quote:
Nee, ik heb wel leuke gesprekken met haar gehad op msnquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:18 schreef Rbnn het volgende:
wel geil wijf
heb je der vandaag nog gebatst?
Jaloers dat hij lol had met chicks terwijl jij aan het grinden was in WoWquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:18 schreef Trigalti het volgende:
Omfg
Fuck jump
Polen
Eindeluk_16
Hoe kan je zo diep zinken ajos?
Nee dat was gisterquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:20 schreef Broekpaling het volgende:
Was dat dezelfde avond dat je met BreathTaking belde met je pa?
Ooh kom opquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel leuke gesprekken met haar gehad op msn
Ja nu faal je dus. Ze ziet eruit alsof ze pik wil zien.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel leuke gesprekken met haar gehad op msn
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:21 schreef Daantke het volgende:
Is het die chick van haar schermafbeelding? En ze woont in de NOP?
Zo ja; PM haar msn ff
quote:
Elk topic van mij zeg je weer zoiets, volgens mij vind je mn topics wel leuk! anders lees je het ook niet.quote:
Ik heb echt het idee, dat jij niet alleen weekend viert voor jezelf maar voor half fok!quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Elk topic van mij zeg je weer zoiets, volgens mij vind je mn topics wel leuk! anders lees je het ook niet.
Ik snap niet wat je bedoelt, leg even duidelijker uit?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:22 schreef Mendeljev het volgende:
Hoax, op het msn schermpje heb je 5 vingers en in de OP één.
Er is niets mis met trots zijn op je genenquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:23 schreef RickoKun het volgende:![]()
![]()
"einduluk 16"Ik ben trots op je Jos
klacht: Mensen die eigenlijk gewoon in Nederland zijn opgevoed maar tóch weer stoer willen doen dat ze buitenlandse genen hebben![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:18 schreef Trigalti het volgende:
Omfg
Fuck jump
Polen
Eindeluk_16
Hoe kan je zo diep zinken ajos?
Ik ga even makan etenquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:23 schreef RickoKun het volgende:
klacht: Mensen die eigenlijk gewoon in Nederland zijn opgevoed maar tóch weer stoer willen doen dat ze buitenlandse genen hebben![]()
Ik was aan het werken... tot een uur of half 6..quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:20 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Jaloers dat hij lol had met chicks terwijl jij aan het grinden was in WoW
Jazekerquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:09 schreef poepeneesje het volgende:
Op dat plaatje heeft ze wel tieten, heeft ze dat in het echt ook?
Gefaalde poging om een nieuwe hype gelijk de ´kankersteentjes´ en ´baas´-hypes te creëren.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:33 schreef stamppot het volgende:
wow man, thnx for the info!
- doe maar niet -
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:36 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wel handig, Poolse vrouwen zeuren tenminste niet als je ze een mep verkoopt wanneer ze vervelend zijn!
Aldus een ervaringsdeskundige?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:36 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wel handig, Poolse vrouwen zeuren tenminste niet als je ze een mep verkoopt wanneer ze vervelend zijn!
Ah geilquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jazeker![]()
En het is een ingeburgerde pool, haar Bjorn Borg boxer kwam een meter boven haar broek uit
Dat mijn arm was ondergeklad?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:42 schreef Allure_ het volgende:
Wat is nou eigenlijk je hele punt? Dat je aandacht hebt gekregen van een labiel 16 jarig meisje?
Hoezo laat je je arm uberhaupt onderkladden?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat mijn arm was ondergeklad?![]()
En wat de fuck moet ik met een 16 jarig pools meisje
In quote je even, want je geeft hier zelf (indirect) aan dat je homo bentquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat mijn arm was ondergeklad?![]()
Mijn hele avond? Ik heb misschien een uurtje met haar gepraatquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo laat je je arm uberhaupt onderkladden?
Geen idee? Jij spendeert je hele avond aan haar, ze is drunk as hell en zelfs dan kun je nog niet bij d'r scoren. Ja, wat moet je anders met zo'n meisje.
Zit in de aard van de Polen, als je ziet hoe vaak er hier in Nederland een dronken Pool gepakt wordtquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mijn hele avond? Ik heb misschien een uurtje met haar gepraaten ik heb haar naar huis gebracht omdat ze zo kankerbezopen was, ze is ook iets van 5x gevallen met de fiets
Oh, en mijn arm laten onderkladden.. Geen idee, op zo'n moment boeit je dat toch geen fuck![]()
Kut topic. Iemand op je armen laten tekenen is gewoon zwakzinnig en raarquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mijn hele avond? Ik heb misschien een uurtje met haar gepraaten ik heb haar naar huis gebracht omdat ze zo kankerbezopen was, ze is ook iets van 5x gevallen met de fiets
Is dit retorisch?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kut topic. Iemand op je armen laten tekenen is gewoon zwakzinnig en raar. Geeft wel weer aan hoe ver zij is met d'r ontwikkeling tot jongedame. Nouja, misschien is dat jouw doelgroep ook wel.
Ah oke, dat verklaart het.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Wat is er mis met een beetje lol hebben met dit soort damesAls je een jongen was zou je het wel begrijpen trouwens.
Hehe oke!quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah oke, dat verklaart het.
Misschien moet je mij de volgende keer meenemen.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:46 schreef afcajos het volgende:
Eigenlijk welquote:
Het was dus gezellig bij Geer & Goor thuis?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:11 schreef ForumGek het volgende:
respect !
Ik ben ook een keer naar een feestje helemaal beklad thuisgekomen. Met de teksten op mijn armen "morgen weer scheren" en " shave again tomorrow" . Ook had ik pijlen richting mijn tepels en kruis en op mijn rug ook allemaal shit staan !
Fucking mooi !
Een andere kerel had daar wat op getekendquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:45 schreef JanusAnus het volgende:
Een ding snap ik niet helemaal: er was geen ruimte meer op haar tetten?
kuchkuch SLET kuchquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een andere kerel had daar wat op getekend
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:47 schreef afcajos het volgende:
Een andere kerel had daar wat op getekend
Ahahahahhaquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:52 schreef Agiath het volgende:
Ba·zen·to·pic het; -s topic waarin de beruchte afcajos zijn avonturen van het weekend deelt met de rest van de KLB-kaste. Die al klaarzitten met de broek op de enkels als ze zijn naam naast de OP zien staan.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:52 schreef Agiath het volgende:
Ba·zen·to·pic het; -s topic waarin de beruchte afcajos zijn avonturen van het weekend deelt met de rest van de KLB-kaste. Die al klaarzitten met de broek op de enkels als ze zijn naam naast de OP zien staan.
Bwhehe BT is jaloers.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh kom opdat kind heeft het IQ van een pinda!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben nog een aantal keer naar de betreffende shell geweest maar ik heb z'n milf niet kunnen spotten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:42 schreef Magereheinus het volgende:
Ik hoop dat dit topic een betere climax heeft dat dat kankertopic van die gast die pretendeerde een milf te hebben gescoord.
Wat, dat ik dronken wordt en haar ga proberen te scoren?quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:37 schreef DurumDoner het volgende:
Ga je het filmen jos?
Haha, ik vond dat wel een geniaal topicquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:42 schreef Magereheinus het volgende:
Ik hoop dat dit topic een betere climax heeft dat dat kankertopic van die gast die pretendeerde een milf te hebben gescoord.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:42 schreef Magereheinus het volgende:
Het topic heeft meer foto's van et geile poolse chimi nodigquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:51 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Dat topic heeft me toch menig erectie bezorgd. Ik geef dit topic een kleine kans dat te toppen.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:52 schreef Agiath het volgende:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehe BT is jaloers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt me door!
Sorry dat ik het zo open en bloot op internet zet.quote:
Ja, anders gaat iedereen weer zeiken dat het verzonnen isquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:59 schreef Tuvai.net het volgende:
Maar hulde voor TS dat er echte picca's bij sittuh!!11eins
Bewijsmateriaal vergeten de andere 99% van de Internethelden in KLB namelijk wel eens.
Want jouw andere topics staan ook altijd bol van de waarheidquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, anders gaat iedereen weer zeiken dat het verzonnen is
Meestal wel!quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
Want jouw andere topics staan ook altijd bol van de waarheid
Lekker Spaanse coke binnensnuiven!quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:17 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Lekker, al dat geld in je mond stoppen waar al tientallen mensen aan hebben gezeten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Missen alleen 2 letters![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:36 schreef Gierigesloeber het volgende:
Ik heb der MSN(of is het nou van die onderste @ screenshot)
Dat ben ik dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Missen alleen 2 letterspraat eens tegen me ?
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Link?quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Haha, ik vond dat wel een geniaal topic
Whehe.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Benzinepompmedewerkster heeft oogje op mij
Ik heb ehm van je hyvesquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat ben ik duspraat eens tegen me ?
Respect negerT, wel 250 euro!quote:
Owquote:
quote:
quote:Apllicatie ontwikkelaar
Webadmin Crimed.net
Zo'n iemand zou niet klagen, maar trots zijn op afcajos als zijn zwagertquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:57 schreef 9611Niels het volgende:
Ik wacht nog op het eerste topic waarin iemand klaagt dat zijn zusje door afcajos is gehosseld![]()
Och gossie. Die gast heeft zijn hele bankrekening geplunderd om die ene foto te maken.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:57 schreef 9611Niels het volgende:
Ik wacht nog op het eerste topic waarin iemand klaagt dat zijn zusje door afcajos is gehosseld![]()
quote:jordy . heeft verzonden 1-11-2008 3:04:
als je weer online bant, pass dr email
Moest je zelf lachen toen je deze reactie typte?quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:33 schreef VeX- het volgende:
Hoax. Je hebt je eigen armen beklad + die 'chick' in je msn heb je gewoon van internet geplukt om vervolgens jezelf op msn toe te voegen.
Als je zelf geen leven hebt betekent dat niet dat anderen dat ook niet hebben.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:33 schreef VeX- het volgende:
Hoax. Je hebt je eigen armen beklad + die 'chick' in je msn heb je gewoon van internet geplukt om vervolgens jezelf op msn toe te voegen.
Nope, is geen hoax.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:33 schreef VeX- het volgende:
Deze gozerquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:33 schreef VeX- het volgende:
Mijn arm wat doe jequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |