quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
mag dat wel van mirrequote:
KANKERLUL! ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP!!quote:
BEN OOK VOOR TOP KANKAHLULquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:38 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
KANKERLUL! ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:35 schreef remlof het volgende:
Florian_, posten uit naam gebande, 48 uur.
Ik zei toch dat het niet mochtquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:39 schreef remlof het volgende:
Noorsbloed, idem, mag ook mailen over 48 uur.
Jongens en meisjes, lees allemaal alstjeblieft http://forum.fok.nl/rde/faq/policy nog een keer door, ik ban echt niet voor m'n lolquote:
+ Jordeeeh en Lakitu.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:41 schreef gers het volgende:
Verkapt strafbankje
Noorsbloed
Florian
Paaskonijn
Heb je het tegen mijquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Jongens en meisjes, lees allemaal alstjeblieft http://forum.fok.nl/rde/faq/policy nog een keer door, ik ban echt niet voor m'n lol
Omdat ze notes gevenquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:41 schreef Acinonyx het volgende:
Maar maar mogen er dan helemaal geen mods komen ? ookal zijn ze van een ander sub-forum eigelijk geen mod en volgens die paupers dus geen mod ?
alleen als ze lekker zijnquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:41 schreef Acinonyx het volgende:
Maar maar mogen er dan helemaal geen mods komen ? ookal zijn ze van een ander sub-forum eigelijk geen mod en volgens die paupers dus geen mod ?
nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:42 schreef Fascination het volgende:
Gers hoe laat ben je morgen in lijn 10?
Nee, tegen iedereen hier. Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
+ Jordeeeh en Lakitu.
[..]
Heb je het tegen mij
zoveelquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, tegen iedereen hier. Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
He damnitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |