SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je was je deo vergeten vanmorgen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:55 schreef NJ het volgende:
Fuck, ik moest lachen.
Hier stopte ik met lezen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:55 schreef KirkLazarus het volgende:
Hallo FOK!'er die vanmiddag om 16.15 de stoptrein vanuit Maastricht nam om in Klimmen-Ransdaal
Ik weiger principieel om met de trein te gaan.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:00 schreef Biels het volgende:
Ik denk toch Crane. Zat er een lelijk chickie naast hem?
Zijn docent had hem tijdens de les betrapt op FOK'en, veel meer zei hij er niet over. Al meende ik hem specifiek KLB te horen noemen. Maar dat is niet met zekerheid gezegd.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
Hij deelde enkel mede dat hij tijdens de les op FOK! zat of ook wat hij zoal op FOK! deed?
Dr_Flash?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:05 schreef KirkLazarus het volgende:
McKillem is toch zo'n langharige?
FOK!'er in kwestie had meer dit soortig kapsel:
[ afbeelding ]
Doch dan een zwarte haarkleur zoals reeds gezegd.
Oh dan was ik het niet, ik pak immers nooit de trein. Ik stink dan wel weer heel erg, dat wel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:05 schreef KirkLazarus het volgende:
McKillem is toch zo'n langharige?
FOK!'er in kwestie had meer dit soortig kapsel:
[ afbeelding ]
Doch dan een zwarte haarkleur zoals reeds gezegd.
Daar zal je het al hebbenquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:55 schreef KirkLazarus het volgende:
Hallo FOK!'er die vanmiddag om 16.15 de stoptrein vanuit Maastricht nam om in Klimmen-Ransdaal uit te stappen.
[...]
Niet normaal gast hoe jij naar zweet stonk!
Ja en dan spreek je iemand aan van. Gast je stinktquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:24 schreef HeaRt_woRm het volgende:
En je durfde het niet vanmiddag recht in zijn gezicht te zeggen?
Dan had ik geen reden meer dit topic te openenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:24 schreef HeaRt_woRm het volgende:
En je durfde het niet vanmiddag recht in zijn gezicht te zeggen?
De trein had helaas geen vertraging, anders hadden we de klok er op gelijk kunnen zetten dat hij zo'n topic had geopend.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:08 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Zijn docent had hem tijdens de les betrapt op FOK'en, veel meer zei hij er niet over. Al meende ik hem specifiek KLB te horen noemen. Maar dat is niet met zekerheid gezegd.
Ik zat natuurlijk een beetje de andere kant opgedraaid om de zweetdampen te ontwijken en spitste mijn oren pas toen ik het woordje 'FOK' opving.
Dat niet, maar zoiets tegen een stinkend persoon zeggen getuigt wel van een ruggegraat.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en dan spreek je iemand aan van. Gast je stinktverwacht je dat ie dan spontaan opeens lekker gaat ruiken
That'll Be the Dayquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en dan spreek je iemand aan van. Gast je stinktverwacht je dat ie dan spontaan opeens lekker gaat ruiken
maikuuulquote:
Die was toch opgepakt ofzo?quote:
Maak een foto de volgende keer!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:45 schreef KirkLazarus het volgende:
Vanmiddag stond betreffende stinklaars weer op het station met gevolgIk ben wijselijk de andere kant op gelopen in de trein.
Ik zag overigens wel dat hij dezelfde trui als gisteren aan had. Dus hij heeft net als Donald Duck een hele kast vol met dezelfde meuk of hij heeft dit topic nog niet gelezen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:35 schreef hardromacore het volgende:
Man man man, was een laster topic,
wij fokkers dienen elkaar met reszpect te behandelen, spreek hem aan, koop desnoods een hele dure deo voor hem,
fok naar de top
Jezus, is hij met z'n kop op een grindtegel gevallen toen ie door zn moeder uitgepoept werd ofzoquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Jezus, is hij met z'n kop op een grindtegel gevallen toen ie door zn moeder uitgepoept werd ofzo
Astublieft zeg, gedraag je stuk onwetend!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Jezus, is hij met z'n kop op een grindtegel gevallen toen ie door zn moeder uitgepoept werd ofzo
Bestaat dat echt??quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:55 schreef KirkLazarus het volgende:
... Klimmen-Ransdaal ...
snap eigenlijk niet dat maikuuul met zulke lelijke mensen omgaat!quote:
Huldequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:35 schreef hardromacore het volgende:
Man man man, was een laster topic,
wij fokkers dienen elkaar met reszpect te behandelen, spreek hem aan, koop desnoods een hele dure deo voor hem,
fok naar de top
quote:
da's toch die maf die opgepakt was?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
snap eigenlijk niet dat maikuuul met zulke lelijke mensen omgaat!
Nee indd, maikuuul is zelf namelijk ook een erg knappe en stoere hunk!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hij is uitgeleverd naar amerika.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
da's toch die maf die opgepakt was?
hoe is het daarmee afgelopen eik?
Is erg om te zeggen, maar zoiets vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:18 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Heeft hij met het asfalt geneukt ofzo?
Komt door die mislukte hendig sjieke slipquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:49 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Is erg om te zeggen, maar zoiets vroeg ik me ook af.
Gast wat probeer je te zeggen, je poging om bijdehand te doen is jammerlijk mislukt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:51 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Astublieft zeg, gedraag je stuk onwetend!
Liever komend uit een hol van intelligentie dan uit een kut van pure domheid
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:15 schreef Renesite het volgende:
Misschien was-ie wel aan het neuken ipv. de website FOK!
Nee...!
quote:Ik hoorde je tegen je reisgenoot praten over je IT-opleiding(?) aan het Leeuwenborgh.
soort zoekt soort zeggen ze wel eensquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Hebben ze internet in Maastricht dan
Ik las "sinterklaas"quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:45 schreef KirkLazarus het volgende:
Vanmiddag stond betreffende stinklaars weer op het station met gevolgIk ben wijselijk de andere kant op gelopen in de trein.
quote:
Ik lachte.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:18 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Heeft hij met het asfalt geneukt ofzo?
Dat begrijp ik ook niet. Zit je met je vrienden bij elkaar met elkaar te praten. Ben je zo debiel om een earbud in 1 van je oren te stauwen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt een Limburgerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:36 schreef Maikuuul het volgende:
Er zat btw een gast bij op @ ict die ook uit ransdaal kwam
Tering wat een accent
Maar dat ging wel heel verquote:
Je moeder.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:49 schreef freak1 het volgende:
limburgers stinken, klaar.
Agreedquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:46 schreef Tuvai.net het volgende:
Mensen die uit Kerkrade, Ransdaal en andere boerendorpen komen hebben ook een kutaccent, zelfs voor Limburg.
Adieé wah!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zegt een Limburgermaastrichtenaar
Recent zijn mijn beide gsm's gestorvenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:53 schreef Nobu het volgende:
Waarom heb je de tweede keer geen foto gemaakt?
Je zit niet alleen bij stinkende fokkers in de trein. je hebt ook nog eens laffe vriendenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:48 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Recent zijn mijn beide gsm's gestorvenDus nu loop ik met een oud prul rond, die wel een camera heeft, maar wel volledig onbedienbaar is. Het lukte dus niet zo snel.
Maar... een notoire mede-FOK!'er die hetzelfde traject moet afleggen was erbij, hij had dit topic reeds gezien en was dus verheugd om daags erna Mister Transpiratie in levende lijve te zien (totdat hij hem rook natuurlijk). Hij zei dan ook: "Tuup, maak snel een foto voor op Klaagbaak!" Maar toen ik hem vermelde dat mijn telefoon ruk is en hem verzocht snel een foto te nemen met zijn hendig sjieke smartphone vond hij het opeens ongepast.
Blame dus maar esco_ voor het ontbreken van een pic
foto? zijn echte naamquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:55 schreef KirkLazarus het volgende:
Esco_ is een semi-bekende Nederlander en hooggeplaatst persoon, die kan zich geen zeik permitteren.
Ben jij de Akinator ofzo?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
prins willem alexander
[ afbeelding ]
Geweldig, zo'n aangeleerde glimlach.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
prins willem alexander
[ afbeelding ]
Doe je bestquote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:18 schreef esco_ het volgende:
Kan deze schande niet op mij laten zitten, morgen nieuwe ronde rit, nieuwe kansen
echt een typische gevalletje van een lekker dingquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
prins willem alexander
[ afbeelding ]
Haha, jij bent ook zo een limboquote:
Ey, die hacker! Toch?!quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ey, die hacker! Toch?!
En die hendig sjieke muppet ernaast natuurlijk.
Je bent wel een held zeg! Maak dan eens een fucking foto ofzo, prutser!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:45 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik zag overigens wel dat hij dezelfde trui als gisteren aan had. Dus hij heeft net als Donald Duck een hele kast vol met dezelfde meuk of hij heeft dit topic nog niet gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |