Ik vrees voor je dat het nog wel even zal duren tot de kleine er aan is gewend. Bij mij duurt het meestal 1 a 2 weken voor ik er aan ben gewend.quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hier dacht de kleine van nou kwart over 5 is wel voldoende geweest , zijn bioklokje stond nog op 6 uur en dacht daarna op wintertijd 6 uur , papa mama wil er nu toch echt uit.
kortom niet meer geslapen![]()
zeg dat nou nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vrees voor je dat het nog wel even zal duren tot de kleine er aan is gewend. Bij mij duurt het meestal 1 a 2 weken voor ik er aan ben gewend.
Dan maar manueelquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:17 schreef borisz het volgende:
Mogge
mijn radioafstandsbediening werkt niet.
* Sirolf heeft er geen enkel probleem mee.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vrees voor je dat het nog wel even zal duren tot de kleine er aan is gewend. Bij mij duurt het meestal 1 a 2 weken voor ik er aan ben gewend.
Dat gaat dus niet op mijn home cinema set.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet op mijn home cinema set..
Maar de knop met '3' doet het niet.
Denk hetquote:
Ook wel herkenbaarquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf heeft er geen enkel probleem mee.
Enige verschil is dat de kat in huis een uur eerder begint te zeuren om eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |