quote:
I know. Maar ik geniet nu nog ff van de zondagavond.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dit topic is er morgen ook nog wel
Roel hebben ze het hier over jou ?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:29 schreef Ceased2Be het volgende:
zo hoor ik m'n bovenbuurman constant een of andere shooter spelen en snoeihard 'GODVERDOMME' roepen en tegen dingen slaan als ie verliest, schrok me in het begin de pleuris nu is het wel grappig.
Minder grappig is als ie 'Foolish Games' van Jewel op de repeat zet en een half uur ladderzat 'meezingt'.
Ach, TV een standje hoger en je hoort hem ook niet meer...
Nog even het laatste hierover, en dan ga ik in VBL verderquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De miljoenen verslindende ploegen staan mooi maar even te kijken naar de top 5 van dit moment
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:32 schreef Brennel het volgende:
Nou, bedankt dat je dat met me wilde delen dan
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
sorrie! daar moest ik meteen aan denken
quote:
Jawel. Maar hier moest ik wel erg om lachen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouwheb jij dat nooit? als je ergens iets leest of een film zit te kijken waar ze wat zeggen of doen, dat je meteen aan n liedje moet denken?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roel hebben ze het hier over jou ?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jawel. Maar hier moest ik wel erg om lachen.![]()
Ik lach je niet uit hoor.![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoor net van Gerard dat ie dit jaar niet in het glazen huis gaat. Dan kunnen we dat nu dus met 100% zekerheid zeggen.
quote:
Wordt een saai huis dit jaar, zal ook wel te merken zijn aan de opbrengst.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoor net van Gerard dat ie dit jaar niet in het glazen huis gaat. Dan kunnen we dat nu dus met 100% zekerheid zeggen.
En Rob Stenders zei afgelopen vrijdag op KX dat er ook niet gestemd zal gaan worden door luisteraars. Audiofragment staat op de site in m'n sig.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
hoorde?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
geef hem geen ongelijk, hij zal toch ook eens bij z'n gezin willen zijn met kerstquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben daar eigenlijk ook 'n beetje bang voor..quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt een saai huis dit jaar, zal ook wel te merken zijn aan de opbrengst.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:03 schreef Brennel het volgende:
* Brennel heeft wat warmte nodig want zit te verkleumen.
En dan ga ik ijs zitten eten
Tofquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor 80 euri per kaartje twee kaartjes geregeld!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik begin er net pas aanquote:
Het is hier een sauna , monique heeft de verwarming op standje te warm staanquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:03 schreef Brennel het volgende:
* Brennel heeft wat warmte nodig want zit te verkleumen.
En dan ga ik ijs zitten eten
ik ben nog uit het tijdperk Wiskunde A en B, dus geen idee waar het over gaatquote:
Ik snap Wiskunde A al niet dus laat staan Dquote:
bummer.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
+1 herkenbaarquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben nog uit het tijdperk Wiskunde A en B, dus geen idee waar het over gaat
"Lijnen en cirkels"quote:
quote:
Doe de vraag is neerzettenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
"Lijnen en cirkels"
Coördinaten, driehoeken, x- en y-assen, normaalvectoren, parametervoorstellingen (wtf?), en dat tegelijk in één vraag.
Ik ga keihard falen op de toets vrijdag.
Sterkte! Goh, wat was ik blij toen ik van Wiskunde af was... Vreselijk <piep> vak.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
"Lijnen en cirkels"
Coördinaten, driehoeken, x- en y-assen, normaalvectoren, parametervoorstellingen (wtf?), en dat tegelijk in één vraag.
a2 + b2 = c2 ging nog wel, maar daarna afhaken deluxe hiero...quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sterkte! Goh, wat was ik blij toen ik van Wiskunde af was... Vreselijk <piep> vak.
Financiele wiskunde is nou mijn opleidingquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sterkte! Goh, wat was ik blij toen ik van Wiskunde af was... Vreselijk <piep> vak.
ik duizelde ook even toen ik weer met dit soort dingen te maken kreegquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:15 schreef Dandelion het volgende:
[..]
a2 + b2 = c2 ging nog wel, maar daarna afhaken deluxe hiero...
Zelfs daar heb ik echt geen kaas van gegeten.. Die feeling heb je of je hebt het niet en ik heb het dus echt niet. Mijn hoogste cijfer voor Wiskunde was een 5.8.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:15 schreef Dandelion het volgende:
[..]
a2 + b2 = c2 ging nog wel, maar daarna afhaken deluxe hiero...
42quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik duizelde ook even toen ik weer met dit soort dingen te maken kreeg
[ afbeelding ]
Als je het kan dan is het natuurlijk hartstikke mooi. Wel pittig.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Financiele wiskunde is nou mijn opleiding
als je maar weet waar het voor staat dan is het niet zo heel moeilijk. maar dat is met alles zoquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zelfs daar heb ik echt geen kaas van gegeten.. Die feeling heb je of je hebt het niet en ik heb het dus echt niet. Mijn hoogste cijfer voor Wiskunde was een 5.8.
Ohquote:
ik zou het graag doen met jouw uitkomt , want het was een intrest berekening, dus 42 % interestquote:
wil je best helpenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:18 schreef Noortje. het volgende:
Nou wiskunde op zich gaat nog wel, maar ik heb dus vrijdag toets en ik loop nog 40 vragen achter dus ben dik gestrest en als het even niet lukt ga ik panieken.
Icesave!quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik zou het graag doen met jouw uitkomt , want het was een intrest berekening, dus 42 % interest
Klopt, maar dat gaat helaas niet altijd even makkelijk. Heeft deels ook te maken met mentaliteit. Ik stond er vroeger ook niet helemaal achter, denk ik. Wilde de IT kant op en zag het nut van Wiskunde niet echt in.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
als je maar weet waar het voor staat dan is het niet zo heel moeilijk. maar dat is met alles zo
Dat is een erg programma manquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:19 schreef Dandelion het volgende:
tjeemig, "opzoek naar jozef" staat hier aan op de achtergrond.
De kat van de buren zingt zuiverder....
Dat valt ind de categorie 'Kansloze programma's'. Voegt he-le-maal niets toe. Maar goed, blijkbaar zijn er mensen die daarop afstemmenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:19 schreef Dandelion het volgende:
tjeemig, "opzoek naar jozef" staat hier aan op de achtergrond.
De kat van de buren zingt zuiverder....
Klinkt als wiskunde, goed bezig dat je dat doetquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
"Lijnen en cirkels"
pick me. Maar dat was meer omdat ik na studio sport achter de computer ben gedoken... Maar dat program was toch genomineerd voor de televisier ring? terwijl het gewoon een idols spin-off is? De wereld is gek geworden...quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat valt ind de categorie 'Kansloze programma's'. Voegt he-le-maal niets toe. Maar goed, blijkbaar zijn er mensen die daarop afstemmen.
iedere beetje zinnige vervolg opleiding vraagt natuurkunde en wiskunde als toelatingseisquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Klinkt als wiskunde, goed bezig dat je dat doet
Aha, 2e ring dus. Ach, met een podium "in the round" zit je overal wel goed, denk ik. Zo groot is Ahoy nou ook weer niet.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Aha, 2e ring dus. Ach, met een podium "in the round" zit je overal wel goed, denk ik. Zo groot is Ahoy nou ook weer niet.
AI, 1e ring, wat meer naar het midden.quote:
quote:
Hej borisz ben jij een beetje DJ Tiesto fan? Zat net wat te spelen met de gewichten en draaide Suburban Train. Wat een Ge-wel-dige plaat is. De spanningsopbouw in de plaat is echt om te smullen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:28 schreef borisz het volgende:
Maandag...
Ik begin om half 4 smiddags met financieel modulleren en om half 6 heb ik financiering.
Half 9 thuis
doe ik dinsdag met je meequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:28 schreef borisz het volgende:
Maandag...
Ik begin om half 4 smiddags met financieel modulleren en om half 6 heb ik financiering.
Half 9 thuis
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Gedraaid op m´n opa´s crematie... kippevel.
Ouwe tiesto meukquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej borisz ben jij een beetje DJ Tiesto fan? Zat net wat te spelen met de gewichten en draaide Suburban Train. Wat een Ge-wel-dige plaat is. De spanningsopbouw in de plaat is echt om te smullen.
dat is mooi meegenomen, maar het nummer zelf is zo goedquote:
Mja, was het verkeerde linkjequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind het n mooi liedje maar ga het absoluut niet meebrullen als het op de radio komt...vind het zo EO
edit: heeeej snel editten heh![]()
Thanks, maar denk niet dat dat heel veel zin heeft. Het ligt meer aan het feit dat ik ongeduldig ben, te snel lees en daardoor nog gestrester word dan aan het feit dat ik het niet snap. Hoewel mijn eerdere post anders deed vermoeden.quote:
quote:
we zitten gewoon vlakbij elkaarquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
AI, 1e ring, wat meer naar het midden.
Nou, ik denk niet dat je op m'n hoofd kan spugen vanaf daar, maar het is vrij dichtbij ja. Ik vind het een heerlijke zaal, dat Ahoy. Hopelijk wordt dat nieuwe gebeuren dat Mojo wil bouwen bij de Arena ook zoiets.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
we zitten gewoon vlakbij elkaar![]()
afbeelding
Ook zo slecht voor je oren..quote:
Ik ook niet, en ik ook niet.quote:echt waar nog nooit gezien die film en dat ben ik ook echt niet van plan
En bedankt, die plaat had ik verbannen uit m'n geheugen, maar is nu weer helemaal terug.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ook zo slecht voor je oren..![]()
[..]
Ik ook niet, en ik ook niet.
spugen op je hoofd?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat je op m'n hoofd kan spugen vanaf daar, maar het is vrij dichtbij ja. Ik vind het een heerlijke zaal, dat Ahoy. Hopelijk wordt dat nieuwe gebeuren dat Mojo wil bouwen bij de Arena ook zoiets.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En bedankt, die plaat had ik verbannen uit m'n geheugen, maar is nu weer helemaal terug.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En bedankt, die plaat had ik verbannen uit m'n geheugen, maar is nu weer helemaal terug.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ook zo slecht voor je oren..![]()
[..]
Ik ook niet, en ik ook niet.
Eh ja. Da's een uitdrukking die ik nog wel eens gebruik in de categorie "op een steenworp afstand liggen". Waarom weet niemand.quote:
quote:
kijksequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat was m'n laatste "bijdrage".
Stephen Fry in America begint.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
sorrie! ik luister wel maar keek ff met een schuin oog naar die sufferd op SBS
quote:
bijna niet in het weekend eigenlijk, alleen that's live.quote:
Weekend luister ik ook niet heel veel naar 3FM, maar meestal wel even naar het programma wat er nu op is. Straks bij Miranda gaat de radio direct weer uit.. That's live is trouwens wel zo'n programma waar ik graag naar mag luisteren. Al die dance herrie na Weekend DNA mag van mij wel geskipped worden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:37 schreef Dandelion het volgende:
[..]
bijna niet in het weekend eigenlijk, alleen that's live.
En 's nachts soms. Alhoewel white noise gelijk uit gaat.
overigens, wat een bagger mega hit deze week
Goede tip! die van Ekdom lijkt mij erg leuk.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor degenen die het boek van Stenders en/of Ekdom nog willen bestellen: nog tot einde van de avond geen verzendkosten @ bol.com.
Ik ook, vind Eric Corton erg 'goed opgedroogd', en dan doel ik op zijn personality. Alleen vraag ik me af, zonder dan gelijk een azijnzeiker te willen zijn, waarom ze sommige live tracks draaien op 3FM. Die opnames van Amy MacDonald van LL en PP bijvoorbeeld, of gister draaiden ze bij That's Live een track van (ik geloof) snow patrol, waarin gewoon knetter vals gezongen wordt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
That's live is trouwens wel zo'n programma waar ik graag naar mag luisteren.
ik slaap al 3 dagen niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:46 schreef -Hans- het volgende:
En wie zal de Joseph zijn (boeiuh). Die spanning!!
Corton is wel okay inderdaad maar af en toe zijn de interviews (met name Engels) een beetje vervelend om naar te luisteren. 't loopt niet altijd even soepel en dan klinkt het wat chaotisch. Moet je denk ik even doorheen prikken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:49 schreef Dandelion het volgende:
Ik ook, vind Eric Corton erg 'goed opgedroogd', en dan doel ik op zijn personality. Alleen vraag ik me af, zonder dan gelijk een azijnzeiker te willen zijn, waarom ze sommige live tracks draaien op 3FM. Die opnames van Amy MacDonald van LL en PP bijvoorbeeld, of gister draaiden ze bij That's Live een track van (ik geloof) snow patrol, waarin gewoon knetter vals gezongen wordt.
Die van Stenders is ook een aanraderquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede tip! die van Ekdom lijkt mij erg leuk.
Kansloos programmaquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:46 schreef -Hans- het volgende:
En wie zal de Joseph zijn (boeiuh). Die spanning!!
Ga 'm zeker even op mijn lijstje zetten voor bij de kerst.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die van Stenders is ook een aanrader. Ideaal voor een verlanglijstje, als je 'm nog niet hebt.
Helemaal mee eensquote:Roel_Jewel het volgende:[/b]
Kansloos programma. En musicalgezeik in 't algemeen ook trouwens
.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
Zo. Van BBC1 naar BBC2.![]()
Nu Engels voetbal, en straks Oasis live @ Electric Proms.
Ik dacht dat er hier weinig liefhebbers van dat plaatje waren..quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel gooitBeast
van
Nina Kinert
er ff tussendoor.
Ik behoor niet tot de niet-liefhebbers.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat er hier weinig liefhebbers van dat plaatje waren..
Ach eenquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot de niet-liefhebbers.
Ah. Dan laat m'n geheugen me in de steek dus..quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot de niet-liefhebbers.
Die laatste twee heb ik nog nooit gebruikt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach eensmiley van roel komt weinig voor tov de
en
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach eensmiley van roel komt weinig voor tov de
en
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah. Dan laat m'n geheugen me in de steek dus..
en dan meestal voorzien van smaakvolle afbeeldingen...quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dan kijk je op de verkeerde momenten
.
komt ook zeer regelmatig voorbij
.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:50 schreef Dandelion het volgende:
[..]
en dan meestal voorzien van smaakvolle afbeeldingen...
[..]
Daag je me uit?quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zo'n gevoel dat er één aan zit te komen..
Ik? Ik dacht dat je deze al in zou gaan koppen.quote:
[..]
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:56 schreef Brennel het volgende:
Oh, als er een mooi mannenplaatje komt wacht ik nog even
Al denk ik dat die kans klein is...
Trustenquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:55 schreef Brennel het volgende:
Ik ga (een poging tot) slapen (doen), slaap lekker!
daar hoopte ik ook opquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik? Ik dacht dat je deze al in zou gaan koppen.
[..]
Die kans is nihilquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:56 schreef Brennel het volgende:
Oh, als er een mooi mannenplaatje komt wacht ik nog even
Al denk ik dat die kans klein is...
Ah. M'n gevoel laat me dus niet in de steek.quote:
Jup. En al die andere functies moet ik ook nog uit zien te vogelen.quote:
btw, wat is het nu van last fm? Het houdt bij welke muziek je draait??
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:58 schreef Dandelion het volgende:
[..]
daar hoopte ik ook op![]()
btw, wat is het nu van last fm? Het houdt bij welke muziek je draait??
ah ok. en dat gebeurt allemaal automagisch?quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. En op basis daarvan krijg je aanbevelingen voor nog meer leuke muziek. En je kunt bij friends kijken wat zij luisteren enz. Al veel leuk spul ontdekt aldaar!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:03 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ah ok. en dat gebeurt allemaal automagisch?
ah geinig. En hij houdt ook bij wat je allemaal zsm doorzapt?quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ff plugin voor iTunes, Windows Player etc. installen en het het scrobblen gaat vanzelf
.
Nope, Hij scrobblet (registreert) pas als je de helft of meer van een nummer hebt beluisterd. Kun je instellenquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:05 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ah geinig. En hij houdt ook bij wat je allemaal zsm doorzapt?
ah sweet. es ff kijken of dat mij als linuxgebruiker ook wat biedt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, Hij scrobblet (registreert) pas als je de helft of meer van een nummer hebt beluisterd. Kun je instellen.
ah kijk, die zeehond zal blij zijn dat ze in het water zit!quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Foto zonder broek dan maar en andere dame, maar da's duidelijk
[ afbeelding ]
Ik vind 't meer 'n pyjamabroek..quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:09 schreef Dandelion het volgende:
[..]
nou ja. Ik vind het gewoon echt zo'n porno broek.
Volgens mij ook niet..quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:18 schreef Dandelion het volgende:
Maar goed, Ekdom dus niet in het glazenhuis?
Wil Veenstra wel?
Jup.. Ben benieuwd wie er nou in komen te zitten. En wat de sfeer dit jaar gaat worden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:23 schreef Dandelion het volgende:
[..]
jeemig...
wordt een zware klus dan.
tja vindt het eigenlijk al moeilijk om er nu iemand voor te bedenken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jup.. Ben benieuwd wie er nou in komen te zitten. En wat de sfeer dit jaar gaat worden.
't Is maar goed dan dat jij de namen niet hoeft te bedenken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:26 schreef Dandelion het volgende:
[..]
tja vindt het eigenlijk al moeilijk om er nu iemand voor te bedenken.
nou ja dat bedoel ik dus een favorietenlijstje samenstellen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
't Is maar goed dan dat jij de namen niet hoeft te bedenken.![]()
Ik hoop in ieder geval niet dat Coen, Sander én Giel de drie zullen zijn..
We zullen 't vanzelf zien..quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:50 schreef Dandelion het volgende:
[..]
nou ja dat bedoel ik dus een favorietenlijstje samenstellen.
Giel zal wel weer, die ging er vorig jaar een jaartje tussen uit toch. Met zulke dingen vind ik giel toch nog wel aardig, dus die kan nog. Maar verder...
nou ja, ik ga d'r eens een nachtje over slapen.
Begin de dag met een Guiness, begin de dag met een lach, want die vrolijkheid in de morgen, die lacht de hele dag, ja die lacht de hele dag.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Begin de dag met een Guiness, begin de dag met een lach, want die vrolijkheid in de morgen, die lacht de hele dag, ja die lacht de hele dag.
hier dacht de kleine van nou kwart over 5 is wel voldoende geweest , zijn bioklokje stond nog op 6 uur en dacht daarna op wintertijd 6 uur , papa mama wil er nu toch echt uit.quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:54 schreef -Hans- het volgende:
Roelie en rest
Damn, de wintertijd heeft er toch wel aardig ingehakt.
Ik vrees voor je dat het nog wel even zal duren tot de kleine er aan is gewend. Bij mij duurt het meestal 1 a 2 weken voor ik er aan ben gewend.quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hier dacht de kleine van nou kwart over 5 is wel voldoende geweest , zijn bioklokje stond nog op 6 uur en dacht daarna op wintertijd 6 uur , papa mama wil er nu toch echt uit.
kortom niet meer geslapen![]()
zeg dat nou nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vrees voor je dat het nog wel even zal duren tot de kleine er aan is gewend. Bij mij duurt het meestal 1 a 2 weken voor ik er aan ben gewend.
Dan maar manueelquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:17 schreef borisz het volgende:
Mogge
mijn radioafstandsbediening werkt niet.
* Sirolf heeft er geen enkel probleem mee.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vrees voor je dat het nog wel even zal duren tot de kleine er aan is gewend. Bij mij duurt het meestal 1 a 2 weken voor ik er aan ben gewend.
Dat gaat dus niet op mijn home cinema set.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet op mijn home cinema set..
Maar de knop met '3' doet het niet.
Denk hetquote:
Ook wel herkenbaarquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf heeft er geen enkel probleem mee.
Enige verschil is dat de kat in huis een uur eerder begint te zeuren om eten.
Blijkbaar...quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:01 schreef muisje-eliza het volgende:
3FM's top-50 politieke protestnummers
mis ik iets?
Heb het ook niet echt meegekregenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:01 schreef muisje-eliza het volgende:
3FM's top-50 politieke protestnummers
mis ik iets?
Vorige verkiezingen van 2004 copie paste gedaan ?quote:
Wellicht gaan Michiel en Eric er wat over zeggen, want zij presenteren die verkiezingsuitzending.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog he-le-maal niets van gehoord (van die lijst dus).
Deze week maar es opletten dan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wellicht gaan Michiel en Eric er wat over zeggen, want zij presenteren die verkiezingsuitzending.
Blij is dat beide heren weer terug zijn van hun 'afwezigheid'quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Deze week maar es opletten dan.
* Roel_Jewel erg visueel ingesteld isquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:44 schreef on_air het volgende:
I need your love, honey....
*strip scene om paal draaien in zilveren outfit*
Samen met Pearl Harbour bijzonder slecht.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:45 schreef Sersjee het volgende:
Gister nog een stukje Armageddon gekeken. Wat een bout film.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:51 schreef on_air het volgende:
ANY OF YOU FUCKING PIGS MOVE AND I'LL EXECUTE EVERY MOTHER FUCKING LAST ONE OF YOU.
Ja tuurlijk. Come find yourself kan ik wel dromen, dus zo'n knip valt op. Helemaal zo'n slechte.quote:
Draai ik 'm morgen helemaal. Zonder knip.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Come find yourself kan ik wel dromen, dus zo'n knip valt op. Helemaal zo'n slechte.
En dan Jessie draaien
Ik ben nu al blij. Van 1 tot 2 toch?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:01 schreef on_air het volgende:
[..]
Draai ik 'm morgen helemaal. Zonder knip.
Frick! Die had zo in ons toiletnieuws gekund!quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:03 schreef muisje-eliza het volgende:
moge Brennel![]()
![]()
![]()
met plee en al op de brancard
Als alles goed gaat.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben nu al blij. Van 1 tot 2 toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |