In het echt? Moeilijk, maar ligt eraan hoe de patronen zijn opgeslagen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:55 schreef Cheiron het volgende:
Ik had vandeweek dat er een ammo pile in de fik vloog, kogels alle kanten schoten en 2 badguys door die kogels geraakt werden. Had echt zoiets van "huh.. kan dat?"
tuurlijk kan je dat verdienenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Je kunt die diamonds toch ook gewoon verdienen in plaats ze te gaan zoeken als je wapens wilt kopen?
Snipers zijn vet idd!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:11 schreef DretoX het volgende:
Zodra je die dikke sniper krijgt is alles wel toffer
In het echt geloof ik het wel (Mythbusters FTW!), maar ik wist niet dat het inhet spel zat. Moet zeggen dat ik de game toch wel leuker ben gaan vinden. Het vele reizen en respawn van vijanden heb ik nog steeds een hekel aan, maar gewoon op verschillende manieren posten uitmoorden kan best lollig zijn. Merk alleen dat het spel veel tijd kost. Je bent zo 35 minuten onderweg om even een convoy te killen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:24 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
In het echt? Moeilijk, maar ligt eraan hoe de patronen zijn opgeslagen.
Die missies van UFFL en APR zij hoofdmissiesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
In het echt geloof ik het wel (Mythbusters FTW!), maar ik wist niet dat het inhet spel zat. Moet zeggen dat ik de game toch wel leuker ben gaan vinden. Het vele reizen en respawn van vijanden heb ik nog steeds een hekel aan, maar gewoon op verschillende manieren posten uitmoorden kan best lollig zijn. Merk alleen dat het spel veel tijd kost. Je bent zo 35 minuten onderweg om even een convoy te killen.
Verder trouwens; hoe kun je de missies van de main-objective eigenlijk identificeren? Ik zie bij wapenhandelaren, antennemasten e.d. missies, maar hoe weet ik nu wat een missie voor de hoofd-missie is? Ik ben nu al een uur of 4 aan het side-missionen..
Bij een underground. Zoek naar een icoontje van een vuist met een ! er op. Je kunt er meestal wel eentje in de binnenstad vindenquote:
Dat was me ontgaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:49 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Bij een underground. Zoek naar een icoontje van een vuist met een ! er op. Je kunt er meestal wel eentje in de binnenstad vinden
Kan.. of die priester in de kerk geeft je een questsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat was me ontgaan.![]()
Ergens in de buurt van Mike's bar?
In de kerk in het stadje. Dat is vlakbij de bar. Rondom de bar zelf kun je dit soort missies niet krijgen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat was me ontgaan.![]()
Ergens in de buurt van Mike's bar?
Lekker dan.quote:I'm at 54% playing on 360, and I've encountered the "save games freezing when I try to load" bug I've noticed quite a few people having here on the forums. The freezes seem to be happening quite randomly, but once a save freezes, it won't ever load again. I had my two latest savegames freezing, but the third newest worked, so I removed the two that didn't. Of course, that resulted in the one I didn't remove freezing as well, but the second newest I had left didn't freeze. So now I don't dare remove any savegames for fear of the remaining ones not working. Obivously I CANNOT PLAY THE GAME like this, so after 23 hours I now have to quit.
Worth mentioning is that I had about 40 savegames, but I thought "maybe that is the problem" and deleted most of them, So now I only have 8. It doesn't matter though, the freezing it still there, so many saves cannot be the problem. Have you experienced something similar? I'm SO ANGRY right now because I was really looking forward to finishing this within the next couple of days. Now I can't.
Ik vond crysis juist ruk omdat je daar voor een extreme pc nodig had, en met Far Cry 2, wat er in mijn ogen beter uitziet, ten eerste omdat ik de graphics hoger kan zetten en ten tweede omdat het zo heerlijk wegspeelt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:23 schreef Komakie het volgende:
Ik speel liever Crysis dan Far Cry 2
Gisteren een tijdje zitten spelen maar ik vind het er toch niet zo mooi uit zien en ik werd een beetje duizelig van de camera in het begin (heeft ook btje met mezelf te maken want dat ben ik wat sneller dan de meeste mensen)
Vond het eerste uur iig flink tegen vallen.
Amen. Je hebt precies verwoord hoe ik ook over het spel denk!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:23 schreef Koenholio het volgende:
Ik heb het spel nu een aantal dagen gespeeld. Redelijk spel, wel een dikke tegenvaller.
+ Mooie graphics
+ Gaaf om met vuur te spelen![]()
+ Gaaf (mooi realistisch) dat wapens vast komen te zitten en kapot gaan
+ Leuk om je vijanden te horen overleggen ("Come on, it's just one guy!")
+ Mooie setting
- Het vele rondrijden wordt doodirritant. De bus is een alternatief, maar er zijn maar 5 bushaltes (één in elke hoek en één in het midden van de kaart), dus je moet vaak sowieso weer een pokke-eind rijden. Dat brengt me naar het volgende minpunt:
- De auto's die rondrijden. Je kunt nog geen 5 minuten rondrijden zonder een stuk of 10 van die klootzakken tegen te komen. Je kunt ze heel snel overhoopschieten, maar ze zijn gewoon irritant. Waarom zitten ze in het spel? Uitdaging brengt het zeker niet, alleen frustratie en irritatie.
Beter was geweest als je soms, om het kwartier er misschien eentje tegen zou kunnen komen. Dan blijft het leuk. Maar de hoeveelheid auto's die er nu rondrijden is gewoon overkill.
- De Guard Posts. Wat. Ontzettend. Irritant. Ook al heb je een Grenade Launcher waarmee je ze in de pan hakt. Het punt wat me meer irriteert is dat je toch elke keer weer je reis moet onderbreken om weer zo'n post uit te moorden. Ook hier: wat is het nut van 57 guardposts? Als je niet op elke kruising een post tegenkwam was het misschien nog leuk geweest. Nu zijn ze gewoon irritant. 25 posten waren denk ik meer dan zat geweest.
- Vijanden hebben soms röntgenogen.
- De missies zijn veelal het zelfde: ga naar een kamp, moord iedereen uit (als je dat wil) en neem iets mee/stuur coördinaten door.
- Het geheel geeft me een GTA:SA-in-Afrika gevoel: je doet missies voor wie je dan ook maar tegenkomt in een grote wereld waar je heel veel in moet rondrijden.
Al met al vind ik het spel best leuk om te spelen, maar ik kan het niet lang achter elkaar doorspelen, puur door bovenstaande minpunten. Het zijn punten die voor mij heel veel lol van het spel afhalen en me alleen maar irriteren. Echter vind ik het geen slecht spel, ik kan er tot nu toe nog altijd genoeg plezier aan beleven om het te blijven spelen.
Inderdaad. Niets aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:54 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Amen. Je hebt precies verwoord hoe ik ook over het spel denk!![]()
*heeft nog hoop in een patch*
Gek genoeg is me dat net overkomenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:52 schreef eRRR-Tieee het volgende:
Ik heb het volgende probleem, ik speel far cry 2 op de xbox360. Als ik wil sprinten met de de analog knop die je moet indrukken wil mijn grote vriend nog wel eens een granaat gooien tijdens het sprinten. Terwijl dit de toets is RB geloof ik. Erg irritant als je sprintje trekt en je wil dat niemand je ziet. Heb al andere controls ingesteld maar die werken niet fijn. Iemand hier nog meer last van?
Nooit gehad nogquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:52 schreef eRRR-Tieee het volgende:
Ik heb het volgende probleem, ik speel far cry 2 op de xbox360. Als ik wil sprinten met de de analog knop die je moet indrukken wil mijn grote vriend nog wel eens een granaat gooien tijdens het sprinten. Terwijl dit de toets is RB geloof ik. Erg irritant als je sprintje trekt en je wil dat niemand je ziet. Heb al andere controls ingesteld maar die werken niet fijn. Iemand hier nog meer last van?
alt + enterquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:29 schreef Glennz het volgende:
Waar kan je full-screen instellen (bij de pc-versie ofcourse)? Ik kan het niet vinden.
Bij mij loopt ie nu steeds in een window.
Niet echt. Enige wat je te weten krijgt is of ze ammunitie of cynisters hebbenquote:Op maandag 3 november 2008 00:20 schreef Prosac het volgende:
Heeft het scouten van de guardposts eigenlijk nog nut?
Nee. Maar wel een met verdoof-pijltjes, ook wel handig.quote:Op maandag 3 november 2008 00:32 schreef Happel het volgende:
Een heel kamp ombrengen door alleen maar van een afstand te knallen op gascanisters.
Komt er later in het spel nog een sniper rifle met demper? Nee zeker?
[..]
Niet echt. Enige wat je te weten krijgt is of ze ammunitie of cynisters hebben
Ja, een silenced draganov.quote:Op maandag 3 november 2008 00:32 schreef Happel het volgende:
Komt er later in het spel nog een sniper rifle met demper? Nee zeker?
Slimmerdquote:Op maandag 3 november 2008 00:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee. Maar wel een met verdoof-pijltjes, ook wel handig.
verdoofpijltjes? Ye right.. die dingen zijn dodelijkquote:Op maandag 3 november 2008 00:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee. Maar wel een met verdoof-pijltjes, ook wel handig.
totaal geen last van . er zit vast iets vaag met je eigen systeem fout.quote:Op maandag 3 november 2008 06:36 schreef ensolieser24 het volgende:
iemand opgevallen dat je soms krekels uit je speakers hoort, ook als je het spel niet speelt de site niet bezoekt?
Dat vroeg ik een week geleden ook alquote:Op maandag 3 november 2008 06:36 schreef ensolieser24 het volgende:
iemand opgevallen dat je soms krekels uit je speakers hoort, ook als je het spel niet speelt de site niet bezoekt?
Trouwens dat joinen van een game is ook tergend slecht....quote:Op maandag 3 november 2008 16:34 schreef Klautje het volgende:
Verder is de Multiplayer ook totaal noob unfriendly. Ik speel met een Sniper maar die rifle die je hebt is gewoon zo kut dat je bijna niets kan killen en daarbovenop moet je om het schot herladen, terwijl je met de tweede gewoon alles in één schot doodhebt.
Matig, matig.
Maar dat is in elke 360 game zoquote:Op maandag 3 november 2008 16:37 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Trouwens dat joinen van een game is ook tergend slecht....
Ten eerste duurt het vaak erg lang, of lukt het niet eens, en wat nog slechter is:
Na elke game moet je weer een nieuwe zoeken![]()
Wat een fokking onzin is dat zeg![]()
De single player vind ik trouwens wel tof
Nope. Hij doet het soms gewoon als je een pagina opend en het forum. Hij doet het nu ook de hele tijdquote:Op maandag 3 november 2008 13:03 schreef ach het volgende:
Is het geen flash reclame waar jullie met je muis over gaan ofzo?
dan doe je ut verkeerd? Ik heb 1 kogel nodig voor 1 persoon, ongeacht of ik hem in zijn kop, romp, been of arm raakquote:Op maandag 3 november 2008 22:16 schreef Frasier het volgende:
Nee veel pogingen en 't spel kansen te hebben ben ik er ook maar mee gekapt. Dit spel zit echt vol met dramatische fouten
Moest net op een sniper 2 clips leegschieten voordat ie echt dood was. Donder op zeg, die onzin heb ik echt geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |