Die had ik gekocht maar direct ingeruid voor een rocketlauncher. Wat een terugslag zeg! Kan hem amper op 1 punt houden, zelfs met korte salvo'squote:Op maandag 27 oktober 2008 12:57 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
AK47 hoort bij Assault weapons, en de sniper zit ook in die categorie. De M249 hoort bij Special weapons.
[ afbeelding ]
Dart rifle nemenquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:05 schreef GilaMonyet het volgende:
Ik heb dit spel op de xbox360..
Heb golden AK gevonden goed ding vind alleen jammer dat geen sniper meer kan nu
Of dat je auto niet zo ontiegelijk snel kapot gaat. Want dan kun je nog tenminste door die dingen heen raggen en proberen je achtervolgers te verliezen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:05 schreef delano.888 het volgende:
Dr moet gewoon echt een patch komen die de guards uitzet na ze 1x vermoord te hebben, dat moet gewoon
Dat vind ik nogal meevallen (PC versie tenminste). Ik kan er gewoon doorheen rijden.. als ze dan achter me aan komen met de auto, uitstappen, achter auto schuilen voordat ze je omver rijden, de gunner schiet je dan zo neer en de chauffeur stapt dan uit als makkelijk doelwitquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:06 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Of dat je auto niet zo ontiegelijk snel kapot gaat. Want dan kun je nog tenminste door die dingen heen raggen en proberen je achtervolgers te verliezen.
Geen idee, ik knal ze altijd vrij snel neerquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:15 schreef Atreidez het volgende:
Is kwijtraken van je achtervolgers uberhaupt wel mogelijk
Vet. Irri. Tant. Uit frustratie knikker ik ze vaak gewoon maar een granaat tegen hun flikker, maar het grootste deel van de tijd kost dat je ook je eigen auto, waardoor je die halve tyfusmap weer over mag zwerven op zoek naar een nieuwe auto.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:13 schreef Yngwie het volgende:
Dat vind ik nogal meevallen (PC versie tenminste). Ik kan er gewoon doorheen rijden.. als ze dan achter me aan komen met de auto, uitstappen, achter auto schuilen voordat ze je omver rijden, de gunner schiet je dan zo neer en de chauffeur stapt dan uit als makkelijk doelwitDaarna autootje repareren en gaan met die banaan
Hahaquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:10 schreef nietzman het volgende:
Maar kom op, al die checkpoints is toch gewoon bezigheidstherapie? Lekkere voldoening, om de scheet een stelletje bosnegers en boers neerknallen met de wetenschap dat ze d'r weer staan zodra je je kont gekeerd hebt. Zo kan ik ook een spel rekken.
dat scouten boeit geen reet, ik heb er echt al 35 gescout ofzo en nogsteeds als ik er voorbij kom staat die weer vol met gasten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:18 schreef andre347 het volgende:
Je kan die outposts ook gewoon innemen. Wanneer je een tijdje rondloopt in een outpost krijg je een berichtje dat het is gescout.
Dat is 2x leuk, maar niet 100xquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voorbij rijden, komen ze achter je aan, 200 meter verder druk je op C en maai je iedereen plat
Druk je op Cquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voorbij rijden, komen ze achter je aan, 200 meter verder druk je op C en maai je iedereen plat
jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:15 schreef Atreidez het volgende:
Ik was doorgereden bij 4 posten en toen stapte ik uit waar ik ongeveer moest zijn, kwamen ze alle 4 aanracen! ... Is kwijtraken van je achtervolgers uberhaupt wel mogelijk
Ik zie het als een goed excuus om de boel weer eens in de hens te steken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:10 schreef nietzman het volgende:
Maar kom op, al die checkpoints is toch gewoon bezigheidstherapie? Lekkere voldoening, om de scheet een stelletje bosnegers en boers neerknallen met de wetenschap dat ze d'r weer staan zodra je je kont gekeerd hebt. Zo kan ik ook een spel rekken.
Jammer dat je geen hoogte verschil hebt...quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:40 schreef Troonwoord het volgende:
Check mijn map die ik gemaakt heb met de editor-
zoek ingame voor Jungle Escalation_V1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Youtube video
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:35 schreef invine het volgende:
[..]
Jammer dat je geen hoogte verschil hebt...
datte dus.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:33 schreef SamStar het volgende:
ik vind het een top game, heb hem slechts 4 dagen nu, maar bemerk wel dat ik al 10 uur er door heen aan het lopen ben, ben ook meer mn tijd aan het vullen maar ik vermaak me wel, beetje sniperen, rondkijken, en richt me nu voornamelijk op het zoeken van diamant koffertjes
Dankuquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:45 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dart rifle nemenDie valt onder de special weapon
Inderdaad..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:19 schreef -Dries- het volgende:
Het spel motiveert je ook niet om een guard post zo goed en sneaky mogelijk te clearen, want als je ze gedood hebt spawen ze toch wel weer. Waarom zou je dan al die moeite doen om het sneaky te spelen als je ook gewoon er heen kan lopen en een paar granaatjes voldoende zijn.
Als het kan dan kun je hem kopen in de wapenshop, die kisten staan in je savehouses.. bij mij ligt er altijd een nieuwe machinegun inquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:45 schreef ioko het volgende:
Mijn rocketlauncher heeft zichzelf opgeblazen, op zich niet vreemd, maar hoe kom ik nu aan een nieuwe? Moet ik eerst een kist kopen in de wapenwinkel? Zonder rocketlauncher gaat het opblazen van een auto toch wat lastiger....
Mooiste vind ik gewoon dan dat vuur zich verspreidquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als het kan dan kun je hem kopen in de wapenshop, die kisten staan in je savehouses.. bij mij ligt er altijd een nieuwe machinegun in
Maar opblazen van autos kan ook met die bommen, die til je mee ipv een secondary weapon, gewoon op de weg leggen of op een voertuig plakken.. of wat je dan ook opgeblazen wil hebben
Ik heb zo een armor convoi opgeblazen, geweldig! Die vrachtwagen vloog door de lucht en kwam op zn dak terecht.
Naast alle weapon shops staat een huisje met ammo maar ook al jou gekochte wapens. Je kunt tot in het oneindige daar opnieuw gratis een wapen halen. Dus als je een rocketlauncher hebt gekocht kun je die in dat huisje altijd opnieuw krijgen. Kost je geen centquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:45 schreef ioko het volgende:
Mijn rocketlauncher heeft zichzelf opgeblazen, op zich niet vreemd, maar hoe kom ik nu aan een nieuwe? Moet ik eerst een kist kopen in de wapenwinkel? Zonder rocketlauncher gaat het opblazen van een auto toch wat lastiger....
Eigenlijk is het een gewone sniper aangezien iedereen dood gaat en er zelfs bloed rond vliegt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:12 schreef GilaMonyet het volgende:
Om nog even terug te komen op mijn vraag..
Ik dart rifle gewoon een sniper of een verdoofingsgun?
Oke, relaxedquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een gewone sniper aangezien iedereen dood gaat en er zelfs bloed rond vliegt.
Ik heb niet goed opgelet denk ik, omdat je die rocketlauncher al hebt vanaf het begin nam ik aan dat hij ook al in dat huisje lag, maar dat is dus niet zo....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:11 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Naast alle weapon shops staat een huisje met ammo maar ook al jou gekochte wapens. Je kunt tot in het oneindige daar opnieuw gratis een wapen halen. Dus als je een rocketlauncher hebt gekocht kun je die in dat huisje altijd opnieuw krijgen. Kost je geen cent
nee ik kreeg in begin een flammenwerper.. die had ik toen geswitched voor sniper..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:32 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik heb niet goed opgelet denk ik, omdat je die rocketlauncher al hebt vanaf het begin nam ik aan dat hij ook al in dat huisje lag, maar dat is dus niet zo....
Pfft.. ik zit pas op 22% moest eerst fable 2 uitspelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tering wat een lange game
Kan ik eindelijk verder met Dead Space.
Dat deed ik sowieso alquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Een tip. Gebruik zo veel mogelijk de bus. Anders duurt het wel heel erg lang.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:26 schreef GeneraalUli het volgende:
Tegen de wind in wegrennen door het gras, zorgen dat je vijanden je volgen en dan het gras in de fik steken.
Soms kan het wel leuk zijn, maar niet als je op weg naar een missie bent en je na 10 minuten rijden en 4 kampen verder opeens uit het niets overgereden wordt door zo'n idioot in een jeep.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wat heeft toch iedereen met dat kampjes gedoe een probleem. gewoon met de auto er vol inscheuren dan op volle speed spring je uit de auto , die dan al een of twee mensjes plat heeft gereden en voor de rest en paar granaatje erop
of doe het nog leuker. zet de auto neer, jakker een raket dat kamp in en kaboom weg kamp. auto weer in en rustig je weg vervolgen.
Dat dus...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:45 schreef DretoX het volgende:
[..]
Soms kan het wel leuk zijn, maar niet als je op weg naar een missie bent en je na 10 minuten rijden en 4 kampen verder opeens uit het niets overgereden wordt door zo'n idioot in een jeep.
Updaten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:06 schreef DretoX het volgende:
Er is net een patch gekomen voor de Ps3, iemand enig idee wat het doet?
klinkt meer als, nog iets anders dat toegevoegd realisme is, maar mogelijk irritant wanneer dikke battle (mits slecht uitgewerkt...want lijkt me dat leeuwe wel weg zouden renne als ze een hevig vuurgevecht zien/horen enzo)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:31 schreef Dreetje74 het volgende:
\"Far Cry 2 update zal roofdieren bevatten\"
Leeuwen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:24 schreef DretoX het volgende:
Man wat is online bagger, echt onmogelijk om een game te joinen.
dan moet je beter mikken, vaak zijn een kogel of 6 ruim voldoendequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:03 schreef Cyberia18 het volgende:
En wat me nog meer de keel uit hangt is dat je bijna een magazijn nodig hebt om iemand neer te halen.
Effies doorbijten, je hebt er nog één te gaan dan. Ze zijn wel de moeite waard. Ik loop nu met een granaatwerper als side arm (ofzo, hij komt in ieder geval in plaats van het pistool) en een enorm machinegeweer als secondary. Je maait zo door de checkpoints heen. Granaatje erin lobben om het geclusterde volk weg te krijgen, en het grote geweer heeft slechts een kogel of drie nodig per vijand. Allemaal dankzij de convoysquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand enig idee hoeveel Convoy missions er zijn? Heb er nu 3 gehad maar ze hangen al m'n keel uit moet ik zeggen.
Is het zo dat iedere gun shop zijn eigen missies heeft of je kun je gewoon iedere keer de beste en dichtbijste dealer pakken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:30 schreef SMD het volgende:
Moet zeggen ik mis de Convoy missies. Heb ze op map 1 allemaal al gedaan en ben nog niet op map 2. Vind ze nog 1 van de leukere missies. Simpel en snel. Voertuigen opblazen was nog nooit zo leuk(vooral de branden die eruit voortkomen)
boeit nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is het zo dat iedere gun shop zijn eigen missies heeft of je kun je gewoon iedere keer de beste en dichtbijste dealer pakken?
Gewoon de dichtbijzijndste dealer pakken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is het zo dat iedere gun shop zijn eigen missies heeft of je kun je gewoon iedere keer de beste en dichtbijste dealer pakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff wachten nog
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:22 schreef Game_Error het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:22 schreef Game_Error het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Rich op het hoofdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:03 schreef Cyberia18 het volgende:
En wat me nog meer de keel uit hangt is dat je bijna een magazijn nodig hebt om iemand neer te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Ja zo'n moment heb ik ook gehadquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:30 schreef GeneraalUli het volgende:
IEDs rocken! Ik moest een convooi opblazen van m'n wapenhandelaar, en toen bedacht ik maar om het eens anders aan te pakken dan gewoon rammen. Had een IED neergelegd op de weg, en me verstopt ergens bovenop een stel rotsen.
Toen de truck voorbij kwam razen op het knopje gedrukt en BOEM!. Daarna reden beide Assault Jeeps naar de truck toe om te kijken, en waren dus een dankbaar doel voor mijn RPG launcher.
Ga ik ook maar is proberen..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja zo'n moment heb ik ook gehad
Superspannend wachten op het convooi.. jeep er eerst overheen toen de vrachtwagen... en vuur!
Bij mij was de klap meteen zo hard dat de eerste jeep ook opgeblazen werd, en uit de tweede jeep overleefde 1 mannetje het.
Even een granaatje er op gegooit en toen was die ook stil!
Ik heb van de 5 convooien 3x gehad dat ik zo'n IED naast de weg had gelegd en liet ontploffen als die vrachtwagen er 30 cm vanaf rijdt en dat er niks gebeurdquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:30 schreef GeneraalUli het volgende:
IEDs rocken! Ik moest een convooi opblazen van m'n wapenhandelaar, en toen bedacht ik maar om het eens anders aan te pakken dan gewoon rammen. Had een IED neergelegd op de weg, en me verstopt ergens bovenop een stel rotsen.
Toen de truck voorbij kwam razen op het knopje gedrukt en BOEM!. Daarna reden beide Assault Jeeps naar de truck toe om te kijken, en waren dus een dankbaar doel voor mijn RPG launcher.
Ja, een soort van bom die je neer kan leggen.. heb je meteen al beschikbaar vlgs mij in je wapendepo.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ga ik ook maar is proberen..
Zijn dat gewoon een soort C4's ofzo?
Waarom zou je dat ding naast de weg leggen? Ik plantte hem er gewoon midden op...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:13 schreef ach het volgende:
[..]
Ik heb van de 5 convooien 3x gehad dat ik zo'n IED naast de weg had gelegd en liet ontploffen als die vrachtwagen er 30 cm vanaf rijdt en dat er niks gebeurdZie je zo'n hele ontploffing over een meter of 20 maar ze rijden gewoon door zonder op of om te kijken
Bermbommen, je weetzquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:46 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Waarom zou je dat ding naast de weg leggen? Ik plantte hem er gewoon midden op...
Dit is echt zo heerlijk om te doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:26 schreef GeneraalUli het volgende:
Tegen de wind in wegrennen door het gras, zorgen dat je vijanden je volgen en dan het gras in de fik steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |