=quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:14 schreef swarmahoer het volgende:
en jij niet schrijven cq pics op een datsoenlik formaat posten
oh hoi.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ey siets kom je ok naar de meet?
geen flauw idee, ik geloof iets met bier eten en van buren :pquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:41 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
oh hoi.
ik was even weg,
maar wanneer en hoe en waar enzo?
geen flauw idee, ik geloof iets met bier, eten en van buren :pquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:41 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
oh hoi.
ik was even weg,
maar wanneer en hoe en waar enzo?
maar ik lust geen bier.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
geen flauw idee, ik geloof iets met bier, eten en van buren :p
* bang is *quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:54 schreef SiETSKE. het volgende:
ja maar SOMS he, soms, heb ik ineens magische krachten in me.
dan gaat t de hele tijd slecht, is t bijna afgelopen, en gooi ik 4 strikes achter elkaar.
dat was mn record.
dus opzich mogen jullie best bang worden nu.
oke.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
* bang is *![]()
maargoed jij hebt mikkie nog niet gemeet dus we zullen het maar niet over bang gaan hebben![]()
ik heb het al een tijdje niet meer gezien, maar is de lol er vanaf ja?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:05 schreef Nielez het volgende:
Iemand ook gemerkt dat koefnoen niet meer grappig is.
Dacht dat t eerst altijd grappig was, tijdje niet gekeken en er kon niet niet één glimlach vanaf.
Kutprogramma.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |