Idd, de sfeer is echt geweldig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Man Afrika is zo verdomde goed neergezet in het spel.
Op de irritante checkpoints ( achterlijke dwazen) na geniet ik met volle tuigen, tot dusver dan.
dan voel je je echt gefuckedquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:47 schreef Slappy het volgende:
Ja die rpg is lache als die half werkt valt gelijk die kop voor je poten en dan snel wegrennen
Die schijnt te komen las ik gisteren ergens. Kan het alleen niet meer voor de geest halen waar ik dat las....quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:02 schreef -Dries- het volgende:
*wacht op patch*
hoezee wordt dolle pret op me 37" tv beeldquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:28 schreef Trystar het volgende:
[..]
Idd, de sfeer is echt geweldig.
Die checkpoints begin ik ook steeds meer zat te worden. Ik probeer er nu maar om heen te rijden (wanneer mogelijk)
Er is gelukkig nu een FOV Fix voor PC.
Nu kun je daadwerkelijk in breedbeeld spelen.
Nee,... de buddy weet vaak een andere manier 'van aanpak' om dezelfde missie te doen. Ga je alleen,... of gebruik je zijn advies en of hulp. Je rep zal wat naar beneden gaan als je het op je eigen houtje doet. In principe doe je dus gewoon de main missie, maar met tussenstop.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik had een missie geaccepteerd van een buddy alleen kreeg ik kort daarna nog een story mode missie. Nu ik op start druk en kijk bij objectives staan ze weergegeven alleen in een soort van keuzevraag: either of or. Is het dan zo dan wanneer ik een van die twee kies, de andere verloren gaat?
Ah op zo'n fiets. Thnx.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... de buddy weet vaak een andere manier 'van aanpak' om dezelfde missie te doen. Ga je alleen,... of gebruik je zijn advies en of hulp. Je rep zal wat naar beneden gaan als je het op je eigen houtje doet. In principe doe je dus gewoon de main missie, maar met tussenstop.
Die laatste ben ik inderdaad ook eens tegen gekomen. Erg vaag. Zonet stond ik trouwens naar een dooie te kijken en het viel me op dat hij 2 wapens in 1 been holster had zittenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:15 schreef DretoX het volgende:
De spawnrate, misschien wat bugs (zo heb ik al vaker gehad dat mannetjes met de rug naar me toestonden en in het niets schoten en mij toch raakte).
Vindt je ? Ik vind er geen kont aan, constant hetzelfde. Lijkt wel op Assasins Creed, overhypte game.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:11 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Een patch? Waar dat nou weer voor? Wat valt er eigenlijk te patchen?
Ik ben nou al iets van 3 of 4 dagen bijna non-stop bezig en ik zit nog maar op 55%Deze game is best lang zeg. Je krijgt wel waar voor je geld
Ik kom niet eens meer toe aan Dead Space. Die is trouwens ook redelijk lang.
Lul niet. Ik heb nu al 3 keer dezelfde checkpoint moeten clearen ondanks dat ik hem al de eerste keer heb overgenomen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:11 schreef wijzenisonbeleefd het volgende:
je moet de checkpoints overnemen als je wilt dat ze niet de volgende keer als je daar weer langs rijdt er weer zijn
Dan doe je toch iets verkeerd, ik heb er namelijk geen last vanquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:29 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Lul niet. Ik heb nu al 3 keer dezelfde checkpoint moeten clearen ondanks dat ik hem al de eerste keer heb overgenomen.
flora, bedoel jequote:zo wordt de fauna aangestuurd met een engine die RealTree
Dan speel jij volgens mij een andere game.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd, ik heb er namelijk geen last van.
Ja hallo,quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Locatie van de gouden AK 47:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek de fout
Tip:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, is dit een artifact![]()
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:57 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ja hallo,Hoe kan ik dat achterhalen trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe je weet dat je daar zit?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat achterhalen trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:04 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hoe je weet dat je daar zit?Oke. Maar jij bent ook al aardig ver dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:10 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ergens tegen de 60% denk ik. Volgens mij hebben je keuzes welke missie je aan neemt ook een effect op het werk dat je van de andere partij krijgt. Die missies krijg je dus niet als je wat voor de andere partij gaat doen. Lekker is dat weer... Mag je de game nog een keer gaan spelen om de rest te kunnen doen?
Documents ---> My Games --> Far Cry 2 ---> saved games: even op datum sorteren en alles wegmikken behalve je laatstequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ach nee toch? Gelukkig heb ik alle wapen missies al gedaan dus daar hoef ik me niet meer om druk te maken.
Een goede tip trouwens. Ga ALTIJD eerst langs je buddy voordat je je missie voltooid. Je krijgt op die manier op den duur namelijk leuke goodies.
Edit: Net even ruim 300 saves weg gehaalt (Naar externe schijf verplaatst) en het save/load systeem is veeeel sneller geworden. Ik hoef niet langer te wachten tot de lijst met gemaakte saves klaar is met laden voordat ik wat op kan slaan. Goeie tip dus voor PC gamers. Maar ik raad wel aan om ze voor de zekerheid dus even op een andere plaats te back-upen. is dat een woord? nevermind...
goeie vraagquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:39 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Is er trouwens een manier om te weten hoe laat het is zonder naar een safehouse te gaan en het save process te starten? Ik zie namelijk op de 9e screen een "horloge" maar daar weet ik helemaal niets van.
dat zal je vast later in het spel te weten komen lijkt me.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:39 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Is er trouwens een manier om te weten hoe laat het is zonder naar een safehouse te gaan en het save process te starten? Ik zie namelijk op de 9e screen een "horloge" maar daar weet ik helemaal niets van.
Dat wil ik ook wel weten jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:39 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ja hallo,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek de fout
Tip:Een Desert Eagle met achterop nog eens een revolvergreep? Een foutje of die DE ligt over de revolver heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had begrepen dat er helaas geen revolvers in de game zaten...
[..]
Ja hallo,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek de fout
Tip:No offence, maar de graphics zien er hier niet uit om een of andere reden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Klopt. Er ging wat vreselijk verkeerdquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
No offence, maar de graphics zien er hier niet uit om een of andere reden?
Yup, maar ik wil standaard eentje met een 40mm grenade launcher er opquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:20 schreef Catch_me het volgende:
Hebben jullie al die safehouse upgrade dat er standaard een auto met een 50 kaliber wapen naast je huis staat? Daarmee schiet je vijanden toevallig wel in 1 a 2 schoten dood
Er zit een DE en een Flaregun in 1 holsterquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:31 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Een Desert Eagle met achterop nog eens een revolvergreep? Een foutje of die DE ligt over de revolver heen.
Ik had begrepen dat er helaas geen revolvers in de game zaten...
Ah ok, dus inderdaad geen revolvers in het spel? Jammer.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Er zit een DE en een Flaregun in 1 holster
Gisteravond kwam ik nog wat raars tegen. Een gast was in een rots gespawned. Ik kon alleen z'n petje zien en hij kon vanuit die rots in alle richting op mij schietenLekker zeg.
Voordeel van dat konvooi was dat hij steeds weer opnieuw kwamquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:56 schreef Cheiron het volgende:
Mooie omgeving (alleen is Crysis echt mooier imo), op zich een interessant idee. Alleen die missies.. Nu ook "zorg dat het konvooi niet op zn bestemming komt". Doe ik er fucking een uur over om bij dat konvooi te komen omdat ik 8 (!!) checkpoint uit moet moorden + 50 kilometer moet rijden. Dan is de lol er wel een beetje af. KWam wel een gouden AK47 tegen :![]()
Hmm, zijn er dus meerdere, mijne lag aan de andere kant van de map.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Locatie van de gouden AK 47:
[ afbeelding ]
hehe, dat deed mn uzi ook. Midden in een vuurgevecht. Had ik alleen nog mn sniperrifle.. Niet zo handigquote:
haha ik ook, molde hem uiteindelijk met een granaatquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Er zit een DE en een Flaregun in 1 holster
Gisteravond kwam ik nog wat raars tegen. Een gast was in een rots gespawned. Ik kon alleen z'n petje zien en hij kon vanuit die rots in alle richting op mij schietenLekker zeg.
bij normale wapens voor zover ik weet niet. bij een rpg misschien wel:Pquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:38 schreef Wheelgunner het volgende:
Raak je ook gewond als een wapen kaboomt?
Inderdaad. Ik vraag me ook af waarom het nr.2 is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:59 schreef Atreidez het volgende:
Prachtig spel (graphics), maar heb nog niet echt door waarom het nou Far Cry 2 heet.. Had net zo goed een andere naam kunnen krijgen ? Na de inleiding is het nu ook een kwestie van je doel vinden en overal die wachtpostjes killen. Ik ben ws. nog niet ver genoeg, maar het komt buiten de graphics nog niet vernieuwend over..
Hoe hoger je rep hoe meer upgrades je krijgt bij je safehouses. Denk aan ammoboxes en geupgrade wapens op auto's. Het is verder vrij onbelangrijk voor het verhaal maar het maakt de game wel wat makkelijkerquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:50 schreef IJsmuts het volgende:
tvp, en is je rep belangrijk? moet ik ervoor zorgen dat die zo hoog mogelijk bljft?
thanks, moet ik toch maar wat meer opdrachten volgens de manier van mn buddies doenquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hoe hoger je rep hoe meer upgrades je krijgt bij je safehouses. Denk aan ammoboxes en geupgrade wapens op auto's. Het is verder vrij onbelangrijk voor het verhaal maar het maakt de game wel wat makkelijker
quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:07 schreef Moe_Szyslak het volgende:
40mm vehicle mounted grenade launcher Bitches!!! Hij staat bij m'n safehouses
Volgens mij klapt een golden AK niet uit elkaar.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:24 schreef Bastard het volgende:
Als zon wapen van je uitelkaar klapt.. stel zon golden AK47, kun je hem dan weer ergens opnieuw ophalen
Ok, dus alleen de wapens die ik op de straat vind dan dus .. mn moeder zei het vroeger al "niks van de straat oprapen".quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:00 schreef DretoX het volgende:
[..]
Volgens mij klapt een golden AK niet uit elkaar.
Bij vrijwel alle safehouses. Sommige die op een klein heuveltje staan niet omdat daar geen plaats was denk. Trouwens,quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:23 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Staat ie dan bij alle safehouses? Want ik heb met een missie twee Zwarte Jeeps vrijgespeeld, en die staan maar bij één safehouse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:19 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Bij vrijwel alle safehouses. Sommige die op een klein heuveltje staan niet omdat daar geen plaats was denk. Trouwens,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
Ik loop eigenlijk altijd met een sniper rond, daarnaast een M249 of een Flamethrower.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:26 schreef Chocobo het volgende:
Wapen tips,... wat is nu beter,... dat G3 ding of de AK47 als main gun. Ik loop veel met mijn sniper rond, maar dat gaat ook niet altijd op. Het liefst zag ik mijn sniper als secondary wapen,... (toets naar beneden)
Dat is inderdaad de meest tactische keuze. Je moet eigenlijk altijd een silenced wapen bij je hebben, een sniper rifle en een machine gun. Het probleem met bijv. de dart rifle is dat je maar maximaal 10 darts bij je hebt. Ik heb vaak de 50cal of de dragunov samen met de M249. Alleen is de M249 eigenlijk ook geen ideaal ding. Je hoeft alleen niet zo vaak te reloadenquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:34 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik loop eigenlijk altijd met een sniper rond, daarnaast een M249 of een Flamethrower.
Sidearm heb ik nu een silenced makarov, maar ik wil voor een Mac-10 of een Uzi gaan.
Maar ik heb een AK47,... dat is toch een machine gun? Ik kan dan geen sniper meer meenemen hoor!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de meest tactische keuze. Je moet eigenlijk altijd een silenced wapen bij je hebben, een sniper rifle en een machine gun. Het probleem met bijv. de dart rifle is dat je maar maximaal 10 darts bij je hebt. Ik heb vaak de 50cal of de dragunov samen met de M249. Alleen is de M249 eigenlijk ook geen ideaal ding. Je hoeft alleen niet zo vaak te reloadenEn das dan wel weer handig.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar ik heb een AK47,... dat is toch een machine gun? Ik kan dan geen sniper meer meenemen hoor!
Mmmm,... zal even een overzicht moeten zoeken van assault en specialquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:57 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
AK47 hoort bij Assault weapons, en de sniper zit ook in die categorie. De M249 hoort bij Special weapons.
[ afbeelding ]
http://www.farcry2fans.com/news.php?extend.130quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mmmm,... zal even een overzicht moeten zoeken van assault en special
Ja, maar die neemt de plaats in van een fatsoenlijk sniper riflequote:Op maandag 27 oktober 2008 12:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar ik heb een AK47,... dat is toch een machine gun? Ik kan dan geen sniper meer meenemen hoor!
Terwijl zo'n ding in vergelijking een stuk zwaarder om mee te zeulen is dan die AK.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:03 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ja, maar die neemt de plaats in van een fatsoenlijk sniper rifleJe kunt niet een sniper en een assault rifle tegelijk mee nemen. Dat maakt het allemaal wat lastig. Maar de M249 zit dus in een andere categorie in de game. Dat is een special weapon. Die kun je dus wel tegelijk met een sniper rifle mee nemen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:01 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
http://www.farcry2fans.com/news.php?extend.130
Die had ik gekocht maar direct ingeruid voor een rocketlauncher. Wat een terugslag zeg! Kan hem amper op 1 punt houden, zelfs met korte salvo'squote:Op maandag 27 oktober 2008 12:57 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
AK47 hoort bij Assault weapons, en de sniper zit ook in die categorie. De M249 hoort bij Special weapons.
[ afbeelding ]
Dart rifle nemenquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:05 schreef GilaMonyet het volgende:
Ik heb dit spel op de xbox360..
Heb golden AK gevonden goed ding vind alleen jammer dat geen sniper meer kan nu
Of dat je auto niet zo ontiegelijk snel kapot gaat. Want dan kun je nog tenminste door die dingen heen raggen en proberen je achtervolgers te verliezen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:05 schreef delano.888 het volgende:
Dr moet gewoon echt een patch komen die de guards uitzet na ze 1x vermoord te hebben, dat moet gewoon
Dat vind ik nogal meevallen (PC versie tenminste). Ik kan er gewoon doorheen rijden.. als ze dan achter me aan komen met de auto, uitstappen, achter auto schuilen voordat ze je omver rijden, de gunner schiet je dan zo neer en de chauffeur stapt dan uit als makkelijk doelwitquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:06 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Of dat je auto niet zo ontiegelijk snel kapot gaat. Want dan kun je nog tenminste door die dingen heen raggen en proberen je achtervolgers te verliezen.
Geen idee, ik knal ze altijd vrij snel neerquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:15 schreef Atreidez het volgende:
Is kwijtraken van je achtervolgers uberhaupt wel mogelijk
Vet. Irri. Tant. Uit frustratie knikker ik ze vaak gewoon maar een granaat tegen hun flikker, maar het grootste deel van de tijd kost dat je ook je eigen auto, waardoor je die halve tyfusmap weer over mag zwerven op zoek naar een nieuwe auto.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:13 schreef Yngwie het volgende:
Dat vind ik nogal meevallen (PC versie tenminste). Ik kan er gewoon doorheen rijden.. als ze dan achter me aan komen met de auto, uitstappen, achter auto schuilen voordat ze je omver rijden, de gunner schiet je dan zo neer en de chauffeur stapt dan uit als makkelijk doelwitDaarna autootje repareren en gaan met die banaan
Hahaquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:10 schreef nietzman het volgende:
Maar kom op, al die checkpoints is toch gewoon bezigheidstherapie? Lekkere voldoening, om de scheet een stelletje bosnegers en boers neerknallen met de wetenschap dat ze d'r weer staan zodra je je kont gekeerd hebt. Zo kan ik ook een spel rekken.
dat scouten boeit geen reet, ik heb er echt al 35 gescout ofzo en nogsteeds als ik er voorbij kom staat die weer vol met gasten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:18 schreef andre347 het volgende:
Je kan die outposts ook gewoon innemen. Wanneer je een tijdje rondloopt in een outpost krijg je een berichtje dat het is gescout.
Dat is 2x leuk, maar niet 100xquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voorbij rijden, komen ze achter je aan, 200 meter verder druk je op C en maai je iedereen plat
Druk je op Cquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voorbij rijden, komen ze achter je aan, 200 meter verder druk je op C en maai je iedereen plat
jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:15 schreef Atreidez het volgende:
Ik was doorgereden bij 4 posten en toen stapte ik uit waar ik ongeveer moest zijn, kwamen ze alle 4 aanracen! ... Is kwijtraken van je achtervolgers uberhaupt wel mogelijk
Ik zie het als een goed excuus om de boel weer eens in de hens te steken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:10 schreef nietzman het volgende:
Maar kom op, al die checkpoints is toch gewoon bezigheidstherapie? Lekkere voldoening, om de scheet een stelletje bosnegers en boers neerknallen met de wetenschap dat ze d'r weer staan zodra je je kont gekeerd hebt. Zo kan ik ook een spel rekken.
Jammer dat je geen hoogte verschil hebt...quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:40 schreef Troonwoord het volgende:
Check mijn map die ik gemaakt heb met de editor-
zoek ingame voor Jungle Escalation_V1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Youtube video
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:35 schreef invine het volgende:
[..]
Jammer dat je geen hoogte verschil hebt...
datte dus.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:33 schreef SamStar het volgende:
ik vind het een top game, heb hem slechts 4 dagen nu, maar bemerk wel dat ik al 10 uur er door heen aan het lopen ben, ben ook meer mn tijd aan het vullen maar ik vermaak me wel, beetje sniperen, rondkijken, en richt me nu voornamelijk op het zoeken van diamant koffertjes
Dankuquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:45 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dart rifle nemenDie valt onder de special weapon
Inderdaad..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:19 schreef -Dries- het volgende:
Het spel motiveert je ook niet om een guard post zo goed en sneaky mogelijk te clearen, want als je ze gedood hebt spawen ze toch wel weer. Waarom zou je dan al die moeite doen om het sneaky te spelen als je ook gewoon er heen kan lopen en een paar granaatjes voldoende zijn.
Als het kan dan kun je hem kopen in de wapenshop, die kisten staan in je savehouses.. bij mij ligt er altijd een nieuwe machinegun inquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:45 schreef ioko het volgende:
Mijn rocketlauncher heeft zichzelf opgeblazen, op zich niet vreemd, maar hoe kom ik nu aan een nieuwe? Moet ik eerst een kist kopen in de wapenwinkel? Zonder rocketlauncher gaat het opblazen van een auto toch wat lastiger....
Mooiste vind ik gewoon dan dat vuur zich verspreidquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als het kan dan kun je hem kopen in de wapenshop, die kisten staan in je savehouses.. bij mij ligt er altijd een nieuwe machinegun in
Maar opblazen van autos kan ook met die bommen, die til je mee ipv een secondary weapon, gewoon op de weg leggen of op een voertuig plakken.. of wat je dan ook opgeblazen wil hebben
Ik heb zo een armor convoi opgeblazen, geweldig! Die vrachtwagen vloog door de lucht en kwam op zn dak terecht.
Naast alle weapon shops staat een huisje met ammo maar ook al jou gekochte wapens. Je kunt tot in het oneindige daar opnieuw gratis een wapen halen. Dus als je een rocketlauncher hebt gekocht kun je die in dat huisje altijd opnieuw krijgen. Kost je geen centquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:45 schreef ioko het volgende:
Mijn rocketlauncher heeft zichzelf opgeblazen, op zich niet vreemd, maar hoe kom ik nu aan een nieuwe? Moet ik eerst een kist kopen in de wapenwinkel? Zonder rocketlauncher gaat het opblazen van een auto toch wat lastiger....
Eigenlijk is het een gewone sniper aangezien iedereen dood gaat en er zelfs bloed rond vliegt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:12 schreef GilaMonyet het volgende:
Om nog even terug te komen op mijn vraag..
Ik dart rifle gewoon een sniper of een verdoofingsgun?
Oke, relaxedquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een gewone sniper aangezien iedereen dood gaat en er zelfs bloed rond vliegt.
Ik heb niet goed opgelet denk ik, omdat je die rocketlauncher al hebt vanaf het begin nam ik aan dat hij ook al in dat huisje lag, maar dat is dus niet zo....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:11 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Naast alle weapon shops staat een huisje met ammo maar ook al jou gekochte wapens. Je kunt tot in het oneindige daar opnieuw gratis een wapen halen. Dus als je een rocketlauncher hebt gekocht kun je die in dat huisje altijd opnieuw krijgen. Kost je geen cent
nee ik kreeg in begin een flammenwerper.. die had ik toen geswitched voor sniper..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:32 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik heb niet goed opgelet denk ik, omdat je die rocketlauncher al hebt vanaf het begin nam ik aan dat hij ook al in dat huisje lag, maar dat is dus niet zo....
Pfft.. ik zit pas op 22% moest eerst fable 2 uitspelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tering wat een lange game
Kan ik eindelijk verder met Dead Space.
Dat deed ik sowieso alquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Een tip. Gebruik zo veel mogelijk de bus. Anders duurt het wel heel erg lang.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:26 schreef GeneraalUli het volgende:
Tegen de wind in wegrennen door het gras, zorgen dat je vijanden je volgen en dan het gras in de fik steken.
Soms kan het wel leuk zijn, maar niet als je op weg naar een missie bent en je na 10 minuten rijden en 4 kampen verder opeens uit het niets overgereden wordt door zo'n idioot in een jeep.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wat heeft toch iedereen met dat kampjes gedoe een probleem. gewoon met de auto er vol inscheuren dan op volle speed spring je uit de auto , die dan al een of twee mensjes plat heeft gereden en voor de rest en paar granaatje erop
of doe het nog leuker. zet de auto neer, jakker een raket dat kamp in en kaboom weg kamp. auto weer in en rustig je weg vervolgen.
Dat dus...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:45 schreef DretoX het volgende:
[..]
Soms kan het wel leuk zijn, maar niet als je op weg naar een missie bent en je na 10 minuten rijden en 4 kampen verder opeens uit het niets overgereden wordt door zo'n idioot in een jeep.
Updaten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:06 schreef DretoX het volgende:
Er is net een patch gekomen voor de Ps3, iemand enig idee wat het doet?
klinkt meer als, nog iets anders dat toegevoegd realisme is, maar mogelijk irritant wanneer dikke battle (mits slecht uitgewerkt...want lijkt me dat leeuwe wel weg zouden renne als ze een hevig vuurgevecht zien/horen enzo)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:31 schreef Dreetje74 het volgende:
\"Far Cry 2 update zal roofdieren bevatten\"
Leeuwen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:24 schreef DretoX het volgende:
Man wat is online bagger, echt onmogelijk om een game te joinen.
dan moet je beter mikken, vaak zijn een kogel of 6 ruim voldoendequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:03 schreef Cyberia18 het volgende:
En wat me nog meer de keel uit hangt is dat je bijna een magazijn nodig hebt om iemand neer te halen.
Effies doorbijten, je hebt er nog één te gaan dan. Ze zijn wel de moeite waard. Ik loop nu met een granaatwerper als side arm (ofzo, hij komt in ieder geval in plaats van het pistool) en een enorm machinegeweer als secondary. Je maait zo door de checkpoints heen. Granaatje erin lobben om het geclusterde volk weg te krijgen, en het grote geweer heeft slechts een kogel of drie nodig per vijand. Allemaal dankzij de convoysquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand enig idee hoeveel Convoy missions er zijn? Heb er nu 3 gehad maar ze hangen al m'n keel uit moet ik zeggen.
Is het zo dat iedere gun shop zijn eigen missies heeft of je kun je gewoon iedere keer de beste en dichtbijste dealer pakken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:30 schreef SMD het volgende:
Moet zeggen ik mis de Convoy missies. Heb ze op map 1 allemaal al gedaan en ben nog niet op map 2. Vind ze nog 1 van de leukere missies. Simpel en snel. Voertuigen opblazen was nog nooit zo leuk(vooral de branden die eruit voortkomen)
boeit nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is het zo dat iedere gun shop zijn eigen missies heeft of je kun je gewoon iedere keer de beste en dichtbijste dealer pakken?
Gewoon de dichtbijzijndste dealer pakken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is het zo dat iedere gun shop zijn eigen missies heeft of je kun je gewoon iedere keer de beste en dichtbijste dealer pakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff wachten nog
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:22 schreef Game_Error het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:22 schreef Game_Error het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Rich op het hoofdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:03 schreef Cyberia18 het volgende:
En wat me nog meer de keel uit hangt is dat je bijna een magazijn nodig hebt om iemand neer te halen.
Ja zo'n moment heb ik ook gehadquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:30 schreef GeneraalUli het volgende:
IEDs rocken! Ik moest een convooi opblazen van m'n wapenhandelaar, en toen bedacht ik maar om het eens anders aan te pakken dan gewoon rammen. Had een IED neergelegd op de weg, en me verstopt ergens bovenop een stel rotsen.
Toen de truck voorbij kwam razen op het knopje gedrukt en BOEM!. Daarna reden beide Assault Jeeps naar de truck toe om te kijken, en waren dus een dankbaar doel voor mijn RPG launcher.
Ga ik ook maar is proberen..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja zo'n moment heb ik ook gehad
Superspannend wachten op het convooi.. jeep er eerst overheen toen de vrachtwagen... en vuur!
Bij mij was de klap meteen zo hard dat de eerste jeep ook opgeblazen werd, en uit de tweede jeep overleefde 1 mannetje het.
Even een granaatje er op gegooit en toen was die ook stil!
Ik heb van de 5 convooien 3x gehad dat ik zo'n IED naast de weg had gelegd en liet ontploffen als die vrachtwagen er 30 cm vanaf rijdt en dat er niks gebeurdquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:30 schreef GeneraalUli het volgende:
IEDs rocken! Ik moest een convooi opblazen van m'n wapenhandelaar, en toen bedacht ik maar om het eens anders aan te pakken dan gewoon rammen. Had een IED neergelegd op de weg, en me verstopt ergens bovenop een stel rotsen.
Toen de truck voorbij kwam razen op het knopje gedrukt en BOEM!. Daarna reden beide Assault Jeeps naar de truck toe om te kijken, en waren dus een dankbaar doel voor mijn RPG launcher.
Ja, een soort van bom die je neer kan leggen.. heb je meteen al beschikbaar vlgs mij in je wapendepo.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ga ik ook maar is proberen..
Zijn dat gewoon een soort C4's ofzo?
Waarom zou je dat ding naast de weg leggen? Ik plantte hem er gewoon midden op...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:13 schreef ach het volgende:
[..]
Ik heb van de 5 convooien 3x gehad dat ik zo'n IED naast de weg had gelegd en liet ontploffen als die vrachtwagen er 30 cm vanaf rijdt en dat er niks gebeurdZie je zo'n hele ontploffing over een meter of 20 maar ze rijden gewoon door zonder op of om te kijken
Bermbommen, je weetzquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:46 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Waarom zou je dat ding naast de weg leggen? Ik plantte hem er gewoon midden op...
Dit is echt zo heerlijk om te doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:26 schreef GeneraalUli het volgende:
Tegen de wind in wegrennen door het gras, zorgen dat je vijanden je volgen en dan het gras in de fik steken.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:16 schreef charon het volgende:
Weet iemand hoe je door die prison komt?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:34 schreef Xebrozius het volgende:
Pak de auto, zoek zebra's op en stap uit. Kijk toe hoe ze op je auto afrennen, deze aanraken en daarna spontaan STERVEN...
In het echt? Moeilijk, maar ligt eraan hoe de patronen zijn opgeslagen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:55 schreef Cheiron het volgende:
Ik had vandeweek dat er een ammo pile in de fik vloog, kogels alle kanten schoten en 2 badguys door die kogels geraakt werden. Had echt zoiets van "huh.. kan dat?"
tuurlijk kan je dat verdienenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Je kunt die diamonds toch ook gewoon verdienen in plaats ze te gaan zoeken als je wapens wilt kopen?
Snipers zijn vet idd!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:11 schreef DretoX het volgende:
Zodra je die dikke sniper krijgt is alles wel toffer
In het echt geloof ik het wel (Mythbusters FTW!), maar ik wist niet dat het inhet spel zat. Moet zeggen dat ik de game toch wel leuker ben gaan vinden. Het vele reizen en respawn van vijanden heb ik nog steeds een hekel aan, maar gewoon op verschillende manieren posten uitmoorden kan best lollig zijn. Merk alleen dat het spel veel tijd kost. Je bent zo 35 minuten onderweg om even een convoy te killen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:24 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
In het echt? Moeilijk, maar ligt eraan hoe de patronen zijn opgeslagen.
Die missies van UFFL en APR zij hoofdmissiesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
In het echt geloof ik het wel (Mythbusters FTW!), maar ik wist niet dat het inhet spel zat. Moet zeggen dat ik de game toch wel leuker ben gaan vinden. Het vele reizen en respawn van vijanden heb ik nog steeds een hekel aan, maar gewoon op verschillende manieren posten uitmoorden kan best lollig zijn. Merk alleen dat het spel veel tijd kost. Je bent zo 35 minuten onderweg om even een convoy te killen.
Verder trouwens; hoe kun je de missies van de main-objective eigenlijk identificeren? Ik zie bij wapenhandelaren, antennemasten e.d. missies, maar hoe weet ik nu wat een missie voor de hoofd-missie is? Ik ben nu al een uur of 4 aan het side-missionen..
Bij een underground. Zoek naar een icoontje van een vuist met een ! er op. Je kunt er meestal wel eentje in de binnenstad vindenquote:
Dat was me ontgaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:49 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Bij een underground. Zoek naar een icoontje van een vuist met een ! er op. Je kunt er meestal wel eentje in de binnenstad vinden
Kan.. of die priester in de kerk geeft je een questsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat was me ontgaan.![]()
Ergens in de buurt van Mike's bar?
In de kerk in het stadje. Dat is vlakbij de bar. Rondom de bar zelf kun je dit soort missies niet krijgen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat was me ontgaan.![]()
Ergens in de buurt van Mike's bar?
Lekker dan.quote:I'm at 54% playing on 360, and I've encountered the "save games freezing when I try to load" bug I've noticed quite a few people having here on the forums. The freezes seem to be happening quite randomly, but once a save freezes, it won't ever load again. I had my two latest savegames freezing, but the third newest worked, so I removed the two that didn't. Of course, that resulted in the one I didn't remove freezing as well, but the second newest I had left didn't freeze. So now I don't dare remove any savegames for fear of the remaining ones not working. Obivously I CANNOT PLAY THE GAME like this, so after 23 hours I now have to quit.
Worth mentioning is that I had about 40 savegames, but I thought "maybe that is the problem" and deleted most of them, So now I only have 8. It doesn't matter though, the freezing it still there, so many saves cannot be the problem. Have you experienced something similar? I'm SO ANGRY right now because I was really looking forward to finishing this within the next couple of days. Now I can't.
Ik vond crysis juist ruk omdat je daar voor een extreme pc nodig had, en met Far Cry 2, wat er in mijn ogen beter uitziet, ten eerste omdat ik de graphics hoger kan zetten en ten tweede omdat het zo heerlijk wegspeelt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:23 schreef Komakie het volgende:
Ik speel liever Crysis dan Far Cry 2
Gisteren een tijdje zitten spelen maar ik vind het er toch niet zo mooi uit zien en ik werd een beetje duizelig van de camera in het begin (heeft ook btje met mezelf te maken want dat ben ik wat sneller dan de meeste mensen)
Vond het eerste uur iig flink tegen vallen.
Amen. Je hebt precies verwoord hoe ik ook over het spel denk!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:23 schreef Koenholio het volgende:
Ik heb het spel nu een aantal dagen gespeeld. Redelijk spel, wel een dikke tegenvaller.
+ Mooie graphics
+ Gaaf om met vuur te spelen![]()
+ Gaaf (mooi realistisch) dat wapens vast komen te zitten en kapot gaan
+ Leuk om je vijanden te horen overleggen ("Come on, it's just one guy!")
+ Mooie setting
- Het vele rondrijden wordt doodirritant. De bus is een alternatief, maar er zijn maar 5 bushaltes (één in elke hoek en één in het midden van de kaart), dus je moet vaak sowieso weer een pokke-eind rijden. Dat brengt me naar het volgende minpunt:
- De auto's die rondrijden. Je kunt nog geen 5 minuten rondrijden zonder een stuk of 10 van die klootzakken tegen te komen. Je kunt ze heel snel overhoopschieten, maar ze zijn gewoon irritant. Waarom zitten ze in het spel? Uitdaging brengt het zeker niet, alleen frustratie en irritatie.
Beter was geweest als je soms, om het kwartier er misschien eentje tegen zou kunnen komen. Dan blijft het leuk. Maar de hoeveelheid auto's die er nu rondrijden is gewoon overkill.
- De Guard Posts. Wat. Ontzettend. Irritant. Ook al heb je een Grenade Launcher waarmee je ze in de pan hakt. Het punt wat me meer irriteert is dat je toch elke keer weer je reis moet onderbreken om weer zo'n post uit te moorden. Ook hier: wat is het nut van 57 guardposts? Als je niet op elke kruising een post tegenkwam was het misschien nog leuk geweest. Nu zijn ze gewoon irritant. 25 posten waren denk ik meer dan zat geweest.
- Vijanden hebben soms röntgenogen.
- De missies zijn veelal het zelfde: ga naar een kamp, moord iedereen uit (als je dat wil) en neem iets mee/stuur coördinaten door.
- Het geheel geeft me een GTA:SA-in-Afrika gevoel: je doet missies voor wie je dan ook maar tegenkomt in een grote wereld waar je heel veel in moet rondrijden.
Al met al vind ik het spel best leuk om te spelen, maar ik kan het niet lang achter elkaar doorspelen, puur door bovenstaande minpunten. Het zijn punten die voor mij heel veel lol van het spel afhalen en me alleen maar irriteren. Echter vind ik het geen slecht spel, ik kan er tot nu toe nog altijd genoeg plezier aan beleven om het te blijven spelen.
Inderdaad. Niets aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:54 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Amen. Je hebt precies verwoord hoe ik ook over het spel denk!![]()
*heeft nog hoop in een patch*
Gek genoeg is me dat net overkomenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:52 schreef eRRR-Tieee het volgende:
Ik heb het volgende probleem, ik speel far cry 2 op de xbox360. Als ik wil sprinten met de de analog knop die je moet indrukken wil mijn grote vriend nog wel eens een granaat gooien tijdens het sprinten. Terwijl dit de toets is RB geloof ik. Erg irritant als je sprintje trekt en je wil dat niemand je ziet. Heb al andere controls ingesteld maar die werken niet fijn. Iemand hier nog meer last van?
Nooit gehad nogquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:52 schreef eRRR-Tieee het volgende:
Ik heb het volgende probleem, ik speel far cry 2 op de xbox360. Als ik wil sprinten met de de analog knop die je moet indrukken wil mijn grote vriend nog wel eens een granaat gooien tijdens het sprinten. Terwijl dit de toets is RB geloof ik. Erg irritant als je sprintje trekt en je wil dat niemand je ziet. Heb al andere controls ingesteld maar die werken niet fijn. Iemand hier nog meer last van?
alt + enterquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:29 schreef Glennz het volgende:
Waar kan je full-screen instellen (bij de pc-versie ofcourse)? Ik kan het niet vinden.
Bij mij loopt ie nu steeds in een window.
Niet echt. Enige wat je te weten krijgt is of ze ammunitie of cynisters hebbenquote:Op maandag 3 november 2008 00:20 schreef Prosac het volgende:
Heeft het scouten van de guardposts eigenlijk nog nut?
Nee. Maar wel een met verdoof-pijltjes, ook wel handig.quote:Op maandag 3 november 2008 00:32 schreef Happel het volgende:
Een heel kamp ombrengen door alleen maar van een afstand te knallen op gascanisters.
Komt er later in het spel nog een sniper rifle met demper? Nee zeker?
[..]
Niet echt. Enige wat je te weten krijgt is of ze ammunitie of cynisters hebben
Ja, een silenced draganov.quote:Op maandag 3 november 2008 00:32 schreef Happel het volgende:
Komt er later in het spel nog een sniper rifle met demper? Nee zeker?
Slimmerdquote:Op maandag 3 november 2008 00:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee. Maar wel een met verdoof-pijltjes, ook wel handig.
verdoofpijltjes? Ye right.. die dingen zijn dodelijkquote:Op maandag 3 november 2008 00:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee. Maar wel een met verdoof-pijltjes, ook wel handig.
totaal geen last van . er zit vast iets vaag met je eigen systeem fout.quote:Op maandag 3 november 2008 06:36 schreef ensolieser24 het volgende:
iemand opgevallen dat je soms krekels uit je speakers hoort, ook als je het spel niet speelt de site niet bezoekt?
Dat vroeg ik een week geleden ook alquote:Op maandag 3 november 2008 06:36 schreef ensolieser24 het volgende:
iemand opgevallen dat je soms krekels uit je speakers hoort, ook als je het spel niet speelt de site niet bezoekt?
Trouwens dat joinen van een game is ook tergend slecht....quote:Op maandag 3 november 2008 16:34 schreef Klautje het volgende:
Verder is de Multiplayer ook totaal noob unfriendly. Ik speel met een Sniper maar die rifle die je hebt is gewoon zo kut dat je bijna niets kan killen en daarbovenop moet je om het schot herladen, terwijl je met de tweede gewoon alles in één schot doodhebt.
Matig, matig.
Maar dat is in elke 360 game zoquote:Op maandag 3 november 2008 16:37 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Trouwens dat joinen van een game is ook tergend slecht....
Ten eerste duurt het vaak erg lang, of lukt het niet eens, en wat nog slechter is:
Na elke game moet je weer een nieuwe zoeken![]()
Wat een fokking onzin is dat zeg![]()
De single player vind ik trouwens wel tof
Nope. Hij doet het soms gewoon als je een pagina opend en het forum. Hij doet het nu ook de hele tijdquote:Op maandag 3 november 2008 13:03 schreef ach het volgende:
Is het geen flash reclame waar jullie met je muis over gaan ofzo?
dan doe je ut verkeerd? Ik heb 1 kogel nodig voor 1 persoon, ongeacht of ik hem in zijn kop, romp, been of arm raakquote:Op maandag 3 november 2008 22:16 schreef Frasier het volgende:
Nee veel pogingen en 't spel kansen te hebben ben ik er ook maar mee gekapt. Dit spel zit echt vol met dramatische fouten
Moest net op een sniper 2 clips leegschieten voordat ie echt dood was. Donder op zeg, die onzin heb ik echt geen zin in.
Meer ammo.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:12 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb wat diamanten over dus wil wat gaan uitgeven, maar jammer genoeg geeft het spel geen uitleg over de verschillende acc. Wapens kom ik wel uit,... maar wat zijn webbings (bv. Assault Webbing) en bandoliers (bv. Marksman bandolier). Wat is belangrijk en wat niet?
Kan dat?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
lichten van de auto uit gezet
bij mij knop G op het toetsenbord.quote:
Ik switch hier van Fallout 3, naar FarCry 2 en een scriptie. Heen en weer.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:36 schreef delano.888 het volgende:
Teveel games, Far Cry 2 ligt al weer in de kast weg te rotten sinds de 2e dag, aangezien ik toen MC:LA kreeg en ook DIE ligt nu weer weg te rotten omdat ik LBP heb, te zonde eigenlijk
Voor die pillen moet je even naar het kerkje in de stad in het midden.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:38 schreef Chocobo het volgende:
Mijn malaria pillen zijn op. Ik ben op zoek in het zuidelijke continent, maar kan nergens een Underground missie icoontje vinden
Na de zoveelste aanval viel ik neer en ging het spel iets laden. Wat weet ik niet wat ik zag alleen maar een wit scherm toen het laden voorbij was. Alsof ik in de Hemel wasKon wel mijn menu in
Maar voor de rest,... is het wit!
Thanks,.. haalde het net. Had nog maar een paar minuten en maar 1 savequote:Op donderdag 6 november 2008 12:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Voor die pillen moet je even naar het kerkje in de stad in het midden.
iemand hier nog meer last van!?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:30 schreef GilaMonyet het volgende:
Irritant zeg,
Gister ff multiplayer gedaan tot rank 10..
En nu check ik weer ben ik weer rank3..
Lekkere bug zeg (owja op xbox360)
Dubbel klik op de window? Check de fullscreen box in het setting menu?quote:Op zondag 9 november 2008 14:33 schreef Dezz het volgende:
Mijn spel opent in een window, weet iemand hoe ik deze weer op full-screen krijg? Alt+enter het ik al geprobeerd...
Die zit toch in die bar die je aan het begin van het spel moet opzoeken?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:57 schreef Chocobo het volgende:
Vraagje,... ik heb nooit meer die neger (Journalist) gezien die in het begin om audiotapes vroeg. Waar is die pik in Godsnaam?
nooit meer gezien.. heb zelf ook paar van die jackal tapes gevonden..quote:Op maandag 10 november 2008 00:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die zit toch in die bar die je aan het begin van het spel moet opzoeken?
same herequote:Op maandag 10 november 2008 00:29 schreef invine het volgende:
[..]
nooit meer gezien.. heb zelf ook paar van die jackal tapes gevonden..
Had ik ook.. maar toen ik ong. 5 tapes had was die er weer wel in de barquote:Op maandag 10 november 2008 07:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same here
was laatst nog in die kerk voor die missies maar die vent is nergens te bekennen.
heb er nu al 3 ofzo
aah ok, zal nu dan weer is een keer naar die bar rijdenquote:Op maandag 10 november 2008 08:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Had ik ook.. maar toen ik ong. 5 tapes had was die er weer wel in de bar
Jah joh hij is journaliost he dus moet af en toe ook ff een opname maken daaroquote:Op maandag 10 november 2008 09:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah ok, zal nu dan weer is een keer naar die bar rijden
Hopelijk overkomt het jou niet dat je opnieuw mag beginnenquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:57 schreef Chocobo het volgende:
Qua verhaal zit ik op 62% en daar ga ik me nu verder op focussen!
Haha inderdaad..quote:Op maandag 10 november 2008 12:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hopelijk overkomt het jou niet dat je opnieuw mag beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 november 2008 20:28 schreef Simsfan88 het volgende:
Heb een vraag, even in spoilertag gezet voor de mensen die er nog niet zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
quote:Op maandag 10 november 2008 20:49 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 november 2008 20:55 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
vette shitquote:
Het eerste stukje is even verplichte shit doen. Maar echt vrij snel in het begin kan je doen wat je wiltquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:06 schreef Apekoek het volgende:
Is het spel gelijk free-roam vanaf het moment je het spel voor de eerste keer in je console stopt? Of moet je eerst verplichte handelingen/missies doen voordat je vrij rond kan lopen/rijden?
Hehehehe nou bereid je dan maar vast voor. Die jeep rit is echt tergendquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:45 schreef Apekoek het volgende:
Ah ff doorzetten dus, ik verlies namelijk al snel mijn geduld bij games als ik niet kan doen wat ik wil. Daarbij komt dat ik het meer van free-roaming moet hebben, dan echt het spel uit spelen, ouwe hoeren is dan mijn uitgangspunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |