Is ook het voorwoord in het boek: De schrijfster wilt dat iedereen het geheim weet en geen geheim meer is...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dan is het toch helemaal geen geheim meer?
je hebt al die verhaaltjes van Cairon niet meegekomen bij kopierenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:43 schreef hierissieweer het volgende:
Vervolg op: [Homo 2204] Velveteen Electrical Reaction. Monochrome Songs!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De H staat hier! (hier kun je je avatar in de H ook laten aanpassen)
Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten. Wellicht is dit lijstje een leuk hulpmiddel?
Reminder: als je de 300ste (laatste) post doet, dan moet je ook een nieuw topic openen!
Het homo topic bestaat alweer sinds maandag 25 februari 2002. Het begon ooit allemaal hier: Het Centrale Homo Topic.
Wat voor een cursus en waarvoor heb je gehad?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:50 schreef Weemz het volgende:
Zo, cursus was weer boeiend vanmorgen...
Je houd het niet voor mogelijk wat voor soort klanten je allemaal zou kunnen tegenkomen...
rod opquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:50 schreef MisterO het volgende:
*irriteert zich aan al die d, t en dt fouten hier
Irriteren is geen wederkerend werkwoord, dus kan je je niet ergens aan irriteren. Iets irriteert je, of je ergert je aan iets (of iets ergert je).quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:50 schreef MisterO het volgende:
*irriteert zich aan al die d, t en dt fouten hier
Ik kopieer altijd het origineel. En ik weet best wel dat Mike een kloon van Carion is...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt al die verhaaltjes van Cairon niet meegekomen bij kopieren
Whehehehquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Irriteren is geen wederkerend werkwoord, dus kan je je niet ergens aan irriteren. Iets irriteert je, of je ergert je aan iets (of iets ergert je).
wrom niet ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:53 schreef Gellarboy het volgende:
Allow.
Ik heb een mooie bomber aangepast bij de dumpzaak en 'm niet gekocht. *sip*.
en niet Cahirquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik kopieer altijd het origineel. En ik weet best wel dat Mike een kloon van Carion is...
Ook al doe je je best, MisterO irriteert zichquote:
laat het van je afglijden, is alleen maar negatieve energie die je niets verder helptquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ook al doe je je best, MisterO irriteert zicheraan. klaaro
Van mijn werk (teamleider AH)quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:52 schreef hierissieweer het volgende:
Wat voor een cursus en waarvoor heb je gehad?
Ik zit er echt niet zo erg mee, het is gewoon vervelend om al die spelling fouten te lezen, terwijl het eigenlijk zo simpel isquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
laat het van je afglijden, is alleen maar negatieve energie die je niets verder helpt
Dan zal het er wel rustig zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Anyway... ik ga morgen naar de Walibi en de voorspelling is 90% kans op regen
De wereld wordt echt niet beter van mensen die hun mening voor zich houdenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik irriteer me aan () mensen die anderen willen verbeteren of zich irriteren aan (
) spelling van anderen en het vervolgens zelf niet goed doen. Zeg dan niks
.
Nou... ik ga met een groep van 20 homo's (waarvan ik maar 1 jongen een klein beetje kenquote:
Van hypocrisie ook nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
De wereld wordt echt niet beter van mensen die hun mening voor zich houden
Je reactie is zooo 15 min geledenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:10 schreef MrBrightside het volgende:
Ik erger me eraan als mensen zeggen dat ze zich aan iets irriteren. Dat kan namelijk helemaal niet.
Ik had het over d, t en dt fouten. Niet over andere foutjes jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:11 schreef MrBrightside het volgende:
Ja, ik lees dat Erik het ook al zei. (Y) Maar goed, daar heb je je hypocrisie.
Wilt u niet vloeken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Godverdomme, ik zie de wereld gewoon verbeteren na het geven van mijn mening.
OMG! het is nu nog wachten op een nobel prijsquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Godverdomme, ik zie de wereld gewoon verbeteren na het geven van mijn mening.
Ik wil wel vloeken.quote:
Dan moet je het gewoon doen. Maar zeg dan iets in de trant van: God verlicht mij of God zij met u... Dat is beter...quote:
Nee irriteren niet, wel ergeren...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:15 schreef MisterO het volgende:
HIW, jij irriteert je aan mensen die vloeken???
Wie bepaalt wat beter is?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dan moet je het gewoon doen. Maar zeg dan iets in de trant van: God verlicht mij of God zij met u... Dat is beter...
Waar heb je het over....quote:
Maar ik heb zo'n obsessie met turfenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:17 schreef MrBrightside het volgende:
Nee hoor, het maakt geen donder uit, God bestaat namelijk niet. En als hij wel bestaat heeft hij wel wat beters te doen dan de 'Godverdomme's' en 'Jezussen' turven. Dus dat hoef jij ook niet te doen.
@MisterO: je doet het erom he.
Ja dat ook dus!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:17 schreef MrBrightside het volgende:
Nee hoor, het maakt geen donder uit, God bestaat namelijk niet. En als hij wel bestaat heeft hij wel wat beters te doen dan de 'Godverdomme's' en 'Jezussen' turven. Dus dat hoef jij ook niet te doen.
Is een inkopper he...quote:
Over inkoppen gesproken..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar ik heb zo'n obsessie met turfen
dat wordt een wedstrijdje gillen in de goliathquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou... ik ga met een groep van 20 homo's (waarvan ik maar 1 jongen een klein beetje ken), dus rustig zal het heus niet zijn...
We moeten eerst de investeringen eruit hebbenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Vlarpie, gefeliciteerd. Dat je maar schatrijk mag worden.
En mij dan niet vergeet in alle aardigheid die ik met je gedeeld heb.
Hij is een turfanquote:
Goliath ben je gek? no way dat ik daarin ga. Ik ben echt een schijterd als het op zulke dingen aankomt..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt een wedstrijdje gillen in de goliath![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:22 schreef MrBrightside het volgende:
Ja, want dan begrijpt iedereen zo goed wat je bedoelt.
Zo leerde ik dat ook trouwens.Zo van, ja, als iemand Jezus roept, roep je gewoon heel hard zijn naam, en dan zal die persoon weten hoe erg dat is!!!
Haha.. je moet gewoon een keer over die drempel heen stappenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Goliath ben je gek? no way dat ik daarin ga. Ik ben echt een schijterd als het op zulke dingen aankomt..
Hopelijk zijn er meer schijterds die niet in de grotere, enge dingen durfen![]()
hmmm waarom ga ik dan eigenlijk meee...OH, omdat het gezellig is
Durven.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Goliath ben je gek? no way dat ik daarin ga. Ik ben echt een schijterd als het op zulke dingen aankomt..
Hopelijk zijn er meer schijterds die niet in de grotere, enge dingen durfen![]()
De vlag gaat figuurlijk ook wel uit ja...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is wel een felicitatie waard voor iedereen die er bij betrokken is
Ik vond de Goliath best meevallen, maar ik heb dan ook geen achtbanenvrees, alleen hoogtevrees. Sta doodsangsten uit in een reuzenradquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hallo, weetje hoe doodeng ik de houden achtbaan vond????quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:26 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Durven.Maar je moet wel in de Goliath hoor! In ieder geval proberen, zonde als je er niet in gaat.
O God, ik zat 2 jaar terug in dat reuzenrad op de Tilburgse kermis, met XMN8R, Blubberzwijn en nog wat mensen. Gaat blubber als een gek zitten schommelen...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond de Goliath best meevallen, maar ik heb dan ook geen achtbanenvrees, alleen hoogtevrees. Sta doodsangsten uit in een reuzenrad.
die paarse die vooruit en dan achteruit een looping neemt is pas engquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb dus meer een 'snelheidsvrees'. Met hoogte heb ik totaal geen moeitequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond de Goliath best meevallen, maar ik heb dan ook geen achtbanenvrees, alleen hoogtevrees. Sta doodsangsten uit in een reuzenrad.
Die dingen gaan heus niet rijden als het gevaarlijk is...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:31 schreef MrBrightside het volgende:
Die houten (ik ga er niet meer op in) is misschien nog wel vervelender, ik ben altijd zo bang dat die dingen instorten.
Of dat het hout glad is door de regen of zoiets. De Goliath ziet er toch wat betrouwbaarder uit.
Kermisreuzenraden zijn het allerergst. Gammele bouwpakkettenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O God, ik zat 2 jaar terug in dat reuzenrad op de Tilburgse kermis, met XMN8R, Blubberzwijn en nog wat mensen. Gaat blubber als een gek zitten schommelen...
Ik scheet 7 kleuren stront
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kermisreuzenraden zijn het allerergst. Gammele bouwpakketten.
Dat heb ik ook, vind vaak houten ook enger omdat die (voor mijn gevoel) instabiel zijn. En meestal zijn ze ook niet bepaald relax (Eftelingquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:31 schreef MrBrightside het volgende:
Die houten (ik ga er niet meer op in) is misschien nog wel vervelender, ik ben altijd zo bang dat die dingen instorten.
Of dat het hout glad is door de regen of zoiets. De Goliath ziet er toch wat betrouwbaarder uit.
Het is ook heus niet onoverkoombaar. En daar gaat het trouwens ook helemaal niet om.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die dingen gaan heus niet rijden als het gevaarlijk is...
Punt is wel dat ze vaak pas weten dat het gevaarlijk is als er een karretje ontspoort vor een stuk rails wegvaltquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die dingen gaan heus niet rijden als het gevaarlijk is...
Kansloos....quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:34 schreef Gellarboy het volgende:
IK ZIT GODVERDOMME AL EEN KWARTIER PAGINA 1 TE VERVERSEN!
en toen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:34 schreef Gellarboy het volgende:
IK ZIT GODVERDOMME AL EEN KWARTIER PAGINA 1 TE VERVERSEN!
Sinds deel 1 zit ik niet meer normaal in een vliegtuig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
* Tha_Erik terugdenkt aan Final Destination 3.
Niet kijken als je gevoelig bent voor het overnemen van angsten uit films.
*kijkt*quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Punt is wel dat ze vaak pas weten dat het gevaarlijk is als er een karretje ontspoort vor een stuk rails wegvalt.
* Tha_Erik terugdenkt aan Final Destination 3.
Niet kijken als je gevoelig bent voor het overnemen van angsten uit films.
Toen kwam er een meisje en die zwaaide in de koelkast van de deurknop. Dingflofbips.quote:
Tof, dat gebeurde mij laatst ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Toen kwam er een meisje en die zwaaide in de koelkast van de deurknop.
Toen je pagina 1 zat te refreshen? Of op een ander moment?quote:
oeh, die is ook stoer, dat wil ik ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb dus meer een 'snelheidsvrees'. Met hoogte heb ik totaal geen moeite![]()
[ afbeelding ]
Het overkwam mij toen er op tv in een programma reclame was, en ik erachter kwam dat ik op de verkeerde zender andere reclame aan het kijken was en zo een stuk van mijn programma mistequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Toen je pagina 1 zat te refreshen? Of op een ander moment?
Shiiiit! En wat deed je toen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Het overkwam mij toen er op tv in een programma reclame was, en ik erachter kwam dat ik op de verkeerde zender andere reclame aan het kijken was en zo een stuk van mijn programma miste.
GodverdegodverdeKUT KUT KOLERE KANKER godnondegodnonde wimpertering zooi wat was die trui duurquote:
Ik had in de etalage hier om de hoek (Mensroom) een mooie trui gezien die ik wilde hebben en ben hem net gaan halen maar hij was een beetje duurder dan verwachtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:51 schreef Gellarboy het volgende:
Trui?
Heb geen fototoestelquote:
er kwam nog 1 nul bij ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had in de etalage hier om de hoek (Mensroom) een mooie trui gezien die ik wilde hebben en ben hem net gaan halen maar hij was een beetje duurder dan verwachtIk gokte 80 of zo. Maar goed, het is er wel aan af te doen en hij zit mooi. Heeeeeeeeeeeeeeeeele diepe V-hals
Wol of mohair?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb geen fototoestel
Owdat ie 100% wol is zal wel meegeholpen aan de prijs. En dwz at ie gaat kriebelen
verplicht handwas en liggend drogenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb geen fototoestel
Owdat ie 100% wol is zal wel meegeholpen aan de prijs. En dwz at ie gaat kriebelen
Nee fucking merino wol. Ik weet godnondeju niet wat merino is maar misschien is het wel de kutnaam van dat teringschaap. Wel godverdommes kut is is dat je dat klere wol niet ff in de fucking wasmachine en de kanker droger mag flikkeren! DAMMIT!quote:
http://www.coldmethod.euquote:
waarom heb je hem eigenlijk gekocht?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee fucking merino wol. Ik weet godnondeju niet wat merino is maar misschien is het wel de kutnaam van dat teringschaap. Wel godverdommes kut is is dat je dat klere wol niet ff in de fucking wasmachine en de kanker droger mag flikkeren! DAMMIT!
Omdat hij me opviel in de etalage en kleren vallen me nooit op. En als ik dan iets mooi vind dan past het nooit en deze paste ook nog eens. Dus. Dan maar kopen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
waarom heb je hem eigenlijk gekocht?
Nee want ik sta boven je.quote:Ff een vraagje: Ben je echt ontdaan vanwege gisteren?
nou dankjewel hoor, nu is de horde om jou kant uit te komen nog hoger geworden, om die winkels daar onopgemerkt voorbij te kopenquote:
Leuk toch? Is 'ie elke keer als je 'm aantrekt extra bijzonder. Diep in de buidel tasten schept een band met de aankoop.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik had in de etalage hier om de hoek (Mensroom) een mooie trui gezien die ik wilde hebben en ben hem net gaan halen maar hij was een beetje duurder dan verwachtIk gokte 80 of zo. Maar goed, het is er wel aan af te doen en hij zit mooi. Heeeeeeeeeeeeeeeeele diepe V-hals
okay ik stel mijn vraag nogmaalsquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:09 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Leuk toch? Is 'ie elke keer als je 'm aantrekt extra bijzonder. Diep in de buidel tasten schept een band met de aankoop..
En ik heb m'n mooie bomber niet gekocht..
leuke kleding we gaan morgen even naar Oxford streetquote:
Sorry, had je dat al gevraagd?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:11 schreef Stroekie het volgende:
okay ik stel mijn vraag nogmaals
Waarom heb jij de bomber niet gekocht?
prijs/kwaliteit verhouding ?
heb ik gehad met een Armani bij bijenwinkelquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sorry, had je dat al gevraagd?.
Nadat ik 3 uur naar pagina 1 had zitten kijken ben ik redelijk rap door de rest heen gescrolled.
Prijs/kwaliteit mankeerde niks aan, want het was wel echt de jas. Alles wat ik vanaf nu vind is dan toch niet die jas. Dus ik moet 'm ook eigenlijk maar gewoon gaan halen. Dat heb ik trouwens ook ooit eens gehad met een lange Paul Smith jas van 600 euro, dus een bomber van 140 is eigenlijk zo gek nog niet..
out of the blue zou ik zeggen zwartquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:20 schreef Gellarboy het volgende:
MAAR DE HAMVRAAG IS NU NOG OF IK DE CHAMPAGNE-KLEURIGE OF DE ZWARTE MOET NEMEN!!!
ALLEBEIquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:20 schreef Gellarboy het volgende:
MAAR DE HAMVRAAG IS NU NOG OF IK DE CHAMPAGNE-KLEURIGE OF DE ZWARTE MOET NEMEN!!!
Haha, en toen? Balen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:22 schreef Stroekie het volgende:
heb ik gehad met een Armani bij bijenwinkel
een maand lang dat ding zien hangen, was toen al 50 procent afgeprijsd.
En dan in de rij voor kassa gaan staan en hem dan toch weer terughangenen dat dus 4 vrijdagen achter elkaar. Toen heeft de directie van de winkel ingegrepen en was dat rek vertrokken
![]()
Dit vind ik een goed idee. PDD betaalt.quote:
Gelijk heb je dan. Overigens, is een stoomdroger niets voor je nieuwe truitje?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat hij me opviel in de etalage en kleren vallen me nooit op. En als ik dan iets mooi vind dan past het nooit en deze paste ook nog eens. Dus. Dan maar kopen.
[..]
Ik had ook niets anders verwacht van je.quote:Nee want ik sta boven je.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:46 schreef Pjederdy het volgende:
Als ik hem betaal, en in ruil daarvoor moet jij me vanavond even lekker doorpijpen, wie is dan de hoer?
Ja, maar zo doen we het altijd al, dus dat kan ook best zo met die bomber!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:46 schreef Pjederdy het volgende:
Als ik hem betaal, en in ruil daarvoor moet jij me vanavond even lekker doorpijpen, wie is dan de hoer?
Ik denk dat ik alleen die ondersteuningsplannen zou kunnen, alhoewel ik niet weet wat MAM isquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:54 schreef hierissieweer het volgende:
Oke jongens ik heb werk te verdelen:
keuzes
Zeg maar wat je wilt...
2 JASSENquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:59 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb overigens net mijn online rekeningoverzicht bekeken en het staat er prima bij, dus morgen -> jas.
Van Asos?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:40 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb 'm gevonden! Deze was het exact. Die capuchon kun je eruit ritsen (zit als een vest helemaal vast tot onderaan, supertof en warm)
[ afbeelding ]
Ik weet het nog steeds niet. Die zwarte was de stoerdere van de twee, die champagne is wat gekleder. Maar ik heb best weinig waar dat leuk mee combineert.quote:
Daar heb ik het plaatje vandaan. Het is exact die.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:02 schreef MrBrightside het volgende:
Van Asos?
*herkent model* Of de manier van fotograferen (A)
aan de ene kant wel, maar ook wel een soort verzoening met de gedachte ik dus te lang getwijfeld had en anderen voor mij maar de beslissing genomen haddenquote:
Muzisch Agogische Middelen (muziek, drama, beeldende vorming dat soort shit)quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen die ondersteuningsplannen zou kunnen, alhoewel ik niet weet wat MAM is
Ja gooi het er maar bij, ik moet toch nog 1 evaluatie rapport schrijven en 2 props beoordelen voor maandagochtend dus huppa wat kan mij het schelenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Muzisch Agogische Middelen (muziek, drama, beeldende vorming dat soort shit)
Maar goed, zal ik je even inpraten wat ik wil?
Thats the done deal!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja gooi het er maar bij, ik moet toch nog 1 evaluatie rapport schrijven en 2 props beoordelen voor maandagochtend dus huppa wat kan mij het schelen
Wil je hier wonen in de computerkamer? Wij doen er niks mee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:19 schreef hierissieweer het volgende:
Ik zou zo blij zijn als ik eindelijk mijn eigen huisje heb.
Behalve dat we dan even een andere plek moeten zoeken voor de iMac, 300+dvd's, die 30 paar sneakers, en al jouw foto apparatuur wat we daar hebben liggen/staan...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wil je hier wonen in de computerkamer? Wij doen er niks mee..
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:40 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb 'm gevonden! Deze was het exact. Die capuchon kun je eruit ritsen (zit als een vest helemaal vast tot onderaan, supertof en warm)
[ afbeelding ]
Was dat voor of na je een exemplaar had gekocht?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:38 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ben bij Vrolijk geweest. Er lagen nog 9 exemplaren van je boek, wonderer..
We hebben een kick-ass 2 persoons raised aerobed. Slaapt super!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:31 schreef hierissieweer het volgende:
Als er maar een bed staat vind ik het prima.
Ok wanneer ben ik welkom?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:35 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
We hebben een kick-ass 2 persoons raised aerobed. Slaapt super!
Ik zou meteen zeggen zwart, maar nu ik deze zie... Ik zou hem zelf nooit kopen (zwart ftw) maar ik denk dat zwart bij jou harder zal staan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:40 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:42 schreef MrBrightside het volgende:
Als je zo nodig twee jassen wil zou ik echt niet dezelfde willen kopen in 2 verschillende kleuren. Vind het sowieso vreemd als mensen twee dezelfde kledingstukken hebben in een andere kleur.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:42 schreef MrBrightside het volgende:
Als je zo nodig twee jassen wil zou ik echt niet dezelfde willen kopen in 2 verschillende kleuren. Vind het sowieso vreemd als mensen twee dezelfde kledingstukken hebben in een andere kleur.
Ik betaal in natura, goed?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:45 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Wanneer jij wil!
(oh, wat ging je er ook alweer voor betalen?).
Ik heb hetzelfde JC Rags V-hals shirtje in 5 kleurenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:42 schreef MrBrightside het volgende:
Als je 2 kleuren of 3 of zo leuk vind van hetzelfde kledingstuk dan neem je ze toch gewoon alle 2 of 3quote:
Ja, maar dat zijn basics. Om te combineren, toch?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde JC Rags V-hals shirtje in 5 kleuren
Ik heb laatst 7 dezelfde overhemden gekocht. Ook nog eens van dezelfde kleurquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als je 2 kleuren of 3 of zo leuk vind van hetzelfde kledingstuk dan neem je ze toch gewoon alle 2 of 3
Nee? Ik vind dr wel geinig ja.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:48 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]
MrBrightside jij was toch van van haar?
Dat doe ik nooit, maar wel dat ik een paar weken later hetzelfde shirt koop omdat ik vergeten ben dan ik het al gekocht hadquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:11 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik heb laatst 7 dezelfde overhemden gekocht. Ook nog eens van dezelfde kleur.
Jij moet een pak aan naar je werk?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:11 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik heb laatst 7 dezelfde overhemden gekocht. Ook nog eens van dezelfde kleur.
Nee als de pasvorm goed is dan kun je best een paar meer kleuren kopen, gewoon vanwege dat ze je goed staanquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:15 schreef MrBrightside het volgende:
Ik vind sowieso ook altijd eigenlijk wel 1 kleur leuker, of dat het beter staat of zo..
My point.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee als de pasvorm goed is dan kun je best een paar meer kleuren kopen, gewoon vanwege dat ze je goed staan
Misschien ligt dat dan aan mij, maar er is toch altijd wel 1 kleur die me beter staat, en dan neem ik geen genoegen met minder.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee als de pasvorm goed is dan kun je best een paar meer kleuren kopen, gewoon vanwege dat ze je goed staan
Maar sommige dingen combineren toch gewoon beter? Tering, dat weet IK zelfsquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:25 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Misschien ligt dat dan aan mij, maar er is toch altijd wel 1 kleur die me beter staat, en dan neem ik geen genoegen met minder.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:25 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Misschien ligt dat dan aan mij, maar er is toch altijd wel 1 kleur die me beter staat, en dan neem ik geen genoegen met minder.
Een bepaalde kleur staat je niet per definitie beter, dat ligt aan de context. Dus jouw opmerking gaat niet helemaal op, dat je niet met minder genoegen neemt. Want die "mindere" kleur kan juist de beste kleur zijn in bepaalde situaties.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:29 schreef MrBrightside het volgende:
Dat heeft hier toch verder niets met mijn opmerking te maken?Wie heeft het over combineren?
Okeequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:36 schreef MrBrightside het volgende:
Jawel, want ik draag meestal gewoon 1 item, of een tshirt met een zwarte cardigan oid dus dat kan altijd. En verder overhemden met iets erover, dus over het algemeen gaat het kleuren verhaal wel op hoor. Lichtblauw bijvoorbeeld staat mij sowieso minder, of beige of iets dergelijks.
*iets anders kijkt*quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:35 schreef wonderer het volgende:
*Avro televizier ring gala kijk*
Chantal
Ik kan zo slecht passende, betaalbare kleren vinden, dat ik, ALS ik iets vind, ook maar meteen even inslaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:42 schreef MrBrightside het volgende:
Haha, ja.Ik snap dat meerdere kleuren je kunnen staan, maar dan nog snap ik niet dat je meerdere kleuren van het zelfde item koopt. Koop dan een ander item met een andere kleur. (A)
Dat doe ik ook, je zou eens moeten gaan shoppen met mequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:42 schreef MrBrightside het volgende:
Haha, ja.Ik snap dat meerdere kleuren je kunnen staan, maar dan nog snap ik niet dat je meerdere kleuren van het zelfde item koopt. Koop dan een ander item met een andere kleur. (A)
en hij is nu getrouwdquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:43 schreef hierissieweer het volgende:
Maarten lijkt wel een beetje op gereth gates, maar dan met donkerblond haar en geen spleetje in zijn tanden en als hij lacht knijpt hij zijn ogen dicht.
Garteh is getrouwd met een vrouw vandaar dequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:49 schreef hierissieweer het volgende:
Ik vind gareth(of maarten) ook niet echt knap...
Maar nuno? Hijs getrouwd, met een man neem ik aan?
Ja, maar jij hebt gewoon heel veel kleren als ik het zo hoor, en dat heb ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, je zou eens moeten gaan shoppen met me
je adoratie gaat zover dat jij daarvoor naar voetbal kijken ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
*iets anders kijkt*
Cristiano Ronaldo
We zijn niet allemaal van die decadente snollen hequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als je 2 kleuren of 3 of zo leuk vind van hetzelfde kledingstuk dan neem je ze toch gewoon alle 2 of 3
ok. dacht dus dat hij ook van de club was.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Garteh is getrouwd met een vrouw vandaar de![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar moet ik Gareth Gates van kennen ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Garteh is getrouwd met een vrouw vandaar de![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerste Pop Idol. Hij was 2e, Will Young eerste.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar moet ik Gareth Gates van kennen ?
ik hou ook van voetbal is dat erg als homo ? ik heb zelfs een seizoen kaar bij Benficaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je adoratie gaat zover dat jij daarvoor naar voetbal kijken ?![]()
ik krijg pas interesse als de wedstrijd gespeeld is en de shirtjes gewisseld worden
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn basics. Om te combineren, toch?
decadent misschien, maar waarom nu gelijk weer een snolquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal van die decadente snollen he
Wat ben je aan het doen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:03 schreef wonderer het volgende:
*begint het nu toch wel zat te worden*
En ik moet nog drie kwartier...
ik ken hem welquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar moet ik Gareth Gates van kennen ?
Fietsen.quote:
okay, dit belicht een kant van Nuno die ik niet verwacht hadquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik hou ook van voetbal is dat erg als homo ? ik heb zelfs een seizoen kaar bij Benfica
okay weer iets geleerd,quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:02 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Eerste Pop Idol. Hij was 2e, Will Young eerste.
Dan moet je stoppen...quote:
Ik ben meer dan alleen een putaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay, dit belicht een kant van Nuno die ik niet verwacht had
Opgeven is voor mietjesquote:
Die ken ik.quote:
en welke gelegenheid/zaak is er in Eindhoven hip genoeg om zulke lui te ontvangen ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:12 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond naar het feest van de Dutch Design Week.... zal ik maar meteen m'n nieuwe trui en een blouse aandoen?Wel hip/stijlvol.
Ow en Cairon/KK: Heb net mijn Lasombra punten ingevuld..... oooeeehhh baby, dat scheelt toch wel als je dat boek een beetje leest en je het al een keer gespeeld hebt zeg.
Ik denk dat ie bij zijn vrouw zit, maar ik zal hem eens bellen deze week, krijgt ie gelijk een hartaanvalquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan moet je hem mij toch maar eens aanwijzen op 14 december
ik heb zo genoten van haar openhartigheid bij Ranking the starsquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Die ken ik..
P's beste vriend gaat met haar.
Ik vind 'r een tof wijfquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Die ken ik..
P's beste vriend gaat met haar.
je bent toch niet in een barfight terecht gekomen??quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:15 schreef Zakje het volgende:
Ik kan vanavond niet uit, want ik heb een blauw oog
.
Strijp S, denk 't Klokgebouw.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en welke gelegenheid/zaak is er in Eindhoven hip genoeg om zulke lui te ontvangen ?
Homo's mogen ook stoppenquote:
dat kunnen we dan weer wel scharen onder een valse nichtenstreek ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bij zijn vrouw zit, maar ik zal hem eens bellen deze week, krijgt ie gelijk een hartaanval
Nee nee, ik heb met mijn ex gevochtenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bent toch niet in een barfight terecht gekomen??
jij lijkt me namelijk een ontzettend passifistisch type
Huh, jij kent gareth persoonlijk?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bij zijn vrouw zit, maar ik zal hem eens bellen deze week, krijgt ie gelijk een hartaanval
HEAVEN Tonightquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:15 schreef Zakje het volgende:Ik kan vanavond niet uit, want ik heb een blauw oog
.
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:15 schreef Zakje het volgende:Ik kan vanavond niet uit, want ik heb een blauw oog
.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kunnen we dan weer wel scharen onder een valse nichtenstreek ?
jullie hebben meer gedeeld dan alleen telefoonnummers?
is die nog niet geannexeerd door de gewone massa nu XFM daar ook al regelmatig housefeestjes geeft ?quote:
O, ik dacht misschien uitgeschoten met de eyeliner.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:19 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee nee, ik heb met mijn ex gevochten.
zoiets jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Huh, jij kent gareth persoonlijk?
en het liep uit op goed maak sex ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:19 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee nee, ik heb met mijn ex gevochten.
Nee is ook niet goed te zien. Je moet niet door de Philips-poort maar helemaal rechts de poort door en dan loop je naar dat gebouw waar ook de klimmuur inzit. Daar boven is 't.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is die nog niet geannexeerd door de gewone massa nu XFM daar ook al regelmatig housefeestjes geeft ?
oh, en waar aan glaslaan zit nu precies dat film ding.
Ik kom er dagelijks met bus voorbij rijden maar heb nog nooit iets herkenbaars zoals neon of vlaggen van gezien
Ik vroeg het niet aan jou, ik vroeg het in zijn algemeenheid...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:18 schreef Gellarboy het volgende:
Oh, Zakje is echt een user..
Waarom vroeg HIW dan laatst aan mij hoe het met Zakje ging?!?
Wat jij hebt het met de stotteraar gedaan?? Tja dan wil ik ook natuurlijk he! (hoestie in bed?)quote:
zolang R het nederlands nog niet machtig is voorzie ik niet direct problemenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zoiets jamaar niet tegen R vertellen
Je hebt het tegennwoordig wel heel vaak over goedmaakseks Stroek... Kom je wat te kort, of heb je wat op te biechten?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en het liep uit op goed maak sex ?
Nee, gelukkig niet, moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en het liep uit op goed maak sex ?
Oh die straat/parkeerplaats tussen gebouw en spoorlijn heet ook Glaslaan, richting station Beukenlaanquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee is ook niet goed te zien. Je moet niet door de Philips-poort maar helemaal rechts de poort door en dan loop je naar dat gebouw waar ook de klimmuur inzit. Daar boven is 't.
Hahaha.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:20 schreef wonderer het volgende:
Ja, GB< heb je mijn boek nou gekocht of niet?
Waarom is het uit?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:24 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, moet er niet aan denken
http://www.broet.nl/quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh die straat/parkeerplaats tussen gebouw en spoorlijn heet ook Glaslaan, richting station Beukenlaan
weer wat geleerd
af en toe wil het braafste topic opaatje van de klas ook wel eens rebels zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je hebt het tegennwoordig wel heel vaak over goedmaakseks Stroek... Kom je wat te kort, of heb je wat op te biechten?
Je moet er ook niet aan denken, je moet het doen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:24 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, moet er niet aan denken
Wie, waar en waarom weet ik nog van niets?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
af en toe wil het braafste topic opaatje van de klas ook wel eens rebels zijn
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat jij hebt het met de stotteraar gedaan?? Tja dan wil ik ook natuurlijk he! (hoestie in bed?)
Omdat we steeds ruzie hadden .Ik ben niet erg makkelijk om een relatie mee te hebben,omdat ik erg aan mijn vrijheid gehecht benquote:
moet ik nog naar Horizonica om jou of TMM te herkennen, of hebben jullie de montage niet overleefdquote:
Hoe kom je erbij dat ie onschuldig was ? omdat dat in de krant stondquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:26 schreef hierissieweer het volgende:
Nuno, ik vind het wel jammer dat jij Gareth zijn onschuld hebt ontnomen, nu is ie verdorven...
Als je steeds ruzie hebt lijkt het mij ook niet echt gezond. En je bent nog jong, zijn nog genoeg andere vissen in de zee!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:29 schreef Zakje het volgende:
[..]
Omdat we steeds ruzie hadden .Ik ben niet erg makkelijk om een relatie mee te hebben,omdat ik erg aan mijn vrijheid gehecht ben.
geduld is een schone zaakquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wie, waar en waarom weet ik nog van niets?
Omdat dat het beeld is wat ik van hem heb...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ie onschuldig was ? omdat dat in de krant stond
Uurtje dacht ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:30 schreef wonderer het volgende:
Hoe lang duurt een aflevering van mooi weer de leeuw?
Moeten, moeten, niet perse.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij moet een pak aan naar je werk?
Damn...quote:
Openbaart u maar!quote:
Ik zit er niet in, heb niet meegedaan. TMM wel. Die zie je 3min rondhupsen ongeveer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet ik nog naar Horizonica om jou of TMM te herkennen, of hebben jullie de montage niet overleefd
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Damn...Ik dacht, ik moet nog een half uur, kan ik wel even...
Nou ja, dan maar 250 kcal extra verbranden.
Stenigen gaat misschien wat ver, maar met haren trekken en ogen uitkrabben sta ik vooraan !quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:34 schreef hierissieweer het volgende:
Heb gisteren trouwens een lijstje gemaakt samen met Ana wie we allemaal gaan stenigen. Moet je ex ook op dat lijstje, Zakje?
Uitzending gemist, ik kijk de aflevering van vorige week.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]maar hoe kijk jij daar live tv?
Ow zo, ik dacht de aflevering van vandaag..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uitzending gemist, ik kijk de aflevering van vorige week.
Daar had ik nog niet eens bij stilgestaan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ow zo, ik dacht de aflevering van vandaag..
Moet je slapenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:51 schreef Bartjebart het volgende:
boh ik ben kapot en zit gewoon te knikkebollen
das toch veul te vroeg?quote:
Tukje doen? Als je lichaam om slaap schreeuwt, kun je beter luisteren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
das toch veul te vroeg?
Dan sta ik morgenvroeg om 4:00 uur weer naast men bed...
Je kan er zelfs naakt mee in de sauna gaan zitten en dan de sauna mee naar huis krijgenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:47 schreef wonderer het volgende:
Eigenlijk is Paul de Leeuw wel een hele toffe vent.
Hij is weer heel goed bevriend met Chantal Janzen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:47 schreef wonderer het volgende:
Eigenlijk is Paul de Leeuw wel een hele toffe vent.
Spreek je nou uit ervaring?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan er zelfs naakt mee in de sauna gaan zitten en dan de sauna mee naar huis krijgen
Ik zou het best kunnen met PdL. Zeker, zelfs.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:57 schreef Ang3l het volgende:
Je kan er zelfs naakt mee in de sauna gaan zitten en dan de sauna mee naar huis krijgen
Hij zit natuurlijk in de studioquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik zou het best kunnen met PdL. Zeker, zelfs.
En we gaan ook daadwerkelijk naar de sauna. Misschien is 'ie er wel. I doubt it.
Nu eerst. spoelen
.
Oh.quote:
O gadverdamme neequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik zou het best kunnen met PdL. Zeker, zelfs.
Spoel-ze!quote:En we gaan ook daadwerkelijk naar de sauna. Misschien is 'ie er wel. I doubt it.
Nu eerst. spoelen
.
Hij heeft een keer een sauna weggegeven aan de eerste uit het publiek die naakt in die sauna ging zitten...quote:
Reinquote:
Dat was dus Rein jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij heeft een keer een sauna weggegeven aan de eerste uit het publiek die naakt in die sauna ging zitten...
Draait die al? Lijkt me fuhtastisch!quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Draait die al? Lijkt me fuhtastisch!.
Is dat die film met Brad Pitt en George Clooney? Die is wel tof.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Draait die al? Lijkt me fuhtastisch!.
Kijk jij echt alleen maar naar iemands uiterlijk als je er mee neukt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |