SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt een Limburgerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:36 schreef Maikuuul het volgende:
Er zat btw een gast bij op @ ict die ook uit ransdaal kwam
Tering wat een accent
Maar dat ging wel heel verquote:
Je moeder.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:49 schreef freak1 het volgende:
limburgers stinken, klaar.
Agreedquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:46 schreef Tuvai.net het volgende:
Mensen die uit Kerkrade, Ransdaal en andere boerendorpen komen hebben ook een kutaccent, zelfs voor Limburg.
Adieé wah!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zegt een Limburgermaastrichtenaar
Recent zijn mijn beide gsm's gestorvenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:53 schreef Nobu het volgende:
Waarom heb je de tweede keer geen foto gemaakt?
Je zit niet alleen bij stinkende fokkers in de trein. je hebt ook nog eens laffe vriendenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:48 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Recent zijn mijn beide gsm's gestorvenDus nu loop ik met een oud prul rond, die wel een camera heeft, maar wel volledig onbedienbaar is. Het lukte dus niet zo snel.
Maar... een notoire mede-FOK!'er die hetzelfde traject moet afleggen was erbij, hij had dit topic reeds gezien en was dus verheugd om daags erna Mister Transpiratie in levende lijve te zien (totdat hij hem rook natuurlijk). Hij zei dan ook: "Tuup, maak snel een foto voor op Klaagbaak!" Maar toen ik hem vermelde dat mijn telefoon ruk is en hem verzocht snel een foto te nemen met zijn hendig sjieke smartphone vond hij het opeens ongepast.
Blame dus maar esco_ voor het ontbreken van een pic
foto? zijn echte naamquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:55 schreef KirkLazarus het volgende:
Esco_ is een semi-bekende Nederlander en hooggeplaatst persoon, die kan zich geen zeik permitteren.
Ben jij de Akinator ofzo?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
prins willem alexander
[ afbeelding ]
Geweldig, zo'n aangeleerde glimlach.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
prins willem alexander
[ afbeelding ]
Doe je bestquote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:18 schreef esco_ het volgende:
Kan deze schande niet op mij laten zitten, morgen nieuwe ronde rit, nieuwe kansen
echt een typische gevalletje van een lekker dingquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
prins willem alexander
[ afbeelding ]
Haha, jij bent ook zo een limboquote:
Ey, die hacker! Toch?!quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ey, die hacker! Toch?!
En die hendig sjieke muppet ernaast natuurlijk.
Je bent wel een held zeg! Maak dan eens een fucking foto ofzo, prutser!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:45 schreef KirkLazarus het volgende:
Vanmiddag stond betreffende stinklaars weer op het station met gevolgIk ben wijselijk de andere kant op gelopen in de trein.
Ik zag overigens wel dat hij dezelfde trui als gisteren aan had. Dus hij heeft net als Donald Duck een hele kast vol met dezelfde meuk of hij heeft dit topic nog niet gelezen
Idd! The audience demands photos!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:47 schreef morgane het volgende:
Toch wil ik stiekem wel weten hoe dit afloopt
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:55 schreef KirkLazarus het volgende:
Hallo FOK!'er die vanmiddag om 16.15 de stoptrein vanuit Maastricht nam om in Klimmen-Ransdaal uit te stappen. Je hebt zwart haar en draagt een bril. Ik hoorde je tegen je reisgenoot praten over je IT-opleiding(?) aan het Leeuwenborgh. Zo vertelde je dat je tijdens de les op FOK! zat. Ik zat schuin tegenover je op het bankje en wil je graag iets vertellen...Ben hem ook tegengekomen! met Wibra-tas op schoot. Zonder deo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je dan eindelijk de verlossende fotoquote:Op woensdag 5 november 2008 19:57 schreef BartBunny het volgende:
[..]
Ben hem ook tegengekomen! met Wibra-tas op schoot. Zonder deo.
Idd, wij willen antwoorden!quote:Op woensdag 5 november 2008 20:16 schreef Nikmans het volgende:
Waarom is dit nog altijd niet afgehandeld?
My thought exactly!quote:
Tsja, zo loop je die skunk twee dagen achter elkaar tegen het lijf en zo zie je hem niet meer. Ik hou mijn ogen en neusgaten open. Hopelijk komt die foto nog.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:16 schreef Nikmans het volgende:
Waarom is dit nog altijd niet afgehandeld?
geef maar toe dat jij het stiekem ben, stinkiequote:Op woensdag 5 november 2008 22:15 schreef neo2000 het volgende:
Echt no way dat iemand zich gaat melden in dit topic om te vertellen dat ie stinkt..(heb wel snel ff een pic in m'n fobo gezet om mezelf uit te sluiten uiteraard..
)
misschien voor de trein gesprongenquote:Op woensdag 5 november 2008 22:47 schreef ssebass het volgende:
Ik denk dat hij een trein later pakt tegenwoordigHij heeft waarschijnlijk dit topic gezien.
Wat een aso, beetje andere mensen vertraging met de trein geven. Alsof de trein überhaupt al op tijd rijdt.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:42 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
misschien voor de trein gesprongen
ja, maar dat die stinkt is ook ASOquote:Op woensdag 5 november 2008 23:44 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wat een aso, beetje andere mensen vertraging met de trein geven. Alsof de trein überhaupt al op tijd rijdt.
whahaha pwn3dquote:Op woensdag 5 november 2008 22:47 schreef ssebass het volgende:
Ik denk dat hij een trein later pakt tegenwoordigHij heeft waarschijnlijk dit topic gezien.
10 minuten vertraging vind ik nog veel erger.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:46 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
ja, maar dat die stinkt is ook ASO
Wat maakt die 10minuten uit als je 30 minuten naast een stinkerd zitquote:Op woensdag 5 november 2008 23:51 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
10 minuten vertraging vind ik nog veel erger.
Als je een belangrijke tentamen heb neem je een trein eerder. Dan is het porobleem al opgelost. Op elke station komt elk half uur wel een trein langs... Dus op tijd ben je wel...quote:Op woensdag 5 november 2008 23:57 schreef SharQueDo het volgende:
Als je dan toevallig een belangrijk tentamen hebt, oid?Plus je kan stinkdieren ontwijken (i.e. ergens anders zitten).
een foto kan je best ongemerkt maken...quote:Op donderdag 6 november 2008 08:30 schreef wise het volgende:
foto. Toch niet zo moeilijk. En als hij vraagt waarom je een foto nam, zeg je:
"ja, is voor FOT showcase"
Whehehe.. Too easy. Nuh, als ik het was, aso die ik zou zijn in dat geval (allicht kan ie er echt gewoon heul niets aan doen, die mensen hebbie ook.. helaas) zou ik het ook gewoon trots komen vertellen in dit topic. Maar helaas, ik ben geen onwelriekende aso.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:42 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
geef maar toe dat jij het stiekem ben, stinkie
quote:Op maandag 10 november 2008 17:02 schreef KirkLazarus het volgende:
Verdomme, hij is vanochtend wéér door de mazen van het net weten te glippen.
Op het station zag ik de Muizenkop staan, reisgenoot van de Ranzige Ransdaler. Vlak voor Klimmen-Ransdaal samen met mijn wingman de mobieltjes tevoorschijn gehaald, vastbesloten een foto van hem te maken.
En ja hoor, terwijl de trein het station op snelde zag ik hem op het perron voorbij flitsen. Helaas stapte meneer in het tweede treinstel in, dus we konden niet bij hem komen. Eenmaal in Maastricht aangekomen worstelden wij ons door de mensenmassa om de stinker in kwestie te kunnen onderscheppen. Ik zag de Muizenkop, maar Ransje was verdwenen. In blinde paniek hebben we hem staan zoeken, helaas zonder resultaat.
Met grote schaamte beken ik hier nu dan ook: ik ben een faalhaas.
Schrijfstijl is redelijk, inhoud is matig. Dit kan én moet beter, jongeman.quote:Op maandag 10 november 2008 17:02 schreef KirkLazarus het volgende:
Op het station zag ik de Muizenkop staan, reisgenoot van de Ranzige Ransdaler. Vlak voor Klimmen-Ransdaal samen met mijn wingman de mobieltjes tevoorschijn gehaald, vastbesloten een foto van hem te maken.
En ja hoor, terwijl de trein het station op snelde zag ik hem op het perron voorbij flitsen. Helaas stapte meneer in het tweede treinstel in, dus we konden niet bij hem komen. Eenmaal in Maastricht aangekomen worstelden wij ons door de mensenmassa om de stinker in kwestie te kunnen onderscheppen. Ik zag de Muizenkop, maar Ransje was verdwenen. In blinde paniek hebben we hem staan zoeken, helaas zonder resultaat.
Het is je vergeven als je nog deze week een foto weet te regelen.quote:Op maandag 10 november 2008 17:02 schreef KirkLazarus het volgende:
* eensch isquote:Op maandag 10 november 2008 17:31 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het is je vergeven als je nog deze week een foto weet te regelen.
+1 voor initiatief.quote:Op maandag 10 november 2008 17:02 schreef KirkLazarus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By hook or by crook, I'll be last in this book.
Probleem is dan natuurlijk dat hij geen foto heeft.quote:Op maandag 10 november 2008 17:54 schreef superXmacho het volgende:
Wrm start je niet een mega zoek actie , en dan bedoel ik ook mega zoekactie , inclusief poster enzo.
Iedereen die in de trein zit een folder geven..
Hij zou te herkennen moeten zijn aan z'n geur...quote:Op maandag 10 november 2008 17:57 schreef Nobu het volgende:
[..]
Probleem is dan natuurlijk dat hij geen foto heeft.
Daar staat de foto in...quote:Op maandag 10 november 2008 17:59 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik heb scripting uitstaan dus kan je spoiler niet lezen.
Hebben die mobiel-cameratjes dan niet allemaal expres zo'n "klik" na het maken van en foto?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:44 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
een foto kan je best ongemerkt maken...
Zo moeilijk is dt niet TS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |