Ouwe tiesto meukquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej borisz ben jij een beetje DJ Tiesto fan? Zat net wat te spelen met de gewichten en draaide Suburban Train. Wat een Ge-wel-dige plaat is. De spanningsopbouw in de plaat is echt om te smullen.
dat is mooi meegenomen, maar het nummer zelf is zo goedquote:
Mja, was het verkeerde linkjequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind het n mooi liedje maar ga het absoluut niet meebrullen als het op de radio komt...vind het zo EO
edit: heeeej snel editten heh![]()
Thanks, maar denk niet dat dat heel veel zin heeft. Het ligt meer aan het feit dat ik ongeduldig ben, te snel lees en daardoor nog gestrester word dan aan het feit dat ik het niet snap. Hoewel mijn eerdere post anders deed vermoeden.quote:
quote:
we zitten gewoon vlakbij elkaarquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
AI, 1e ring, wat meer naar het midden.
Nou, ik denk niet dat je op m'n hoofd kan spugen vanaf daar, maar het is vrij dichtbij ja. Ik vind het een heerlijke zaal, dat Ahoy. Hopelijk wordt dat nieuwe gebeuren dat Mojo wil bouwen bij de Arena ook zoiets.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
we zitten gewoon vlakbij elkaar![]()
afbeelding
Ook zo slecht voor je oren..quote:
Ik ook niet, en ik ook niet.quote:echt waar nog nooit gezien die film en dat ben ik ook echt niet van plan
En bedankt, die plaat had ik verbannen uit m'n geheugen, maar is nu weer helemaal terug.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ook zo slecht voor je oren..![]()
[..]
Ik ook niet, en ik ook niet.
spugen op je hoofd?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat je op m'n hoofd kan spugen vanaf daar, maar het is vrij dichtbij ja. Ik vind het een heerlijke zaal, dat Ahoy. Hopelijk wordt dat nieuwe gebeuren dat Mojo wil bouwen bij de Arena ook zoiets.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En bedankt, die plaat had ik verbannen uit m'n geheugen, maar is nu weer helemaal terug.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En bedankt, die plaat had ik verbannen uit m'n geheugen, maar is nu weer helemaal terug.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ook zo slecht voor je oren..![]()
[..]
Ik ook niet, en ik ook niet.
Eh ja. Da's een uitdrukking die ik nog wel eens gebruik in de categorie "op een steenworp afstand liggen". Waarom weet niemand.quote:
quote:
kijksequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat was m'n laatste "bijdrage".
Stephen Fry in America begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |