quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:21 schreef Daantke het volgende:
Is het die chick van haar schermafbeelding? En ze woont in de NOP?
Zo ja; PM haar msn ff
quote:
Elk topic van mij zeg je weer zoiets, volgens mij vind je mn topics wel leuk! anders lees je het ook niet.quote:
Ik heb echt het idee, dat jij niet alleen weekend viert voor jezelf maar voor half fok!quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Elk topic van mij zeg je weer zoiets, volgens mij vind je mn topics wel leuk! anders lees je het ook niet.
Ik snap niet wat je bedoelt, leg even duidelijker uit?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:22 schreef Mendeljev het volgende:
Hoax, op het msn schermpje heb je 5 vingers en in de OP één.
Er is niets mis met trots zijn op je genenquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:23 schreef RickoKun het volgende:![]()
![]()
"einduluk 16"Ik ben trots op je Jos
klacht: Mensen die eigenlijk gewoon in Nederland zijn opgevoed maar tóch weer stoer willen doen dat ze buitenlandse genen hebben![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:18 schreef Trigalti het volgende:
Omfg
Fuck jump
Polen
Eindeluk_16
Hoe kan je zo diep zinken ajos?
Ik ga even makan etenquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:23 schreef RickoKun het volgende:
klacht: Mensen die eigenlijk gewoon in Nederland zijn opgevoed maar tóch weer stoer willen doen dat ze buitenlandse genen hebben![]()
Ik was aan het werken... tot een uur of half 6..quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:20 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Jaloers dat hij lol had met chicks terwijl jij aan het grinden was in WoW
Jazekerquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:09 schreef poepeneesje het volgende:
Op dat plaatje heeft ze wel tieten, heeft ze dat in het echt ook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |