Zo'n iemand zou niet klagen, maar trots zijn op afcajos als zijn zwagertquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:57 schreef 9611Niels het volgende:
Ik wacht nog op het eerste topic waarin iemand klaagt dat zijn zusje door afcajos is gehosseld![]()
Och gossie. Die gast heeft zijn hele bankrekening geplunderd om die ene foto te maken.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:57 schreef 9611Niels het volgende:
Ik wacht nog op het eerste topic waarin iemand klaagt dat zijn zusje door afcajos is gehosseld![]()
quote:jordy . heeft verzonden 1-11-2008 3:04:
als je weer online bant, pass dr email
Moest je zelf lachen toen je deze reactie typte?quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:33 schreef VeX- het volgende:
Hoax. Je hebt je eigen armen beklad + die 'chick' in je msn heb je gewoon van internet geplukt om vervolgens jezelf op msn toe te voegen.
Als je zelf geen leven hebt betekent dat niet dat anderen dat ook niet hebben.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:33 schreef VeX- het volgende:
Hoax. Je hebt je eigen armen beklad + die 'chick' in je msn heb je gewoon van internet geplukt om vervolgens jezelf op msn toe te voegen.
Nope, is geen hoax.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:33 schreef VeX- het volgende:
Deze gozerquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:33 schreef VeX- het volgende:
Mijn arm wat doe jequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |