quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
sorrie! ik luister wel maar keek ff met een schuin oog naar die sufferd op SBS
quote:
bijna niet in het weekend eigenlijk, alleen that's live.quote:
Weekend luister ik ook niet heel veel naar 3FM, maar meestal wel even naar het programma wat er nu op is. Straks bij Miranda gaat de radio direct weer uit.. That's live is trouwens wel zo'n programma waar ik graag naar mag luisteren. Al die dance herrie na Weekend DNA mag van mij wel geskipped worden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:37 schreef Dandelion het volgende:
[..]
bijna niet in het weekend eigenlijk, alleen that's live.
En 's nachts soms. Alhoewel white noise gelijk uit gaat.
overigens, wat een bagger mega hit deze week
Goede tip! die van Ekdom lijkt mij erg leuk.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor degenen die het boek van Stenders en/of Ekdom nog willen bestellen: nog tot einde van de avond geen verzendkosten @ bol.com.
Ik ook, vind Eric Corton erg 'goed opgedroogd', en dan doel ik op zijn personality. Alleen vraag ik me af, zonder dan gelijk een azijnzeiker te willen zijn, waarom ze sommige live tracks draaien op 3FM. Die opnames van Amy MacDonald van LL en PP bijvoorbeeld, of gister draaiden ze bij That's Live een track van (ik geloof) snow patrol, waarin gewoon knetter vals gezongen wordt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
That's live is trouwens wel zo'n programma waar ik graag naar mag luisteren.
ik slaap al 3 dagen niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:46 schreef -Hans- het volgende:
En wie zal de Joseph zijn (boeiuh). Die spanning!!
Corton is wel okay inderdaad maar af en toe zijn de interviews (met name Engels) een beetje vervelend om naar te luisteren. 't loopt niet altijd even soepel en dan klinkt het wat chaotisch. Moet je denk ik even doorheen prikken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:49 schreef Dandelion het volgende:
Ik ook, vind Eric Corton erg 'goed opgedroogd', en dan doel ik op zijn personality. Alleen vraag ik me af, zonder dan gelijk een azijnzeiker te willen zijn, waarom ze sommige live tracks draaien op 3FM. Die opnames van Amy MacDonald van LL en PP bijvoorbeeld, of gister draaiden ze bij That's Live een track van (ik geloof) snow patrol, waarin gewoon knetter vals gezongen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |