
Ik ga maar weer een brilletje aanschaffen voor in de auto, dat laseren is mij niet goed bevallen helaas...
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:36:28 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_62742568
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:34 schreef Belana het volgende:
2 weken lijkt me ook erg lang?
Ik ga maar weer een brilletje aanschaffen voor in de auto, dat laseren is mij niet goed bevallen helaas...
Oh en ik had Peet net aan de telefoon en zei dat ik me maar moest gaan laten belazseren

Hij belde dat een collega een mega ongeluk heeft gehad vanmorgen... en zondag kregen we al een telefoontje dat een collega een zelfmoordpoging heeft gedaan, Peet komt er ook privé over de vloer, dus dat hakte er enorm in
pi_62742610
In één week twee collega's? Wat voor baan is dat?
Sterkte ermee!
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:41:05 #20
24188 Belana
kloon van belana
pi_62742677
jezus zeg, daar schrik je je wel even kapot van dan

tja laseren, bij de 1 gaat het goed, bij de ander niet. Het is niet heel slecht ofzo hoor, ik val binnen de marges, maar ik heb daar blijkbaar tussen mijn oren last van, een ander niet.
Ik heb er vooral in schemerlicht last van en in de auto wil ik gewoon goed kunnen zien, verder red ik me prima. Maar ik sluit niet uit dat ik over enige tijd weer brildrager ben
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:43:59 #21
7074 moussy
kuttekop
pi_62742761
Poging he, hij leeft nog.. wel in een psychiatrische inrichting nu... En dat ongeluk is denk ik ook wel een risico van het vak zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen bij een vrachtwagenbedrijf. Collega is zijn aanhanger verloren onderweg
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:44:25 #22
94046 PM-girl
pi_62742772
Jeetje, dat is heftig zeg!
*
pi_62742902
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:43 schreef moussy het volgende:
Poging he, hij leeft nog.. wel in een psychiatrische inrichting nu... En dat ongeluk is denk ik ook wel een risico van het vak zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen bij een vrachtwagenbedrijf. Collega is zijn aanhanger verloren onderweg
Oei! Dát zijn de ongelukken die je niet wilt meemaken idd....
pi_62742956
Tjees! Je hebt zo het weekje wel weer het Mous?!
Saartje
pi_62743118
getsie Mous, lekker zo op de vroege ochtend

ik wil ook een nieuwe bril, ben van de week al bij Hans geweest (ik ben nogal wisselvallig qua brillen, dus moet echt een hans anders hebben, anders wordt het te duur ) maar ze hebben niet echt wat ik wil.

Ik dacht net trouwens even te gaan rennen Max naar de PSZ gebracht, muziekje in mn oren en rennen maar. sjongejonge dat valt tegen!! heb maar een kwartiertje gerend (mét pauzes ) was om 9 uur thuis, heb al gedouchet en al, maar zit nog met een bonkend hoofd wat doe ik verkeerd?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:58:34 #26
7074 moussy
kuttekop
pi_62743157
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tjees! Je hebt zo het weekje wel weer het Mous?!
Volgens mij is hier altijd wel wat

De meneer met de poging is wel heel zielig hoor en zijn gezin nu nog zieliger... zijn dochter heeft hem gevonden... de meneer leeft overigens met een tumor in zijn lijf waarvan hij die ochtend te horen heeft gekregen dat er niets aan gedaan kan worden.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:09:34 #27
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62743418
Jemig Mous wat een schrik allemaal! Sterkte voor Peet. Hoe is het eigenlijk met René nu?
Emma helemaal vol van haar fiets
Belana wat jammer dat je niet volledig brilloos bent nu. Mijn oma heeft nieuwe lenzen gekregen na een staar-operatie (van geheel andere orde natuurlijk) maar blijft last houden in de schemer en van schitteringen op de rand van de lens, komt ook maar 1 op de heel weinig keren voor maar zo langzamerhand schijnt het te verminderen of ze went eraan natuurlijk Misschien een opsteker voor jou?
Ik heb ook wel zin in een bak thee... iemand nog een stukje tulbandcake erbij? We hebben een heel druk maar gezellig weekend gehad met veel visite en kado'tjes. Zondag's was de laatste visite er en Tobias had het zó gehad met ze (gezin met een tweeling waarvan de moeder alléén drukker is dan een hele peuterklas ) dat hij een paar keer de kamer is uitgelopen om de rust op te zoeken . Toen hij naar bed ging vroeg hij waar C. nu was, want die was 'véél meer gezellig dan deze visite, mama' kind had groot gelijk!

En net hoor ik dat mijn schoonmloeder heeft lopen stoken en dingen vertellen die maar half waar zijn Ik zit er hard over te denken om haar vanavond te bellen en te vragen wat er aan de hand is en waarom ze dat gedaan heeft. Ik ben
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:12:59 #28
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62743490
pinq, kijk hier eens Hardloopschema op je mp3-speler #11

Werkt voor mij heel erg goed
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:14:32 #29
3011 E.T.
pi_62743528
en mijn hoofd zit vol en dat doet zeer

Mous, wat een schrik!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:20:40 #30
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62743682
Stomen E.T.! Het helpt echt en lekker zies zout water opsnuiven *ril* maar werkt wel, beterschap!
Pm is het wel droog bij jou? Hier regent het pijpestelen nl
Ylana
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:27:07 #31
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62743816
gefeliciteerd Jelief en Saffier
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_62743929
Mous, gets en dan zo vlak na elkaar.

ET ruilen? Mijn keel zit vol en als ik hoest voelt het alsof ik stik en mijn ribbenkast doet pijn van al het hoesten. Maar gelukkig zijn mijn longen schoon
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_62743955
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:31 schreef moussy het volgende:

[..]

2 weken?? 6 uur toch minimaal?
Ik heb harde lenzen. Eerste keer een week uit gehad, toen konden ze geen goede meting doen, dus nog een week met bril, en toen ging het wel.

Ik heb nu dus twee brillen, eentje die ooit is opgemeten toen ik mijn lenzen een dag uit had en eentje die is opgemeten toen ik mijn lenzen twee weken uit had. De eerste doe ik op zodra ik mijn lenzen uitheb, dan zie ik prima. De andere doe ik 's morgens op, want met die ene zie ik dan al niet meer goed

En toen wilde ik voor laseren gaan, moest dus mijn bril minstens twee maanden op. En toen bleek de sterkte dus ook niet goed. Ik heb rare ogen, brilleglazen zijn anders als wat het apparaat meet dat mijn ogen moeten zijn, en als ze mijn ogen testen dan komt er weer wat anders uit

Vandaar dat ik het laseren maar heb laten zitten. Het risico dat ik een restwaarde hou, dat ik toch last krijg van de staar die er zit, is het me niet waard. Zeker niet toen ik een tijdje zachte lenzen heb gedragen, van die daglezen. Ik zag er zo slecht mee ik kon niet eens meer lezen. Wat een horror, stel dat dat permanent zou zijn
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:37:52 #34
13151 crew  Rewimo
pi_62744104
Mous, wat een narigheid allemaal Kan me voorstellen dat die ene collega het niet meer zag zitten. En die andere zijn aanhanger kwijt, oei!

Ik vind brillen ondingen trouwens. Heb er wel eentje voor als ik mijn lenzen niet in kan. En mijn armen worden langzamerhand ernstig te kort dus ooit (binnenkort) zal ik die mooie leesbril toch eens uit mijn tas moeten halen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:45:14 #35
5428 crew  miss_sly
pi_62744300
He mous, wat een berichten

Ik heb ook een bril, voor die enkele keer dat ik mijn lenzen niet in heb/kan. Ik heb echter 24 uurs maandlenzen: ik doe ze in op dag 1, hou ze 30 dagen in (ook 's nachts) en dan doe ik er een nieuw paar in. Ideaal
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:23:38 #36
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62745595
Mous
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_62745942
Gadver wat een ellende Mous, sterkte voor jullie.

Over ellende gesproken ik ben zo blij dat ik eindelijk een afspraak heb gemaakt bij de notaris om het een en ander vast te laten leggen in een testament in geval van dubbele ellende. Je moet er toch niet aan denken dat je dat soort dingen niet geregeld hebt en je kinderen de dupe worden van allerlei wanpraktijken bij de kinderbescherming doordat ze daar naartoe worden gescheept in geval van bijv overlijden. Van de week mijn ouders gevraagd of zij de zorgtaak op zich willen nemen in het geval mijn man en ik komen te overlijden en mochten mijn ouders komen te overlijden dan wordt het stokje overgedragen aan mijn schoonvader.
pi_62745978
Dat moeten wij ook nog doen!
pi_62746055
www.goedkoopstenotaris.nl kan je bekijken waar je het voordeligst uit bent in je eigen omgeving
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:49:09 #40
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62746414
koppijn sucks
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:37:21 #41
24188 Belana
kloon van belana
pi_62747882
OMG, mijn kind is vandaag een sirene HELP!
die kan echt alleen maar brullen en gillen Is zo fijn als je zelf nog niet helemaal beter bent he
en nee, hij heeft het al gehad, dus dat dat is het niet. Het is een faaaasse, no doubt, maar mag ie ff over zijn dan? Nu?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:39:12 #42
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62747928
breng hem maar naar mij Belana?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:46:57 #43
24188 Belana
kloon van belana
pi_62748143
je zou het nog menen ook he Bar? Als je in de buurt woont wil ik wel graag bij je langs komen, MET mijn kleine sirene uiteraard.

Hij zit nu na veel gedoe eindelijk zijn brood te eten, er zit nogal een kop op de laatste tijd en hij slaapt slecht, dat maakt het niet makkelijker, daar wordt ie chagrijnig van.
stormy waters...
sailin'
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:58:48 #44
5428 crew  miss_sly
pi_62748482
Jeuh Belana, gezellig
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:01:46 #45
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62748566
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 12:46 schreef Belana het volgende:
je zou het nog menen ook he Bar? Als je in de buurt woont wil ik wel graag bij je langs komen, MET mijn kleine sirene uiteraard.

Hij zit nu na veel gedoe eindelijk zijn brood te eten, er zit nogal een kop op de laatste tijd en hij slaapt slecht, dat maakt het niet makkelijker, daar wordt ie chagrijnig van.

Tuurlijk meen ik het, zeker weer na mijn "leuke"dip gisteravond,
en als ik er dan iemand mee kan helpen graag dol graag, dat huilen/serines kan ik wel aan hoor, die dingen mis ik best wel zo nu en dan.

En als ik in de buurt woon, ben je van harte welkom hoor met het grut
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:16:00 #46
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62748989
heb trouwens gisteren een de foto op linnen besteld van Thijs 90 bij 120 en dat voor in de woonkamer voorlopig
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:16:49 #47
24188 Belana
kloon van belana
pi_62749007
Ik begrijp heel goed, of in ieder geval zo goed als ik kan, dat het voor jou nog steeds een hard gelag is Bar, en dat dit soort geneuzel soms enorm dom over komt, maar aan de andere kant weet ik dat jij weet dat dat er dan ook weer bij hoort ofzo. follow me? Uiteraard hou ik van mijn schatje, hij is alleen echt even niet makkelijk nu

was er een reden voor de dip? Of komen die zomaar zonder aankondiging? een dikke voor je!
Al zicht op woonruimte?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:18:37 #48
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62749062
mja ik denk de combinatie met de film die ik gekeken heb en dat ik me gisteren even echt helemaal alleen voelde.

Nee nog niet, maar ben ook echt te druk geweest afgelopen maand om er rustig naar te gaan kijken
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:22:14 #49
5428 crew  miss_sly
pi_62749171
Ach Bar, wat naar dat je je zo alleen voelde. En dan voelt zo'n dipje nog veel zwaarder.

Waar ben je aan het kijken? In Haarlem, of meer in de omgeving?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:22:33 #50
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62749180
hahahaha dit is wel grappig (sorry dt dit tussendoor komt)

hoe ik nu woon is in een jonge buurt, ben een van de oudste, en mijn buurvrouwtje ook boven wonend, kan best wel goed zingen, nu heb ik haar ook op msn.
Spreekt ze mij net aan, welk nummer wil je horen?
en nu zingt ze dus liedjes die ik graag wil horen
Hoef hier geen radio aan te zetten
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:23:24 #51
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62749210
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:22 schreef miss_sly het volgende:
Ach Bar, wat naar dat je je zo alleen voelde. En dan voelt zo'n dipje nog veel zwaarder.

Waar ben je aan het kijken? In Haarlem, of meer in de omgeving?
Noordholland helemaal eigenlijk, liefste wel goed aan te reizen naar Alkmaar, maar is niet per see een pré
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:24:25 #52
108648 cattie
lieve moeder
pi_62749259
Belana, dat is geen leuke fase, dat weet ik nu ook uit ervaring. Ik ben wel eens keihard mee gaan huilen. Maar ook aan deze fase komt een eind, Ive is de laatste tijd over het algemeen erg gezellig. Slaapt Ezra nog wel tussen de middag? Ive doet nu zijn dut en dat is voor ons beiden ook altijd fijn.

Bar ik kan me niet eens een voorstelling maken hoe het voelt voor jou.
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:24:58 #53
5428 crew  miss_sly
pi_62749277
Noord-Holland is groot Heb je je al ingeschreven bij woningcorporaties of ga je liever particulier?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:29:11 #54
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62749417
Cattie het is nu al aardig een plekje geworden in m'n leven, maar soms komt het gewoon in alle hevigheid opzetten.
Denk dat zoiets normaal is.

Belana ik weet idd hoe het is als een kindje zo kan "krijsen"dat je er knettergek van word en het liefste hem achter het behang wilt plakken, hoeveel je er ook van houd.
en idd het stopt een keertje dat gehuil

Maar vind niet dat jullie "zeuren om niets" heel soms vind ik het ook wel een "leuk"
Nog niet zo lang geleden in de zaak een kindje wat gewoon niet te genieten was, en maar vervelend en maar gillen, en toen dacht ik nog,
Eigenlijk wel fijn dit, ik trek zo de deur van de zaak dicht en ga naar huis,terwijl zij er last van hebben
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:30:00 #55
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62749447
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:24 schreef miss_sly het volgende:
Noord-Holland is groot Heb je je al ingeschreven bij woningcorporaties of ga je liever particulier?
Yep sta er bij 3 ingeschreven, maar kijk ook particulier.
Maar het heeft geen haast ook persoonlijk, heb alle tijd
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:32:14 #56
13151 crew  Rewimo
pi_62749541
Het lijkt me erg dubbel, Bar, ik kan me dat laatste ook best voorstellen hoor

Enne, Belana, als ze 8 zijn huilen ze niet meer de hele dag Fijn vooruitzicht, toch?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:34:35 #57
24188 Belana
kloon van belana
pi_62749630
das gezellig Bar
voe je je gelijk minder alleen ook

dit was een spuit elf reactie zonder F5 enzo op het zingen van je buurvrouw

ach ja, het is ook een fase, dat zie ik nu met Liam, die is heel lang ook niet makkelijk geweest en nu gaat het best heel goed, maarja, met een bijna 5 jarige kan je wat beter praten
Overigens is Ezra nu lekker met een auto door het huis aan het racen, woeiiii
cattie, hij slaapt nog wel 's middags, maar hij slaapt gewoon slecht, is 's nachts veel wakker nog steeds en dat helpt niet he. we merken het altijd gelijk als ie aan 1 stuk door geslapen heeft, dan is ie beter te pruimen Ik moet nodig naar de homeopaat, maar heb even geen geld.

heej Bar, Hoorn is dus ook een optie begrijp ik?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:38:59 #58
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62749769
Ah, arme Ezra... die is natuurlijk lekker van de leg door dat uur. Kom maar even brengen zou ik zeggen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:40:50 #59
24188 Belana
kloon van belana
pi_62749825
dat uur helpt ook niet nee

en nu zit ie te zingen

poezie maaaaauw
kommesgaauuuw
Ideaaaaaa Poeff

stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:43:14 #60
3011 E.T.
pi_62749905
Belana toch.. je weet toch dat Hoorn - Alkmaar een k*t-weg is?
En dat wil je Bar aandoen?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:47:35 #61
94046 PM-girl
pi_62750038
Saffier, het is en was droog, gelukkig ligt de stoep niet meer open dus konden we wel weg straks, met de auto

Belana, wat lief he, als ze zelf gaan zingen! Ik ben Simon al sintliedjes aan het leren.
En we hebben geschminkt vanmorgen
*
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:02:50 #62
7074 moussy
kuttekop
pi_62750458
Ik heb een brilletje besteld kinderbrilletje én volgens mij ben ik zelfs goedkoper uit dan bij specsavers. In 5 min was ik klaar, daarna pas verhaal gedaan over de conculega en ze waren het met me eens, belachelijk.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:10:34 #63
3011 E.T.
pi_62750704
pffff... Saskia doet vanaf a.s. donderdag mee met Kidzzdance.. met als afsluiter op 18 december een 'uitvoering' voor alle ouders.
En precies die 18e december hebben we van Swets z'n werk groot kerstdiner met alles er op en er aan
Daarvoor moeten we om uiterlijk om 5 uur de deur uit en van daar uit gaan we met de bus ergens heen.

En aangezien in de dans bevestign ook voor 18 december nog een les staat, vrees ik dat dat niet voor 5 uur klaar is natuurijk..

Gelukkig duurt het nog wel even, maar ik zit er wel nu al mee in m'n maag
  Jubileum moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:10:36 #64
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62750706
Door een gigastroomstoring was ik vanmorgen pas om 10 uur op kantoor. Niet dankzij de ns maar door een collega, die mij herkende (ik wist echt niet wie zij was maar ze had me vaker gezien met mijn voormalig chef) en van het perron plukte. Of ik mee wilde rijden met de auto? Lief he?
Ik zit nu steeds de site van de NS te checken maar vooralsnog kan ik nog niet naar huis toe met de trein en die collega met de auto is al naar huis gegaan. Zouden ze hier stretchers hebben op kantoor?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:16:13 #65
3011 E.T.
pi_62750889
Lois
Bij de NS weet je het natuurlijk nooit Succes alvast!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:17:43 #66
13151 crew  Rewimo
pi_62750933
Lois, was de NS ook al gestoord? Ik las hier ergens iets over de stoplichten in A'dam die het niet deden. Rijdt de NS helemaal niet? Kun je niet met OV naar ergens waar ze wel rijden?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:27:41 #67
24188 Belana
kloon van belana
pi_62751242
sjees lois, daar ben je weer lekker mee. woont er niemand anders in de buurt daar?
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:31:37 #68
13151 crew  Rewimo
pi_62751362
Volgens de NS zelf rijden er wel bussen op het traject. Maar ja, ik ken dat...
  Jubileum moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:35:04 #69
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62751460
Volgens ooggetuiges zijn er geen bussen, of soms 1 bus waar 200 man in moet. Dat durf ik niet, dat is me veel te druk. Ik ga vanavond proberen via Haarlem thuis te komen, en haal mijn auto morgen wel op ofzo. Geen idee... Ik heb al de aanbieding van een hotelkamer gekregen en een logeerbed bij een collega maar ik ben toch liever thuis.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62751502
Waar werk je lois?? als het een beetje redelijk in de buurt is van den haag kom ik je zo halen hoor.
  Jubileum moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:40:23 #71
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62751631
Lief van je Tico maar het is compleet de andere kant van West Nederland
Ik ga maar weer eens serieus werken en zie het wel om 5 uur. Als jullie me vanavond niet online zien zit ik nog ergens op een station
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:47:50 #72
13151 crew  Rewimo
pi_62751855
Ik zit ook niet meer in de buurt Hadden we best op kunnen lossen als ik nog in Haarlem was.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:49:50 #73
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62751909
altijd leuk als je uitkering ineens stopt met uitbetalen terwijl je er wel nog recht op hebt
Today is life -

Dale Carnegie
pi_62751982
Zit je mooi zonder geld. Enorm balen!
pi_62752061
Lois, wat balen! ik had 2 weken geleden ook last van een grote stroomstoring, was ik bijna 2 uur te laat op m'n werk. erg vervelend! toen ik terug moest 's middags was 't gelukkig wel weer verholpen. succes!

ynske, heb je dat al zovaak meegemaakt dan? nee hartstikke kl*te natuurlijk. snel aan de bel trekken!
pi_62752352
Lois sna da je liever thuis bent, heel lief dat ze het aanbieden, maar thuis is toch fijner.

Ynske dat is prut!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:15:56 #77
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62752833
net gebeld
de sukkels zijn vergeten om de datum op te schorten na mn vorige afspraak

morgen word ik terug gebeld wanneer er tot uitbetaling overgegaan word (t staat al stil vanaf 12 okt)
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:32:50 #78
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62753371
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:34 schreef Belana het volgende:
das gezellig Bar
voe je je gelijk minder alleen ook

dit was een spuit elf reactie zonder F5 enzo op het zingen van je buurvrouw

heej Bar, Hoorn is dus ook een optie begrijp ik?
Ik ben maar even naar de buuv gegaan, net zo gezellig en idd nu minder alleen voelende, nu hoeft dat voor vanavond ook niet omdat ik straks lekker met een goede vriend ga eten.

Maaaruh idd Hoorn zou ook een mogelijke optie kunnen zijn ja, hoezo
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:39:00 #79
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62753565
Ynske dat is ronduit nog zachtjes uitgedrukt..... hopelijk is het snel terug in orde
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:46:13 #80
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62753843
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:32 schreef _Bar_ het volgende:

Maaaruh idd Hoorn zou ook een mogelijke optie kunnen zijn ja, hoezo
Denkt dat Belana een oppas zoekt
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:49:34 #81
5428 crew  miss_sly
pi_62753973
Belana, woon jij in Hoorn? Of had ik dat al eens gevraagd
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:51:14 #82
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62754027
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:46 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Denkt dat Belana een oppas zoekt
Als ze dan ook voor kost en inwoning zorgt dan bied ik mij per direct aan
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:16:26 #83
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62754951
Ik ben een muts echt hoor....

Had even scooter uitgeleend aan de buuv, loop naar beneden toen ze terug kwam en klap mijn deur dicht en had geen enkele sleutel bij me... had mezelf dus letterlijk buiten gesloten....

Nu is dit wel een rustige buurt overdag, maar wel geregeld politie in de straat, zo ook net dat moment, en die ons maar in de gaten houden, en ik lag helemaal in een deuk om mijn eigen stommiteit, samen met buuv zitten klooien, had 1 geluk deur zat niet op slot op slot dus konden hem gelukkig open krijgen...
pi_62755362
haha, ik ken het. Mijn buurman kwam ook eens vragen of hij bij mij even over de schutting mocht klimmen...
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:45:16 #85
24188 Belana
kloon van belana
pi_62755851
Bar, je hebt PM
en yes, ik woon in Hoorn
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:07:54 #86
108648 cattie
lieve moeder
pi_62756595
Lois, kom je nog thuis denk je? Succes!

Even een vraagje. In november zijn mijn man en ik 10 jaar bij elkaar. We willen dat vieren met een luxe etentje en een nachtje weg, in de omgeving van Zwolle ivm Ive's logeeradres. Weet iemand daar nog iets moois/leuks/bijzonders? We wilden naar de Bokkepruik, maar die zitten vol. Liberije is iets boven budget.
pi_62758790
Kruidvat-hotel-kaartje op de kop tikken en een lekker luxe suite uitzoeken Verder zou ik het niet weten, wel alvast gefeliciteerd!

DJMO, weet niet of je hier leest, maar hoe ben je geslaagd vandaag voor je kleding? Heb je wat moois kunnen vinden?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:57:34 #88
13151 crew  Rewimo
pi_62759257
cattie, misschien via weekendjeweg.nl?
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:59:54 #89
7074 moussy
kuttekop
pi_62759306
Kruidvathotel kaartjes schijnen landelijk uitverkocht te zijn en aan het einde van de week komen er 100 p filiaal binnen, dat is wat mij bij kruidvat verteld werd vanmiddag.

Ik ben 100 euro goedkoper uit bij Hans Anders dan bij Specsavers Ik dacht nog wel dat Specsavers goedkoper zou zijn, ik ben blij dat ze zo moeilijk hebben gedaan
pi_62759362
Ja, ik zag ook dat ze nú al op marktplaats staan
Maar als je ze wilt hebben dan kun je ze nu nog tegen kostprijs bemachtigen via marktplaats (hoop ik), maar over een weekje zullen die wel flink in prijs stijgen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:02:36 #91
7074 moussy
kuttekop
pi_62759384
Of vrijdag vroeg de kruidvat in rennen, dan komt de vracht nml binnen.
pi_62759396
Ik was ook al vroeg bij het Kruidvat, maar helaas.....
pi_62759700
Ja, wij krijgen de folders dus altijd te laat. Dus ik grijp wel vaker mis met dit soort acties. Mn moeder is vanmorgen wel naar het kruidvat gegaan voor die kaarten voor mn zusje en ze was er al voor openingstijd. Toen de winkel open ging waren er drie mensen voor haar, de eerste nam 14 van die dingen, de tweede 8 en de derde 12; en mn ma nam er beschaafd 2
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:25:55 #94
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_62760153
Lois Bar Mous Belana Lishe

Alle andere moeten er één delen.
... ♥ ik mis je ♥
  Jubileum moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:29:10 #95
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62760266
Wauw een eigen kusje Ik heb dat niet verdiend hoor Fluf maar ik neem hem graag aan.

Ik ben veilig thuis gekomen Vlak voor ik wegging begon het enorm te onweren, dus ik begon hem al te knijpen want zo begon het vanmorgen ook maar op een wisselstorinkje na ging de reis voorspoedig.
Ik blij, kids blij en Jeroen helemaal blij
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62760289
Mijn vriend heeft als verrassing 2 kaarten bij Kruidvat gehaald Ik wist niet eens dat ze er waren

Fijn Lois dat de terugreis goed is gegaan
pi_62760320
Fijn dat je thuis bent Lois! Ik zat al te kijken of er iets op AT5 stond over die storing.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:35:41 #98
108648 cattie
lieve moeder
pi_62760528
Gelukkig ben je goed thuis gekomen Lois!

Over die kruidvatactie had ik al gelezen dat die in de mist was gegaan. zie hier
Weekendjeweg had ik al gekeken, maar daar kreeg ik niet echt iets zinnigs uit. Ik zoek nog even verder.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:38:47 #99
24188 Belana
kloon van belana
pi_62760675
oe gelukkig lois!

phluphy een terug dan
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:42:01 #100
7074 moussy
kuttekop
pi_62760807
Ah fluf
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:43:36 #101
24188 Belana
kloon van belana
pi_62760865
deze ziet er goed uit cattie maar dan ook nog een restaurant dus

edit: ow nee

Sandton Hotel Pillows beschikt over een aangenaam restaurant dat zich kenmerkt door een warme, informele sfeer, waar veelzijdige gerechten, zoals regionale en mediterrane specialiteiten geserveerd worden.

Als lunchspecial is er de Pillows Speed Lunch die bestaat uit een hoofdgerecht, een glas wijn en een kop koffie.

's Avonds zult u bediend worden door de professionele gastheren en gastvrouwen die een gastvrije ambiance creëren. Zij kunnen u alles vertellen over de wijnen en de gerechten. Het team kiest elke dag een voortreffelijke wijn om de wijnkaart compleet te maken.

Na het diner kunt u in de lounge ontspannen en genieten van een goed glas wijn, of een lekker kopje koffie met een digestief.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:55:38 #102
108648 cattie
lieve moeder
pi_62761246
Belana, dat ziet er idd goed uit! Die gaat mee naar de volgende ronde. De koperen hoogte lijkt me ook wel erg bijzonder.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:59:01 #103
24188 Belana
kloon van belana
pi_62761418
ja dies ook mooi! Ow heerlijk om jezelf eens echt te verwennen
stormy waters...
sailin'
pi_62762841
haha, jeetje Cattie, ik lach me rot om dat telegraaf-artikeltje van die kruidvatkaartjes, met name die reacties
Natuurlijk is het raar dat sommige mensen er 20 tegelijk meenemen, maarja ach. Om er nou boos over te gaan worden..
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62763651
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:07 schreef cattie het volgende:

Even een vraagje. In november zijn mijn man en ik 10 jaar bij elkaar. We willen dat vieren met een luxe etentje en een nachtje weg, in de omgeving van Zwolle ivm Ive's logeeradres. Weet iemand daar nog iets moois/leuks/bijzonders? We wilden naar de Bokkepruik, maar die zitten vol. Liberije is iets boven budget.
Hoewel ik Hardenberg echt héél leuk vind (en er graag zou wonen) vond ik de Bokkepruik nou niet zo. De Koperen Hoogte is wel heel leuk.

WIj zaten pas in Hotel de Mallejan in Vierhouten. Is niet echt heel dicht bij Zwolle, maar ook niet zo ver er vandaan. Een half uurtje rijden volgens mij ongeveer. Dat was ook een leuk hotel en leuke omgeving. Of de Sparrenhorst in Nunspeet, ook leuk.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:20:19 #106
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62764642
Savens!
Eindelijk effe op de bank geploft. Druk dagje. Huis is helemaal opgemeten tbv een gevelsanering ivm geluidsoverlast en dat gaan ze grondig doen in 2009 ergens!
en wij hebben er vrijwel geen kosten aan en ons huis wordt meer waard
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:48:21 #107
108648 cattie
lieve moeder
pi_62765723
Dank jullie voor de tips, het wordt Sandton Hotel Pillows!
Lekker eten en dan luxe in bad en bed. Hmmmmm
pi_62768961
Hoeveel mag het kosten, Bar (een huisje omgeving Alkmaar bedoel ik)? Ik kreeg toevallig vandaag een nieuwsbrief van Kennemer Wonen, waar ook iets in stond over vrije sector woningen (zonder wachtlijst dus, maar wel iets duurder, vanaf 535 euro stond er).
Een paar links (regio Noord-Kennemerland - Alkmaar en omgeving dus): Funda, www.directwonen.nl, www.vitaliswonen.nl,www.rotsvast.nl, www.woninghuren.com of google even op "huren vrije sector".
  woensdag 29 oktober 2008 @ 00:23:17 #109
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62770198
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 16:45 schreef Belana het volgende:
Bar, je hebt PM
en yes, ik woon in Hoorn
Ik geef je morgen even uitgebreid antwoord erop Belana en alvast bedankt
  woensdag 29 oktober 2008 @ 06:29:55 #110
24188 Belana
kloon van belana
pi_62772034
ow leuk cattie dat ik een leuke voor jullie gevonden heb
Ik wil er zelf ook wel heen

Bar, is ok, graag gedaan
stormy waters...
sailin'
pi_62772820
Goeiemorgen!

Ik ga vandaag shoppen voor een luiertas, ik heb er zo'n zin in!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 29 oktober 2008 @ 08:37:17 #112
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62772868
Moggeh,

Wat leuk reinhilde, heb je ook al een idee van welk soort je wilt hebben?

hier gaat t wat minder
heel tof een kuur voor je longen krijgen
waarvan je gaat en blijft kotsen en de hele nacht naar de wc kunt rennen van de diarree
Today is life -

Dale Carnegie
pi_62772939
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 16:45 schreef Belana het volgende:
Bar, je hebt PM
en yes, ik woon in Hoorn
Ik ook

(volledig nutteloze post ik weet het)

Ynske, beterschap

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2008 08:44:53 ]
pi_62772944
quoten en editen zijn 2 verschillende dingen

[ Bericht 68% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2008 08:43:32 ]
pi_62772974
Oh Ynske, wat vervelend! Je bent wel meteen gestopt met de medicijnen mag ik hopen? HA bellen en andere vragen, want dit is niet goed... sterkte en beterschap!

Ik heb een hele leuke tas gezien van Room7, maar die vind ik echt te duur. (139,-).
Dus of een hele vrolijke a la Room7/Oilily, of gewoon een handige postmanbag. Ik heb een leuke gezien van Replay, misschien wordt het wel een Tagger, ik weet het niet! Zwangere vrouwen kunnen al zo goed kiezen, dus dat wordt leuk.
pi_62773003
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 08:41 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik ook

(volledig nutteloze post ik weet het)
Ik ben wel eens in Hoorn geweest!

En mijn oom heeft 1 van zijn kantoren daar. Wie weet kom ik er dus ooit werken!
pi_62773048
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 08:44 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Hoorn is best aardig... maar wil ooit nog wel eens terug naar Alkmaar (waar ik vandaan kom)
pi_62773128
Alkmaar ken ik net zo goed als Hoorn, niet dus.
Ik vind Hoorn wel een heeeel mooi stadje.

[ Bericht 21% gewijzigd door Reinhilde op 29-10-2008 08:59:27 ]
  woensdag 29 oktober 2008 @ 09:01:59 #119
24188 Belana
kloon van belana
pi_62773337
zow reinhilde, kan ik dara ook komen werken?

lovely, waar woon je? ik zit vlakbij de stad, venenlaankwartier.
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 29 oktober 2008 @ 09:05:32 #120
7074 moussy
kuttekop
pi_62773390
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 08:37 schreef Ynske het volgende:
Moggeh,

Wat leuk reinhilde, heb je ook al een idee van welk soort je wilt hebben?

hier gaat t wat minder
heel tof een kuur voor je longen krijgen
waarvan je gaat en blijft kotsen en de hele nacht naar de wc kunt rennen van de diarree
op naar de huisarts, want dan werkt niet niet (meer). Beterschap!
pi_62773413
Ligt eraan welk beroep je hebt Belaan.
pi_62773425
Het kantoor in Hoorn zit op de Grote Oost.
pi_62773475
Reinhilde :http://forum.fok.nl/topic/1104394
  woensdag 29 oktober 2008 @ 09:13:07 #124
3011 E.T.
pi_62773509
Alle Horinezen verzamelen?
  Moderator woensdag 29 oktober 2008 @ 09:13:23 #125
5428 crew  miss_sly
pi_62773513
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 08:44 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Ik kom regelmatig in Hoorn, want mijn schoonouders wonen daar
pi_62773519
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:01 schreef Belana het volgende:
zow reinhilde, kan ik dara ook komen werken?

lovely, waar woon je? ik zit vlakbij de stad, venenlaankwartier.
Leuk wonen daar? Kersenboogerd (maar dan wel de goede kant )
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:13 schreef E.T. het volgende:
Alle Horinezen verzamelen?
Lijkt me best gezellig

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2008 09:16:23 ]
  Moderator woensdag 29 oktober 2008 @ 09:15:11 #127
5428 crew  miss_sly
pi_62773559
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:13 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Leuk wonen daar? Kersenboogerd (maar dan wel de goede kant )
Volgens mij wonen vrienden vna ons daar ook...ongeveer...ben nog niet zo thuis in wijken en straten enzo
  Jubileum moderator woensdag 29 oktober 2008 @ 09:15:34 #128
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62773573
Bestaat er een goede kant dan? Belana heeft mij die nooit laten zien
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 29 oktober 2008 @ 09:16:40 #129
3011 E.T.
pi_62773594
de goede kant is echt heel ver weg, Lois
pi_62773647
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:15 schreef Lois het volgende:
Bestaat er een goede kant dan? Belana heeft mij die nooit laten zien
Tuurlijk, overal heb je toch goede en slechte wijken.
Ik mag in iedergeval niet klagen. Heb alles dichtbij, station, bushalte, supermarkten, school, huisarts, CB, tandarts.
pi_62773673
Ticootje, thanks, was al naar zoiets op zoek!
Maar alle leuke tassen die daarin staan, zijn natuurlijk niet meer te koop .
  woensdag 29 oktober 2008 @ 09:22:23 #132
56471 pinquit
oh my lama!
pi_62773719
nieuwe laarzen
pi_62773796
Zien!
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 29 oktober 2008 @ 09:42:41 #134
56471 pinquit
oh my lama!
pi_62774236
Ja!

onmenselijke houding met mn been dwars op tafel.

die pyjamabroek ook (ben ze aan t inlopen )
maar jeej blij mee!!! ze zitten heerlijk (er zit een beertje in )
en er zitten geen ritsen, veters of andere dingen in, kan er dus lekker mee door plassen springen en over stranden struinen.
pi_62774314
hoorn zien & zwijgen.

leuke laarzen pinq!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 09:54:46 #136
24188 Belana
kloon van belana
pi_62774519
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:07 schreef Reinhilde het volgende:
Het kantoor in Hoorn zit op de Grote Oost.
Oei dat is practically mijn achtertuin
stormy waters...
sailin'
  woensdag 29 oktober 2008 @ 09:57:44 #137
24188 Belana
kloon van belana
pi_62774595
tja, de kersenboogerd, laat ik zeggen dat daar wat minder goeie herinneringen liggen
waar ik woon is het heerlijk wonen lovely
het zou iets kindvriendelijker mogen, maar verder vind ik het zalig en wil ik niet meer weg
stormy waters...
sailin'
pi_62774679
Je had mij kunnen wijsmaken dat het een 3/4 pastelkleurige ruitjespantalon was en dat dat mode is dit najaar.
Ik heb al een eeuw geen kleren meer gekocht, I know nothing.
Maar je laarzen zijn leuk!
Hardloper.
IG @webkim
pi_62774733
Leuke laarzen Pinq!!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 29 oktober 2008 @ 10:03:53 #140
56471 pinquit
oh my lama!
pi_62774749
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:00 schreef Webkim het volgende:
Je had mij kunnen wijsmaken dat het een 3/4 pastelkleurige ruitjespantalon was en dat dat mode is dit najaar.
Ik heb al een eeuw geen kleren meer gekocht, I know nothing.
Maar je laarzen zijn leuk!
Maar zelfs dán zou ik nog geen 3/4 pastelruitpantalon aantrekken
pi_62774953
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:57 schreef Belana het volgende:
tja, de kersenboogerd, laat ik zeggen dat daar wat minder goeie herinneringen liggen
waar ik woon is het heerlijk wonen lovely
het zou iets kindvriendelijker mogen, maar verder vind ik het zalig en wil ik niet meer weg
Dat zal best, ik weet niet in welke wijk je hebt vertoefd maar ik vind dat ik niet mag klagen, het kan namelijk altijd erger. Ben allang blij dat ik een dak boven mijn hoofd heb. Het hangt er ook echt vanaf waar je in de Kersenboogerd zit. Maar het valt me hier reuze mee.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 oktober 2008 @ 10:14:50 #142
13151 crew  Rewimo
pi_62775063
Ik stort me zo in de mist Vergadering in het midden van het land. Ik ga maar heel bijtijds weg...
  woensdag 29 oktober 2008 @ 10:19:00 #143
24188 Belana
kloon van belana
pi_62775196
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:11 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Dat zal best, ik weet niet in welke wijk je hebt vertoefd maar ik vind dat ik niet mag klagen, het kan namelijk altijd erger. Ben allang blij dat ik een dak boven mijn hoofd heb. Het hangt er ook echt vanaf waar je in de Kersenboogerd zit. Maar het valt me hier reuze mee.
ik woonde er op zich ook prima hoor (vlak naast het station), heb gewoon wat minder leuke prive-herinneringen
stormy waters...
sailin'
pi_62775256
rewimo, in het midden van welk land? succes met de mist, hopelijk trekt ie snel op.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 29 oktober 2008 @ 10:32:13 #145
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62775567
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:05 schreef moussy het volgende:

[..]

op naar de huisarts, want dan werkt niet niet (meer). Beterschap!
thnx

heb een nieuwe kuur meegekregen
overreactie van maag op andere tabletten
en proberen om zoveel mogelijk steeds slokjes te drinken
morgen zou t beter moeten gaan
Today is life -

Dale Carnegie
pi_62775647
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:19 schreef Belana het volgende:
ik woonde er op zich ook prima hoor (vlak naast het station), heb gewoon wat minder leuke prive-herinneringen
Dat is wat anders Fijn dat je nu wel lekker je plek hebt gevonden. En lekker dicht bij het centrum
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:32 schreef Ynske het volgende:
thnx

heb een nieuwe kuur meegekregen
overreactie van maag op andere tabletten
en proberen om zoveel mogelijk steeds slokjes te drinken
morgen zou t beter moeten gaan
Liever vandaag dan morgen Yns, hopelijk doet deze kuur wel wat nodig is.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2008 10:35:57 ]
  Moderator woensdag 29 oktober 2008 @ 10:44:24 #147
5428 crew  miss_sly
pi_62775968
Ik heb een keer gewinkeld in Hoorn en ik vind het centrum best leuk met ook leuke winkels. Bij Vanillia ben ik toen echt zo goed geholpen! Heel aardig personeel, reden om de volgende keer weer daarheen te gaan ipv hier in Amsterdam

En we hebben er ook lekker gegeten in dat restaurantje aan het water...even denken hoet het ook alweer heet... Restaurant Zuid. Met mooi weer, schitterend uitzicht en het eten was ook goed.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 10:47:06 #148
3011 E.T.
pi_62776050
'dat restaurantje aan het water' .. Dat zijn er wel een stuk of 20
Tally-Ho kwam ik ook regelmatig, vooral toen ze nog in het pand van de Vanillia winkel zaten
pi_62776195
Ik pleit toch wel voor een H&M hier in Hoorn, maar ik zie dat voorlopig niet gebeuren.....
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:02:29 #150
24188 Belana
kloon van belana
pi_62776619
Ja dat zou zeker leuk zijn lovely! die mis ik hier zeker
stormy waters...
sailin'
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:13:31 #151
61800 Rottdog
pi_62776976
Hoorn nog nooit geweest

Vanmorgen krabben 2 cd hoesjes om het leven geholpen, had dus geen krabber

Pinquit nice boots

Hoest eigenlijk met Vivi ff tijd niet gezien.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:17:09 #152
3011 E.T.
pi_62777068
Hoorn had ook een jaar of 10 nodig om een C&A in het centrum te krijgen.. Ik gok op nog een jaar of 7 voor H&M
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:34:38 #153
24188 Belana
kloon van belana
pi_62777692
als het hetzelfde gaat als met een bioscoop dan gaat het nog minimaal 25 jaar duren
stormy waters...
sailin'
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:41:52 #154
3011 E.T.
pi_62777938
wat is er eigenlijk met Victoria bioscoop gebeurd? is die er nog?
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:58:22 #155
24188 Belana
kloon van belana
pi_62778402
Ik geloof dat die er nog zit, maar zeker weten doe ik het niet eens. Ik ga nooit in Hoorn en al helemaal niet daar, wat een zooi was dat altijd, en koud!
stormy waters...
sailin'
pi_62778566
Zo ik ben weer wakker . Kreeg een enorme behoefte mijn ogen dicht te doen, en nu het nog kan, hotsa, lekker nog even geslapen! Nu wel weer een kramperige buik met een drukke baby .

Ik ga zo toch maar even winkelen voor een luiertas, ik zit alleen een beetje in dubio. In de stad kan ik gaan kijken bij de Bijenkorf, V&D, tassenwinkel, Sterre&Tijl, etc. maar in de Fred heb ik ook een leuke gezien.

Wat een onderwerp om je druk over te maken..

[ Bericht 18% gewijzigd door Reinhilde op 29-10-2008 12:20:12 ]
  woensdag 29 oktober 2008 @ 12:07:48 #157
3011 E.T.
pi_62778651
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:58 schreef Belana het volgende:
Ik geloof dat die er nog zit, maar zeker weten doe ik het niet eens. Ik ga nooit in Hoorn en al helemaal niet daar, wat een zooi was dat altijd, en koud!
Ik ging ook altijd naar HHW, stuk relaxder

hoewel ik ook nog wel leuke herrinneringen heb aan films in Victoria 2 (aan de achterkant)..
  woensdag 29 oktober 2008 @ 12:18:57 #158
24188 Belana
kloon van belana
pi_62778955
juist daar was het vaak zo koud ET dan ging de kachel aan als we binnen kwamen en dan zat je daar met je jas aan en sjaal om

edit: maar ws zocht jij de warmte op een andere manier???
stormy waters...
sailin'
  woensdag 29 oktober 2008 @ 12:45:01 #159
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_62779668
* Noli. komt het bankje binnen hossen! *

Mooie laarzens Pinq!

Ik heb nieuw haar!
Ik had laatst toch gezegd dat ik Kinki/Kinky-model zou wezen voor de kapster hier? Ik was dus model voor haar partner in crime. Was leuk! De 'leraar' was een jongen die vroeger de Kinki-kapper in L'warden had en daar ook alle kappers/kapsters opleidde. Erg interessant om al die techniekjes te zien en erg gelachen.

Oké... Pics or it didn't happen..

Geen foto's van te voren gemaakt natuurlijk.. Bij de kapper zelf wel trouwens.
Ik had dus zoiets:

alles op één lengte en dan al tot op mijn schouders zoals dit ongeveer:

En nu:

Het valt me nog wel mee met hoe Kinki/Kinky het is. Maar ik vinnut wel heeeeeeel erg gaaf geworden.
Het is echt zo'n model wat altijd in die modellenboeken staan maar die eigenlijk niemand echt durft te nemen.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_62779771
Staat je echt heel erg goed, Noli!! Leuk!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 12:55:40 #161
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62779982
Leuk Noli! ik denk dat het kinky-er is als je het in een gewaagde kleur verft. Maar buiten dat, staat je superleuk!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:01:12 #162
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_62780145
Ja dat wou ik ook wel (lekker laten knallen) Maar er was helaas geen tijd meer voor een kwak verf.
(misschien datik er binnenkort zelf wel weer een lekkere pluk knalkleur (fuchsia ofzo) ingooi)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_62780182
Wauw Noli! Mooi! mail nog gelezen?
pi_62780189
ik vind 't je ook heel leuk staan Noli!
pi_62780462
Noli, echt heel hip, staat super hoor!
  Moderator woensdag 29 oktober 2008 @ 13:21:45 #166
5428 crew  miss_sly
pi_62780636
Noli, wat leuk! staat je goed. En dan inderdaad een lekkere knalkleur erin
pi_62780714
Noli, ik vind het een leuk kapsel. Leuk ook met die lange plukken ertussendoor.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:34:06 #168
24188 Belana
kloon van belana
pi_62780960
Tof! Noli echt heel heel leuk!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:37:07 #169
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62781037
Hoe is de werkgelegenheid in Hoorn
Ook wel handig als verkast vanuit het zeeuwse naar het noorden

Leuk kort koppie Nolli !!!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:39:58 #170
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62781121
Gaaf kapsel Noli! Echt heel erg tof!
pi_62781189
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:37 schreef _Bar_ het volgende:
Hoe is de werkgelegenheid in Hoorn
Ook wel handig als verkast vanuit het zeeuwse naar het noorden
Leuk kort koppie Nolli !!!
Hangt er vanaf wat je zoekt denk ik.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:50:12 #172
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62781339
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:43 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat je zoekt denk ik.
Ik ben een horeca mens bedienings kant en leidinggevende
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:59:22 #173
24188 Belana
kloon van belana
pi_62781550
het stikt hier wel van de horeca iig Bar
ik zal de kranten eens in de gaten houden
stormy waters...
sailin'
pi_62781566
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:50 schreef _Bar_ het volgende:
Ik ben een horeca mens bedienings kant en leidinggevende
Kroegen/restaurantjes zat!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 14:01:19 #175
24188 Belana
kloon van belana
pi_62781604
nou, kijk, das hier vlakbij:

check

of deze
stormy waters...
sailin'
  woensdag 29 oktober 2008 @ 14:02:16 #176
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62781631
We gaan zo wel lekker op het gemakkie de goede kant op

Affijn ik ga me ook maar eens gereed maken, eerst nieuw uitzetbord schilderen en daarna nog maar wat mensen bedienen

Ik kom hier serieus nog uitgebreid op terug, maar eerst werken vandaag
  woensdag 29 oktober 2008 @ 14:06:10 #177
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62781712
Die laatste vind

ik wel heel leuk persoonlijk spreekt me wel aan alweer een stappie hoger

Zal m'n cv eens terug uit het stof halen
  woensdag 29 oktober 2008 @ 14:12:02 #178
192966 Peaceful
Altijd Lief !!!
pi_62781825
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:07 schreef cattie het volgende:

Nog even een reactie

Hotel Wientjes staat vrij hoog aangeschreven in Zwolle. Ook het hotel ernaast (Pillows) is een bezoekje waard. Het ligt vlak bij het station en is 10 min lopen naar de binnenstad.

Ennuh: gefeliciteerd
  woensdag 29 oktober 2008 @ 14:12:31 #179
3011 E.T.
pi_62781841
Hoe formeel/chic wil je, Bar?

ik heb gewerkt in een oude boerderij die nu 'partycentrum' is met ook een a la carte restaurant, maar ook in een heel chic restaurant waar je geen feestavond geeft, maar gedistingeerde feestjes
  Moderator woensdag 29 oktober 2008 @ 14:17:33 #180
5428 crew  miss_sly
pi_62781987
Dat partycentrum waar jij het over hebt, klinkt bekend, ET. Jij bent ook in Hoorn opgegroeid begrijp ik?
  woensdag 29 oktober 2008 @ 14:22:42 #181
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62782121
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:12 schreef E.T. het volgende:
Hoe formeel/chic wil je, Bar?

ik heb gewerkt in een oude boerderij die nu 'partycentrum' is met ook een a la carte restaurant, maar ook in een heel chic restaurant waar je geen feestavond geeft, maar gedistingeerde feestjes
Dat maakt mij niet zo heel veel uit zolang het maar geen snackbar word zeg maar, ik heb in mijn hele werkcarrierre van heel chic tot mosselrestaurant gewerkt, en bedrijfscatering gedaan bij Albron en Bij van hecke tegenwoordig is dat Sodexo.

Maar ik ben er nu echt vandoor.

Fijne dag nog
  Jubileum moderator woensdag 29 oktober 2008 @ 14:25:45 #182
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62782186
Rottdog ik moest ook enorm krabben vanmorgen, kreeg het bijna niet van de auto af

Ik mag morgen de hele dag op Ruudje passen Ik ben er helemaal blij van, hij is ziekjes het arme wurm, en nou kan hij niet naar het kdv. Dus komt hij bij tante Lois
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62782733
Lois wat gezellig!

Ik ga zo naar de kapper. Even lekker een verwen-momentje voor mezelf. Ik ga er een kleurspoeling doorheen laten gooien, ondanks dat iedereeen hier zegt dat echte haarverf geen kwaad kan vind ik dat toch een beetje eng, dus kleurspoeling. Ik vind het zooooooo lekker als mijn haar gewassen wordt en gefrut.
pi_62782806
Volgens mij kan het geen kwaad, maar kan de kleur anders uitpakken door de hormonen...
  Moderator woensdag 29 oktober 2008 @ 14:55:19 #185
5428 crew  miss_sly
pi_62783052
Mijn kapster zei dat de berichten daarover heel verschillend zijn. Er zijn onderzoeken waaruit blijkt dat het geen kwaad kan en juist wel. Zij zelf adviseren daarom voor de zekerheid altijd een spoeling ipv verf. Better safe then sorry

Veel pleizer Reinhilde, geniet er van
  woensdag 29 oktober 2008 @ 15:06:25 #186
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_62783406
Reinhilde als je toch een roomseven tas wil hebben, je moet even online zoeken!
ik heb er net zelf ook een gekocht zooo leuk een roze
Maar online vind je vaak veel goedkopere aanbieders.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 16:12:07 #187
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62785424
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:12 schreef Peaceful het volgende:

[..]

Nog even een reactie

Hotel Wientjes staat vrij hoog aangeschreven in Zwolle. Ook het hotel ernaast (Pillows) is een bezoekje waard. Het ligt vlak bij het station en is 10 min lopen naar de binnenstad.

Ennuh: gefeliciteerd
JAAAAAAAA hotel Wientjes....
Ik zit dus al vanaf gister te denken en te denken.... Maar volgens mij is het Pillows geworden. Maar ik slaap in ieder geval weer rustig.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 16:54:32 #188
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_62786722
O en Cattie, er zijn zoveel leuke eetadresjes in Zwolliewood.
Laatste keer hebben we gegeten bij restaurant Moor: www.restaurantmoor.nl
Allerlei kleine gerechtjes, maar ook weer geen tapa's. Je kunt zo uren tafelen daar. Ook leuk om te blijven hangen daar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 16:57:27 #189
190853 RockabeIIa
pi_62786802
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:25 schreef Lois het volgende:
Ik mag morgen de hele dag op Ruudje passen Ik ben er helemaal blij van, hij is ziekjes het arme wurm, en nou kan hij niet naar het kdv. Dus komt hij bij tante Lois
Als het nou morgen om 1 of andere reden niet doorgaat dan wil ik wel oppassen op Ruud
Krijgen we dan morgenavond ook een fotospam?
  † In Memoriam † woensdag 29 oktober 2008 @ 18:02:21 #190
7074 moussy
kuttekop
pi_62788355
Breng je Brent dan hier heen?

Ik zit voor René dread hairfalls te knoppen, best grappig, tis weer eens wat anders voor de zo maar.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 oktober 2008 @ 18:14:37 #191
13151 crew  Rewimo
pi_62788605
Bix, ik moest naar Zeist

Noli, wat staat je dat goed!
pi_62789942
Mijn haar is weer mooi van kleur! Geen grijs meer, geen verbleekte punten, maar mooi chocolade-bruin!

En tas is gelukt, ik heb een mooie tas van McGregor met 55% korting gescoord, minder leuk dan de Room7 tas, maar nu was ik wel 70 euro minder kwijt.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 19:15:05 #193
190853 RockabeIIa
pi_62790001
Oja, Nolia ik zag je foto's Ik vind het hartstikke leuk staan! Dat heeft die kappert goed gezien!

Moussy, uhm... nee? Brent is zo ontzettend grappig in de buurt van babies, dat kan ik gewoon niet missen (maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat Baby Ruudje inmiddels ook al een uit de klauwen gewassen beer is )

reinhilde - foto!
  Jubileum moderator woensdag 29 oktober 2008 @ 19:47:32 #194
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62790951
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:57 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Als het nou morgen om 1 of andere reden niet doorgaat dan wil ik wel oppassen op Ruud
Krijgen we dan morgenavond ook een fotospam?
Je mag rustig langskomen hoor maar de kans om op Ruudje te passen geef ik niet snel op. Fotospam kan geregeld worden.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62791038
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 18:02 schreef moussy het volgende:
Breng je Brent dan hier heen?

Ik zit voor René dread hairfalls te knoppen, best grappig, tis weer eens wat anders voor de zo maar.
wat is dat nou weer?

Ik heb vanmiddag 2 pompoenen uitgehold en er gezichtjes in gemaakt. Ze staan nu heel gezellig met een waxinelichtje erin op het dakterras.
En de pompoensoep was
  woensdag 29 oktober 2008 @ 19:50:27 #196
24188 Belana
kloon van belana
pi_62791060
pffff.... nick heeft een bijeenkomst vanavond en dus moest ik de kinderen alle 2 ophalen, eten geven en in bed werken, het zweet staat op mijn voorhoofd man. Ik heb zo'n bewondering voor alleenstaande moeders/vaders die dat iedere dag moeten doen!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 29 oktober 2008 @ 19:52:54 #197
94046 PM-girl
pi_62791139
Rottdog, ik zag je sig en foto, is er een familielid van je overleden? Sterkte in elk geval!
*
  Jubileum moderator woensdag 29 oktober 2008 @ 19:54:33 #198
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62791199
Ik heb mijn zwaar irritante collega vanmiddag bijna vermoord, vanwege mijn ernstige PMS, maar ik werd nog net op tijd gestopt door Belana .Kom ik vanavond thuis in een huis waarbij de jongste haar oren op school had laten liggen vermoed ik Luisteren is er niet meer bij ineens....

Ow en Noli ik vind jouw haar dus helemaal geweldig!
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 29 oktober 2008 @ 19:57:01 #199
94046 PM-girl
pi_62791266
Inderdaad erg leuk Noli!

Ik heb trouwens een mooi zilveren dekje op mijn autoruit gelegd, want krabben doe ik morgen niet nog een keer
*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 oktober 2008 @ 19:59:49 #200
13151 crew  Rewimo
pi_62791352
Spuitbussen, PM
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:02:17 #201
94046 PM-girl
pi_62791426
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:59 schreef Rewimo het volgende:
Spuitbussen, PM
Nee, dat werkt niet voor mij. En die heb je nooit bij de hand wanneer het moet.
*
pi_62791506
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:02 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Nee, dat werkt niet voor mij. En die heb je nooit bij de hand wanneer het moet.
En zilveren matjes wel?
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:11:14 #203
94046 PM-girl
pi_62791705
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:04 schreef snoopy het volgende:

[..]

En zilveren matjes wel?
Ja, want die liggen altijd in de auto en gaan niet op!
*
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:13:13 #204
190853 RockabeIIa
pi_62791771
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:49 schreef snoopy het volgende:

[..]
Ik heb vanmiddag 2 pompoenen uitgehold en er gezichtjes in gemaakt. Ze staan nu heel gezellig met een waxinelichtje erin op het dakterras.
En de pompoensoep was
Happy halloween
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:14:20 #205
190853 RockabeIIa
pi_62791814
snoopy, ik wil wel een foto van die uitgeholde pompoenies van je Ik vind het er altijd superleuk uitzien.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:19:49 #206
94046 PM-girl
pi_62792006
Oja, pompoensoep moet ik nog eens maken!
*
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:20:35 #207
94046 PM-girl
pi_62792035
Rocka, jij en Google-image zijn een goed team, niet waar?
*
  † In Memoriam † woensdag 29 oktober 2008 @ 20:21:28 #208
7074 moussy
kuttekop
pi_62792067
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:49 schreef snoopy het volgende:

[..]

wat is dat nou weer?
Dreadlocks aan een touwtje

Ik heb er een hilarisch hoofd mee gevonden op joetjoep
pi_62792267
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:14 schreef RockabeIIa het volgende:
snoopy, ik wil wel een foto van die uitgeholde pompoenies van je Ik vind het er altijd superleuk uitzien.
met de telefoon, dus niet superduidelijk maar toch:

woensdag 29 oktober 2008 @ 20:30:22 #210
24188 Belana
kloon van belana
pi_62792289
nou, jullie hebben iig snel mijn avond weer goed gemaakt

woeiiii voor rocka en moussy
stormy waters...
sailin'
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:31:32 #211
24188 Belana
kloon van belana
pi_62792322
ow wat geweldig snoopy wat idyllisch
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator woensdag 29 oktober 2008 @ 20:32:20 #212
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62792355
Wauw Snoop hoewel die billetjes van Rocka me ook wel emotioneren
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:33:49 #213
94046 PM-girl
pi_62792413
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:32 schreef Lois het volgende:
Wauw Snoop hoewel die billetjes van Rocka me ook wel emotioneren

Leuk gedaan Snoopy!
*
  Moderator woensdag 29 oktober 2008 @ 20:38:34 #214
5428 crew  miss_sly
pi_62792605
Leuk snoop, zo gezellig
En het plaatje van Rocka is ook kewl
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:39:50 #215
61800 Rottdog
pi_62792652
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:52 schreef PM-girl het volgende:
Rottdog, ik zag je sig en foto, is er een familielid van je overleden? Sterkte in elk geval!
Lief

Morgen is het namelijk een jaar geleden dat mijn neef bij een vaag ongeluk om het leven is gekomen. Liet 2 hele mooie jonge kindjes en jonge vrouw achter dit is een beetje mijn manier om er bij stil te staan.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:42:03 #216
190853 RockabeIIa
pi_62792725
Lois, je zou mijn eigen billen eens moeten zien. Daar word je pas echt emo van

Schnoops, ik vind ze heel erg leuk!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:42:20 #217
94046 PM-girl
pi_62792734
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:39 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Lief

Morgen is het namelijk een jaar geleden dat mijn neef bij een vaag ongeluk om het leven is gekomen. Liet 2 hele mooie jonge kindjes en jonge vrouw achter dit is een beetje mijn manier om er bij stil te staan.
Jeetje, dat is niet niks! Ik zie nu ook het jaar 2007 staan. Nogmaals sterkte ermee!
*
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:43:09 #218
94046 PM-girl
pi_62792766
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Lois, je zou mijn eigen billen eens moeten zien. Daar word je pas echt emo van
Ik kreeg in mijn vorige functie eens van een van de meiden de vraag waarom ik deuken in mijn billen had
*
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:44:37 #219
190853 RockabeIIa
pi_62792825
Rottdog Daar zijn ook echt geen woorden voor...

PM, wat zei je toen? Om drugs in de grens over te smokkelen?
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:47:34 #220
94046 PM-girl
pi_62792874
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:44 schreef RockabeIIa het volgende:
PM, wat zei je toen? Om drugs in de grens over te smokkelen?

Nee, ik liet ze de tafel dekken
*
pi_62792973
Rottdog, wat naar zeg Sterkte.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:57:45 #222
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62793271
Sterkte Rottdog

Snoopy wat leuk je pompoenen!
Doen jullie verder nog iets aan Halloween? Vrijdag is hier een straat verderop (waar vrienden wonen) wel 'feest', de tuinen zijn heel 'eng' gemaakt en versierd met spinnewebben enzo, enge geluiden, verklede bewoners en dan lekkers ophalen natuurlijk! Morgen of vrijdag ga ik met Tobias een lampion maken en omdat hij al 2 weken lang constant voor spook speelt, mag hij dat vrijdag weer doen, ik ben heel benieuwd!
Ylana
pi_62793448
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:57 schreef Saffier het volgende:
Sterkte Rottdog

Snoopy wat leuk je pompoenen!
Doen jullie verder nog iets aan Halloween? Vrijdag is hier een straat verderop (waar vrienden wonen) wel 'feest', de tuinen zijn heel 'eng' gemaakt en versierd met spinnewebben enzo, enge geluiden, verklede bewoners en dan lekkers ophalen natuurlijk! Morgen of vrijdag ga ik met Tobias een lampion maken en omdat hij al 2 weken lang constant voor spook speelt, mag hij dat vrijdag weer doen, ik ben heel benieuwd!
Wij hebben 11 november sint maarten... vind dat al superirri genoeg. Leuk voor Sander, vooral dat snoep en daar krijgt ie dan weer galbulten van etc. (maar ik denk dat ik het dan omruil voor snoep zonder kleurstoffen o.i.d.) Ik kan er niet aan ontkomen want hij zingt nou al zijn eigen versie van sinte maarten
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:14:13 #224
56471 pinquit
oh my lama!
pi_62793840
ohhh noli!! wat is je haar tof! het staat je echt supergoed ik wil het ook
pi_62793844
ik vind sint maarten wel heel leuk maar van halloween krijg ik 't niet warm of koud. we gaan dus wel lampionnetjes maken, voor 11 november.

lovelylady, lastig dat sander er niet tegen kan, maar omruilen is dan wel een aardig idee.

snoopy, érg goed gelukt zeg!

rottdog, sterkte! wat vreselijk voor dat gezin...

[ Bericht 21% gewijzigd door bixister op 29-10-2008 21:20:11 ]
pi_62793975
Snoopy mooi zeg! Ik heb alleen op kast wat halloweenerigs staan. Volgend jaar misschien weer pompoen uithollen. Is wel heel leuk!

Sint Maarten, mijn moeder wil met Kim en mij lopen. Geloof niet zo lang hoor. Ik weet het niet, is ze er niet wat te jong voor?
  † In Memoriam † woensdag 29 oktober 2008 @ 21:19:56 #227
7074 moussy
kuttekop
pi_62794069
Het regent hier altijd die dag
pi_62794107
Dat klinkt wel heel treurig Mous

Wij doen ook Sint Maarten dit jaar. Ik ga op school helpen met het maken van de lampionnetjes
pi_62794122
Halloween

Ik ga halloween taart / cupcakes maken, pompoen uithollen, slijmsoep maken, etc. Jeuj
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:22:09 #230
190853 RockabeIIa
pi_62794150
* RockabeIIa is een bobdebouwerhemataart aan het ontwerpen
Lekker kleurig!
pi_62794167
ingrid, een klein rondje kan ze vast wel aan. dan kunnen ze altijd nog beslissen of ze nog een extra blokje om gaan of weer lekker naar huis. piet en anna hebben 't nu 2 gevierd, we gaan er altijd voor naar oma in west-friesland, omdat het daar echt heel enthousiast gevierd wordt. (en hier niet. op school maken ze wel een lampion en lopen ze daarme een rondje bij dag, maar dat is toch niet zo echt natuurlijk).
pi_62794245
om weer even in de stemming te komen, de lampionnen van vorig jaar en die van 't jaar daarvoor:

woensdag 29 oktober 2008 @ 21:36:07 #233
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62794714
Hier wordt er dus weer niets aan Sint Maarten gedaan en met een paar huizen Halloween. Tobias mag geen suiker en voor hem zijn er andere lekkere dingetjes heb ik al gehoord, zo lief

Bix een kleine Piet en een kleine Anna
Ylana
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:36:20 #234
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_62794721
Dat koppie van Piet
Bij Jolie op school wordt Sint Maarten wel 's avonds gevierd, ik ben benieuwd hoe dat zal zijn!
pi_62794780
hihi, kleine Anna en kleine Piet
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:40:09 #236
190853 RockabeIIa
pi_62794895
Nou inderdaad, wat zijn ze gegroeid zeg!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:42:04 #237
190853 RockabeIIa
pi_62794984
Beat this, Reinhilde

Ik kan niet wachten tot ie zijn kaarsjes mag uitblazen!
pi_62795226
Ahh kijk eens wat ik tegenkwam? Er is nog een Luuke bij op aarde
Saartje
pi_62795319
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:14 schreef bixister het volgende:
ik vind sint maarten wel heel leuk maar van halloween krijg ik 't niet warm of koud. we gaan dus wel lampionnetjes maken, voor 11 november.

lovelylady, lastig dat sander er niet tegen kan, maar omruilen is dan wel een aardig idee.

snoopy, érg goed gelukt zeg!
Hier wordt op school een lampion gemaakt. Althans dat begreep ik (en anders knutselen we er zelf wel 1 in elkaar)
Halloween is best leuk, en die pompoentjes van snoopy vind ik goed gelukt, ziet er knus uit. Verder doe ik er zelf niets aan.
En over dat snoep is een gok bixister, uit een voedseltest en bloedtest is niets gekomen dus zijn we helemaal opnieuw begonnen met eten. En nu is het redelijk onder controle.
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:21 schreef Reinhilde het volgende:
Halloween

Ik ga halloween taart / cupcakes maken, pompoen uithollen, slijmsoep maken, etc. Jeuj

Als er maar wat te snaaien valt, (toen ik zwanger was vierde ik heel veel dingen, ook al had ik niets te vieren )

Rockabella, wat een supertaart!

Sander 2 jaar geleden

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2008 21:53:08 ]
pi_62795320
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Beat this, Reinhilde

[ afbeelding ]

Ik kan niet wachten tot ie zijn kaarsjes mag uitblazen!
Tegen zoiets leuks kan ik niet op natuurlijk, dat snap je natuurlijk wel Rocka.

Super!! Leuk hoor!! Brent boft!
pi_62795442
Wow, die taart is gaaf zeg Maneki!

LL, hier is het vooral mijn liefste die de taarten die ik bak wegwerkt.
pi_62795455
Rocka, die is tof
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:53:47 #243
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62795541
Wat een toffe taart Rocka!
Ow ja, Sint Maarten. ik vind het niet wat. Had er vroeger zelf een hekel aan, dat gebedel. Maar de jongens doen het vol overgave

Heb wel altijd snoep en mandarijnen staan. Sowieso voor de kinderen die geen snoep mogen, maar vooral voor alle pubers die met alleen met een lampje nog langs de deuren gaan
pi_62795690
hee buuv, jou moet ik net hebben. Denk ik. Wat was ook alweer die link van die legosite?
Dat was jij toch?
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:02:34 #245
190853 RockabeIIa
pi_62795923
Thanks Ik ben zo benieuwd wat ie zegt als ie de taart ziet! Vorig jaar had ik Bumba met Brent ernaast, die was ook leuk. Hij moest zo lachen toen hij het zag en toen nam hij een onverwachte graai van het gebak

Volgend jaar wordt het toch echt een grote piratentaart. Nu ook hoor, alleen dan 1 besteld van de Hema

LL Leuk manneke
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:03:31 #246
190853 RockabeIIa
pi_62795949
buuf, ik moet er ook weinig van hebben hoor, van die heidense feesten
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:04:25 #247
61800 Rottdog
pi_62795984
Hier geen Sint Maarten dit jaar mijn bro gaat gp-en dus s'avonds lekker uit eten

Mijn kleine (25 jarige) broertje wordt groot
pi_62796556
Rottdog wat naar van je neef. Sterkte morgen

Voor de mensen die met hun kind lampionnen gaan knutselen een tipje (als dit reeds bij iedereen bekend is neem ik het wel terug ): slaolie. Na het knutselen/verven/enzo de boel insmeren met slaolie en laten drogen. Daar wordt het papier doorzichtiger van waardoor het lichtje er mooi doorheen schijnt zonder vliegerpapier te hoeven gebruiken
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  † In Memoriam † woensdag 29 oktober 2008 @ 22:22:11 #249
7074 moussy
kuttekop
pi_62796639
Blijft slaolie niet altijd vettig dan?

Ik heb vandaag bij Cas in de klas geknutseld, was best leuk, het worden leuke lampionnetjes... ik hoop maar dat ze echt wind en waterproof zijn, het klonk wel droevig, maar tis ook droevig die verzopen kindertjes met pijnlijke rode knuistjes
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:22:30 #250
3011 E.T.
pi_62796652
IK mis St.Maarten wel hoor sinds ik hier woon..

Ik vond het altijd leuk, die kinderen aan de deur Of van die kleintjes die ineens heel verlegen worden Peuters die een liedje inkorten tot 2 regels door de zenuwen

Hier doen ze niets

De eerstvolgende keer dat het op vrijdag of zaterdag is, gaan we naar oma in Enkhuizen
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:24:04 #251
3011 E.T.
pi_62796718
IK moet altijd terugdenken aan 'vroeger'.. altijd gezeik met die waxinelichtjes.. lampionnen die in de fik vlogen daardoor.. steeds je lichtje uit door de regen..
pi_62796746
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:22 schreef moussy het volgende:
Blijft slaolie niet altijd vettig dan?
Nee, het wordt echt helemaal opgenomen door het papier. Je moet de lampion er natuurlijk ook niet in verzuipen, maar een dun laagje erop
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:27:14 #253
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62796846
Oeh Maneki, en het is nog een verse ook! Leuk!
! Wij kregen een keer een mailtje van een vader van een Luuke. De klank is hetzelfde als het Deense woord voor geluk, daar werd ik heel gelukkig van. Mooi! Hoe meer Luuke´s hoe beter.

Ik vind Sint Maarten best spannend. Ik ga vragen of mijn buurvrouwen ook meelopen of alleen bij bekenden langs. Ik ken het pas sinds ik hier woon en ik vind het altijd een beetje genant. (Terwijl ik het heel lief vind om de andere kinderen aan de deur te krijgen.)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † woensdag 29 oktober 2008 @ 22:30:17 #254
7074 moussy
kuttekop
pi_62796975
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:24 schreef E.T. het volgende:
IK moet altijd terugdenken aan 'vroeger'.. altijd gezeik met die waxinelichtjes.. lampionnen die in de fik vlogen daardoor.. steeds je lichtje uit door de regen..
Och ja idd en maar schudden met je stokje in de hoop dat ie het weer doet.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:30:18 #255
190853 RockabeIIa
pi_62796977
Die lampionnetjes van mij en mijn broers vlogen ook geheid in de fik. We zijn allemaal nogal pyromanisch aangelegd
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:33:14 #256
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62797054
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:57 schreef snoopy het volgende:
hee buuv, jou moet ik net hebben. Denk ik. Wat was ook alweer die link van die legosite?
Dat was jij toch?
http://www.peeron.com

bedoelu die??
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:39:40 #257
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62797269
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Die lampionnetjes van mij en mijn broers vlogen ook geheid in de fik. We zijn allemaal nogal pyromanisch aangelegd
'T was alleen altijd zo'n kort fikkie. WOEFF weg lampion En wij woonden ook nog in het buitengebied. Dus ver lopen. Dat was dus óf zonder licht, óf zonder lampion.
pi_62797549
Hier wordt niks gevierd geloof ik, maar voor de zekerheid moet ik het maar even bij de buren navragen.

Die pompoen uithollen gaan we nog wel doen, Anna vindt het vast leuk om hem leeg te scheppen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62797819
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:22 schreef bixister het volgende:
ingrid, een klein rondje kan ze vast wel aan. dan kunnen ze altijd nog beslissen of ze nog een extra blokje om gaan of weer lekker naar huis. piet en anna hebben 't nu 2 gevierd, we gaan er altijd voor naar oma in west-friesland, omdat het daar echt heel enthousiast gevierd wordt. (en hier niet. op school maken ze wel een lampion en lopen ze daarme een rondje bij dag, maar dat is toch niet zo echt natuurlijk).
Dat is ook zo. Ik vond het vroeger altijd heel leuk. Hier komt er geen hond aan de deur. Terwijl er in de straten om ons heen wel veel kinderen wonen. Bij mijn ouders veel kindjes.
pi_62797867
Trouwens Kim gebruikt het stokje met lampje als doptone tegenwoordig.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:02:22 #261
190853 RockabeIIa
pi_62798044
Ingrid, doe weer es een buikfoto
pi_62798227
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Ingrid, doe weer es een buikfoto
Is niet veel veranderd hoor. Als ik eraan denk morgen. Ga nu maar naar bedje toe. Val al haast in slaap.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 oktober 2008 @ 07:23:50 #263
13151 crew  Rewimo
pi_62801849
Dit is de legolink van debuurvrouw: www.ekiddies.nl
pi_62801865
Sint Maarten.
Ik ben opegroeid in de Vogelwijk in Den Haag, en in het oude stuk van de wijk wordt nog aan St Maarten gedaan. Alle kindjes gingen dan om 18:00 uur verzamelen bij de bakker op het Mezenlaanpleintje, die had dan bakken vol met oliebollen gebakken, dus iedereen kreeg om te beginnen een warme oliebol . En dan de buurt door met je lampionnetje, zo leuk was het altijd! Ik heb het nog niet in andere wijken gezien in Den Haag.

Ik denk dat ik de 11e gewoon even ga kijken of ze dat nog steeds doen!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 08:51:32 #265
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62802688
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 07:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik had laatst in de SC een boekjekwijtsite gepost van Lego, dus ik dacht dat Snoop die bedoelde. Maar nu staan ze er allebei.
Nog even over die Mindstorm. Het is wel een duitse versie. Of althans, het begeleidende boekwerk.. Bij lego zelf is een nederlandse versie gewoon na te bestellen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 30 oktober 2008 @ 09:02:56 #266
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62802898

de bijwerkingen zijn bijna helemaal over
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:03:12 #267
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_62802901
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 07:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil er nog wel een paar persoonlijke favorieten aan toevoegen:

A-Tembo in Delft. Het is een computerwinkel, maar de eigenaar is zelf een LEGO-fan en daar zijn vaak de prijzen vaak het laagst. Verzendkosten zijn laag en afhalen in de winkel is ook mogelijk.

Superspeelgoed.nl. Heeft een uitgebreid assortiment en de prijzen liggen over het algemeen iets hoger dan bij A-Tembo, maar altijd nog lager dan in de reguliere speelgoedwinkels.

Verder hou ik altijd dit LEGO-subforum in de gaten, waar andere Afols de meest recente aanbiedingen spotten en melden.

Zodoende heb ik deze week maar liefst drie keer de koerier aan de deur gehad voor de Intertoys-aanbiedingen. Onze junior wil paleontoloog dus krijgt hij een Dino, een set draken en een Star Wars Y-Wing fighter.

De draken waren 65% afgeprijst, de andere twee 50%. In plaats van ¤ 190,- was ik nu ¤ 82,- kwijt.

Ik ben bezig met de overschotel in elkaar de flanzen voor vanavond, hebben we geen eieren meer. Gisteren nog wel een stuk of 3, maar toen vannacht na zijn avonddienst hongerig thuiskwam, heeft hij 'plat ei met spek' gebakken. * Sjeekie_Beekie gaat eventjes met de hond naar het bos en op de terugweg langs de winkel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 30-10-2008 09:09:12 ]
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_62803007
Goeiemorgen!
Ynske, wat goed dat de bijwerkingen bijna weg zijn! Hopelijk knap je nu echt snel op!
pi_62803596
Wij hebben zaterdagavond feest van het bedrijf waar scshaap werkt. In Rotterdam, met overnachting in het Golden Tulip hotel! Heerlijk zo even eruit op andermans kosten
pi_62803690
* Vicky heeft een schop odner dr hol nodig..
Amber is naar de psz en ik moet opruimen want het is een zooitje.. maar ik heb geeeeeeeeeeeeen zin...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:43:46 #271
24188 Belana
kloon van belana
pi_62803702
* Belana pakt haar kans en schopt Vicky onder haar hol
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:50:39 #272
190853 RockabeIIa
pi_62803851
Belana, fok's helpende handje
pi_62803903
* pinquit schopt er ook nog even op los

heerlijk, even mn agressie kwijt
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:53:29 #274
24188 Belana
kloon van belana
pi_62803917
kleine moeite, groot plezier
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator donderdag 30 oktober 2008 @ 09:53:29 #275
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62803918
* Lois zit hier te genieten van Ruudje

Hij heeft eerst de hele kamer en keuken gehad, al roepend “haaajoooo?” op zoek naar Eva en Iris denk ik
Hij heeft een “paad!” gevonden op de vensterbank en is daar lekker mee aan het spelen. Je hoort de hele tijd “paad!” en dan een soort galopgeluidje “klokklokklokklok”
Nu is hij aan het zwaaien naar de Teletubbies en dan gaan we zo even boodschappen doen. Even pronken met kinderwagen plus inhoud
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62803927
Zaterdag kan M. eindelijk het kamertje gaan behangen... Ik word gek van de troep. Ik kan niet wachten om al Jen haar spullen weer gewoon in een kast te kunnen leggen.
pi_62803935
Ow Lois, wat klinkt dat heerlijk
pi_62803956
lois, hoe oud is ruud onderhand dan?
hajoo? paad? sjonge!! wat gaat dat hard dan!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:55:51 #279
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62803967
Ynske fijn dat je weer opknapt!
Miss-sly wat leuk zo'n uitje en wat ben je dan dichtbij
Sjeekie ik ga zometeen eens zoeken op die sites van jou, ik zoek een 'oude' legodoos, de grote (en dan meteen ook maar de kleine) dierentuin, hij is er verdorie niet meer en van de zomer waren ze er nog wel
Vicky ik doe met je mee, nog iemand een schop over?

edit; mis ik gewoon die posts over Ruud!! Wat gaat dat hárd We moeten zeker nog even wachten op de foto's he
Ylana
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:58:38 #280
24188 Belana
kloon van belana
pi_62804031
aaaaahhhhh Ruudje
stormy waters...
sailin'
pi_62804043
Belana schopt wel hard hoor... AUW
* Vicky heeft nu een voet in haar kont staan...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62804050
Ik kan wel anderen gaan schoppen, maar ik heb er zelf ook wel een nodig

Saffier, woon je in Rotterdam? Ik ben nooit zo heel goed in onthouden wie nou ook alweer waar woont
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:00:59 #283
24188 Belana
kloon van belana
pi_62804065
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:59 schreef Vicky het volgende:
Belana schopt wel hard hoor... AUW
* Vicky heeft nu een voet in haar kont staan...
en het helpt ook nog eens niet, want je zit nog steeds achter je pc
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 oktober 2008 @ 10:06:19 #284
13151 crew  Rewimo
pi_62804184
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:55 schreef Saffier het volgende:
Ynske fijn dat je weer opknapt!
Miss-sly wat leuk zo'n uitje en wat ben je dan dichtbij
Sjeekie ik ga zometeen eens zoeken op die sites van jou, ik zoek een 'oude' legodoos, de grote (en dan meteen ook maar de kleine) dierentuin, hij is er verdorie niet meer en van de zomer waren ze er nog wel
Vicky ik doe met je mee, nog iemand een schop over?

edit; mis ik gewoon die posts over Ruud!! Wat gaat dat hárd We moeten zeker nog even wachten op de foto's he
Saffier, weet je het nummer van de legosets? Als je daarop googlet kun je ze vaak ook wel vinden
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:12:15 #285
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62804306
Rewimo, nee die weet ik niet, misschien dat Lautie ze nog weet, ik baal er behoorlijk van hoor.
Miss_sly ik woon onder de rook van Rotterdam

Maar goed, nu allemaal in een kringetje elkaar tegelijk schoppen en als we dan toch staan niet meer gaan zitten maar aan de slag!
* Saffier geeft het goede voorbeeld en gaat staan...
Ylana
pi_62804377
* Vicky volgt Saffier

tot later
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 oktober 2008 @ 10:18:34 #287
13151 crew  Rewimo
pi_62804454
Ik blijf lekker zitten. Ik zit namelijk op mijn werk. En dan kan niemand me schoppen ook
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:21:59 #288
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62804528
Ah wat leuk dat Ruudje er is, Lois. Maak je ook nog even een foto van hem? Kan ik die lekkere wangetjes weer even zien. Veel plezier met hem (maar zo te horen is dat geen probleem ).
pi_62804898
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:12 schreef Saffier het volgende:
Rewimo, nee die weet ik niet, misschien dat Lautie ze nog weet, ik baal er behoorlijk van hoor.
Deze Saffier?
Je hebt ook nog deze en deze.

Edit, dat is wel Duplo, of bedoel je echt Lego?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:49:27 #290
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62805185
die eerste Beefcake, dát is 'm

maar wel tijdelijk uitverkocht ook hier en maar tot het eind dit jaar leverbaar hopelijk krijgen zij 'm nog binnen... Ik probeer 'm gewoon te bestellen, bedankt!!
Ylana
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:55:41 #291
61800 Rottdog
pi_62805346
Show lekkere Ruudje is ff

Heeft net de kick gehad en ploft nu achter lappie met een bakkie pleur. Bij deze ook gelijk besloten dat ik eens niet ga koken vandaag heb er gewoon geen zin in
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:58:54 #292
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62805417
Bij superspeelgoed.nl is hij er nog Beef bedankt voor het meezoeken
Rottdog zulke dagen moeten kunnen, ik heb ook iets makkelijks voor straks denk ik, en nu ga ik snel verder hier!
Ylana
pi_62805434
Ah, wij eten vanavond bij mijn ouders. Heerlijk niet koken...
pi_62805600
Ik vind het nog weleens lastig te bedenken wat we nu weer moeten eten.
Vanavond gaat Djeez uit eten met het werk. Ik eet shoarma, dat vind hij maar niks. Lekker met pitabroodjes en rauwkost erbij. Eens kijken of Kim wat wil, daar kun je tegenwoordig geen rekening mee houden. Gelukkig wil ze wel tussendoor worteltjes.

En ik ben op zoek naar een bouwplaat/kleurplaat van rugzak van Dora. Van die rugzak wil ik tasjes maken en daar wat lekkers/leuks instoppen om te trakteren. Ik heb nog ff, tis voor 6 dec. Of anders een simpele taartpunt. Iets sinterklaaserigs vind ik ook wel leuk, maar zie niks leuks.
Zijn ook zoveel sites! Nu eerst maar een ondeugend meisje verschonen ...
pi_62805669
Graag gedaan Saffier, nu had je in ieder geval het nummer om verder te zoeken
Is het een Sint/Kerst kado? Dylan wil graag Playmobil, ik heb er al helemaal zin in dat hij dat krijgt Ik ga denk ik bestellen bij http://www.playmobil.de/on/demandware.store/Sites-NL-Site, is veel goedkoper dan hier in de speelgoedwinkels
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 oktober 2008 @ 11:19:22 #296
13151 crew  Rewimo
pi_62805987
Playmobil doen wij niet aan, maar ik word wel heel erg hebberig van al die Legosites

Als je geduld hebt, kun je via eBay.de heel veel vinden tegen leuke prijsjes. Is gewoon een hobby van me Zo wil ik heel graag deze hebben:

Adviesprijs is 150 euro Nou ja, die probeer ik dus al een hele poos goedkoper te scoren. En van diezelfde serie zijn er nog veel meer leuke sets
pi_62805995
Huuphuup, mijn collega die ooit lang geleden beroepsfotograag was zegt dat mijn lerares het fout had over de eerste foto, die is wel van de goede kant belicht, misschien als ze het verschil ziet dat het dus weer niet goed is
pi_62807956
Wat leuk al die lego en playmobiel speeltjes !!!

Bij jullie ook zo koud?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:40:57 #299
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62808073
Ja, echt koud. Bij de Hema waren de "leren" handschoenen in de reklame. Dus nu heb ik éindelijk de fuchsia-roze die al twee seizoenen naar me lachen maar die ik nooit durfde.
pi_62808204
hahahha Buurvrouw hopelijk zijn ze lekker warm!!!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:47:58 #301
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62808269
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:45 schreef _Bar_ het volgende:
hahahha Buurvrouw hopelijk zijn ze lekker warm!!!
Daar ga ik voor het gemak wel van uit. Heb heel koopziek ook nog witte vingerloze handdingen gekocht
Nou, nu maar hopen op een elfstedentocht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')