quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:42 schreef Magereheinus het volgende:
Ik hoop dat dit topic een betere climax heeft dat dat kankertopic van die gast die pretendeerde een milf te hebben gescoord.
Het topic heeft meer foto's van et geile poolse chimi nodigquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:51 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Dat topic heeft me toch menig erectie bezorgd. Ik geef dit topic een kleine kans dat te toppen.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:52 schreef Agiath het volgende:
Ba·zen·to·pic het; -s topic waarin de beruchte afcajos zijn avonturen van het weekend deelt met de rest van de KLB-kaste. Die al klaarzitten met de broek op de enkels als ze zijn naam naast de OP zien staan.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehe BT is jaloers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt me door!
Sorry dat ik het zo open en bloot op internet zet.quote:
Ja, anders gaat iedereen weer zeiken dat het verzonnen isquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:59 schreef Tuvai.net het volgende:
Maar hulde voor TS dat er echte picca's bij sittuh!!11eins
Bewijsmateriaal vergeten de andere 99% van de Internethelden in KLB namelijk wel eens.
Want jouw andere topics staan ook altijd bol van de waarheidquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, anders gaat iedereen weer zeiken dat het verzonnen is
Meestal wel!quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
Want jouw andere topics staan ook altijd bol van de waarheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |