Als er maar tieten inzittenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik dacht dat pietje er was... sorry. Ben bezig met een kwaliteitspaint fipowaardig
Omdat mn (ex) vriendje (vind het nog zo raar om exvriendje te zeggen, maargoed) wel graag wilde, en het lukte hem ook al niet om AC/DC kaartjes te bemachtigen, dus ik wilde hem graag helpenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dup, waarom precies ging jij nu kaartjes kopen voor metallica terwijl je er zelf niet heen gaat?
Niks mee aan de hand verder, het is net een week uit na 3,5 jaar, en dan klinkt exvriendje zo raar...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:55 schreef swarmahoer het volgende:
wat is dr dan aan de hand met (Ex) vriendje ?
Sorry is niet nodig hoor...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:01 schreef swarmahoer het volgende:
ow dat gedeelte heb ik dan gemist denk ik.... sorry
Grapje...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:02 schreef swarmahoer het volgende:
ik dacht toch redelijk goed bij te lezen altijd
=quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:14 schreef swarmahoer het volgende:
en jij niet schrijven cq pics op een datsoenlik formaat posten
oh hoi.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ey siets kom je ok naar de meet?
geen flauw idee, ik geloof iets met bier eten en van buren :pquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:41 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
oh hoi.
ik was even weg,
maar wanneer en hoe en waar enzo?
geen flauw idee, ik geloof iets met bier, eten en van buren :pquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:41 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
oh hoi.
ik was even weg,
maar wanneer en hoe en waar enzo?
maar ik lust geen bier.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
geen flauw idee, ik geloof iets met bier, eten en van buren :p
* bang is *quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:54 schreef SiETSKE. het volgende:
ja maar SOMS he, soms, heb ik ineens magische krachten in me.
dan gaat t de hele tijd slecht, is t bijna afgelopen, en gooi ik 4 strikes achter elkaar.
dat was mn record.
dus opzich mogen jullie best bang worden nu.
oke.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
* bang is *![]()
maargoed jij hebt mikkie nog niet gemeet dus we zullen het maar niet over bang gaan hebben![]()
ik heb het al een tijdje niet meer gezien, maar is de lol er vanaf ja?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:05 schreef Nielez het volgende:
Iemand ook gemerkt dat koefnoen niet meer grappig is.
Dacht dat t eerst altijd grappig was, tijdje niet gekeken en er kon niet niet één glimlach vanaf.
Kutprogramma.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |