quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
* Hier had een geniale opmerking kunnen staan.quote:
Niet zo bijdehandquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
* Hier had een geniale opmerking kunnen staan.
Gooi het in de groepquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
* Hier had een geniale opmerking kunnen staan.
Niet over jouquote:
Converseer eens in het Nederlandschquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:03 schreef gers het volgende:
ABER MEINE OP WASS BESSER
Oh oke.quote:
...quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar wijze dingen
quote:
... Ik zeg niks.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
Of toch nietik sta in tweestrijd!
Smartass.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat was wijsik dacht na over mijn beslissing en de consequenties daarvan!
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:39 schreef remlof het volgende:
Noorsbloed, idem, mag ook mailen over 48 uur.
Vind je het erg als ik alleen die laatste twee woorden onthou?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
Zelfs als je geen keuze maakt, maak je namelijk een keuze. Lieve IQM.
hier bedoel ik mee RV een maand en NB 48 uquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:05 schreef behangplakker het volgende:
Wat leuk trouwens dat de mods zo consequent zijn
Reetveter een ban, praten uit naam van gebande.
[..]
lollerpatat
Ja, ik ervaar dat als uitermate kwetsend!quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik alleen die laatste twee woorden onthou?
buizenquote:
Kan nu nog, op jullie fobo's/PM'squote:Op maandag 27 oktober 2008 22:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik zou de hele nacht gaan nachtbaggeren met NB![]()
![]()
![]()
Wie ?quote:
Het was best wijs wat je daarvoor zei.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik ervaar dat als uitermate kwetsend!
Ga je dat nu overal posten?quote:
quote:
Duhquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Het was best wijs wat je daarvoor zei.
quote:
Ooh?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:12 schreef De_Ananas het volgende:
Wanneer is de meet nou? Lokatie is al vastgesteld, en ook wat we gaan doen.
enlighten me pls!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:12 schreef De_Ananas het volgende:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:12 schreef behangplakker het volgende:
En de gebanden kijken maar toe
allemaal even zwaaien naar onze kamikaze-SC'ers die zich opgeofferd hebben voor een goed doel![]()
![]()
allemaal even zwaaien naar onze kamikaze-SC'ers die zich opgeofferd hebben voor een goed doel![]()
![]()
Haiquote:
Prik maar een stad en datum, dan kom ik vast en zeker even koekeloeren. Mits het allemaal gaat qua werk und so.quote:
Is hij niet die ene ram-slechte clown die elke tent uitgegooit wordt met z'n grappen over appels en peren, die dayuum ?quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:13 schreef Biogarde het volgende:
Zal best druk zijn wanneer de helft een ban heeft en puisten.
Okay, coolquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Prik maar een stad en datum, dan kom ik vast en zeker even koekeloeren. Mits het allemaal gaat qua werk und so.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
de mossels waren heul niet lekker, kalou vond van wel maar ja, die vreet alles....
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Is hij niet die ene ram-slechte clown die elke tent uitgegooit wordt met z'n grappen over appels en peren, die dayuum ?
![]()
EETWEDSTRIJD !!quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:12 schreef De_Ananas het volgende:
NSB'ers moeten we niet in Amsterdam.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Prik maar een stad en datum, dan kom ik vast en zeker even koekeloeren. Mits het allemaal gaat qua werk und so.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Amsterdam, bier, tieten, Ajax, frituur.
Gelukkig maak jij dat uit.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
NSB'ers moeten we niet in Amsterdam.
Welke locatie? En mooi dat biogarde wel komtquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Amsterdam, bier, tieten, Ajax, frituur.
Al zo'n 100 topics komt dat al voorbij.quote:
Maar niets concreets.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Al zo'n 100 topics komt dat al voorbij.
Mwoah: minimaal 296quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Al zo'n 100 topics komt dat al voorbij.
Ja, das wel lekker centraal idd.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Amsterdam, bier, tieten, Ajax, frituur Patattuur .
Verkapt: daar wil toch niemand heenquote:
Heb je me gemistquote:
____quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Rotterdam !
Zo ongeveer jaquote:
Amsterdam heeft DUIDELIJK de meeste stemmenquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:17 schreef gers het volgende:
Poll: Waar komt de meetArnhem Utrecht Amsterdam Amersfoort Eindhoven Oss Nijmegen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Foto's zouden wel tof zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo ongeveer jaMaar mocht ie nu komen, dan wil ik wel pics als bewijs.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:20 schreef Schatgraver het volgende:
Ananas stemt met al z'n klonen op Amsterdam
Ze zijn al 5 jaar aan het verbouwen, pik.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als die tent waar die werkt het geen probleen vind dat de hele boel verbouwd word, lijkt me dat een prima locatie.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Amsterdam heeft DUIDELIJK de meeste stemmen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze zijn al 5 jaar aan het verbouwen, pik.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als BT, joske en gers er maar zijn. Wij zullen wel plezier hebben met z'n 4en
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als BT, joske en gers er maar zijn. Wij zullen wel plezier hebben met z'n 4en
Ik heb maar 4 topics over een museum gemaakt, hoe kom je erbij dat ik in een café werkquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
een cafe in de noord-zuid tunnel???
Ja inderdaadquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:22 schreef afcajos het volgende:
Bio moet ook komen man, ik ben serieus benieuwd wat voor persoon er achter zijn account zit.
Flamewars irl.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:22 schreef afcajos het volgende:
Bio moet ook komen man, ik ben serieus benieuwd wat voor persoon er achter zijn account zit.
IK zie anders duidelijk 5 stemmen bij Utrecht, maar okee.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Amsterdam heeft DUIDELIJK de meeste stemmen
Boeiend, het is al besloten dat we het in Amsterdam gaan houden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
IK zie anders duidelijk 5 stemmen bij Utrecht, maar okee.
het rijks, stedelijk of de tunnel.....het duurt allemaal al veels te lang!!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb maar 4 topics over een museum gemaakt, hoe kom je erbij dat ik in een café werk
5 jaar? Hebben ze Surinamers in dienst?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze zijn al 5 jaar aan het verbouwen, pik.
Inderdaad! ik ga even stemmen met mn kloonquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Boeiend, het is al besloten dat we het in Amsterdam gaan houden.
Normaal iemandquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:22 schreef afcajos het volgende:
Als je als man zijnde onder het genot van een pilsje en BT aan je piemel niet tof bent ben je of en mof of een emo.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:25 schreef afcajos het volgende:
Volgens mij is bio best een toffe appel in het echt. En nee ik probeer nu niet te slijmen!
Gaat langzaam,, ze kunnen veel beter een blik polen open trekken !quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
5 jaar? Hebben ze Surinamers in dienst?
Het gaat per IP, schat.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad! ik ga even stemmen met mn kloon
Parrrrdonquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je als man zijnde onder het genot van een pilsje en BT aan je piemel niet tof bent ben je of en mof of een emo.
Waarom ga je stemmen als het toch al besloten is?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
BT rent nu naar der andere huis!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet ik veelquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
HAHAHAdie moet in de op. Als je stemt staat er toch duidelijk dat er vanaf een ip is gestemd
Hoe kan het dan dat ik er als halve emo ook blij mee zou zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je als man zijnde onder het genot van een pilsje en BT aan je piemel niet tof bent ben je of en mof of een emo.
proxy.org. Of breng ik nu mensen op ideeënquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
HAHAHAdie moet in de op. Als je stemt staat er toch duidelijk dat er vanaf een ip is gestemd
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik er als halve emo ook blij mee zou zijn
Ik heb een broertje van jouw leeftijd en dezelfde hosselmanierenquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:25 schreef afcajos het volgende:
Volgens mij is bio best een toffe appel in het echt. En nee ik probeer nu niet te slijmen!
Omdat je een halve emo bent, en niet een hele. Duh!quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik er als halve emo ook blij mee zou zijn
Hoe oud ben jequote:Op maandag 27 oktober 2008 22:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb een broertje van jouw leeftijd en dezelfde hosselmanieren
Owja, das waar ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat je een halve emo bent, en niet een hele. Duh!
Zit het op 1 netwerk met allemaal hetzelfde ip zekerquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
kali heeft 5 pc's op werk en gaat nu 4 klonen aanmaken!!
Wooow ben jij al zo oud ? Wat doe je tussen al die jonkies hierquote:
Ja, wat scheelt hetquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oooh johdat is maar 9 jaar verschil
(
!!! )
Mij plezieren is een plezier voor de plezierder, dus ik zou je dan al plezieren zonder dat ik je plezier. Chronologisch onmogelijk dus, sorry.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moet ik jou eerst dan plezieren voordat je mij wilt plezieren?
Baggeren.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wooow ben jij al zo oud ? Wat doe je tussen al die jonkies hier
Dat was altijd al het plan naar mijn weten.quote:
bamisoep?quote:
Je wilt zeggen dat jijzelf geen plezier eraan kunt beleven?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mij plezieren is een plezier voor de plezierder, dus ik zou je dan al plezieren zonder dat ik je plezier. Chronologisch onmogelijk dus, sorry.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wooow ben jij al zo oud ? Wat doe je tussen al die jonkies hier
Boeiend, wij gaan toch naar Amsterdam.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:33 schreef gers het volgende:
TUSSENSTANDS JEWAIDS
Poll: Utrecht of AmsterdamUtrecht Amsterdam
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat zeg ik toch nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat jijzelf geen plezier eraan kunt beleven?
Nee, ik niet neequote:
Dat maakt het eten lekkerderquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
bamisoep?jullie indo's moeten ook in alle gerechten bami, nasi of rijst in verwerken he.
Mooi, dan kom ik niet. Iedereen blijquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Boeiend, wij gaan toch naar Amsterdam.
Zo hoort het. Bamischijf is baasquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
bamisoep?jullie indo's moeten ook in alle gerechten bami, nasi of rijst in verwerken he.
Dat zeg je wel, want als ik jou plezier heb je blijkbaar geen plezier eraan maar ik. Hoe kan ik je dan plezieren!?quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:13 schreef Biogarde het volgende:
Zal best druk zijn wanneer de helft een ban heeft en puisten.
Kom jij niet dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo ongeveer jaMaar mocht ie nu komen, dan wil ik wel pics als bewijs.
We doen zelfs bami en/of rijst bij de patat friet gebakkenaardappelreepjesquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jos: Amsterdamquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:34 schreef gers het volgende:
Zo gaat het iets eerlijker post je naam onder de stad waar je wilt meeten
Utrecht
Amsterdam
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:34 schreef gers het volgende:
Zo gaat het iets eerlijker post je naam onder de stad waar je wilt meeten
Utrecht
Amsterdam
kali
quote:
Nee ik zeg dat als je mij pleziert het al een plezier is voor jou dus dat ik jou dan al zou plezieren dus het alletwee tegelijk plaats vindt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat zeg je wel, want als ik jou plezier heb je blijkbaar geen plezier eraan maar ik. Hoe kan ik je dan plezieren!?
Nee.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je een ban hebt mag je ook komen. Als je puisten hebt niet, maar ach, dan komt Catch_me maar niet.[..]
Nee, ik zeg maar ff niks meerquote:
Ok, ik geef je eerst een joint aangezien je die zelf nog niet mag kopen. Is zo de deal goed?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat als je mij pleziert het al een plezier is voor jou dus dat ik jou dan al zou plezieren dus het alletwee tegelijk plaats vindt.
In Indonesië eten ze bij McDonalds ook rijstquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We doen zelfs bami en/of rijst bij de patat friet gebakkenaardappelreepjes
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:37 schreef behangplakker het volgende:
Utreg voor reiskosten, voor de rest maakt het mij niet echt uit eigenlijk.
Ov-jaarkaart?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:37 schreef behangplakker het volgende:
Mogen is iets anders dan kunnenquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ok, ik geef je eerst een joint aangezien je die zelf nog niet mag kopen. Is zo de deal goed?
Voor die 2 euro extra mag je wel mij ontmoeten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:37 schreef behangplakker het volgende:
FOKKING OORLOG MET SAMBAL IS DA SJIT!!!!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
In Indonesië eten ze bij McDonalds ook rijst![]()
En bij alles sambal, dus ook bij patat
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Sorryyy,, ik was vergeten dat jij al 47 bent
Ik ben ook nog maar 16quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ok, ik geef je eerst een joint aangezien je die zelf nog niet mag kopen. Is zo de deal goed?
Jij bent ook indo ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We doen zelfs bami en/of rijst bij de patat friet gebakkenaardappelreepjes
Nee klopt, daarom zeg ik oko dat ik hem voor je koopquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mogen is iets anders dan kunnen!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Voor die 2 euro extra mag je wel mij ontmoeten.
Half.quote:
JE WEET Z112quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
FOKKING OORLOG MET SAMBAL IS DA SJIT!!!!!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:40 schreef Biogarde het volgende:
Maar OMG, dan zien we elkaar in het echt [ afbeelding ]
Ik ben een puber van 22.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Straks kom ik op die meeting, allemaal puistige pubers van 16
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:40 schreef Biogarde het volgende:
Maar OMG, dan zien we elkaar in het echt [ afbeelding ]
Je KOOPT een joint voor me? Sorry maar dat is sowieso al nietsquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee klopt, daarom zeg ik oko dat ik hem voor je koopHoef je je niet schuldig te voelen dat je de wet overtreed
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je KOOPT een joint voor me? Sorry maar dat is sowieso al niets![]()
een joint koop je niet, je koopt wiet of hasj, een tipboekje, een pakje longflu (of hoe je dat ook spelt), dan neem je een sigaret, gooi je de helft in die joint, een bergje wieten dan DRAAI je een joint.
Tis maar waar je van komt... oh wacht, verkeerd gelezen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar dat kan ik nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je KOOPT een joint voor me? Sorry maar dat is sowieso al niets![]()
een joint koop je niet, je koopt wiet of hasj, een tipboekje, een pakje longflu (of hoe je dat ook spelt), dan neem je een sigaret, gooi je de helft in die joint, een bergje wieten dan DRAAI je een joint.
quote:
Ik ben alvast begonnen met lachen inderdaadquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan jullie mij uitlachen omdat ik fucking lelijk ben en op fok doe alsof ik een baas ben
Ben een knappe 16-jarigequote:Op maandag 27 oktober 2008 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Gelukkig kan ik dat welquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar dat kan ik niet
Dan laat ik hem wel voor je draaien
En jij blijkt een man te zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben alvast begonnen met lachen inderdaad
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar dat kan ik niet
Dan laat ik hem wel voor je draaien
Longflu klinkt toch mooi of niet danquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon lange vloei
longflu
Waarom denk je anders dat ik niet op de meet kom, gaan jullie me allemaal belachelijk lopen maken.quote:
Ach, mijn piemel is een beetje scheef dan kan BT daar ook steeds grappen over makenquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat ik niet op de meet kom, gaan jullie me allemaal belachelijk lopen maken.
En irl wordt je niet uitgelachen???quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Longflu klinkt toch mooi of niet dan? Zo noem ik het tenminste wel altijd.
quote:
Oke is goedquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:44 schreef gers het volgende:
Utrecht
NoelGallagher
Behangplakker
Amsterdam
Kali
De_ananas
Gers
reetveter , gers failde epic met msn namen
Mcfearless
maakt me geen fuck uit ik heb OV
4EBE
Je zal er maar last van hebben, van zo'n lang griepjequote:
quote:
quote:
Kom maar bij mij inpilsen, gaan we daarna langs friettent Emmanuel (van mijn topique) en dan naar de kroeg.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:44 schreef afcajos het volgende:
Dan gaan we gewoon naar één of ander café. Ik ga me trouwens van te voren al flink lopen bezatten voor als er geen fuck aan is
En op wat voor dag? ik wil wel cheapass reizen met ovquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:44 schreef gers het volgende:
Utrecht
NoelGallagher
Behangplakker
Amsterdam
Kali
De_ananas
Gers
Mcfearless
4EBE
BT heeft helemaal geen tijd om grappen te maken, die heeft steeds haar mond vol, toch?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ach, mijn piemel is een beetje scheef dan kan BT daar ook steeds grappen over maken
Ik ben nog maar 16 he, moet ik nu niet komenquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:44 schreef afcajos het volgende:
Dan gaan we gewoon naar één of ander café. Ik ga me trouwens van te voren al flink lopen bezatten voor als er geen fuck aan is
En ik maar denken dat je een oer-hollandse wit-huid was met een rode bril met ster-vormige glaasjes, en soms tuinbroeken en houthakkers-shirts maar vaker shirt- en schoen-loos en overal bloemen-prints op, zelfs op de autoquote:
Wheheh, een jood die Kalou als huisdier heeft.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
de mossels waren heul niet lekker, kalou vond van wel maar ja, die vreet alles....
Vrijdag ftw!quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
En op wat voor dag? ik wil wel cheapass reizen met ov
Neequote:Op maandag 27 oktober 2008 22:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En irl wordt je niet uitgelachen???
waar? utrecht of a'dam ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:47 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik kom ook .. als enige feyenoorder
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 16 he, moet ik nu niet komen? BK is 17 en BT ook
Jou krijg ik nog wel mannetje.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:47 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik kom ook .. als enige feyenoorder
Bwehehehe, nou niet dus, ik ben een half-indo met een rode bril met ster-vormige glaasjes, en soms tuinbroeken en houthakkers-shirts maar vaker shirt- en schoen-loos en overal bloemen-prints op, zelfs op de autoquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een oer-hollandse wit-huid was met een rode bril met ster-vormige glaasjes, en soms tuinbroeken en houthakkers-shirts maar vaker shirt- en schoen-loos en overal bloemen-prints op, zelfs op de auto
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
hahahaha dat zou kankergeniaal zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Een ventje van 10 met een hoog stemmetje, want aan de telefoon klonk ze/hij wel als een meisje
Pics!quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]of jullie zien hoe lelijk ik ben
Maar BT is een meidquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 16 he, moet ik nu niet komen? BK is 17 en BT ook
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:47 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wheheh, een jood die Kalou als huisdier heeft.
Ach meid tochquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]of jullie zien hoe lelijk ik ben
Ik had graag ja gezegd, ware het niet dat ik dan piepende mede-users krijg die daar dan weer over gaan zitten zeiken. Ja hij wel, wij niet..quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik nu een link van een site neerzet waar kakken in zit krijg ik dan een ban?
Ah, nieuwe taak van vanavond. Je weet dat mods een powersearch OMGWTFBBQ hebben hequote:Op maandag 27 oktober 2008 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed zoeken!
En nu ga ik slapen, welterusten
Dan stuur ik de plaatjes wel via de pmquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik had graag ja gezegd, ware het niet dat ik dan piepende mede-users krijg die daar dan weer over gaan zitten zeiken. Ja hij wel, wij niet..
Haha nou die heb je niet eens nodig johquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ah, nieuwe taak van vanavond. Je weet dat mods een powersearch OMGWTFBBQ hebben he
AMSTERDAM wil ik!quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:52 schreef gers het volgende:
bio waar wilt gij meeten?
bt ?
bobbyb?
Utrecht
NoelGallagher
Behangplakker
Amsterdam
Kali
De_ananas
Gers
Mcfearless
4EBE
voeg moar toe
Is lezen nou zo moeilijk?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:52 schreef gers het volgende:
bobbyb?
Utrecht
NoelGallagher
Behangplakker
Bio
Amsterdam
Kali
De_ananas
Gers
Mcfearless
AfcaJos
BT
Sackboy
4EBE
voeg moar toe
Doe maar lekker Amsterdamquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:52 schreef gers het volgende:
bt ?
bobbyb?
Utrecht
Behangplakker
Amsterdam
Kali
De_ananas
Gers
Mcfearless
NoelGallagher
4EBE
voeg moar toe
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Maar BT is een meidEn natuurlijk moet je komen, maar als we dankzij jou een toko niet binnenkomen schoppen we 2 negers neer.
Lijstje met activiteiten:quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Maar BT is een meidEn natuurlijk moet je komen, maar als we dankzij jou een toko niet binnenkomen schoppen we 2 negers neer.
Boven mijn bed.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha nou die heb je niet eens nodig joh! Ze staan in een vorig deel van de sc, ze staan in fot, ze staan in us. Praktisch overal
Ik wil ook wat rijst etenquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Lijstje met activiteiten:
- Pils drinken
- Frituur eten
- BT gangbangen
- Negers neermeppen
Vergeet ik wat?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
- Pils drinken
- Frituur eten
- BT gangbangen
- Negers neermeppen
Vergeet ik wat?
Takeru Kobayashi proberen te evenaren.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
- Pils drinken
- Frituur eten
- BT gangbangen
- Negers neermeppen
Vergeet ik wat?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik belde net 06-Biogarde en ik kreeg een of andere Turk aan de lijn.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:54 schreef afcajos het volgende:
Gooi mij ook maar bij het mokum rijtje, en jordy ook.
[KLB BAGGER SC #118] Waar je er afvliegt als je te ver gaatquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ah, nieuwe taak van vanavond. Je weet dat mods een powersearch OMGWTFBBQ hebben he
Volgens mij kwam 4EBE ook niet heur. Ik iig niet. Veel te eng, mensen in het echt ontmoeten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:52 schreef gers het volgende:
bt ?
bobbyb?
Utrecht
NoelGallagher
Behangplakker
Amsterdam
Kali
De_ananas
Gers
Mcfearless
4EBE
voeg moar toe
Ik bedank voor het snuiven, ik zuip mezelf liever de vernieling in.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik nog een keer doen, dus ja
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:58 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik bedank voor het snuiven, ik zuip mezelf liever de vernieling in.
Eerst de datum maar eens doen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:01 schreef NoelGallagher het volgende:
En, wie weet al welke kroeg ofzo?
The old sailor op de wallen, dat is een bazenkroegquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:01 schreef NoelGallagher het volgende:
En, wie weet al welke kroeg ofzo?
Ah, kijk. Mooie meidquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[KLB BAGGER SC #118] Waar je er afvliegt als je te ver gaat
Geen dank, nu ben ik slapen.
Hey, de Wallenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
The old sailor op de wallen, dat is een bazenkroeg
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
The old sailor op de wallen, dat is een bazenkroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |