quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jawel. Maar hier moest ik wel erg om lachen.![]()
Ik lach je niet uit hoor.![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoor net van Gerard dat ie dit jaar niet in het glazen huis gaat. Dan kunnen we dat nu dus met 100% zekerheid zeggen.
quote:
Wordt een saai huis dit jaar, zal ook wel te merken zijn aan de opbrengst.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoor net van Gerard dat ie dit jaar niet in het glazen huis gaat. Dan kunnen we dat nu dus met 100% zekerheid zeggen.
En Rob Stenders zei afgelopen vrijdag op KX dat er ook niet gestemd zal gaan worden door luisteraars. Audiofragment staat op de site in m'n sig.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
hoorde?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
geef hem geen ongelijk, hij zal toch ook eens bij z'n gezin willen zijn met kerstquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben daar eigenlijk ook 'n beetje bang voor..quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt een saai huis dit jaar, zal ook wel te merken zijn aan de opbrengst.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:03 schreef Brennel het volgende:
* Brennel heeft wat warmte nodig want zit te verkleumen.
En dan ga ik ijs zitten eten
Tofquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor 80 euri per kaartje twee kaartjes geregeld!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik begin er net pas aanquote:
Het is hier een sauna , monique heeft de verwarming op standje te warm staanquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:03 schreef Brennel het volgende:
* Brennel heeft wat warmte nodig want zit te verkleumen.
En dan ga ik ijs zitten eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |