abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:03:41 #1
24188 Belana
kloon van belana
pi_62741833
zoals ik zei, bakkie doen?
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:04:46 #2
7074 moussy
kuttekop
pi_62741868
koekje dr bij?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:05:26 #3
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62741885
Ja, zou echt tof zijn als dat "ff" kon. Had ik al eens gezegd dat het huis hiernaast te koop is

Ik moet de zakelijke ouderavond voorbereiden Echt tijd voor een betaalde baan. Ik haal me veels te veel bemoeidingen aan
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:09:14 #4
7074 moussy
kuttekop
pi_62741968
Ik ga straks maar op pad voor een nieuwe bril iemand nog winkeltips?
pi_62742008
Ik vind eyewish erg leuke brillen hebben.. Of de opticiens van het huis...

Emma gefeliciteerd. Wat een mooi cadeau!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:15:47 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_62742131
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:10 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind eyewish erg leuke brillen hebben.. Of de opticiens van het huis...

Emma gefeliciteerd. Wat een mooi cadeau!
en de prijs? Het mag wel een goedkoopie zijn, ik heb hem toch alleen maar 's morgens op.
pi_62742223
Ik wil ook een nieuwe bril, maar dan moet ik eerst twee weken m'n lenzen uit. En daar heb ik errrg weinig zin in En m'n glazen zijn altijd duur en ik kom altijd bij dure monturen uit

En Emma is jaaaaaaaaaaaaaarig! Echt leuk, een mooie fiets cadeau
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:22:32 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_62742249
Ik kan de foto's hier niet zien Maar in elk geval gefeliciteerd!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:23:06 #9
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62742263
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:15 schreef moussy het volgende:

[..]

en de prijs? Het mag wel een goedkoopie zijn, ik heb hem toch alleen maar 's morgens op.
pearl heeft meestal wel goedkope en toch leuke brillen te koop
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:23:57 #10
24188 Belana
kloon van belana
pi_62742277
hans anders dan moussy.

wil iemand mijn peuter even lenen?
stormy waters...
sailin'
pi_62742326
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:23 schreef DJMO het volgende:

[..]

pearl heeft meestal wel goedkope en toch leuke brillen te koop
Ik vind pearl echt een ***zaak.. Zelf heb ik niet eens een bril, maar voor mijn lief zijn ogen laserde heeft hij daar een jaar heel beroerde service gehad.
Hans Anders is wel een goeie
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:28:40 #12
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62742368
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:26 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ik vind pearl echt een ***zaak.. Zelf heb ik niet eens een bril, maar voor mijn lief zijn ogen laserde heeft hij daar een jaar heel beroerde service gehad.
Hans Anders is wel een goeie
ik heb er meerdere brillen gehad, en altijd goed geholpen ligt misschien aan het filiaal ??
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_62742369
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:23 schreef Belana het volgende:
hans anders dan moussy.

wil iemand mijn peuter even lenen?
Even ruilen? Mijn engeltje heeft alleen wel net zijn broek volgescheten. Is dat erg?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:29:23 #14
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62742377
Ik kan mijn huis niet uit! Ze zijn glasvezel aan het ingraven en het ligt van links tot rechts open! De auto kan er ook niet uit, of hij moet door een kuil van 1 meter diep! En ik moet om 10 uur op het kdv zijn voor het 10-minutengesprek. Nou moet ik wel fietsen Gelukkig is de achterkant wel nog vrij!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:30:29 #15
7074 moussy
kuttekop
pi_62742408
Ik vind de service van specsavers dus echt heel erg kut, snap ook niet dat Peet er iedere keer zijn brillen koopt. Ze mogen dan 'goedkoop' zijn, maar ik laat me niet afblaffen, Peet wel

Hans Anders ga ik heen, daar komt mijn brillie die nu stuk is ook vandaan.. 6 jaar geleden Pearl vind ik trouwens nog prijzig, of ik moet een erg overjarig brilletje gaan nemen, maar ik wil wel nog een beeetje een leuk brilletje.
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:31:33 #16
7074 moussy
kuttekop
pi_62742439
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:21 schreef Syrena het volgende:
Ik wil ook een nieuwe bril, maar dan moet ik eerst twee weken m'n lenzen uit. En daar heb ik errrg weinig zin in En m'n glazen zijn altijd duur en ik kom altijd bij dure monturen uit
2 weken?? 6 uur toch minimaal?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:34:17 #17
24188 Belana
kloon van belana
pi_62742513
2 weken lijkt me ook erg lang?
Ik ga maar weer een brilletje aanschaffen voor in de auto, dat laseren is mij niet goed bevallen helaas...
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:36:28 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_62742568
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:34 schreef Belana het volgende:
2 weken lijkt me ook erg lang?
Ik ga maar weer een brilletje aanschaffen voor in de auto, dat laseren is mij niet goed bevallen helaas...
Oh en ik had Peet net aan de telefoon en zei dat ik me maar moest gaan laten belazseren

Hij belde dat een collega een mega ongeluk heeft gehad vanmorgen... en zondag kregen we al een telefoontje dat een collega een zelfmoordpoging heeft gedaan, Peet komt er ook privé over de vloer, dus dat hakte er enorm in
pi_62742610
In één week twee collega's? Wat voor baan is dat?
Sterkte ermee!
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:41:05 #20
24188 Belana
kloon van belana
pi_62742677
jezus zeg, daar schrik je je wel even kapot van dan

tja laseren, bij de 1 gaat het goed, bij de ander niet. Het is niet heel slecht ofzo hoor, ik val binnen de marges, maar ik heb daar blijkbaar tussen mijn oren last van, een ander niet.
Ik heb er vooral in schemerlicht last van en in de auto wil ik gewoon goed kunnen zien, verder red ik me prima. Maar ik sluit niet uit dat ik over enige tijd weer brildrager ben
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:43:59 #21
7074 moussy
kuttekop
pi_62742761
Poging he, hij leeft nog.. wel in een psychiatrische inrichting nu... En dat ongeluk is denk ik ook wel een risico van het vak zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen bij een vrachtwagenbedrijf. Collega is zijn aanhanger verloren onderweg
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:44:25 #22
94046 PM-girl
pi_62742772
Jeetje, dat is heftig zeg!
*
pi_62742902
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:43 schreef moussy het volgende:
Poging he, hij leeft nog.. wel in een psychiatrische inrichting nu... En dat ongeluk is denk ik ook wel een risico van het vak zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen bij een vrachtwagenbedrijf. Collega is zijn aanhanger verloren onderweg
Oei! Dát zijn de ongelukken die je niet wilt meemaken idd....
pi_62742956
Tjees! Je hebt zo het weekje wel weer het Mous?!
Saartje
pi_62743118
getsie Mous, lekker zo op de vroege ochtend

ik wil ook een nieuwe bril, ben van de week al bij Hans geweest (ik ben nogal wisselvallig qua brillen, dus moet echt een hans anders hebben, anders wordt het te duur ) maar ze hebben niet echt wat ik wil.

Ik dacht net trouwens even te gaan rennen Max naar de PSZ gebracht, muziekje in mn oren en rennen maar. sjongejonge dat valt tegen!! heb maar een kwartiertje gerend (mét pauzes ) was om 9 uur thuis, heb al gedouchet en al, maar zit nog met een bonkend hoofd wat doe ik verkeerd?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:58:34 #26
7074 moussy
kuttekop
pi_62743157
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tjees! Je hebt zo het weekje wel weer het Mous?!
Volgens mij is hier altijd wel wat

De meneer met de poging is wel heel zielig hoor en zijn gezin nu nog zieliger... zijn dochter heeft hem gevonden... de meneer leeft overigens met een tumor in zijn lijf waarvan hij die ochtend te horen heeft gekregen dat er niets aan gedaan kan worden.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:09:34 #27
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62743418
Jemig Mous wat een schrik allemaal! Sterkte voor Peet. Hoe is het eigenlijk met René nu?
Emma helemaal vol van haar fiets
Belana wat jammer dat je niet volledig brilloos bent nu. Mijn oma heeft nieuwe lenzen gekregen na een staar-operatie (van geheel andere orde natuurlijk) maar blijft last houden in de schemer en van schitteringen op de rand van de lens, komt ook maar 1 op de heel weinig keren voor maar zo langzamerhand schijnt het te verminderen of ze went eraan natuurlijk Misschien een opsteker voor jou?
Ik heb ook wel zin in een bak thee... iemand nog een stukje tulbandcake erbij? We hebben een heel druk maar gezellig weekend gehad met veel visite en kado'tjes. Zondag's was de laatste visite er en Tobias had het zó gehad met ze (gezin met een tweeling waarvan de moeder alléén drukker is dan een hele peuterklas ) dat hij een paar keer de kamer is uitgelopen om de rust op te zoeken . Toen hij naar bed ging vroeg hij waar C. nu was, want die was 'véél meer gezellig dan deze visite, mama' kind had groot gelijk!

En net hoor ik dat mijn schoonmloeder heeft lopen stoken en dingen vertellen die maar half waar zijn Ik zit er hard over te denken om haar vanavond te bellen en te vragen wat er aan de hand is en waarom ze dat gedaan heeft. Ik ben
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:12:59 #28
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62743490
pinq, kijk hier eens Hardloopschema op je mp3-speler #11

Werkt voor mij heel erg goed
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:14:32 #29
3011 E.T.
pi_62743528
en mijn hoofd zit vol en dat doet zeer

Mous, wat een schrik!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:20:40 #30
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62743682
Stomen E.T.! Het helpt echt en lekker zies zout water opsnuiven *ril* maar werkt wel, beterschap!
Pm is het wel droog bij jou? Hier regent het pijpestelen nl
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:27:07 #31
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62743816
gefeliciteerd Jelief en Saffier
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_62743929
Mous, gets en dan zo vlak na elkaar.

ET ruilen? Mijn keel zit vol en als ik hoest voelt het alsof ik stik en mijn ribbenkast doet pijn van al het hoesten. Maar gelukkig zijn mijn longen schoon
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_62743955
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:31 schreef moussy het volgende:

[..]

2 weken?? 6 uur toch minimaal?
Ik heb harde lenzen. Eerste keer een week uit gehad, toen konden ze geen goede meting doen, dus nog een week met bril, en toen ging het wel.

Ik heb nu dus twee brillen, eentje die ooit is opgemeten toen ik mijn lenzen een dag uit had en eentje die is opgemeten toen ik mijn lenzen twee weken uit had. De eerste doe ik op zodra ik mijn lenzen uitheb, dan zie ik prima. De andere doe ik 's morgens op, want met die ene zie ik dan al niet meer goed

En toen wilde ik voor laseren gaan, moest dus mijn bril minstens twee maanden op. En toen bleek de sterkte dus ook niet goed. Ik heb rare ogen, brilleglazen zijn anders als wat het apparaat meet dat mijn ogen moeten zijn, en als ze mijn ogen testen dan komt er weer wat anders uit

Vandaar dat ik het laseren maar heb laten zitten. Het risico dat ik een restwaarde hou, dat ik toch last krijg van de staar die er zit, is het me niet waard. Zeker niet toen ik een tijdje zachte lenzen heb gedragen, van die daglezen. Ik zag er zo slecht mee ik kon niet eens meer lezen. Wat een horror, stel dat dat permanent zou zijn
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:37:52 #34
13151 crew  Rewimo
pi_62744104
Mous, wat een narigheid allemaal Kan me voorstellen dat die ene collega het niet meer zag zitten. En die andere zijn aanhanger kwijt, oei!

Ik vind brillen ondingen trouwens. Heb er wel eentje voor als ik mijn lenzen niet in kan. En mijn armen worden langzamerhand ernstig te kort dus ooit (binnenkort) zal ik die mooie leesbril toch eens uit mijn tas moeten halen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:45:14 #35
5428 crew  miss_sly
pi_62744300
He mous, wat een berichten

Ik heb ook een bril, voor die enkele keer dat ik mijn lenzen niet in heb/kan. Ik heb echter 24 uurs maandlenzen: ik doe ze in op dag 1, hou ze 30 dagen in (ook 's nachts) en dan doe ik er een nieuw paar in. Ideaal
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:23:38 #36
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62745595
Mous
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_62745942
Gadver wat een ellende Mous, sterkte voor jullie.

Over ellende gesproken ik ben zo blij dat ik eindelijk een afspraak heb gemaakt bij de notaris om het een en ander vast te laten leggen in een testament in geval van dubbele ellende. Je moet er toch niet aan denken dat je dat soort dingen niet geregeld hebt en je kinderen de dupe worden van allerlei wanpraktijken bij de kinderbescherming doordat ze daar naartoe worden gescheept in geval van bijv overlijden. Van de week mijn ouders gevraagd of zij de zorgtaak op zich willen nemen in het geval mijn man en ik komen te overlijden en mochten mijn ouders komen te overlijden dan wordt het stokje overgedragen aan mijn schoonvader.
pi_62745978
Dat moeten wij ook nog doen!
pi_62746055
www.goedkoopstenotaris.nl kan je bekijken waar je het voordeligst uit bent in je eigen omgeving
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:49:09 #40
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62746414
koppijn sucks
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:37:21 #41
24188 Belana
kloon van belana
pi_62747882
OMG, mijn kind is vandaag een sirene HELP!
die kan echt alleen maar brullen en gillen Is zo fijn als je zelf nog niet helemaal beter bent he
en nee, hij heeft het al gehad, dus dat dat is het niet. Het is een faaaasse, no doubt, maar mag ie ff over zijn dan? Nu?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:39:12 #42
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62747928
breng hem maar naar mij Belana?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:46:57 #43
24188 Belana
kloon van belana
pi_62748143
je zou het nog menen ook he Bar? Als je in de buurt woont wil ik wel graag bij je langs komen, MET mijn kleine sirene uiteraard.

Hij zit nu na veel gedoe eindelijk zijn brood te eten, er zit nogal een kop op de laatste tijd en hij slaapt slecht, dat maakt het niet makkelijker, daar wordt ie chagrijnig van.
stormy waters...
sailin'
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:58:48 #44
5428 crew  miss_sly
pi_62748482
Jeuh Belana, gezellig
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:01:46 #45
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62748566
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 12:46 schreef Belana het volgende:
je zou het nog menen ook he Bar? Als je in de buurt woont wil ik wel graag bij je langs komen, MET mijn kleine sirene uiteraard.

Hij zit nu na veel gedoe eindelijk zijn brood te eten, er zit nogal een kop op de laatste tijd en hij slaapt slecht, dat maakt het niet makkelijker, daar wordt ie chagrijnig van.

Tuurlijk meen ik het, zeker weer na mijn "leuke"dip gisteravond,
en als ik er dan iemand mee kan helpen graag dol graag, dat huilen/serines kan ik wel aan hoor, die dingen mis ik best wel zo nu en dan.

En als ik in de buurt woon, ben je van harte welkom hoor met het grut
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:16:00 #46
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62748989
heb trouwens gisteren een de foto op linnen besteld van Thijs 90 bij 120 en dat voor in de woonkamer voorlopig
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:16:49 #47
24188 Belana
kloon van belana
pi_62749007
Ik begrijp heel goed, of in ieder geval zo goed als ik kan, dat het voor jou nog steeds een hard gelag is Bar, en dat dit soort geneuzel soms enorm dom over komt, maar aan de andere kant weet ik dat jij weet dat dat er dan ook weer bij hoort ofzo. follow me? Uiteraard hou ik van mijn schatje, hij is alleen echt even niet makkelijk nu

was er een reden voor de dip? Of komen die zomaar zonder aankondiging? een dikke voor je!
Al zicht op woonruimte?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:18:37 #48
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62749062
mja ik denk de combinatie met de film die ik gekeken heb en dat ik me gisteren even echt helemaal alleen voelde.

Nee nog niet, maar ben ook echt te druk geweest afgelopen maand om er rustig naar te gaan kijken
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:22:14 #49
5428 crew  miss_sly
pi_62749171
Ach Bar, wat naar dat je je zo alleen voelde. En dan voelt zo'n dipje nog veel zwaarder.

Waar ben je aan het kijken? In Haarlem, of meer in de omgeving?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:22:33 #50
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62749180
hahahaha dit is wel grappig (sorry dt dit tussendoor komt)

hoe ik nu woon is in een jonge buurt, ben een van de oudste, en mijn buurvrouwtje ook boven wonend, kan best wel goed zingen, nu heb ik haar ook op msn.
Spreekt ze mij net aan, welk nummer wil je horen?
en nu zingt ze dus liedjes die ik graag wil horen
Hoef hier geen radio aan te zetten
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:23:24 #51
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62749210
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:22 schreef miss_sly het volgende:
Ach Bar, wat naar dat je je zo alleen voelde. En dan voelt zo'n dipje nog veel zwaarder.

Waar ben je aan het kijken? In Haarlem, of meer in de omgeving?
Noordholland helemaal eigenlijk, liefste wel goed aan te reizen naar Alkmaar, maar is niet per see een pré
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:24:25 #52
108648 cattie
lieve moeder
pi_62749259
Belana, dat is geen leuke fase, dat weet ik nu ook uit ervaring. Ik ben wel eens keihard mee gaan huilen. Maar ook aan deze fase komt een eind, Ive is de laatste tijd over het algemeen erg gezellig. Slaapt Ezra nog wel tussen de middag? Ive doet nu zijn dut en dat is voor ons beiden ook altijd fijn.

Bar ik kan me niet eens een voorstelling maken hoe het voelt voor jou.
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:24:58 #53
5428 crew  miss_sly
pi_62749277
Noord-Holland is groot Heb je je al ingeschreven bij woningcorporaties of ga je liever particulier?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:29:11 #54
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62749417
Cattie het is nu al aardig een plekje geworden in m'n leven, maar soms komt het gewoon in alle hevigheid opzetten.
Denk dat zoiets normaal is.

Belana ik weet idd hoe het is als een kindje zo kan "krijsen"dat je er knettergek van word en het liefste hem achter het behang wilt plakken, hoeveel je er ook van houd.
en idd het stopt een keertje dat gehuil

Maar vind niet dat jullie "zeuren om niets" heel soms vind ik het ook wel een "leuk"
Nog niet zo lang geleden in de zaak een kindje wat gewoon niet te genieten was, en maar vervelend en maar gillen, en toen dacht ik nog,
Eigenlijk wel fijn dit, ik trek zo de deur van de zaak dicht en ga naar huis,terwijl zij er last van hebben
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:30:00 #55
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62749447
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:24 schreef miss_sly het volgende:
Noord-Holland is groot Heb je je al ingeschreven bij woningcorporaties of ga je liever particulier?
Yep sta er bij 3 ingeschreven, maar kijk ook particulier.
Maar het heeft geen haast ook persoonlijk, heb alle tijd
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:32:14 #56
13151 crew  Rewimo
pi_62749541
Het lijkt me erg dubbel, Bar, ik kan me dat laatste ook best voorstellen hoor

Enne, Belana, als ze 8 zijn huilen ze niet meer de hele dag Fijn vooruitzicht, toch?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:34:35 #57
24188 Belana
kloon van belana
pi_62749630
das gezellig Bar
voe je je gelijk minder alleen ook

dit was een spuit elf reactie zonder F5 enzo op het zingen van je buurvrouw

ach ja, het is ook een fase, dat zie ik nu met Liam, die is heel lang ook niet makkelijk geweest en nu gaat het best heel goed, maarja, met een bijna 5 jarige kan je wat beter praten
Overigens is Ezra nu lekker met een auto door het huis aan het racen, woeiiii
cattie, hij slaapt nog wel 's middags, maar hij slaapt gewoon slecht, is 's nachts veel wakker nog steeds en dat helpt niet he. we merken het altijd gelijk als ie aan 1 stuk door geslapen heeft, dan is ie beter te pruimen Ik moet nodig naar de homeopaat, maar heb even geen geld.

heej Bar, Hoorn is dus ook een optie begrijp ik?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:38:59 #58
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62749769
Ah, arme Ezra... die is natuurlijk lekker van de leg door dat uur. Kom maar even brengen zou ik zeggen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:40:50 #59
24188 Belana
kloon van belana
pi_62749825
dat uur helpt ook niet nee

en nu zit ie te zingen

poezie maaaaauw
kommesgaauuuw
Ideaaaaaa Poeff

stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:43:14 #60
3011 E.T.
pi_62749905
Belana toch.. je weet toch dat Hoorn - Alkmaar een k*t-weg is?
En dat wil je Bar aandoen?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:47:35 #61
94046 PM-girl
pi_62750038
Saffier, het is en was droog, gelukkig ligt de stoep niet meer open dus konden we wel weg straks, met de auto

Belana, wat lief he, als ze zelf gaan zingen! Ik ben Simon al sintliedjes aan het leren.
En we hebben geschminkt vanmorgen
*
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:02:50 #62
7074 moussy
kuttekop
pi_62750458
Ik heb een brilletje besteld kinderbrilletje én volgens mij ben ik zelfs goedkoper uit dan bij specsavers. In 5 min was ik klaar, daarna pas verhaal gedaan over de conculega en ze waren het met me eens, belachelijk.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:10:34 #63
3011 E.T.
pi_62750704
pffff... Saskia doet vanaf a.s. donderdag mee met Kidzzdance.. met als afsluiter op 18 december een 'uitvoering' voor alle ouders.
En precies die 18e december hebben we van Swets z'n werk groot kerstdiner met alles er op en er aan
Daarvoor moeten we om uiterlijk om 5 uur de deur uit en van daar uit gaan we met de bus ergens heen.

En aangezien in de dans bevestign ook voor 18 december nog een les staat, vrees ik dat dat niet voor 5 uur klaar is natuurijk..

Gelukkig duurt het nog wel even, maar ik zit er wel nu al mee in m'n maag
  Jubileum moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:10:36 #64
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62750706
Door een gigastroomstoring was ik vanmorgen pas om 10 uur op kantoor. Niet dankzij de ns maar door een collega, die mij herkende (ik wist echt niet wie zij was maar ze had me vaker gezien met mijn voormalig chef) en van het perron plukte. Of ik mee wilde rijden met de auto? Lief he?
Ik zit nu steeds de site van de NS te checken maar vooralsnog kan ik nog niet naar huis toe met de trein en die collega met de auto is al naar huis gegaan. Zouden ze hier stretchers hebben op kantoor?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:16:13 #65
3011 E.T.
pi_62750889
Lois
Bij de NS weet je het natuurlijk nooit Succes alvast!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:17:43 #66
13151 crew  Rewimo
pi_62750933
Lois, was de NS ook al gestoord? Ik las hier ergens iets over de stoplichten in A'dam die het niet deden. Rijdt de NS helemaal niet? Kun je niet met OV naar ergens waar ze wel rijden?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:27:41 #67
24188 Belana
kloon van belana
pi_62751242
sjees lois, daar ben je weer lekker mee. woont er niemand anders in de buurt daar?
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:31:37 #68
13151 crew  Rewimo
pi_62751362
Volgens de NS zelf rijden er wel bussen op het traject. Maar ja, ik ken dat...
  Jubileum moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:35:04 #69
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62751460
Volgens ooggetuiges zijn er geen bussen, of soms 1 bus waar 200 man in moet. Dat durf ik niet, dat is me veel te druk. Ik ga vanavond proberen via Haarlem thuis te komen, en haal mijn auto morgen wel op ofzo. Geen idee... Ik heb al de aanbieding van een hotelkamer gekregen en een logeerbed bij een collega maar ik ben toch liever thuis.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62751502
Waar werk je lois?? als het een beetje redelijk in de buurt is van den haag kom ik je zo halen hoor.
  Jubileum moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:40:23 #71
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62751631
Lief van je Tico maar het is compleet de andere kant van West Nederland
Ik ga maar weer eens serieus werken en zie het wel om 5 uur. Als jullie me vanavond niet online zien zit ik nog ergens op een station
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:47:50 #72
13151 crew  Rewimo
pi_62751855
Ik zit ook niet meer in de buurt Hadden we best op kunnen lossen als ik nog in Haarlem was.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:49:50 #73
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62751909
altijd leuk als je uitkering ineens stopt met uitbetalen terwijl je er wel nog recht op hebt
Today is life -

Dale Carnegie
pi_62751982
Zit je mooi zonder geld. Enorm balen!
pi_62752061
Lois, wat balen! ik had 2 weken geleden ook last van een grote stroomstoring, was ik bijna 2 uur te laat op m'n werk. erg vervelend! toen ik terug moest 's middags was 't gelukkig wel weer verholpen. succes!

ynske, heb je dat al zovaak meegemaakt dan? nee hartstikke kl*te natuurlijk. snel aan de bel trekken!
pi_62752352
Lois sna da je liever thuis bent, heel lief dat ze het aanbieden, maar thuis is toch fijner.

Ynske dat is prut!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:15:56 #77
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62752833
net gebeld
de sukkels zijn vergeten om de datum op te schorten na mn vorige afspraak

morgen word ik terug gebeld wanneer er tot uitbetaling overgegaan word (t staat al stil vanaf 12 okt)
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:32:50 #78
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62753371
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:34 schreef Belana het volgende:
das gezellig Bar
voe je je gelijk minder alleen ook

dit was een spuit elf reactie zonder F5 enzo op het zingen van je buurvrouw

heej Bar, Hoorn is dus ook een optie begrijp ik?
Ik ben maar even naar de buuv gegaan, net zo gezellig en idd nu minder alleen voelende, nu hoeft dat voor vanavond ook niet omdat ik straks lekker met een goede vriend ga eten.

Maaaruh idd Hoorn zou ook een mogelijke optie kunnen zijn ja, hoezo
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:39:00 #79
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62753565
Ynske dat is ronduit nog zachtjes uitgedrukt..... hopelijk is het snel terug in orde
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:46:13 #80
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62753843
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:32 schreef _Bar_ het volgende:

Maaaruh idd Hoorn zou ook een mogelijke optie kunnen zijn ja, hoezo
Denkt dat Belana een oppas zoekt
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:49:34 #81
5428 crew  miss_sly
pi_62753973
Belana, woon jij in Hoorn? Of had ik dat al eens gevraagd
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:51:14 #82
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62754027
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:46 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Denkt dat Belana een oppas zoekt
Als ze dan ook voor kost en inwoning zorgt dan bied ik mij per direct aan
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:16:26 #83
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62754951
Ik ben een muts echt hoor....

Had even scooter uitgeleend aan de buuv, loop naar beneden toen ze terug kwam en klap mijn deur dicht en had geen enkele sleutel bij me... had mezelf dus letterlijk buiten gesloten....

Nu is dit wel een rustige buurt overdag, maar wel geregeld politie in de straat, zo ook net dat moment, en die ons maar in de gaten houden, en ik lag helemaal in een deuk om mijn eigen stommiteit, samen met buuv zitten klooien, had 1 geluk deur zat niet op slot op slot dus konden hem gelukkig open krijgen...
pi_62755362
haha, ik ken het. Mijn buurman kwam ook eens vragen of hij bij mij even over de schutting mocht klimmen...
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:45:16 #85
24188 Belana
kloon van belana
pi_62755851
Bar, je hebt PM
en yes, ik woon in Hoorn
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:07:54 #86
108648 cattie
lieve moeder
pi_62756595
Lois, kom je nog thuis denk je? Succes!

Even een vraagje. In november zijn mijn man en ik 10 jaar bij elkaar. We willen dat vieren met een luxe etentje en een nachtje weg, in de omgeving van Zwolle ivm Ive's logeeradres. Weet iemand daar nog iets moois/leuks/bijzonders? We wilden naar de Bokkepruik, maar die zitten vol. Liberije is iets boven budget.
pi_62758790
Kruidvat-hotel-kaartje op de kop tikken en een lekker luxe suite uitzoeken Verder zou ik het niet weten, wel alvast gefeliciteerd!

DJMO, weet niet of je hier leest, maar hoe ben je geslaagd vandaag voor je kleding? Heb je wat moois kunnen vinden?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:57:34 #88
13151 crew  Rewimo
pi_62759257
cattie, misschien via weekendjeweg.nl?
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:59:54 #89
7074 moussy
kuttekop
pi_62759306
Kruidvathotel kaartjes schijnen landelijk uitverkocht te zijn en aan het einde van de week komen er 100 p filiaal binnen, dat is wat mij bij kruidvat verteld werd vanmiddag.

Ik ben 100 euro goedkoper uit bij Hans Anders dan bij Specsavers Ik dacht nog wel dat Specsavers goedkoper zou zijn, ik ben blij dat ze zo moeilijk hebben gedaan
pi_62759362
Ja, ik zag ook dat ze nú al op marktplaats staan
Maar als je ze wilt hebben dan kun je ze nu nog tegen kostprijs bemachtigen via marktplaats (hoop ik), maar over een weekje zullen die wel flink in prijs stijgen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:02:36 #91
7074 moussy
kuttekop
pi_62759384
Of vrijdag vroeg de kruidvat in rennen, dan komt de vracht nml binnen.
pi_62759396
Ik was ook al vroeg bij het Kruidvat, maar helaas.....
pi_62759700
Ja, wij krijgen de folders dus altijd te laat. Dus ik grijp wel vaker mis met dit soort acties. Mn moeder is vanmorgen wel naar het kruidvat gegaan voor die kaarten voor mn zusje en ze was er al voor openingstijd. Toen de winkel open ging waren er drie mensen voor haar, de eerste nam 14 van die dingen, de tweede 8 en de derde 12; en mn ma nam er beschaafd 2
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:25:55 #94
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_62760153
Lois Bar Mous Belana Lishe

Alle andere moeten er één delen.
... ♥ ik mis je ♥
  Jubileum moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:29:10 #95
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62760266
Wauw een eigen kusje Ik heb dat niet verdiend hoor Fluf maar ik neem hem graag aan.

Ik ben veilig thuis gekomen Vlak voor ik wegging begon het enorm te onweren, dus ik begon hem al te knijpen want zo begon het vanmorgen ook maar op een wisselstorinkje na ging de reis voorspoedig.
Ik blij, kids blij en Jeroen helemaal blij
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62760289
Mijn vriend heeft als verrassing 2 kaarten bij Kruidvat gehaald Ik wist niet eens dat ze er waren

Fijn Lois dat de terugreis goed is gegaan
pi_62760320
Fijn dat je thuis bent Lois! Ik zat al te kijken of er iets op AT5 stond over die storing.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:35:41 #98
108648 cattie
lieve moeder
pi_62760528
Gelukkig ben je goed thuis gekomen Lois!

Over die kruidvatactie had ik al gelezen dat die in de mist was gegaan. zie hier
Weekendjeweg had ik al gekeken, maar daar kreeg ik niet echt iets zinnigs uit. Ik zoek nog even verder.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:38:47 #99
24188 Belana
kloon van belana
pi_62760675
oe gelukkig lois!

phluphy een terug dan
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:42:01 #100
7074 moussy
kuttekop
pi_62760807
Ah fluf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')