ik ben nog uit het tijdperk Wiskunde A en B, dus geen idee waar het over gaatquote:
Ik snap Wiskunde A al niet dus laat staan Dquote:
bummer.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoor net van Gerard dat ie dit jaar niet in het glazen huis gaat. Dan kunnen we dat nu dus met 100% zekerheid zeggen.
+1 herkenbaarquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben nog uit het tijdperk Wiskunde A en B, dus geen idee waar het over gaat
"Lijnen en cirkels"quote:
quote:
Doe de vraag is neerzettenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
"Lijnen en cirkels"
Coördinaten, driehoeken, x- en y-assen, normaalvectoren, parametervoorstellingen (wtf?), en dat tegelijk in één vraag.
Ik ga keihard falen op de toets vrijdag.
Sterkte! Goh, wat was ik blij toen ik van Wiskunde af was... Vreselijk <piep> vak.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
"Lijnen en cirkels"
Coördinaten, driehoeken, x- en y-assen, normaalvectoren, parametervoorstellingen (wtf?), en dat tegelijk in één vraag.
a2 + b2 = c2 ging nog wel, maar daarna afhaken deluxe hiero...quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sterkte! Goh, wat was ik blij toen ik van Wiskunde af was... Vreselijk <piep> vak.
Financiele wiskunde is nou mijn opleidingquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sterkte! Goh, wat was ik blij toen ik van Wiskunde af was... Vreselijk <piep> vak.
ik duizelde ook even toen ik weer met dit soort dingen te maken kreegquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:15 schreef Dandelion het volgende:
[..]
a2 + b2 = c2 ging nog wel, maar daarna afhaken deluxe hiero...
Zelfs daar heb ik echt geen kaas van gegeten.. Die feeling heb je of je hebt het niet en ik heb het dus echt niet. Mijn hoogste cijfer voor Wiskunde was een 5.8.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:15 schreef Dandelion het volgende:
[..]
a2 + b2 = c2 ging nog wel, maar daarna afhaken deluxe hiero...
42quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik duizelde ook even toen ik weer met dit soort dingen te maken kreeg
[ afbeelding ]
Als je het kan dan is het natuurlijk hartstikke mooi. Wel pittig.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Financiele wiskunde is nou mijn opleiding
als je maar weet waar het voor staat dan is het niet zo heel moeilijk. maar dat is met alles zoquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zelfs daar heb ik echt geen kaas van gegeten.. Die feeling heb je of je hebt het niet en ik heb het dus echt niet. Mijn hoogste cijfer voor Wiskunde was een 5.8.
Ohquote:
ik zou het graag doen met jouw uitkomt , want het was een intrest berekening, dus 42 % interestquote:
wil je best helpenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:18 schreef Noortje. het volgende:
Nou wiskunde op zich gaat nog wel, maar ik heb dus vrijdag toets en ik loop nog 40 vragen achter dus ben dik gestrest en als het even niet lukt ga ik panieken.
Icesave!quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik zou het graag doen met jouw uitkomt , want het was een intrest berekening, dus 42 % interest
Klopt, maar dat gaat helaas niet altijd even makkelijk. Heeft deels ook te maken met mentaliteit. Ik stond er vroeger ook niet helemaal achter, denk ik. Wilde de IT kant op en zag het nut van Wiskunde niet echt in.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
als je maar weet waar het voor staat dan is het niet zo heel moeilijk. maar dat is met alles zo
Dat is een erg programma manquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:19 schreef Dandelion het volgende:
tjeemig, "opzoek naar jozef" staat hier aan op de achtergrond.
De kat van de buren zingt zuiverder....
Dat valt ind de categorie 'Kansloze programma's'. Voegt he-le-maal niets toe. Maar goed, blijkbaar zijn er mensen die daarop afstemmenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:19 schreef Dandelion het volgende:
tjeemig, "opzoek naar jozef" staat hier aan op de achtergrond.
De kat van de buren zingt zuiverder....
Klinkt als wiskunde, goed bezig dat je dat doetquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
"Lijnen en cirkels"
pick me. Maar dat was meer omdat ik na studio sport achter de computer ben gedoken... Maar dat program was toch genomineerd voor de televisier ring? terwijl het gewoon een idols spin-off is? De wereld is gek geworden...quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat valt ind de categorie 'Kansloze programma's'. Voegt he-le-maal niets toe. Maar goed, blijkbaar zijn er mensen die daarop afstemmen.
iedere beetje zinnige vervolg opleiding vraagt natuurkunde en wiskunde als toelatingseisquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Klinkt als wiskunde, goed bezig dat je dat doet
Aha, 2e ring dus. Ach, met een podium "in the round" zit je overal wel goed, denk ik. Zo groot is Ahoy nou ook weer niet.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Aha, 2e ring dus. Ach, met een podium "in the round" zit je overal wel goed, denk ik. Zo groot is Ahoy nou ook weer niet.
AI, 1e ring, wat meer naar het midden.quote:
quote:
Hej borisz ben jij een beetje DJ Tiesto fan? Zat net wat te spelen met de gewichten en draaide Suburban Train. Wat een Ge-wel-dige plaat is. De spanningsopbouw in de plaat is echt om te smullen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:28 schreef borisz het volgende:
Maandag...
Ik begin om half 4 smiddags met financieel modulleren en om half 6 heb ik financiering.
Half 9 thuis
doe ik dinsdag met je meequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:28 schreef borisz het volgende:
Maandag...
Ik begin om half 4 smiddags met financieel modulleren en om half 6 heb ik financiering.
Half 9 thuis
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Gedraaid op m´n opa´s crematie... kippevel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |