Oh dan was ik het niet, ik pak immers nooit de trein. Ik stink dan wel weer heel erg, dat wel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:05 schreef KirkLazarus het volgende:
McKillem is toch zo'n langharige?
FOK!'er in kwestie had meer dit soortig kapsel:
[ afbeelding ]
Doch dan een zwarte haarkleur zoals reeds gezegd.
Daar zal je het al hebbenquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:55 schreef KirkLazarus het volgende:
Hallo FOK!'er die vanmiddag om 16.15 de stoptrein vanuit Maastricht nam om in Klimmen-Ransdaal uit te stappen.
[...]
Niet normaal gast hoe jij naar zweet stonk!
Ja en dan spreek je iemand aan van. Gast je stinktquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:24 schreef HeaRt_woRm het volgende:
En je durfde het niet vanmiddag recht in zijn gezicht te zeggen?
Dan had ik geen reden meer dit topic te openenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:24 schreef HeaRt_woRm het volgende:
En je durfde het niet vanmiddag recht in zijn gezicht te zeggen?
De trein had helaas geen vertraging, anders hadden we de klok er op gelijk kunnen zetten dat hij zo'n topic had geopend.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:08 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Zijn docent had hem tijdens de les betrapt op FOK'en, veel meer zei hij er niet over. Al meende ik hem specifiek KLB te horen noemen. Maar dat is niet met zekerheid gezegd.
Ik zat natuurlijk een beetje de andere kant opgedraaid om de zweetdampen te ontwijken en spitste mijn oren pas toen ik het woordje 'FOK' opving.
Dat niet, maar zoiets tegen een stinkend persoon zeggen getuigt wel van een ruggegraat.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en dan spreek je iemand aan van. Gast je stinktverwacht je dat ie dan spontaan opeens lekker gaat ruiken
That'll Be the Dayquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en dan spreek je iemand aan van. Gast je stinktverwacht je dat ie dan spontaan opeens lekker gaat ruiken
maikuuulquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |