SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt een Limburgerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:36 schreef Maikuuul het volgende:
Er zat btw een gast bij op @ ict die ook uit ransdaal kwam
Tering wat een accent
Maar dat ging wel heel verquote:
Je moeder.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:49 schreef freak1 het volgende:
limburgers stinken, klaar.
Agreedquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:46 schreef Tuvai.net het volgende:
Mensen die uit Kerkrade, Ransdaal en andere boerendorpen komen hebben ook een kutaccent, zelfs voor Limburg.
Adieé wah!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zegt een Limburgermaastrichtenaar
Recent zijn mijn beide gsm's gestorvenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:53 schreef Nobu het volgende:
Waarom heb je de tweede keer geen foto gemaakt?
Je zit niet alleen bij stinkende fokkers in de trein. je hebt ook nog eens laffe vriendenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:48 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Recent zijn mijn beide gsm's gestorvenDus nu loop ik met een oud prul rond, die wel een camera heeft, maar wel volledig onbedienbaar is. Het lukte dus niet zo snel.
Maar... een notoire mede-FOK!'er die hetzelfde traject moet afleggen was erbij, hij had dit topic reeds gezien en was dus verheugd om daags erna Mister Transpiratie in levende lijve te zien (totdat hij hem rook natuurlijk). Hij zei dan ook: "Tuup, maak snel een foto voor op Klaagbaak!" Maar toen ik hem vermelde dat mijn telefoon ruk is en hem verzocht snel een foto te nemen met zijn hendig sjieke smartphone vond hij het opeens ongepast.
Blame dus maar esco_ voor het ontbreken van een pic
foto? zijn echte naamquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:55 schreef KirkLazarus het volgende:
Esco_ is een semi-bekende Nederlander en hooggeplaatst persoon, die kan zich geen zeik permitteren.
Ben jij de Akinator ofzo?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
prins willem alexander
[ afbeelding ]
Geweldig, zo'n aangeleerde glimlach.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
prins willem alexander
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |