Meer ammo.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:12 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb wat diamanten over dus wil wat gaan uitgeven, maar jammer genoeg geeft het spel geen uitleg over de verschillende acc. Wapens kom ik wel uit,... maar wat zijn webbings (bv. Assault Webbing) en bandoliers (bv. Marksman bandolier). Wat is belangrijk en wat niet?
Kan dat?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
lichten van de auto uit gezet
bij mij knop G op het toetsenbord.quote:
Ik switch hier van Fallout 3, naar FarCry 2 en een scriptie. Heen en weer.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:36 schreef delano.888 het volgende:
Teveel games, Far Cry 2 ligt al weer in de kast weg te rotten sinds de 2e dag, aangezien ik toen MC:LA kreeg en ook DIE ligt nu weer weg te rotten omdat ik LBP heb, te zonde eigenlijk
Voor die pillen moet je even naar het kerkje in de stad in het midden.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:38 schreef Chocobo het volgende:
Mijn malaria pillen zijn op. Ik ben op zoek in het zuidelijke continent, maar kan nergens een Underground missie icoontje vinden
Na de zoveelste aanval viel ik neer en ging het spel iets laden. Wat weet ik niet wat ik zag alleen maar een wit scherm toen het laden voorbij was. Alsof ik in de Hemel wasKon wel mijn menu in
Maar voor de rest,... is het wit!
Thanks,.. haalde het net. Had nog maar een paar minuten en maar 1 savequote:Op donderdag 6 november 2008 12:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Voor die pillen moet je even naar het kerkje in de stad in het midden.
iemand hier nog meer last van!?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:30 schreef GilaMonyet het volgende:
Irritant zeg,
Gister ff multiplayer gedaan tot rank 10..
En nu check ik weer ben ik weer rank3..
Lekkere bug zeg (owja op xbox360)
Dubbel klik op de window? Check de fullscreen box in het setting menu?quote:Op zondag 9 november 2008 14:33 schreef Dezz het volgende:
Mijn spel opent in een window, weet iemand hoe ik deze weer op full-screen krijg? Alt+enter het ik al geprobeerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |