Dankquote:
Jup dat zei ik dus ook al, dat is al een rede om zo`n spel voor de pc te kopenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:29 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Je hebt echt geen 60 fps nodig om fatsoenlijk te kunnen spelen hoor. Ik vond het zo al heerlijk gaan. Het enige moment dat ik me irriteerde aan de framerate was tijdens de VTOL missie. Daar kreeg ik ontzettend last van framedrops. Maar gelukkig was die missie zo voorbij. Trouwens, de meeste console games draaien ook maar op 30 fps.
Requirements, tja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Far Cry 2 Collector's Edition will contain:A highly collectable wooden display box “Making Of” DVD The Far Cry 2 Art Book Map T-shirt
Ik heb ook dit nog gevonden:
High Requirements:
CPU: E6600 Core 2 Duo
Graphics: Nvidia 8800GTS
RAM: 2GB
Dat gaat dus helemaal goed komen![]()
Ok, in multiplayer moet je inderdaad wel een wat hogere framerate hebben. Dat merkte ik al bij CoD4quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:28 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Jup dat zei ik dus ook al, dat is al een rede om zo`n spel voor de pc te kopen![]()
Ieder zn ding speel jij toch op 30framesin de multiplayer merk je het toch zeker wel? Hehe.
In het vorige topic ging het over een 8800GT dat is gewoon een goede kaart daarmee kun je lekker spelen als je het dan absurd hoog zet is dat je eigen foutmja jij ergert je er blijkbaar niet aan
60 fps hoeft ook niet, maar ik wil wel boven de 30 zitten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:29 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Je hebt echt geen 60 fps nodig om fatsoenlijk te kunnen spelen hoor. Ik vond het zo al heerlijk gaan. Het enige moment dat ik me irriteerde aan de framerate was tijdens de VTOL missie. Daar kreeg ik ontzettend last van framedrops. Maar gelukkig was die missie zo voorbij. Trouwens, de meeste console games draaien ook maar op 30 fps.
Wat is eigenlijk het uitgangspunt van developers? Ze zeggen wel wat de system reqs zijn maar nooit welke performance je met die systemen krijgt. En ook niet op welke resolutie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:05 schreef Glennz het volgende:
[..]
60 fps hoeft ook niet, maar ik wil wel boven de 30 zitten.
Dat weet ik ook niet. De minimale requirements zijn in ieder geval nooit te halen. Ik vraag me dat ook wel af.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:08 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het uitgangspunt van developers? Ze zeggen wel wat de system reqs zijn maar nooit welke performance je met die systemen krijgt. En ook niet op welke resolutie.
Verschilt per developer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:08 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het uitgangspunt van developers? Ze zeggen wel wat de system reqs zijn maar nooit welke performance je met die systemen krijgt. En ook niet op welke resolutie.
Het zal waarschijnlijk niet eens opstarten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:33 schreef Buitendam het volgende:
Goed, ik mag mijzelf een noob noemen qua pc-gamen, daarom even een vraagje over de specs.
Ik heb het wikipedia+google+topic#1 doorgelezen, maar ik krijg het niet gevonden.
Mijn laptop heeft het als volgt:
-AMD Athlon 64 x 2 Dual-Core TK-57 (1.9 GHz, 2x 256 KB L2 cache)
- Up to 1407MB nvidia GeForce 7000M TurboCache
-3GB DDR2
Loopt dat, of spreken we van dikke stront door een trechter + korrelgraphics?
Coolquote:Far Cry 2 will also support the amBX technology from Philips. With the proper hardware, this adds effects like vibrations, ambient coloured lights, and fans that generate wind effects. The agreement will also see an amBX patch being released for the original Far Cry.
quote:Multiplayer informationMP Part looks like Call of Duty 4. Deathmatch, Team-Deathmatch, Capture the Flag and a mission-based Mode. 2 teams on 14 different maps 6 different classes with different weapons and equipment The player gains experience points by killing enemies which he can use for weapon upgrades and so on. Day- and Night-Cycle as also Fire propagation and the Weathersystem will take part in the MP.
Day/night cyclequote:
quote:Roofdieren in Far Cry 2 mogelijk later als download
Patrick Redding, een medewerker bij Ubisoft die de dialogen van Far Cry 2 verzorgt, liet in een interview weten dat er kans bestaat dat roofdieren mogelijk na de release van de game als download worden aangeboden.
"We kijken zeker naar mogelijkheden om roofdieren aan te bieden die in de game geplaatst kunnen worden wanneer de game al uit is, maar ik wil niet te veel verklappen."
Het zou hier kunnen gaan om downloadable content, maar ook om het vervolg dat inmiddels al is aangekondigd en waarschijnlijk wederom in Afrika plaats vindt.
Wanneer Far Cry 2 eind dit jaar uit komt, zullen er in ieder geval geen roofdieren in zitten. "We hebben die beslissing al vroeg tijdens de ontwikkeling van de game genomen, omdat het al een uitdaging op zich is om de AI van de menselijke vijanden op orde te krijgen in een wereld die zo groot is als deze. De dieren die er nu in zitten zijn grazende dieren."
quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:49 schreef AQuila360 het volgende:
Is er iets gezegd over de speelduur van bijvoorbeeld de main quest alleen en eventueel + side mission's?
quote:The single-player campaign in Far Cry 2 will keep you busy for up to 50 hours or more depending on your style of gameplay according to producer.
Sackquote:
24 oktoberquote:
I Knowquote:
Ik kom net van de winkel hier in Arnhem, een SE besteld, 75 euro, ligt 100% zeker voor mij klaar op 23 oktoberquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:32 schreef Gewas het volgende:
Ziet er vet uit.Maar komt ie nog steeds op 24 oktober uit?
Platform?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik kom net van de winkel hier in Arnhem, een SE besteld, 75 euro, ligt 100% zeker voor mij klaar op 23 oktober![]()
Mooie deal, al zeg ik het zlef
100% zeker is natuurlijk dikke onzin.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik kom net van de winkel hier in Arnhem, een SE besteld, 75 euro, ligt 100% zeker voor mij klaar op 23 oktober![]()
Mooie deal, al zeg ik het zlef
99% kun je wel zeggen!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
100% zeker is natuurlijk dikke onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |