en de prijs? Het mag wel een goedkoopie zijn, ik heb hem toch alleen maar 's morgens op.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:10 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind eyewish erg leuke brillen hebben.. Of de opticiens van het huis...
Emma gefeliciteerd. Wat een mooi cadeau!
pearl heeft meestal wel goedkope en toch leuke brillen te koopquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:15 schreef moussy het volgende:
[..]
en de prijs? Het mag wel een goedkoopie zijn, ik heb hem toch alleen maar 's morgens op.
Ik vind pearl echt een ***zaak.. Zelf heb ik niet eens een bril, maar voor mijn lief zijn ogen laserde heeft hij daar een jaar heel beroerde service gehad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
pearl heeft meestal wel goedkope en toch leuke brillen te koop
ik heb er meerdere brillen gehad, en altijd goed geholpenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:26 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik vind pearl echt een ***zaak.. Zelf heb ik niet eens een bril, maar voor mijn lief zijn ogen laserde heeft hij daar een jaar heel beroerde service gehad.
Hans Anders is wel een goeie
Even ruilen? Mijn engeltje heeft alleen wel net zijn broek volgescheten. Is dat erg?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:23 schreef Belana het volgende:
hans anders dan moussy.
wil iemand mijn peuter even lenen?
2 weken?? 6 uur toch minimaal?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:21 schreef Syrena het volgende:
Ik wil ook een nieuwe bril, maar dan moet ik eerst twee weken m'n lenzen uit. En daar heb ik errrg weinig zin inEn m'n glazen zijn altijd duur en ik kom altijd bij dure monturen uit
![]()
Oh en ik had Peet net aan de telefoon en zei dat ik me maar moest gaan laten belazserenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:34 schreef Belana het volgende:
2 weken lijkt me ook erg lang?
Ik ga maar weer een brilletje aanschaffen voor in de auto, dat laseren is mij niet goed bevallen helaas...
Oei! Dát zijn de ongelukken die je niet wilt meemaken idd....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:43 schreef moussy het volgende:
Poging he, hij leeft nog.. wel in een psychiatrische inrichting nu... En dat ongeluk is denk ik ook wel een risico van het vak zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen bij een vrachtwagenbedrijf. Collega is zijn aanhanger verloren onderweg
Volgens mij is hier altijd wel watquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tjees! Je hebt zo het weekje wel weer het Mous?!
Ik heb harde lenzen. Eerste keer een week uit gehad, toen konden ze geen goede meting doen, dus nog een week met bril, en toen ging het wel.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:46 schreef Belana het volgende:
je zou het nog menen ook he Bar? Als je in de buurt woont wil ik wel graag bij je langs komen, MET mijn kleine sirene uiteraard.
Hij zit nu na veel gedoe eindelijk zijn brood te eten, er zit nogal een kop op de laatste tijden hij slaapt slecht, dat maakt het niet makkelijker, daar wordt ie chagrijnig van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |